Перейти до змісту

Суровая асфальтоукладчица Катя и тупой журналист


difoto

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Днепропетровские асфальтоукладчицы настолько суровы, что

"... каток на ходу остановит..."

Я бы тому журналисту лопатой бы на ее месте заехал.

Опубліковано

а вот если подумать головой,что лучше

- не закидывать ямки вообще никак и ждать погоды и полного ремонта (на который денег нет всеравно)

- или всетаки закидывать ямки

?

Опубліковано

А мне диалект ее очень понравился :)

Слышал такой говор в Кривом Роге, звучит офигительно!

Опубліковано

вопервих, вовторих і вовтрєтьїх чєловек дєлом занімається, на такіх можна сказать вся кормушка власти держітся

Опубліковано

Ну вона ж не пішла талончики продавать! Вона осьо тут ями забиває, шоб ви не падали на своїх іномарках!

Опубліковано

Є таке поняття як аварійний ремонт (можете його називати і ямковим), його треба робити щоб не створювалось аварійних ситуацій, не бились машини і т.д.

Опубліковано

Те що жінка, яка працює фізично (!) не розмовляє так як Юля мене зовсім не здивувало.

Вона ще молодцем трималася, бо, сцука, всі вумні, а робити вона мусить те, що їй зверху наказали.

Опубліковано

Точечный ремонт делается по всей стране, так как больше ни на что денег не выделяют и комунальщики с дорожниками делают все что могут на деньги которые им платят. А такому тупому и надоедливому журналисту надо было таки асфальтоукладочной лопатой по голове пару раз дать, может хоть будет знать, что возможность перекрывать движение на дороге только в компетенции ГАИ.

Опубліковано

Так это наша автомобильная позиция: дороги плохие - катаем предъявы! Движение перекрыли, чтоб залатать дороги плохие - катаем предъявы. В итоге - дом, который построил "наш автолюбитель".

Опубліковано

2. По наступлении хорошей погоды хорошо бы сделать нормальное покрытие, так чтобы

ямки не образовывались.

вроде как невозможно, где то ДИ выкладывал Германию, где чуть больше похолодало и дороги развалились.

Опубліковано

дорожником працювати - то нелегка професія, тим більше для жінки.

влітку - під соцем біля гарячого асфальту, а взимку - на морозі.

..і постійно на дорозі.

..і зарплата смішна - 1000 грн.

а фінансування галузі урізали наполовину, так що перспективи не в кращу сторону..

..отак :huh:

Опубліковано

А якщо vanus нам розкаже про вартість 1 км. асфальтованої дороги, то ми всі разом зрозумієм, що в Україні доріг не буде ніколи.

Опубліковано

журналіст долб@еб,вибачте за слово, но ніяк краще я його охарактерезувати неможу :glare:

Опубліковано
А якщо vanus нам розкаже про вартість 1 км. асфальтованої дороги, то ми всі разом зрозумієм, що в Україні доріг не буде ніколи.

Десь зовсім недавно читав. За що купив, за те і продаю.

1 км дороги першої категорії без придорожної інфраструктури - 1 мільйон грн.

1 км дороги першої категорії з усією інфраструктурою (щоб не гірше, як у Німеччині ;)) - 1 млн. долярів.

Таки правда - доріг в нас не буде ніколи ^_^

Опубліковано
А якщо vanus нам розкаже про вартість 1 км. асфальтованої дороги, то ми всі разом зрозумієм, що в Україні доріг не буде ніколи.

Десь зовсім недавно читав. За що купив, за те і продаю.

1 км дороги першої категорії без придорожної інфраструктури - 1 мільйон грн.

1 км дороги першої категорії з усією інфраструктурою (щоб не гірше, як у Німеччині ;)) - 1 млн. долярів.

Таки правда - доріг в нас не буде ніколи ^_^

хе-хе, а что ж вы хотели..

это как английский газон: чтобы был качественным - нужно 2 раза в неделю подстригать, на протяжении 200 лет

70 лет ничего не стоилось, а тут бац - сразу все дороги.... небывает так

p.s. плюс, или минус, - тырят на всех уровнях :(

Опубліковано

Термін експлуатації ВСІХ доріг вийшов!!!! Всьо мля капец. Коли починають десь валити всплошну асфальт всі радіють, але повірте це НЕНАДОВГО. Зношується не тільки верхній слой, основа теж не працює. ВОНА устаріла, вона не відповідає категорії, вона не виносить такої кількості машин, а особливо фур в яких не 4 шини на осі а тільки дві.

Опубліковано

мля, поки такі "розумні" баби будуть класти дороги в Україні то про яку їх якість можна говорити??...

вона ж навіть 11 класів середньої школи не закінчила, не кажучи вже про Технікум чи ВУЗ.. І як, скажіть будь-ласка, ТАКІ освічені працівники мають робити дороги європейського рівня, коли вони навіть незнають "Где та Європа єсть, і шо ето вобше такоє?"

це реальність, що більшість в даній галузі - саме такі "работнічкі", які незнають елементарного, з цим вони працюють і що входить до складу асфальту як покриття!

Ганьба Україні за такі дорожні служби!!!!

Опубліковано

А в чем трабл? Ты ВУЗ закончил? Иди дороги класть. а хуле.

Баба то какраз-таки и молодец, а вот журналюга - идиот. Пускай бы поехал в автодор и полюбил бы мозги им. Дак нет же, домахатся надо до рабочего. Ну а шо, он же вузов не заканчивал, дорог делать не умеет... не то шо некоторые писаки...

Тьфу, мля.

Опубліковано
мля, поки такі "розумні" баби будуть класти дороги в Україні то про яку їх якість можна говорити??...

вона ж навіть 11 класів середньої школи не закінчила, не кажучи вже про Технікум чи ВУЗ.. І як, скажіть будь-ласка, ТАКІ освічені працівники мають робити дороги європейського рівня, коли вони навіть незнають "Где та Європа єсть, і шо ето вобше такоє?"

Поясни будь-ласка для чого їй це потрібно під час вкладання асфальту? Чи під час даного процесу вона повинна інтеграл або похідну зі швидкості руху лопатою визначати?

Ти написав БРЄД.... А журналюга дійсно ХАМ. Він повинний був вчепитися до майста чи прораба даної організації, а не до простого роботяги...

Опубліковано

мыстер ЗЕД!!! По перше не баба а жінка, ти шо в школу взагалі не ходив, що не знаєш як звертатись, звідки у тебе такого молодого і освітченого така "фамільярність" взялась.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...