Перейти до змісту

Суровая асфальтоукладчица Катя и тупой журналист


difoto

Рекомендовані повідомлення

оу да, как всё круто....

Ця особа, про яку ми говоримо, - лише жертва Ютюба. Я ж кажу про проблему вцілому, і не потрібно персоналізувати і звинувачувати мене в хамстві. Я знаю що пишу.

1) знаєте, якшо в нас люба людина, в тому числі і Ви і Я зможу вдягнути спецовку і піти класти дороги - це вже проблема і нічього тут хорошого немає! Чи ви думаєте, це вес так просто?? Ні! Існують непросто технології по укладці асфальтного покриття та будівництві інших дорожніх інфраструктурних об"єктів. І, вибачте, але якшо навіть звичайний/-на робочий не буде знати якихось елементарних речей і буде, для прикладу, то й же гарячий асфальт класти на шар льоду - в нас тоді і надалі ямковий ремонт залишиться лише фікцією!

Я вже не кажу про про-рабів та керівників, які цим всім ділом завідують. Кожен на своєму робочому місці має знати хоча б базові спеціальні речі, щоб професійно виконувати свою роботу, в даному випадку ремонт доріг. Тому КАТЕГОРИЧНО з вами не згідний!

2) журналіст неправ, але гарне "шоу" получилось

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

хватить триндіти!!!

Видно що проводиться аварійний ремонт. все закинули ями, бистро, дешево і срубались. Після цього машини не бються і не створюється аварійних ситуацій.

Вот скажіть мені ЧОМУ Я ПОВИНЕН БИТИ СВОЮ МАШИНУ ТІЛЬКИ ІЗ-ЗА ТОГО ЩО ЯКИЙСЬ ДИБІЛ ДУМАЄ ШО ЯМКИ ЗАКИдати НЕ ТРЕБА, а краще в хорошу погоду зробити якісний ремонт. а...? І таких дибілів в кожному місті дофіга. (не подумай шановний зед що я про тебе, я про інших властей).

Да в мене є мотодуви і горелки, да я можу висушити і вимести ямку до чистого асфальта, але який куй мені заплатить, та я ніколи ніякого тендера не виграю.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Карочє ясно!

Ванус, ти ж в німеччині вчився на то всьо? Ото тепер із завтра лопату в руки, і не дай боже побачу поруч з тобою працівників, що не знають слів еластичний або полімерні смоли! А де, що і як робити вам скаже... та завтра знайдем випускників з бурси. Головне - дать команду правильним робочим.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хай но дядя Вітя створить уряд і тоді роздасть усім по лопаті. І мені теж. Але якщо хтось сумнівається в тому що я лопатою ямки не закидав то зря, і таке було, і на катку їздив, і ктав :-), і трамбовкою теж вмію керувати., і мотодувом, і відбійником. Можу організувати курси :-).

Взагалі то школи не треба щоб працювати шляховим робітником. Майстер розкаже, що з ямки треба видути пил і болото ЦЕ САМЕ Головне тут 49,5% якості роботи, далі укатка асфальту це 49,5% якості роботи, а змазування бітумом всього навсього 1%. Це практика в нас доказує. Мене нервує позиція коли в грязну яму льють бітум, кладуть асфальт а ВСІ навколо плескають в долоні - "Ой які молодці, смолу льють, ой як добре роблять" Але досвід показує, що коли яму вичистити то ненаявність бітуму не стає загрозою, адже асфальтобетонна суміш містить достатньо його, аби приліпало до асфальту а не до пилу на ньому.

Ремонт аварійний від нормального ямкового відрізняється у вартісті дуже набагато, в рази. коли ям багато а їхати треба, обїхати нереально, то краше робити аварійний ремонт. Рішення непопулярне але правильне.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хай но дядя Вітя створить уряд і тоді роздасть усім по лопаті. І мені теж. Але якщо хтось сумнівається в тому що я лопатою ямки не закидав то зря, і таке було, і на катку їздив, і ктав :-), і трамбовкою теж вмію керувати., і мотодувом, і відбійником. Можу організувати курси :-).

Взагалі то школи не треба щоб працювати шляховим робітником. Майстер розкаже, що з ямки треба видути пил і болото ЦЕ САМЕ Головне тут 49,5% якості роботи, далі укатка асфальту це 49,5% якості роботи, а змазування бітумом всього навсього 1%. Це практика в нас доказує. Мене нервує позиція коли в грязну яму льють бітум, кладуть асфальт а ВСІ навколо плескають в долоні - "Ой які молодці, смолу льють, ой як добре роблять" Але досвід показує, що коли яму вичистити то ненаявність бітуму не стає загрозою, адже асфальтобетонна суміш містить достатньо його, аби приліпало до асфальту а не до пилу на ньому.

Ремонт аварійний від нормального ямкового відрізняється у вартісті дуже набагато, в рази. коли ям багато а їхати треба, обїхати нереально, то краше робити аварійний ремонт. Рішення непопулярне але правильне.

Дякую за лікбез по укладанню асфальту. Таке враження що нас уже готують до самообсуговування по вкладанню доріг для себе самого!

А тепер краще розкажіть, коли у нас в Луцьку будуть нормальні дороги? Не кажу такі як у Німеччині, хоча б такі як у Польщі.

Якщо комусь відомо які дороги в Луцьку заплановано відремонтувати за цей рік - напишіть можливо від цього стане хоть веселіше...

А то от дивлюся фото в розділі ОТТО і думаю - німці на своїх танках по Луцьку розїжали по кращих дорогах.... Чи ні?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хай но дядя Вітя створить уряд і тоді роздасть усім по лопаті. І мені теж. Але якщо хтось сумнівається в тому що я лопатою ямки не закидав то зря, і таке було, і на катку їздив, і ктав :-), і трамбовкою теж вмію керувати., і мотодувом, і відбійником. Можу організувати курси :-).

Взагалі то школи не треба щоб працювати шляховим робітником. Майстер розкаже, що з ямки треба видути пил і болото ЦЕ САМЕ Головне тут 49,5% якості роботи, далі укатка асфальту це 49,5% якості роботи, а змазування бітумом всього навсього 1%. Це практика в нас доказує. Мене нервує позиція коли в грязну яму льють бітум, кладуть асфальт а ВСІ навколо плескають в долоні - "Ой які молодці, смолу льють, ой як добре роблять" Але досвід показує, що коли яму вичистити то ненаявність бітуму не стає загрозою, адже асфальтобетонна суміш містить достатньо його, аби приліпало до асфальту а не до пилу на ньому.

Ремонт аварійний від нормального ямкового відрізняється у вартісті дуже набагато, в рази. коли ям багато а їхати треба, обїхати нереально, то краше робити аварійний ремонт. Рішення непопулярне але правильне.

Дякую за лікбез по укладанню асфальту. Таке враження що нас уже готують до самообсуговування по вкладанню доріг для себе самого!

А тепер краще розкажіть, коли у нас в Луцьку будуть нормальні дороги? Не кажу такі як у Німеччині, хоча б такі як у Польщі.

Якщо комусь відомо які дороги в Луцьку заплановано відремонтувати за цей рік - напишіть можливо від цього стане хоть веселіше...

А то от дивлюся фото в розділі ОТТО і думаю - німці на своїх танках по Луцьку розїжали по кращих дорогах.... Чи ні?

Справа в тому, в Луцьку в департаменті ЖКГ, на чиєму балансі знаходиться вулично-дорожня мережа міста, лише один інженер з вищою дорожньою освітою, інші так звані "дорожники" - це бухгалтери, екологи і ще Бог знає хто. Про яку стратегію в дорожній галузі може йти мова при такому підході до вирішення такої нагальної проблеми, як утримання вулиць, забезпечення їх технічними засобами регулювання для підвищення безпеки та створення комфортних умов для всіх учасників дорожнього руху і т.п. Може зі мною хтось не згідний? Тоді будь-ласка прошу в ПЛ.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дякую за лікбез по укладанню асфальту. Таке враження що нас уже готують до самообсуговування по вкладанню доріг для себе самого!

Таке враження, що хтось намагається вимістити своє незадоволення не на тій людині.

Вам, уважаемий, під міську раду.

З.І. Маркер розмалювати транспаранти з мене.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для нормальных дорог нужно сломать старую систему ЖКГ и работать по нормальной, успешной схеме (хороших дорог городов пусть наших или зарубежных), но дадут ли умному человеку сломать старое и построить хорошее новое ? Ответ очевиден.

Смена "керовника каровника" каждый раз при смене мера, результат как обычно равен зеро.

Они не успевают, у них нет финансирования.....а если частное предприятие будет качественно лепить дороги, у гор. бюджета не будет в наличии денег, как обычно в Гондурасе.

Есть и приятное - обновляемый список "Улиц запланированных для улучшения дорожного покрытия на 20ХХ год(текущий год)", но кто об этом знает кроме них ? И ваша или моя улица вполне может быть внесена/будет внесена или была. Сделали - стерли, появились ямы, добавили на следующий.

О ней могут забыть, не дойти, не хватит средств :angry: - но это откат бабла - люди считали деньги именно на эти улицы.

О наличие улицы и СРОК исполнения в списке нада интересоватца в ЖКГ.

Нет работы - не нада идти оббивать пороги...Есть очень действующий законный способ - пойти на прием к любому депутату Горсовета (в Горсовете всегда внутри ошиваетца/работает депутат...к примеру Бирюков, Давыдов). Вместе с ним, или по очереди нужно составить 2 документа.

1. Ваше или колективное обращение к депутату ХХХХ от жильца(ов) дома/улицы ХХХХ о плохом состоянии дороги + информация о наличии улицы в списке вышеуказаном.

2. Депутат - пишет "Депутатский запрос" вашего вапроса действующему начальнику ЖКГ.

Выдерживаем стойко срок "запроса", интересуемся.

Нет ответа ? Повторение процедуры с начала. - После этого дорогу приведут в надлежащий вид.

Не привели после этого ? А зря... после 3 депутатского запроса начальника снимают с должности.

Нужно побегать малость, зависит от заинтересованости депутата и т.д. - это жизнь.

Надеюсь мой совет поможет кому то, лично мне, точнее жителям на улице была польза...жаль только что улица у нас грунтовка, засыпали песком, щебнем и поровняли, никакого асфальта :(. Но на 3-4 года этого хватило.

Осведомлен - вооружен. Все зависит от упорства и желания.

Не стесняемса и ставим +1.

Спасибо.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Справа в тому, в Луцьку в департаменті ЖКГ, на чиєму балансі знаходиться вулично-дорожня мережа міста, лише один інженер з вищою дорожньою освітою, інші так звані "дорожники" - це бухгалтери, екологи і ще Бог знає хто. Про яку стратегію в дорожній галузі може йти мова при такому підході до вирішення такої нагальної проблеми, як утримання вулиць, забезпечення їх технічними засобами регулювання для підвищення безпеки та створення комфортних умов для всіх учасників дорожнього руху і т.п. Може зі мною хтось не згідний? Тоді будь-ласка прошу в ПЛ.

Добре, завтра на поміч даному інженеру приймуть ще трьох (десятьох), як думаєте - щось кардинально зміниться? Я думаю - ні.

Проблема тут набагато глобальніша. В теперішньої системи не те що збудувати нове дорожнє покриття, а відремонтувати старе не завжди є фінансова можливість. А чому ж так? Я думаю, що це не задовільняє не тільки нас, але і їх (той самий департаменті ЖКГ). Тут потрібні не просто зміни, а ціла реформа з встановленням чіткої економічної планованості та контролю, так само як зі всіма комунікаціяими (каналізація, водопроводи та теплотраси).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

уявіть собі народ, що в тендерній комісії при розгляданні тендерних пропозицій ідуть бали: 90% балів за ціну, 10% інше. ЦЕ СМІХ!!!!! НІХТО навіть не збирається прагнути до якості, строків і т.д. все нівелюється в погоні за низькою ціною.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...