Перейти до змісту

Які колеса кращі?


Plum

Рекомендовані повідомлення

Несподівано прийшла зима. По тротуарах швиденько, щоб не змерзнути, бігають люди, а по дорогах повільно повзають автомобілі. Багатьох водіїв зима застала непідготовленими -- вода замість антифризу в системі охолодження, несправні свічі накала в дизелях, літні шини на колесах.

Про останнє я і хочу поговорити -- про гуму.

На базарах зараз величезний вибір різноманітних шин -- будь-який розмір, будь-яка ціна. Автолюбителю без досвіду дуже важко розібратись в цьому різномаїтті. Та й водії зі стажем часто не можуть визначитись, що саме потрібно купувати. Основні критерії вибору зимових скатів -- розмір, м'якість гуми, малюнок протектора, наявність шипів чи отворів під них.

Для себе я визначив, що найкращі колеса на зиму -- GoodYear UltraGrip 500. Нажаль, для свого авто я не знайшов потрібного розміру. Прийшлось зупинитись на Nokian Nordman-1 175/65/R14

Але сьогодні я хотів би підняти для обговорення два питання:

1. Які колеса кращі на зиму -- вузькі чи широкі?

2. Шипувати чи не шипувати -- ось в чому питання...

Варіантів відповіді на ці запитання є багато. Наприклад по першому:

1. Краще широкі -- більша площа зчеплення з поверхнею дороги, колеса не так легко провалюються в сніг.

2. Краще вузькі -- на квадратний сантиметер гуми лягає більше кілограм маси автомобіля, а значить гума сильніше давить на поверхню і легше за неї чіпляється.

і т.д.

Так само і по другому запитанню. Одні кажуть, що якщо гума шипована, то на швидкості близько 120 км/год авто їде практично на одних шипах, а не на гумі, так що дуже легко зірвати його з дороги. Інші кажуть, що якщо для чогось шипи і потрібні -- то тільки для поїздок на трасі. Ще інші кажуть, що для зупинки/рушання на слизькій дорозі шипи просто незамінні. Ще є категорія людей, яка вважає, що при наших зимах і дорогах шипи лише добавляють шуму від їзди і забирають лишні $10 на колесо :)

От такі точки зору. Хотілося б знати думку громадськості...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

мое мнение насчет шипов : шиповать не надо, жалко как асфальт, которого и так немного осталось, так и свои же крылья+подкрылки

насчет резины : я для себя выбрал на зиму Nokian Hakkapeliitta 195/55R15, так называемую "липучку". держится она на дороге лучше многих типов шиповки, ну а для совсем уж плохих условий есть цепи (пока что ни разу не применял, всегда хватало сцепных свойств самой резины)

насчет ширины, я приверженец мнения о разумном максимуме, то есть летом езжу на 195'ках, значит и зимой буду :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Особисто я їжджу з шипами, досить непогано, шум є, рушати /гальмувати на льоду дорозі вони допоможуть, але не так сильно як дехто думає. На рахунок 120 км/год, то шипи будуть виступати із протектора ( будуть вище резини) перші пару тисяч потім зрівняються, незнаю візьми шипи мені здається ти не розчаруєшся в них, а на рахунок ширини Skaarj колись вже говорив, що краще поставити 175/185 чим 205. Так шо тут все добре в тебе.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Про цепи забудьте - рвут резину

да и одевать их нада когда загруз - потом снимать

на буксах цепями только цепляешся за асфальт -разрывается колесо

шипы или не шипы?

шипы хорошо на дли-иную снежную холодную зиму - так говорят скандинавы

а эта зима по прогнозам будет не холодной(слякоть) но со снежными завалами

на льду шипы - сыла

на трабованом снегу - тоже нормально

но на свежеУпавшем 10-15см снегу- шипованое колесо как круг от болгарки

на заднеприводной машине - все режет и не едет

на передне приводной ситуация получше - но говорят что без шипов еше лучше

так что ХЗ

сама резина должна быть узкой и мягкой

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 Skaarj:

я не собираюсь ездить с цепями, это на тот случай, если где-то серьезно буксану :) по нашей волынской погоде (слякоть, снег) все-таки предпочтительнее мягкая нешипованая резина. она и на льду не спасует, а вот в обычных условиях будет намного лучше шиповки, imho

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Знаєте народ-відкрию вам секрет!є нова Nord Frost 5-це просто агонь!даже нешипована!я вже за ці дні іспимтав її так-шо то просто ж.па!по страшному голольоді в Одесу і Назад-нікакіх непредсказуємих сітуації навіть на швидкості 100-120км/год!ця радість стоїть на заднє-приводній Опель ОмеГі А!

http://gislaved.intershina.ru/desc_shina_1...id_mod=gisnf5dd

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

АКТУАЛЬНО МЛІН!!!

до речі, не був на базарі....

шо в нас зара з цінами?

Nord Frost 5

Nokian Hakkapeliitta 195/55R15...

де краще і дешевше їх зараз можна знайти? бо капец.... передок перезутий, а задок не.....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

АКТУАЛЬНО МЛІН!!!

до речі, не був на базарі....

шо в нас зара з цінами?

Nord Frost 5

Nokian Hakkapeliitta 195/55R15...

де краще і дешевше їх зараз можна знайти? бо капец.... передок перезутий, а задок не.....

на форуміл я брав Nord Frost 5 по 84$ за 1шт але є і дешевше-просто де дешевше не було-а мені дуже срочно треба було....З хакапелітою напрягі-розбирають!вона 78$ не шипована....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Народ не знаю як там з переднім чи заднім приводом, а от на всіх Субарівських 4-х з гіславедом шипованим зїжав і заїжав в понеділок по спуску приблизно до 50 градусів. Народ навколо прозрів :-) :-) :-) :-) :-)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Здесь хорошая статейка о зимней резине, как раз и шиповка и не шипованная(и даже российская...)

Ахтунг для Shkoder'a

Nokian Hakkapeliitta Q

Страна-производитель - Финляндия

Размерность - 195/65 R15

Индекс скорости - Q (160 км/ч)

Глубина рисунка протектора - 9,3 мм

Этот год — юбилейный для шин Nokian Hakkapeliitta Q: пять лет с начала производства. И все пять лет эти шины участвуют в наших тестах. И все пять лет они становились лучшими среди нешипованных шин! И всегда в списке участников находятся такие шипованные шины, которые проигрывают по тормозным свойствам на льду нешипованным шинам Hakkapeliitta Q!

И все же стихия этих шин — снег. А управляемость, пожалуй, можно назвать идеальной на всех зимних покрытиях. Можно быстро ехать на грани скольжений, но еще интереснее проходить виражи с легким заносом задней оси. Это полностью контролируемые заносы! Думаете, в этом заслуга Сааба? Не только. За пять лет мы перепробовали эти шины на многих машинах — и всегда были в восторге.

Есть и слабости. Так, на снежно-водяной каше покрышки всплывают раньше, чем хотелось бы. Но основной их недостаток — это поведение на асфальте: шины с таким мягким протектором не способны передавать больших нагрузок. В результате — максимальный тормозной путь и очень нелестные отзывы об управляемости. К тому же опыт эксплуатации шин Hakkapeliitta Q свидетельствует об их повышенном износе на асфальте. Получается, что для жителей крупных городов эти шины не интересны.

Плюсы:

— сцепные свойства на зимних покрытиях

— управляемость на снегу и на льду

Минусы:

— тормозные свойства на мокром асфальте

— управляемость на сухом асфальте

судя по тестам нешиповка Хаккапелита лучшая среди равных(нешипованных), но ждать снега надо адназначна, ибо к весне на ободах ездить придется! :friday:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 difoto:

автор полностью прав, но я не ставлю управляемость во главу угла. выглядит падение управляемости заметно просто как некоторое замедление реакции, "ватнось" руля, что на низких скоростях просто несущественно, а гонять, тем более в такую погоду, я не привык - сам знаешь, предпочитаю спокойную и размеренную езду. так что хакапелита Q как раз для меня :friday:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

да я себе тоже ее искал, но бусовского размера сказали нет в природе :friday:

или врут??? кто-то слышал о хаккапелите "С 195R14"??(полный профиль)

ЗЫ если не найдется, завтра беру гиславед.. тож неплохо! :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

да я себе тоже ее искал, но бусовского размера сказали нет в природе :friday:

или врут??? кто-то слышал о хаккапелите "С 195R14"??(полный профиль)

а ти тут подивись: http://www.nokiantyres.com

ми ж живемо в вік цифрових технологій :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

хехе... в тому і діло, що в цифрах, тобто в неті , воно є!

але:

тільки під замовлення , де не шукав, навіть цін не декларують... :D

як я зрозумів, така резина тільки на ярого "любітєля Хаккапеліти", ібо розбіг московських цін до 50%!!!, що свідчить про малу популярність(любітєль заплатить , аби привезли і було круто, а інші виберуть з того, шо є і подешевше)

ну і останнє: найдешевше, шо я знайшов, значно дорожче присутнього в нас гіславеда мого розміру... (Plum, одна хакапеліта CQ 195/14 коштує десь як ТРИ З ПОЛОВИНОЮ твоїх колеса! :D)

ЗІ будем їздить на тому, шо є... (в Луцьку)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а ось таку інфу на тому сайті ти бачив?

Nokian Tyres has its own sales companies in Sweden, Norway, Germany, Switzerland, Chech Republic, Russia, Ukraine and the USA.

тобто теоретично на Україні можна купити будь-що з модельного ряду Nokian :unsure:

Nokian Shina LLC

03038, 4, M.Grinchenka Str. Kyiv

Ukraine

Tel. +38 044 459 02 96

Fax +38 044 459 02 97

Sales Manager Igor Bogdanov

а привезти з Києва -- не проблема. Хай передадуть тобі САТом :smile-zachot:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Іздив на різних зимових колесах. Найкраще, що було - Goodyear Ultra Grip 500. Без шипів з льоду сніг робить, дуже вдало проектор зроблений. Випробував як на передньоприводній так і на задньоприводній машині.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 року потому...

Хто знає, який радіус колес у фольксваген гольф 3?

178

Ну я мала на увазі 14 чи 15?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хто знає, який радіус колес у фольксваген гольф 3?

178

Ну я мала на увазі 14 чи 15?

Хто знає, який радіус колес у фольксваген гольф 3?

178

Ну я мала на увазі 14 чи 15?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...