Перейти до змісту

Інтернет від Beeline


madkot

Рекомендовані повідомлення

Акція 69 грн на місяць за 5 мегабіт, а вже ті хто користуються не можуть перейти?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Акція 69 грн на місяць за 5 мегабіт, а вже ті хто користуються не можуть перейти?

Приєднуюсь до запитання ...

На сайті ніби українською написано

2. Коло осіб, серед яких проводиться акція.

2.1. Учасником акції може бути новий абонент послуги «Інтернет вдома», який у період проведення акції виконає визначене завдання.

2.2. Існуючі абоненти не можуть брати участь у акції.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3.3. Для прийняття участі у акції та отримання винагороди абонент повинен подати заявку на підключення до акційної пропозиції через офіційний сайт компанії (www.beeline.ua), за номером телефону 0 (800) 3-0101-3, або через торгового представника компанії Beeline та здійснити авансовий платіж на свій особовий рахунок у сумі не менше 200гривень.

а як же можна заплатити авансом якщо інет по суті ще не підключений і рахунка як такого нема. Це якби в контору якусь приходили, то там ясно як цей "аванс" заплатити, але ж заявка подається через сайт... Це як виходить: треба віддавати "аванс" пацанам, які кабель прокладуть до квартири? :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а як же можна заплатити авансом якщо інет по суті ще не підключений і рахунка як такого нема.

1.Подаєш заявку.

2. Підключаєшся.

3. Вносиш гроші (200грн і є аванс, бо щомісячна плата 69 грн.)

4. Користуєшся smile.gif

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Аванс оплачується після підключення інтернету через платіжний термінал або кредиткою. Монтажникам ніяких грошей давати не потрібно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не потрібно, сплачуєте послугу в айбоксі, або через платіжну картку, підключення безкоштовне.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я б не советовал спешить переходить на Билайн. Сижу на нем уже второй месяц, и из достоинств лишь динамический внешний IP.

Техподдержка испортилась, при переключении на админа, тот не дает и слова сказать, как запрограммированный тараторит. То он советовал мощней антивирус поставит, то роутер убрать, так как у них все настроено лишь на персональный компьютер, а сегодня так вообще сказал мне всю безопасность компьютера выключить, чтоб их интернет заработал. В итоге ничем помочь не могут, а лишь раздают никчемные советы. А так все хорошо начиналось...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А я другий місяць користуюся і не було жодного розриву. Може то справа не у Білайні? ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В тому той справа з проблемами на своїх компуторах розберайтеся самі і ніяка тех. підтримка вам не допоможе.

В мене теж вже другий місяць пішов і ніяких проблем не було :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

аха,

а то понапокупают роутеров, настроить не могут - а биалайн виноват

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

аха,

а то понапокупают роутеров, настроить не могут - а биалайн виноват

Уважаемый, я на роутере сижу уже не первый год и все прекрасно работало! И два этих месяца на билайне тоже сидел на роутере и тоже без проблем! И при этом, для этого же билайна, сам роутер настраивал и еще нашим же форумчанам помогал тоже его настроить, под этот же билайн.

Я лишь высказал свое субъективное мнение на счет техподдержки билайна, в котором не выслушав проблемы абонента, вешают лапшу. А те кто читают пусть решают для себя...

А то что проблема не в роутере, могу подтвердить тем, что сейчас сижу с этого же роутера только с интернетом от Датагруп. А интернет от билайна так и не работает, хоть через роутер, хоть напрямую. И сплюньте три раза и постучите по дереву, что у вас все без проблем. Благо что не поспешил отключиться от Датагруп.

З.Ы. Один интернет хорошо, а два лучше!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

И сплюньте три раза и постучите по дереву, что у вас все без проблем. Благо что не поспешил отключиться от Датагруп.

З.Ы. Один интернет хорошо, а два лучше!

перші ластівки....

:smile-zachot: датагруп

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А то что проблема не в роутере, могу подтвердить тем, что сейчас сижу с этого же роутера только с интернетом от Датагруп. А интернет от билайна так и не работает, хоть через роутер, хоть напрямую. И сплюньте три раза и постучите по дереву, что у вас все без проблем. Благо что не поспешил отключиться от Датагруп.

А може все-таки не треба бути таким самовпевненим? Я вже майже два місяці користуюсь інетом від Білайна, за цей час було тільки два чи три збої, макс. на 2 години. Сьогодні практично весь день користуюсь інтернетом - ніяких проблем не було. І коли у всіх все працює нормально, а у одного виникають проблеми, то можливо причину цих проблем потрібно шукати у себе?

З.Ы. Один интернет хорошо, а два лучше!

А ось тут і не посперечаєшся smile.gif

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А проблема не може бути у прошивці роутера? Який роутер і яка прошивка? На форумі Білайна описуються проблеми і їх вирішення з роутером D-link DIR 300, якщо це такий самий, то раджу прочитати форум

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 місяці на білайні і ніяких проблем, хоча ОГО теж мене повністю плаштовував, перейшов через ціну, поповнення рахунка на будь яку суму, блокування послуги, локалку, та відсутність модема, якого я орендував.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Yurik, коли там вже пчолайн до ЛПЗ долетить? А то обіцяли в травні-червні, і шото ні слуху ні духу. Є точніша інформація?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Да причем тут роутер?! Он прекрасно работает! Речь шла о том, что не работал интернет, даже когда кабель включен напрямую в компьютер, а у меня дома их 3, и на каждом одна и та же проблема, на двух стоит винда на третьем линукс. И при попытке поговорить с провайдером, они тупо по сценарию твердили одно и то же., что именно я писал выше... Я лишь высказал свое недовольство.

Мне надоело 3 дня слушать их трещание, сегодня заблокировал билайн и разморозил датагруп. Теперь все нормалньо работает!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

хз, у меня работает постоянно что-то одно ))) Или ЛС или интернет. Или глюк с роутером или хз ) В общем, пользуюсь билайном уже 2 недели через tp.beeline.ua, с интернетом и лс никаких проблем, также как и жалоб от меня.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Завтра будуть зміни в тарифах :)

Які саме зміни ? знизять ціни чи добавлять по пару мегабіт до всіх пакетів ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Завтра будуть зміни в тарифах :)

Які саме зміни ? знизять ціни чи добавлять по пару мегабіт до всіх пакетів ?

І те і те :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

D-link Dir 300 NRU, не берите для билайн. Не работает одновременно локалка и интернет. Поменял на TP-Link, так тот вообще заработал без маршрутизации. Только прописал ВПН и все.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

D-link Dir 300 NRU, не берите для билайн. Не работает одновременно локалка и интернет. Поменял на TP-Link, так тот вообще заработал без маршрутизации. Только прописал ВПН и все.

Все там прекрасно работает. Настраивать надо уметь и форумы читать внимательно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.

×
×
  • Створити...