Перейти до змісту

Квитки на поїзд продаватимуть через спецтермінали


ursa

Рекомендовані повідомлення

Управління інформаційних технологій «Укрзалiзницi» повідомило, що починає впровадження платіжних кіосків. Найближчим часом буде реалізований сервіс бронювання і покупки залізничних квитків під назвою E-kvitok.

Як повідомляє прес-служба «Укрзалiзницi», для покупки квитка досить буде на платіжному терміналі вибрати маршрут, дату відправлення, поїзд і вільне місце. Після оплати термінал видасть чек, який є підтверджуючим документом. З цим чеком людина повинна буде піти до залізничнтх кас. Але сам процес бронювання і покупки квитків займе не більше 10 хвилин - запевняють залізничники.

Фахівці «Укрзалiзницi» стверджують, що система надійно захищена від шахрайства, можливості злому хакерами терміналів зведені до мінімуму. А чеки терміналу маркуватимуться спеціальним штрихкодом, що захищатиме їх від підробки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Фахівці «Укрзалiзницi» стверджують, що система надійно захищена від шахрайства, можливості злому хакерами терміналів зведені до мінімуму. А чеки терміналу маркуватимуться спеціальним штрихкодом, що захищатиме їх від підробки.

Хз як щодо "захищені" але те, що ці "квиткомати" не будуть зажимати білети на Сімферополь влітку - це точно, от тільки дідусі з бабусями все-таки "не захавають тєму" ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

если кто помнит, то когда-то слева от вокзала стояли автоматы по продаже билетов на пригородные поезда. и даже какое-то время работали, чем весьма экономили время в пригородных кассах. а выключили после жалоб селян и дачников, которые просто не понимали как пользоваться, но пытались.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

если кто помнит, то когда-то слева от вокзала стояли автоматы по продаже билетов на пригородные поезда. и даже какое-то время работали, чем весьма экономили время в пригородных кассах. а выключили после жалоб селян и дачников, которые просто не понимали как пользоваться, но пытались.

Було таке. Коли я ще малим їздив з бабусею дизелем в село, то пам'ятаю, мені тоді був самий кайф купити квиток саме в цьому автоматі, в касі було нецікаво :) Дуже добре було б їх повернути, менше було б спекуляцій квитками.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо буде по одному такому автоматі на кожному ж/д вокзалі типу Луцьк - то для кас буде розрядка процентів на 10-20. Це тільки позитив. Їм буде користуватись молодь і "продвинуті" люди в плані ІТ пристроїв.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Їм буде користуватись молодь і "продвинуті" люди в плані ІТ пристроїв.

Зараз майже всі "продвинуті" - банкомати навчили народ тиснути кнопки:) і не боятися залізної "шайтан-коробки".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Їм буде користуватись молодь і "продвинуті" люди в плані ІТ пристроїв.

Зараз майже всі "продвинуті" - банкомати навчили народ тиснути кнопки:) і не боятися залізної "шайтан-коробки".

:D;):lol: А скільки людей із села проклинають ті банкомати. Пін коди не правильно понажимають. А потім йдуть в банк з "начальніком розбіратись"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Їм буде користуватись молодь і "продвинуті" люди в плані ІТ пристроїв.

Зараз майже всі "продвинуті" - банкомати навчили народ тиснути кнопки:) і не боятися залізної "шайтан-коробки".

:D;):lol: А скільки людей із села проклинають ті банкомати. Пін коди не правильно понажимають. А потім йдуть в банк з "начальніком розбіратись"

Я працюю в системному (великому значить) банку і, повір, тиснуть кнопки люди правильно, і в районах, переважно, теж. А причини неправильного введення пінів, як правило, трошки інші. Зрештою, класичних кас ніхто не відміняв ні в банку, ні в Укрзалізниці. А термінали самообслуговування, вважаю, є кроком вперед для зручності користувачів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я працюю в системному (великому значить) банку і, повір, тиснуть кнопки люди правильно, і в районах, переважно, теж. А причини неправильного введення пінів, як правило, трошки інші. Зрештою, класичних кас ніхто не відміняв ні в банку, ні в Укрзалізниці. А термінали самообслуговування, вважаю, є кроком вперед для зручності користувачів.

Підтримую.

Загалом питання фантомне, тому що гроші з карточки всі знімати вміють, а захочеться їхати і не стояти в черзі, то навчаться.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я теж підтримую! Просто реально коли не зайду в одне відділення банку, то там завжди хтось кричить і свариться із адміністрацією. про карточку яку ящик сп*див - дослівний перевід.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Такі термінали однозначно потрібні і в таких містах, як Луцьк і в таких, як Київ. Буває простою в касі (м.Київ) за квитком стільки, що вже потихенько починає пропадати бажання їхати додому.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Такі термінали однозначно потрібні і в таких містах, як Луцьк і в таких, як Київ. Буває простою в касі (м.Київ) за квитком стільки, що вже потихенько починає пропадати бажання їхати додому.

А ти на вокзалі не стій, іди в каси шо біля памятника Щорсу (від м.Університет трохи пройти вліво), там черги набагато менші.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...