Перейти до змісту

з 1го вересня - гудбай нуль в мережі...


Рекомендовані повідомлення

НКРЗ заборонила операторам встановлювати тариф на послуги мобільного зв'язку у розмірі 0,00 грн

Національна комісія з питань регулювання зв"язку прийняла рішення заборонити операторам телекомунікацій встановлювати тарифи на послуги рухомого (мобільного) зв'язку у розмірі 0,00 грн за тарифну одиницю послуги (часову чи кількісну) без урахування собівартості цих послуг та отримання прибутку. Про це повідомляє прес-служба відомства.

Відповідне рішення мотивоване тим, що такі дії порушують вимоги законодавства у сфері телекомунікацій (ст.67 Закону України "Про телекомунікації").

Крім того, НКРЗ зобов'язала операторів телекомунікацій, що надають послуги рухомого (мобільного) зв"язку, надавати споживачам вичерпну інформацію про кінцеву вартість послуг і привести свою діяльність щодо інформування споживачів та встановлення тарифів у відповідність до законодавства у термін до 1 вересня 2009 р.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

дибіли ....

а так було харашо =)))

скоро буде як в Європі ... на водафоні, наприклад, якшо провіряєш стан рахунку, знімає пару центів....

З.І.

доречі дуже нас розбалували наші оператори моб зв*язку ...

в тій же самій Росії, моб зв*язок набагато дорожчий ... скажімо на мтс, мені дешевше позвонити з Луцька в Москву(з лайфу на мтс), чім в ту ж саму Москву з Пітєра (з мтс на мтс)...

т.е. в них регіонально всьо ...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Їх просто перейменуть та й усе і все залишиться на своїх містах. Без паніки, без паніки ;)

"В таком случае тариф должен звучать как предоставление определенного количества нетарифицируемых минут за определенную ежемесячную плату, а не как нулевой", - пояснил член комиссии Владимир Олийнык.

Сцилко

http://korrespondent.net/business/markets/896553

Вам це нічого не нагадує?

Стоит отметить, что на сегодняшний день так называемые нулевые предложения имеют фактически все мобильные операторы Украины. Как сообщили в НКРС, завершившееся разбирательство было начато по обращению ЗАО Киевстар Джи Эс Эм.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

дибіли ....

а так було харашо =)))

скоро буде як в Європі ... на водафоні, наприклад, якшо провіряєш стан рахунку, знімає пару центів....

развод всё это

нужно читать что пишет мелким шрифтом,

100 мин в сутки внутри сети это не безлим, это 100 мин в сутки - выговорил = платиш

и по поводу "пару центов" у УМСишников номер 188 (узнать голосом остаток на щету) всегда был платный, толи 20 коп толи 1.20

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вам це нічого не нагадує?

Стоит отметить, что на сегодняшний день так называемые нулевые предложения имеют фактически все мобильные операторы Украины. Как сообщили в НКРС, завершившееся разбирательство было начато по обращению ЗАО Киевстар Джи Эс Эм.

Київстар вирішив поштормити конкурентів? Якщо я не помиляюся, то Київстар єдиний оператор, який не має "нульового" тарифного плану, тож він вирішив відновити справедливість :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Буде препейд. Тобто кидаєш мінімум на рахунок в місяць і говори за 0.00 грн. Але ж за з'єднання все одно знімається! Не кинув грошей - не говориш по 0,00 грн.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Українські мобільні оператори ще не одержали рішення Національної комісії регулювання зв'язку (НКРЗ) про заборону так званих "нульових" тарифів на послуги мобільного зв'язку, прийнятого на її засіданні.

У розісланому в четвер увечері прес-релізі держрегулятора відзначається, що рішення передбачає заборону операторам "установлювати тариф у розмірі 0,00 грн за тарифну одиницю послуги (тимчасову або кількісну)", що означає заборону як дзвінків з нульовою вартістю, так і SMS-повідомлень.

Як повідомлялося, у НКРЗ вважають, що установлювані в цей час мобільними операторами "нульові" тарифи найчастіше є обманом споживача, оскільки хоча й декларують "нульову" вартість усередині мережевих і міжмережевих розмов, однак фактично передбачають необхідність щомісячного поповнення рахунку і лише певну кількість нетарифікованих хвилин.

ЗАТ "Київстар GSM" (Київ), що ініціювало розгляд у питанні "нульових" тарифів і раніше також пропонувало своїм абонентам різні акції з "безкоштовними дзвінками", позитивно розцінює прийняту заборону.

"Зробити конкретні висновки поки складно. Проте, ми вважаємо, що заборона нульових тарифів позитивно вплине на ринок у цілому, буде сприяти зменшенню перехресного субсидування одних послуг за рахунок інших, забезпечить належний рівень економічної конкуренції на ринку, коли головним фактором вибору оператора буде якість надаваної послуги, а також приведе до збільшення податкових надходжень у державний бюджет", - прокоментували агентству "Інтерфакс-Україна" у прес-службі компанії.

У той же час у ЗАТ "Український мобільний зв'язок" (ТМ "МТС-Україна"), ЗАТ "Українські радіосистеми" (УРС, ТМ beeline) і ТОВ "Астеліт" (ТМ life:), усі - Київ) відмовляються коментувати наслідки рішення НКРЗ до його одержання. Оператори також висловлюють стурбованість прецедентом втручання держрегулятора в тарифну політику компаній.

"Норми існуючого законодавства не передбачають якихось повноважень або прав регулятора забороняти які б то не було тарифи мобільних операторів… Ми вважаємо, що в умовах вільного ринку будь-які тарифи мають право на існування, якщо вони не порушують законів і затребувані споживачами", - заявив агентству директор з маркетингу УМЗ Василь Лацанич.

В УРС також акцентують увагу на тому, що держоргани мають право регулювати тарифи лише на так звані "загальнодоступні телекомунікаційні послуги" (місцева фіксована телефонія) і на послуги компаній-монополістів.

"Нам не відомий механізм, за яким НКРЗ може встановлювати тарифи на послуги мобільного зв'язку", - відзначили в прес-службі оператора.

Про неможливість держрегулювання тарифів на мобільний зв'язок заявляють і в "Астеліті".

"Ми вважаємо, що нульові внутрішньомережеві тарифи - це справедливий спосіб надання послуг мобільного зв'язку стосовно кінцевого споживача, оскільки їх умови повністю відповідають інтересам абонентів. Такі тарифи роблять мобільний зв'язок доступним українцям, особливо в ситуації поточної економічної нестабільності", - відзначили в прес-службі оператора.

У компанії також стверджують, що встановлення "нульових" тарифів не є демпінгом (подібної позиції дотримуються й у НКРЗ, заявляючи про неможливість нульової собівартості послуги – ред.). "Слід оцінювати весь продукт комплексно, а не тільки один з його елементів - дзвінки в певному напрямку. Для того щоб скористатися умовами нульового внутрішньомережевого тарифу, абонентам необхідно виконати низку фінансових умов, у нашій мережі, наприклад, є умова обов'язкового щомісячного поповнення на 25 грн", - заявляють у прес-службі "Астеліта".

Як повідомлялося, у НКРЗ не виключають можливості збереження колишніх умов "нульових тарифів" для абонентів. "У такому випадку тариф повинен звучати як надання певної кількості нетарифікованих хвилин за певну щомісячну плату, а не як "нульовий"", - пояснив член комісії Володимир Олійник.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В київстара є пакет який не блокується 1 рік з моменту останнього дзвінка. Купив чисто на прийом дзвінків.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

блін а я собі думаю на діджус підключити анлім ............ троха почекаю значить

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...