Перейти до змісту

Перевернувся екскаватор (с. Несвіч)


Abrikos

Рекомендовані повідомлення

Днями у с. Несвіч перевернувся 20-тонний гусеничний (!!!) екскаватор, який проривав землю для сполучення ставка рибгосподарства з річкою. Після дощу підкопав занадто під себе і просто-напросто перевернувся ))

Декілька спроб витягнути його залишилися невдалими. Зліва на фото видно збиту нашвидкоруч греблю - викачували воду і чіпляли троси, щоб витягнути іншим "важковиком". Але витягнути не вдалося, а греблю прорвало...

На даний час до підйому екскаватора підключилося ще 2 одиниці техніки, позвозили здоровенні балки для опори - будуть робити наступну спробу.

Власник у відчаї, і це дійсно велика біда: навіть якщо витягнути екскаватор вдасться без дуже великих затрат, його ремонт коштуватиме ду-у-у-уже дорого - затопило весь пульт і електроніку.

Але цей випадок наглядно демонструє прояв халатності та недбалості - варто бути максимально обачливим при проведенні такого роду земляних робіт.

post-5279-1242397610.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Авось пронесет :)

Якщо нічого не замкнуло, звісно

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Авось пронесет :)

Власника вже напевно "пронесло", причому не один раз. :) Машинка то напевно ду-у-у-же дорога. Ну нічого, втрата грошей - це завжди покупка досвіду.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

imho, сделать вокруг экскаватора временную плотину и откачать воду будет дешевле. а как подсохнет, можно оценить обстановку и выдергивать.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цікаво, ось така техніка на Волині є? http://www.maz537.ru/

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Luka, ты хочешь чтобы экскаватор пополам порвало? :smile3:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Легкові автомобілі яких зара багато на дорогах Луцька споживають також по 1 л на 1 км, а тут розміри набагато більші, так що нічого дивного в цьому нема

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Легкові автомобілі яких зара багато на дорогах Луцька споживають також по 1 л на 1 км, а тут розміри набагато більші, так що нічого дивного в цьому нема

100 л на 100 км? :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

вот блін, щось я затупив, це по 1 грн кілометр виходив, а я щось літр палива приписав, сорі

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цікаво, ось така техніка на Волині є? http://www.maz537.ru/

Такий гігант, а всього 525 к.с... :(

А, наприклад, маленький Porsche Cayenne має 500 к.с....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В нього кінські сили тягнуть а не гонять

крутящий момент 2200 Н-м
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цікаво, ось така техніка на Волині є? http://www.maz537.ru/

Такий гігант, а всього 525 к.с... :(

А, наприклад, маленький Porsche Cayenne має 500 к.с....

Не рівняй порше з цим. На порше ти навіть буса за собою нормально не потянеш. А це за собою невеликий будинок потягне.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не рівняй порше з цим. На порше ти навіть буса за собою нормально не потянеш. А це за собою невеликий будинок потягне.

Я не про те, що Прош міг чи не міг бі витягнути цей єкскаватор... Але все таки для такої техніки двигун міг бі бути потужніший і більш економічний... Та й потужність, вказана в технічних характеристиках МАЗів чи КАМАЗів, навряд чи відповідає дійсності... Мабуть, багатьом доводилось бачити, з яким трудом долає навіть невеликий під"йом МАЗ чи КАМАЗ, і з якою легкістю проходять цей самий відрізок дороги, скажімо, MAN чи VOLVO, хоча потужність, вказана в їх характеристиках, приблизно однакова...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

да і маса "почті" однакова :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мабуть, багатьом доводилось бачити, з яким трудом долає навіть невеликий під"йом МАЗ чи КАМАЗ, і з якою легкістю проходять цей самий відрізок дороги, скажімо, MAN чи VOLVO, хоча потужність, вказана в їх характеристиках, приблизно однакова...

:) Не ображайся але в машинах ти не дуже.

КАМАЗи якраз от підйоми дуже з великим трудом долають, зате більш швидкісні чим МАЗи.

МАЗу з нормальним двигуном підйом не набагато тяжче буде ніж Вольво чи МАНу.

В мене на роботі є один МАЗ, там два моста ведучих з блокуванням диференціалу, ( доречі зимою всі вольво і мани і т.д під горки буксують а він їде) об'єм біля 15 літрів десь 400 коняк, і 25 тон суне і тримає 100 км без проблем... на лєгке.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А все-таки цікаво, яка доля цього екскаватора? Витягнули його? І якщо так, то яким чином?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

раскопать сверху, снизу помост сделать

както так

в програме АРСЕНАЛ показывали как вытягивали Т34 который в войну утонул (полностью) в болоте

со второго раза вытянули

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цікаво, ось така техніка на Волині є? http://www.maz537.ru/

Такий гігант, а всього 525 к.с... :(

А, наприклад, маленький Porsche Cayenne має 500 к.с....

Зараз по Німеччині на Porsche Cayenne S катаюсь, не його це справа з болота екскаватори діставати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

КАМАЗ та МАЗ від еуропейських побратимів відставші і морально устарівші на 300 років.

Тут навіть порівнювати смішно.

Ресурс Мерседеса чи МАНа вимірюється мільйонами кілометірів,

Як приклад америкоський 2 вісний сідловий тягач Freightliner Century (в мене на роботі), пробіг 850 000 миль, движок CATERPILLAR, і хоч би хни, ще стількі набігає...Лише розходнікі міняються А про савєтскі вантажівки, промовчу, моторист має роботу постійіно:).

Snight і Sungoku вірно підмітили, тут актуальний крутний момент, тобто тягове зусилля. Тому ці "дрємучі" двигуни (робочі обороти до 2 000 min-1), мають паравозну тягу і так довго живуть.

Крім цього в європейських та американських вантажівках немає поняття про ресорну підвіску, ходова і трансмісія знаачно досконаліші, і місце пілота та комфорт само собою:).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ресурс Мерседеса чи МАНа вимірюється мільйонами кілометірів

Крім цього в європейських та американських вантажівках немає поняття про ресорну підвіску, ходова і трансмісія знаачно досконаліші, і місце пілота та комфорт само собою

Згідний на всі сто.

Але ті є ще один МАЗ старий як світ, то він вже наганяв 1,5 млн, ясно шо капремонт пережив не одни, але їздить ще, за лісом наприклад,

Не буду хвалити нашу техніку, але моментами нормальна попадається :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Аналогічно. Маємо МАН, Камаз, МАЗ і там Газіки, Зіли.

Найдешевший в обслуговуванні, і найефективніший МАН мови немає.

Але серед вітчизняних найкраще МАЗ.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щоб витянути цей трактор треба троха бабок викласти... Там без крана не обійтеться... Година такого крану перед кризою була 800 гр !!!...+ тягач.

Водій трактора буде місяця 2 мити його від болота :)))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Водій трактора буде місяця 2 мити його від болота :)))

Хоча вже певно тиждень, як звільнений....А взагалі - Керхер в зуби і за максимум 3 годинки всьо болото буде змито

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Екскаватор витягнули. Без крана. Відкачували воду і клали опорні деревяні балки як плацдарм, тягнули іншим "важковиком", ще кількома машинами втримували за нижні троси.

Апарат їздить, ходова і поворот банші в повному порядку. А от сам ковш... вся електроніка накрилася аж бігом ))))

Вартість такого б/у-шного - 60000 дол. Втрати за ремонт і простій - колосальні!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

нда, жаль господаря...

але що тут скажеш - про страхування думаємо тільки як грім вдарить...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...