difoto Опубліковано 16 Квітня, 2009 в 17:03 Поділитися #1 Опубліковано 16 Квітня, 2009 в 17:03 http://volynnews.com/news/government/6495/ Стремно мне было на "сходке" реальных дядь, перед встречей увидел друида и чуть не попух! Черный с ниточки костюм, белая отглаженная рубашка и галтук от версаче. И я - джинсы, футболка и такой себе куртячок. Короче, реально все представители дорожных служб, архитектуры, мистобудування и все остальные были однозначны в своем отношении к велодорожкам. Однозначно ЗА!!! забухаю щас от нервного срыва ЗЫ друид сказал, что аж неинтересно было - противник сдался сразу и без драки! Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Zevs_Isver Опубліковано 16 Квітня, 2009 в 17:10 Поділитися #2 Опубліковано 16 Квітня, 2009 в 17:10 ЗЫ друид сказал, что аж неинтересно было - противник сдался сразу и без драки! труп куда дели? дорожки тока в центре будут? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
difoto Опубліковано 16 Квітня, 2009 в 17:27 Автор Поділитися #3 Опубліковано 16 Квітня, 2009 в 17:27 Концепция подразумевает покрытие города сетью веломаршрутов, ориентировочная длина - 60 км , у нас объявились помощники в этом деле - ассоциация доступности людей с ограниченной подвижностью, то бишь инвалиды на колясках, которым эти дорожки также нужны, как воздух, ибо оны так же неразлучны со своими двухколесными конями, но, увы, по другим причинам. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Andruha_gpz28 Опубліковано 16 Квітня, 2009 в 17:28 Поділитися #4 Опубліковано 16 Квітня, 2009 в 17:28 Ура!!!!!!! Да нормальні там дяді. Вони теж хочуть щоб їх діти та внуки жили в цивілізованому європейському місті. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
difoto Опубліковано 16 Квітня, 2009 в 17:34 Автор Поділитися #5 Опубліковано 16 Квітня, 2009 в 17:34 главный эколог сказал, что за 2008 год на Луцк осело столько вредных выхлопов, шо я аж цифру забыл, но она ОЧЕНЬ большая и на 200 тыс. населения 60 тыс. автомобилей, плюс транзитный транспорт - это до**я по любым меркам.Кстати, сильно пристыдили гаишников(должен был присутствовать начальник ГАИ Луцка, но проигнорировал, за что был жосско охаян всеми присутствующими), которые даже с точки зрения депутатов не выполняют свои обязанности в плане обеспечения безопасности движения. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
kostya Опубліковано 17 Квітня, 2009 в 09:09 Поділитися #6 Опубліковано 17 Квітня, 2009 в 09:09 молодцы. Желаю чтобы правое дело росло и ширилось !!! конечно хотелось бы чтобы благое начинание не превратилось в очередной дерибан: "За словами пана Моклиці, проект, в якому будуть чітко прописані усі кроки, може розраховувати на фінансування з Європейської комісії. Власне, саме на ці кошти й покладаються великі надії. " а также поборы: "Зокрема пропонувалося запровадити правила реєстрації велосипедів" Паранойя в умеренных количествах впрочем полезна. На всякий случай Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
ursa Опубліковано 17 Квітня, 2009 в 09:15 Поділитися #7 Опубліковано 17 Квітня, 2009 в 09:15 "Зокрема пропонувалося запровадити правила реєстрації велосипедів" Бред Если я раму меняю каждый год, каждый раз её регистрировать? А детские кресла тоже регистрировать и брать разрешение на их установку на байк после прохождения ТО? И что предполагает регистрация? Прикрепление номера, который будет ухудшать аэродинамику? А если жена села на байк - то ей доверенность на транспортное средство выписывать? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
difoto Опубліковано 17 Квітня, 2009 в 09:54 Автор Поділитися #8 Опубліковано 17 Квітня, 2009 в 09:54 Не верьте всему, что вольно пересказывают журналисты!К справке: один из координаторов "Велофорума-2009", киевлянин Виктор Загрева, выйграл подобный проект "Велокраїна" с финансированием Евросоюза. Размер - около 560 тысяч евро. И никакого дерибана. Уж еврокомиссия за этим проследит! Хватит думать, что все люди сволочи.А насчет регистрации - если будут велодорожки, они буду входить в целую систему организации велодвижения, без этого нельзя. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Lexx_Giant Опубліковано 17 Квітня, 2009 в 10:35 Поділитися #9 Опубліковано 17 Квітня, 2009 в 10:35 Правильно !Без дисципліни, нема організації. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
TreNeR Опубліковано 17 Квітня, 2009 в 10:56 Поділитися #10 Опубліковано 17 Квітня, 2009 в 10:56 "Зокрема пропонувалося запровадити правила реєстрації велосипедів" Когда-то я жил в Латвии, так там все велосипеды были зарегистрированные и имели небольшие желтенькие с черными буквоцифрами номерные знаки. И "права" у меня были, но к сожалению после нескольких переездов потерялись Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
kostya Опубліковано 17 Квітня, 2009 в 16:58 Поділитися #11 Опубліковано 17 Квітня, 2009 в 16:58 Хватит думать, что все люди сволочи. ди, в тебе то мы не сомневаемся. а вот вот в поголовный альтруизм прочих даже тебе удивительно стало. так шо держи ухо востро Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Mondiale Опубліковано 25 Квітня, 2009 в 06:28 Поділитися #12 Опубліковано 25 Квітня, 2009 в 06:28 "А насчет регистрации - если будут велодорожки, они буду входить в целую систему организации велодвижения, без этого нельзя." Тобто реєстрація буде, так? А права? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Victorius Опубліковано 7 Серпня, 2009 в 18:50 Поділитися #13 Опубліковано 7 Серпня, 2009 в 18:50 Цікавий репортаж з Великого Яблука про велодоріжки (англ.)Велодоріжки в Нью-ЙоркуОсновна ідея - доріжки мають бути ФІЗИЧНО відокремлені від проїзжої частини. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Abrikos Опубліковано 7 Серпня, 2009 в 19:52 Поділитися #14 Опубліковано 7 Серпня, 2009 в 19:52 а предполагаэтся создание одного веломаршрута или просто несколько участков в разных местах? есть уже какие-то наброски тех 60 км дорожек? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
ursa Опубліковано 10 Грудня, 2009 в 17:50 Поділитися #15 Опубліковано 10 Грудня, 2009 в 17:50 И там тоже хотят дороги У Львові облаштовуватимуть велодоріжки, - мер [15:44, 10.12.2009] При проектуванні та ремонті доріг у Львові передбачено облаштування велодоріжок, – запевнив 10 грудня під час прес-конференції міський голова Львова Андрій Садовий. "Однозначно, при ремонті доріг ми передбачатимемо велосипедні доріжки. В першу чергу це стосується центральних вулиць міста, зокрема пр.Свободи, який маємо відремонтувати до 2011 року", – сказав Андрій Садовий. Окрім того, міський голова зазначив, що наступного року у Львові буде продовжено ремонт доріг, як тільки почнуться сприятливі погодні умови. © Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
foxx77 Опубліковано 11 Грудня, 2009 в 06:12 Поділитися #16 Опубліковано 11 Грудня, 2009 в 06:12 там їздити по бруківці це щось, хіда що асфальт зверху покладуть. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Andrey XP Опубліковано 11 Грудня, 2009 в 13:18 Поділитися #17 Опубліковано 11 Грудня, 2009 в 13:18 зара бруківка добре укладається.. такшо їздити норма Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Trix Опубліковано 11 Грудня, 2009 в 13:30 Поділитися #18 Опубліковано 11 Грудня, 2009 в 13:30 так шо по тротуарам їздити не можна буде? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
difoto Опубліковано 11 Грудня, 2009 в 13:33 Автор Поділитися #19 Опубліковано 11 Грудня, 2009 в 13:33 так шо по тротуарам їздити не можна буде?по тротуарам и сейчас нельзя ездить. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Trix Опубліковано 11 Грудня, 2009 в 13:49 Поділитися #20 Опубліковано 11 Грудня, 2009 в 13:49 погано(то раз будуть велодорожкі, права, буде кого і штрафувати за їзду по тротуаром( Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Адміністратори kmd Опубліковано 11 Грудня, 2009 в 22:52 Адміністратори Поділитися #21 Опубліковано 11 Грудня, 2009 в 22:52 Велодоріжки будуть. "Але ніхто не знає, де і коли" (с) Лупан Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vanus Опубліковано 4 Березня, 2010 в 15:16 Поділитися #22 Опубліковано 4 Березня, 2010 в 15:16 Я думаю основним, ні я думаю першим кроком до створення умов це пониження бордюрного каменю в потрібних місцях, та встановлення горизонтальної і вертикальної розмітки. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
difoto Опубліковано 4 Березня, 2010 в 15:51 Автор Поділитися #23 Опубліковано 4 Березня, 2010 в 15:51 Про розмітку ясно, а що треба зробити з бордюрними каменями? І де потрібні місця? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Shkoder Опубліковано 4 Березня, 2010 в 16:28 Поділитися #24 Опубліковано 4 Березня, 2010 в 16:28 Di, вместо уменьшения высоты бордюров, лучше проведи со всеми желающими мастер-класс по основным приемам городской езды. например, как делать вилли и банни-джамп Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
ursa Опубліковано 4 Березня, 2010 в 16:33 Поділитися #25 Опубліковано 4 Березня, 2010 в 16:33 А на...зачем в городе wheelie? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.