Перейти до змісту

Що це робиться з пінгом на зовнішні хости?


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
Це ти описав ідеального провайдера, а такого в Україні поки нема :), а хто з всіх провайдерів найбільш близький до ідеальності? На мою думку це укртелеком, так як він дає нет всій Україні і встигає оперативно вирішувати проблеми які виникають у користувачів. Хоча і в нього бувають лаги....

:rolleyes: а ще у кожного користувача нац. оператора є окрема БІЛА ІР. Головне те, що проблеми вирішують (правда було б добре, якби їх не виникало), а не "НЕЗНАЄМО, У НАС ВСЕ ДОБРЕ". А в кого тоді погано? Коритсувачі чиї?

Глобальніше навряд чи. Інші оператори ж працюють. А якщо справді трабл десь на суперголовному концентраторі датагруп, то хай так і скажуть , мовляв "проблема дійсно Є, вирішуємо, запрацює тоді-то"

  • Відповідей 89
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано
"НЕЗНАЄМО, У НАС ВСЕ ДОБРЕ". А в кого тоді погано? Коритсувачі чиї?

Во, во, як каже одна москальська приказка "Ми атвєчаєм за тєх каво пріручілі", так шо хай фотаком над цим задумається, бо останеться без користувачів і без копійки :)

Опубліковано

неа, неостантся :)

давайте конструктив,

замелити траблу - позвонили в сапорт

от себя хочу заметить что проблемы не у всех клиентов ФК:

Pinging google.com.ua [66.249.93.104] with 32 bytes of data:
Reply from 66.249.93.104: bytes=32 time=57ms TTL=244
Reply from 66.249.93.104: bytes=32 time=55ms TTL=244
Reply from 66.249.93.104: bytes=32 time=55ms TTL=244
Reply from 66.249.93.104: bytes=32 time=55ms TTL=244
Ping statistics for 66.249.93.104:
Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 55ms, Maximum = 57ms, Average = 55ms

Опубліковано
Провайдер зобовязаний надавати доступ до всього інтернету, а не лише до місцевих ресурсів. Наголошую ПРОВАЙДЕР ЗОБОВЯЗАНИЙ НАДАВАТИ ДОСТУП ДО ВСІХ ЗАКОННИХ РЕСУРСІВ МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ

Про це вже писали в сусідній темі. Провайдер ніяк не може гарантувати роботу мережі іншого оператора. Це нонсенс. Не мели дурниць. Це як ти телефонуєш з умс на лайф, і хочеш, щоб умс тобі гарантував роботу лайфівського абонента. :lol:

Опубліковано
Так а що з супортом? Провайдер зобовязаний надавати доступ до всього інтернету, а не лише до місцевих ресурсів. Наголошую ПРОВАЙДЕР ЗОБОВЯЗАНИЙ НАДАВАТИ ДОСТУП ДО ВСІХ ЗАКОННИХ РЕСУРСІВ МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ, а відмазки типа "в нас все добре" то тільки підтверження власної неспроможності у вирішенні проблеми, яка не зводиться до ребута або заміни свіча.

Пінг з укртелекома

<_< шо за народ... юзера забовязані хоть трошки ознайомитись з тим з чим працюють кожен день, ну або хоча б не так відкрито демонструвати свою ламерську натуру

нагадало мені розповідь знайомого з сапорта телекома - саме популярне запитання: ''я замовляв 2 мегабіта а чого пише 100''

Опубліковано
10.36 аналогічна проблема :( Зараз спробую зателефонувати до них.

ну як там? телефонував? у мене 10.36 - така сама картина :angry:

Опубліковано
Так а що з супортом? Провайдер зобовязаний надавати доступ до всього інтернету, а не лише до місцевих ресурсів. Наголошую ПРОВАЙДЕР ЗОБОВЯЗАНИЙ НАДАВАТИ ДОСТУП ДО ВСІХ ЗАКОННИХ РЕСУРСІВ МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ, а відмазки типа "в нас все добре" то тільки підтверження власної неспроможності у вирішенні проблеми, яка не зводиться до ребута або заміни свіча.

Пінг з укртелекома

<_< шо за народ... юзера забовязані хоть трошки ознайомитись з тим з чим працюють кожен день, ну або хоча б не так відкрито демонструвати свою ламерську натуру

нагадало мені розповідь знайомого з сапорта телекома - саме популярне запитання: ''я замовляв 2 мегабіта а чого пише 100''

Дуже добре, що тобі щось нагадало!!! Я за тебе радий. Знайомий тобі розповідав баян, якомй вже не один рік, а ти вуха розвісив. З чим на твою, високоповажну думку я працюю кожен день і неознайомлений??? Сам ти ламер, якщо не сказати чайник.

З приводу роботи інших операторів, я згідний з дейвом, однак мусиш визнати, що оператор має хоча б спробувати якось владнати ситуацію, або хоча б роз'яснити ХТО або ЩО спричиняє незручності і коли можна чекати погоди.

Опубліковано

ZaZik, ты абонент ДатаГруп? Если да - позвони в саппорт и узнай, в чём проблема. Твои возмущения тут ни к чему не приведут. Если нет - то чего ты подстрекаешь абонентов к бунту? ;)

Если народ тупо сидит и ноет на форуме "У нас нет пинга, мы не можем играть..." - ...

Знаешь, есть такой анекдотик про Бога: "Слышь, мужик, ты бы хоть лотерейный билет купил бы!" :)

Tum@n-а называть чайником... хм... ну-ну :)

Опубліковано
ZaZik, ты абонент ДатаГруп? Если да - позвони в саппорт и узнай, в чём проблема. Твои возмущения тут ни к чему не приведут. Если нет - то чего ты подстрекаешь абонентов к бунту? ;)

Если народ тупо сидит и ноет на форуме "У нас нет пинга, мы не можем играть..." - ...

Знаешь, есть такой анекдотик про Бога: "Слышь, мужик, ты бы хоть лотерейный билет купил бы!" :)

Tum@n-а называть чайником... хм... ну-ну :)

Нащастя вже ні.

А ДЕ ви розгледіли підбурювання до бунту? Боронь Боже !!!! Ніякого бунту!!! Як ви таке могли навіть подумати.....

Туман не чайник? я не ламер? а хто його знає!!! Обурює просто незрозуміла зверхність деякої особи (типа ви тут ламери а яяяяяя), що до інших топікмейкерів

Як не ламер може написати що "немає пінга" ?(ти десь вичитав, чи видумав) як пінга може небути? Можливо хтось почитав би матчастину, а тоді свої пости писав.

П.С. Вибачте за офтоп.

Опубліковано
Як не ламер може написати що "немає пінга" ?(ти десь вичитав, чи видумав) як пінга може небути? Можливо хтось почитав би матчастину, а тоді свої пости писав.

П.С. Вибачте за офтоп.

+1 за доё..вание к словам :D

И отвечу тебе твоей же фразой - "Обурює просто незрозуміла зверхність деякої особи (типа ви тут ламери а яяяяяя)" ;)

Опубліковано

Почитавши дані пости складується враження про фірму і їх відношення до своїх абонентів але чомусь це враження не в позитивну сторону. Я думаю такий висновок виник не тільки в мене одного :angry:

Опубліковано

абоненты часто бывают мутные, сами немогут свормировать коректно вопрос и злятся из-за этого

и злятся не втом месте что нужно

а по повду негативного впечатления: у одного что то неработает - он кричит, а у сотни работает всё - им тоже кричать?

шас внешний канал грузится ~130 Мбит - если бы были у всех проблемы - небылобы такой загрузки

Опубліковано
icon_plus_1.gifофф
Не вважаю себе розумнішим за інших (Визначати "ламер-неламер" не я почав), однак думаю, що і деяким особам варто було б переглянути своє відношення до оточуючих, а тоді вже переходити на особистості.
Все. Перестаю флудити в даній темі.

Всім користувачам якнайшвидшого вирішення проблеми.
Опубліковано
абоненты часто бывают мутные, сами немогут свормировать коректно вопрос и злятся из-за этого

и злятся не втом месте что нужно

А де ж нам злитися? Може під вікнами фотакому? Чи краще зразу закидати ту кантору бутилками з коктейлем молотова?

Опубліковано

хоть хтось може сказать чому пінг виріс? нашо флуд розводить? ДГ нормальний провайдер!

Опубліковано
абоненты часто бывают мутные, сами немогут свормировать коректно вопрос и злятся из-за этого

и злятся не втом месте что нужно

А де ж нам злитися? Може під вікнами фотакому? Чи краще зразу закидати ту кантору бутилками з коктейлем молотова?

ну о коктейле бред, что свидетельстует о адекватности клиента... :(

а зайти в абонотдел в рабочее время - идея нормальная

написать заявление(или какая там точно процедура), попросить разобратся

  • Адміністратори
Опубліковано
Чи краще зразу закидати ту кантору бутилками з коктейлем молотова?

О, це вже цікавіше, продовжуй.

Опубліковано
абоненты часто бывают мутные, сами немогут свормировать коректно вопрос и злятся из-за этого

и злятся не втом месте что нужно

а по повду негативного впечатления: у одного что то неработает - он кричит, а у сотни работает всё - им тоже кричать?

шас внешний канал грузится ~130 Мбит - если бы были у всех проблемы - небылобы такой загрузки

те що канал грузиться то добре, я так розумію абоненти скаржаться не на повну відсутність нету а на часткові провали. Відповідно загальне завантаження каналу цього навряд чи покаже

гииии а на рахунок сходити на коктель це досить цікава пропозиція (який саме тобі більш подобається?)

Опубліковано
Чи краще зразу закидати ту кантору бутилками з коктейлем молотова?

О, це вже цікавіше, продовжуй.

Чи хакнути пентагон з фотакома, шоб прилетіли америкоси і скинули на фотаком бомбу :mdr:

Опубліковано
Чи хакнути пентагон з фотакома, шоб прилетіли америкоси і скинули на фотаком бомбу :mdr:

ага хай спочатку в Луцьку ФотаКом найдуть, а потім хай скидають))

ЗІ флудю бо знаю що нічого путнього з теми не буде))

Опубліковано
Чи хакнути пентагон з фотакома, шоб прилетіли америкоси і скинули на фотаком бомбу :mdr:

ага хай спочатку в Луцьку ФотаКом найдуть, а потім хай скидають))

ЗІ флудю бо знаю що нічого путнього з теми не буде))

Ну тоді більш реальніший варіан - в каналізаційну трубу що веде до фотакома подати під тиском пару тон гавна шоб весь фотаком залляло

Опубліковано

треба просто позвонить їм, не у всіх користувачів ДГ інет лагає. завтра позвоню(сьодня звонить напевно пізно)

Опубліковано
треба просто позвонить їм, не у всіх користувачів ДГ інет лагає. завтра позвоню(сьодня звонить напевно пізно)

а у них що немає цілодобової підтримки? Отак вони за абонентів переживають

Опубліковано

Поскількі тема флуд, добавлю свого ))

А ми всетакі і далі в 10,42 безкоштовно обмінюємся даними :P

Обмін здійснюється ось такіми пакетами даних як на скріні

t96776_DSC00775.JPG

2NATOvec я вчора вже звонив їм, вони поідеї вже вкурсі цеї проблеми, а сьогодні не зміг просто дозвонитись в день

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...