ZaZik Опубліковано 24 Січня, 2009 в 15:08 #26 Опубліковано 24 Січня, 2009 в 15:08 Це ти описав ідеального провайдера, а такого в Україні поки нема , а хто з всіх провайдерів найбільш близький до ідеальності? На мою думку це укртелеком, так як він дає нет всій Україні і встигає оперативно вирішувати проблеми які виникають у користувачів. Хоча і в нього бувають лаги.... а ще у кожного користувача нац. оператора є окрема БІЛА ІР. Головне те, що проблеми вирішують (правда було б добре, якби їх не виникало), а не "НЕЗНАЄМО, У НАС ВСЕ ДОБРЕ". А в кого тоді погано? Коритсувачі чиї? Глобальніше навряд чи. Інші оператори ж працюють. А якщо справді трабл десь на суперголовному концентраторі датагруп, то хай так і скажуть , мовляв "проблема дійсно Є, вирішуємо, запрацює тоді-то"
SergLi Опубліковано 24 Січня, 2009 в 15:15 Автор #27 Опубліковано 24 Січня, 2009 в 15:15 "НЕЗНАЄМО, У НАС ВСЕ ДОБРЕ". А в кого тоді погано? Коритсувачі чиї? Во, во, як каже одна москальська приказка "Ми атвєчаєм за тєх каво пріручілі", так шо хай фотаком над цим задумається, бо останеться без користувачів і без копійки
Zevs_Isver Опубліковано 24 Січня, 2009 в 16:16 #28 Опубліковано 24 Січня, 2009 в 16:16 неа, неостантся давайте конструктив, замелити траблу - позвонили в сапорт от себя хочу заметить что проблемы не у всех клиентов ФК: Pinging google.com.ua [66.249.93.104] with 32 bytes of data:Reply from 66.249.93.104: bytes=32 time=57ms TTL=244Reply from 66.249.93.104: bytes=32 time=55ms TTL=244Reply from 66.249.93.104: bytes=32 time=55ms TTL=244Reply from 66.249.93.104: bytes=32 time=55ms TTL=244Ping statistics for 66.249.93.104: Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),Approximate round trip times in milli-seconds: Minimum = 55ms, Maximum = 57ms, Average = 55ms
D@ve Опубліковано 24 Січня, 2009 в 16:51 #29 Опубліковано 24 Січня, 2009 в 16:51 Провайдер зобовязаний надавати доступ до всього інтернету, а не лише до місцевих ресурсів. Наголошую ПРОВАЙДЕР ЗОБОВЯЗАНИЙ НАДАВАТИ ДОСТУП ДО ВСІХ ЗАКОННИХ РЕСУРСІВ МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ Про це вже писали в сусідній темі. Провайдер ніяк не може гарантувати роботу мережі іншого оператора. Це нонсенс. Не мели дурниць. Це як ти телефонуєш з умс на лайф, і хочеш, щоб умс тобі гарантував роботу лайфівського абонента.
fog Опубліковано 24 Січня, 2009 в 16:55 #30 Опубліковано 24 Січня, 2009 в 16:55 Так а що з супортом? Провайдер зобовязаний надавати доступ до всього інтернету, а не лише до місцевих ресурсів. Наголошую ПРОВАЙДЕР ЗОБОВЯЗАНИЙ НАДАВАТИ ДОСТУП ДО ВСІХ ЗАКОННИХ РЕСУРСІВ МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ, а відмазки типа "в нас все добре" то тільки підтверження власної неспроможності у вирішенні проблеми, яка не зводиться до ребута або заміни свіча. Пінг з укртелекома шо за народ... юзера забовязані хоть трошки ознайомитись з тим з чим працюють кожен день, ну або хоча б не так відкрито демонструвати свою ламерську натуру нагадало мені розповідь знайомого з сапорта телекома - саме популярне запитання: ''я замовляв 2 мегабіта а чого пише 100''
tolik79 Опубліковано 24 Січня, 2009 в 17:28 #31 Опубліковано 24 Січня, 2009 в 17:28 10.36 аналогічна проблема Зараз спробую зателефонувати до них. ну як там? телефонував? у мене 10.36 - така сама картина
ZaZik Опубліковано 24 Січня, 2009 в 17:32 #32 Опубліковано 24 Січня, 2009 в 17:32 Так а що з супортом? Провайдер зобовязаний надавати доступ до всього інтернету, а не лише до місцевих ресурсів. Наголошую ПРОВАЙДЕР ЗОБОВЯЗАНИЙ НАДАВАТИ ДОСТУП ДО ВСІХ ЗАКОННИХ РЕСУРСІВ МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ, а відмазки типа "в нас все добре" то тільки підтверження власної неспроможності у вирішенні проблеми, яка не зводиться до ребута або заміни свіча. Пінг з укртелекома шо за народ... юзера забовязані хоть трошки ознайомитись з тим з чим працюють кожен день, ну або хоча б не так відкрито демонструвати свою ламерську натуру нагадало мені розповідь знайомого з сапорта телекома - саме популярне запитання: ''я замовляв 2 мегабіта а чого пише 100'' Дуже добре, що тобі щось нагадало!!! Я за тебе радий. Знайомий тобі розповідав баян, якомй вже не один рік, а ти вуха розвісив. З чим на твою, високоповажну думку я працюю кожен день і неознайомлений??? Сам ти ламер, якщо не сказати чайник. З приводу роботи інших операторів, я згідний з дейвом, однак мусиш визнати, що оператор має хоча б спробувати якось владнати ситуацію, або хоча б роз'яснити ХТО або ЩО спричиняє незручності і коли можна чекати погоди.
ursa Опубліковано 24 Січня, 2009 в 17:44 #33 Опубліковано 24 Січня, 2009 в 17:44 ZaZik, ты абонент ДатаГруп? Если да - позвони в саппорт и узнай, в чём проблема. Твои возмущения тут ни к чему не приведут. Если нет - то чего ты подстрекаешь абонентов к бунту? Если народ тупо сидит и ноет на форуме "У нас нет пинга, мы не можем играть..." - ... Знаешь, есть такой анекдотик про Бога: "Слышь, мужик, ты бы хоть лотерейный билет купил бы!" Tum@n-а называть чайником... хм... ну-ну
ZaZik Опубліковано 24 Січня, 2009 в 18:00 #34 Опубліковано 24 Січня, 2009 в 18:00 ZaZik, ты абонент ДатаГруп? Если да - позвони в саппорт и узнай, в чём проблема. Твои возмущения тут ни к чему не приведут. Если нет - то чего ты подстрекаешь абонентов к бунту? Если народ тупо сидит и ноет на форуме "У нас нет пинга, мы не можем играть..." - ... Знаешь, есть такой анекдотик про Бога: "Слышь, мужик, ты бы хоть лотерейный билет купил бы!" Tum@n-а называть чайником... хм... ну-ну Нащастя вже ні. А ДЕ ви розгледіли підбурювання до бунту? Боронь Боже !!!! Ніякого бунту!!! Як ви таке могли навіть подумати..... Туман не чайник? я не ламер? а хто його знає!!! Обурює просто незрозуміла зверхність деякої особи (типа ви тут ламери а яяяяяя), що до інших топікмейкерів Як не ламер може написати що "немає пінга" ?(ти десь вичитав, чи видумав) як пінга може небути? Можливо хтось почитав би матчастину, а тоді свої пости писав. П.С. Вибачте за офтоп.
ursa Опубліковано 24 Січня, 2009 в 18:08 #35 Опубліковано 24 Січня, 2009 в 18:08 Як не ламер може написати що "немає пінга" ?(ти десь вичитав, чи видумав) як пінга може небути? Можливо хтось почитав би матчастину, а тоді свої пости писав.П.С. Вибачте за офтоп. +1 за доё..вание к словам И отвечу тебе твоей же фразой - "Обурює просто незрозуміла зверхність деякої особи (типа ви тут ламери а яяяяяя)"
Victor_1989 Опубліковано 24 Січня, 2009 в 18:09 #36 Опубліковано 24 Січня, 2009 в 18:09 Почитавши дані пости складується враження про фірму і їх відношення до своїх абонентів але чомусь це враження не в позитивну сторону. Я думаю такий висновок виник не тільки в мене одного
Zevs_Isver Опубліковано 24 Січня, 2009 в 18:19 #37 Опубліковано 24 Січня, 2009 в 18:19 абоненты часто бывают мутные, сами немогут свормировать коректно вопрос и злятся из-за этогои злятся не втом месте что нужноа по повду негативного впечатления: у одного что то неработает - он кричит, а у сотни работает всё - им тоже кричать?шас внешний канал грузится ~130 Мбит - если бы были у всех проблемы - небылобы такой загрузки
ZaZik Опубліковано 24 Січня, 2009 в 18:20 #38 Опубліковано 24 Січня, 2009 в 18:20 офф Не вважаю себе розумнішим за інших (Визначати "ламер-неламер" не я почав), однак думаю, що і деяким особам варто було б переглянути своє відношення до оточуючих, а тоді вже переходити на особистості.Все. Перестаю флудити в даній темі. Всім користувачам якнайшвидшого вирішення проблеми.
SergLi Опубліковано 24 Січня, 2009 в 18:23 Автор #39 Опубліковано 24 Січня, 2009 в 18:23 абоненты часто бывают мутные, сами немогут свормировать коректно вопрос и злятся из-за этогои злятся не втом месте что нужноА де ж нам злитися? Може під вікнами фотакому? Чи краще зразу закидати ту кантору бутилками з коктейлем молотова?
natovec Опубліковано 24 Січня, 2009 в 18:25 #40 Опубліковано 24 Січня, 2009 в 18:25 хоть хтось може сказать чому пінг виріс? нашо флуд розводить? ДГ нормальний провайдер!
Zevs_Isver Опубліковано 24 Січня, 2009 в 18:26 #41 Опубліковано 24 Січня, 2009 в 18:26 абоненты часто бывают мутные, сами немогут свормировать коректно вопрос и злятся из-за этогои злятся не втом месте что нужно А де ж нам злитися? Може під вікнами фотакому? Чи краще зразу закидати ту кантору бутилками з коктейлем молотова? ну о коктейле бред, что свидетельстует о адекватности клиента... а зайти в абонотдел в рабочее время - идея нормальная написать заявление(или какая там точно процедура), попросить разобратся
Адміністратори serega Опубліковано 24 Січня, 2009 в 18:29 Адміністратори #42 Опубліковано 24 Січня, 2009 в 18:29 Чи краще зразу закидати ту кантору бутилками з коктейлем молотова?О, це вже цікавіше, продовжуй.
Victor_1989 Опубліковано 24 Січня, 2009 в 18:41 #43 Опубліковано 24 Січня, 2009 в 18:41 абоненты часто бывают мутные, сами немогут свормировать коректно вопрос и злятся из-за этогои злятся не втом месте что нужноа по повду негативного впечатления: у одного что то неработает - он кричит, а у сотни работает всё - им тоже кричать?шас внешний канал грузится ~130 Мбит - если бы были у всех проблемы - небылобы такой загрузките що канал грузиться то добре, я так розумію абоненти скаржаться не на повну відсутність нету а на часткові провали. Відповідно загальне завантаження каналу цього навряд чи покажегииии а на рахунок сходити на коктель це досить цікава пропозиція (який саме тобі більш подобається?)
SergLi Опубліковано 24 Січня, 2009 в 18:42 Автор #44 Опубліковано 24 Січня, 2009 в 18:42 Чи краще зразу закидати ту кантору бутилками з коктейлем молотова? О, це вже цікавіше, продовжуй. Чи хакнути пентагон з фотакома, шоб прилетіли америкоси і скинули на фотаком бомбу
Victor_1989 Опубліковано 24 Січня, 2009 в 18:48 #45 Опубліковано 24 Січня, 2009 в 18:48 афтар жги ещё краще ігровий сервер пентагона
natovec Опубліковано 24 Січня, 2009 в 19:09 #46 Опубліковано 24 Січня, 2009 в 19:09 Чи хакнути пентагон з фотакома, шоб прилетіли америкоси і скинули на фотаком бомбу ага хай спочатку в Луцьку ФотаКом найдуть, а потім хай скидають)) ЗІ флудю бо знаю що нічого путнього з теми не буде))
SergLi Опубліковано 24 Січня, 2009 в 19:16 Автор #47 Опубліковано 24 Січня, 2009 в 19:16 Чи хакнути пентагон з фотакома, шоб прилетіли америкоси і скинули на фотаком бомбу ага хай спочатку в Луцьку ФотаКом найдуть, а потім хай скидають)) ЗІ флудю бо знаю що нічого путнього з теми не буде)) Ну тоді більш реальніший варіан - в каналізаційну трубу що веде до фотакома подати під тиском пару тон гавна шоб весь фотаком залляло
natovec Опубліковано 24 Січня, 2009 в 19:45 #48 Опубліковано 24 Січня, 2009 в 19:45 треба просто позвонить їм, не у всіх користувачів ДГ інет лагає. завтра позвоню(сьодня звонить напевно пізно)
Victor_1989 Опубліковано 24 Січня, 2009 в 19:52 #49 Опубліковано 24 Січня, 2009 в 19:52 треба просто позвонить їм, не у всіх користувачів ДГ інет лагає. завтра позвоню(сьодня звонить напевно пізно)а у них що немає цілодобової підтримки? Отак вони за абонентів переживають
FENIX Опубліковано 24 Січня, 2009 в 19:55 #50 Опубліковано 24 Січня, 2009 в 19:55 Поскількі тема флуд, добавлю свого )) А ми всетакі і далі в 10,42 безкоштовно обмінюємся даними Обмін здійснюється ось такіми пакетами даних як на скріні 2NATOvec я вчора вже звонив їм, вони поідеї вже вкурсі цеї проблеми, а сьогодні не зміг просто дозвонитись в день
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.