Перейти до змісту

Укртелеком


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Так, такий дали.

А кращі вони дають новим користувачам.

ще давали раніше Gllitel ,

а що ще якісь новіші дають.?

ZTE для пересічного користувача найкращі будуть ,настроюеться , в два челчка ,тільки WI-FI слабуватий .

геморою севісникам менше ,прошивка спешіал едишен фор уктелеком.

ps.даже блондинкам обоих полов , вдавалось по телефону його настроти

  • Відповідей 2,9 тис
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Опубліковано

ходили сегодня писать заявление на отключение ОГО и телефона

проконсультировался на 0800, оказывается что отключают на протяжении 1го месяца с момента подачи заявления,

тоесть могут заставить заплатить еще за 1 мецяц сервиса который уже не нужен :(

Опубліковано (змінено)

ходили сегодня писать заявление на отключение ОГО и телефона

проконсультировался на 0800, оказывается что отключают на протяжении 1го месяца с момента подачи заявления,

тоесть могут заставить заплатить еще за 1 мецяц сервиса который уже не нужен :(

Не обов"язково! Можуть і швидше. Якщо чемно попросиш то до тижня.

Змінено користувачем Ukrainec
Опубліковано

В поштові ящики почали розкидати ось такі рекламні листівки (існуючих користувачів вже замалювали, залишились лише нові):

так то і є Glitel ,їх вже зо два роки роздають .ні чим вони не кращі за ZTE , тільки вигляд в них солідніший.

Опубліковано

ходили сегодня писать заявление на отключение ОГО и телефона

Не знаю, як з телефоном, а на ОГО можна написати в заяві прохання про призупинення послуги з числа подання заяви. Я так і робив, коли відключав його рік тому

и 0800 и тётеньки сказали что в течении месяца - но ОГО перестал работать уже сегодня, тел пока работает

Опубліковано

Усім привіт, цікавить таке питання, хто можливо займався... Скікльки буде коштувати провести ще одну лінію телефонну в будинок (Район вишгкова червоноармійська) із подальшим підключенням інтернету... і які можливо поради дасте як краще вести щоб інет був якіснішим відповідно....ну можливо купити самому якийсь кабель кращий а не той що вони використовуватимуть?.... і тд...

Дякую.

Опубліковано

Усім привіт, цікавить таке питання, хто можливо займався... Скікльки буде коштувати провести ще одну лінію телефонну в будинок (Район вишгкова червоноармійська) із подальшим підключенням інтернету... і які можливо поради дасте як краще вести щоб інет був якіснішим відповідно....ну можливо купити самому якийсь кабель кращий а не той що вони використовуватимуть?.... і тд...

Дякую.

Попробуйте звернутися в Укртелеком і скажіть, що хочете провести нову лінію і підключити Інтернет (вони в цьому зацікавлені, повинні допомогти). Два роки тому я так поміняв телефонну лінію.

Просто поміняли чи якісь нюанси були на рах кабелів і тд? якість інету пісіля того не змінилась? =)

Опубліковано

(вони в цьому зацікавлені, повинні допомогти).

УКРтелеком вырос из СССРтелекома - и унаследовал всё самое худшее

и не в чём они не заинтересованы,

привыкли использовать своё монопольное положение, и косить бабло(шоколадки)

ходили сегодня писать заявление на отключение ОГО и телефона

Не знаю, як з телефоном, а на ОГО можна написати в заяві прохання про призупинення послуги з числа подання заяви. Я так і робив, коли відключав його рік тому

и 0800 и тётеньки сказали что в течении месяца - но ОГО перестал работать уже сегодня, тел пока работает

вчера и тел перестал работать, посмотрим что в счётике за март будет

Опубліковано

Усім привіт, цікавить таке питання, хто можливо займався... Скікльки буде коштувати провести ще одну лінію телефонну в будинок (Район вишгкова червоноармійська) із подальшим підключенням інтернету... і які можливо поради дасте як краще вести щоб інет був якіснішим відповідно....ну можливо купити самому якийсь кабель кращий а не той що вони використовуватимуть?.... і тд...

Дякую.

Пробував на вишкові зробити інет....Глухий кут) Телекому пох.

Все вирішилось тільки через знайомих....буквально за пару днів..а сам я парився майже 2 місяці...

Взагалі якщо треба просто інет... датагруп пальоний хтось завів на вишків..якшо треба -можу знайти номер...

Опубліковано

Спочатку декілька років в мене був спільний інтернет з сусідом, модем стояв в нього. А коли я захотів підключитись окремо, виявилось, що моя лінія підтримує лише дискові телефонні апарати і інтернет підключити не можна. Хоча, на цій лінії в мене років 10 використовувався кнопочний телефон МЕЛТ-2000, з невеликим допрацюванням.

Я написав заяву в Укртелекомі (абоненський відділ), де вказав причину заміни лінії (підключення інтернету). Телефону лінію мені поміняли десь через місяць, інтернет підключили раніше. Тому якийсь проміжок часу інтернет був (працював) на старій лінії, коли перевели на нову, відчутного покращення не було, просто почав працювати трохи стабільніше.

Який у вас тариф ОГО .. що по швидкості витягує максимум?

Опубліковано

Після ось цієї аварії телефон і інтернет працювали нормально, допоки в понеділок зв'язківці не стали ремонтувати лінію і переносити збитий стовп в інший куток.

Не працює ні телефон, ні інтернет.

Дзвонив на 15-80, кажуть, що все працює, передзвонив на 77 90 08, там сказали, що йдуть роботи з кабелем і зв'язку з інтернетом не буде мінімум до п'ятниці.

Я в шоці... :(

Опубліковано

З Нового року інтернет дуже часто пропадає на вихідних і по вечорам, рівень сигналу в лінії зменшується в 2-3 рази, і через це не відбувається стабільна DSL-синхронізація. Набридло

Які є альтернативи підключення, якщо я живу в приватному будинку?

Опубліковано

З Нового року інтернет дуже часто пропадає на вихідних і по вечорам, рівень сигналу в лінії зменшується в 2-3 рази, і через це не відбувається стабільна DSL-синхронізація. Набридло

Які є альтернативи підключення, якщо я живу в приватному будинку?

Якщо приватний будинок, то альтернативи ціна-швидкість немає.

Спробуй зател. на 0800506800 нехай зроблять заявку на місцевих, пройдеться монтер по зєднаннях.

Опубліковано

З Нового року інтернет дуже часто пропадає на вихідних і по вечорам, рівень сигналу в лінії зменшується в 2-3 рази, і через це не відбувається стабільна DSL-синхронізація. Набридло

Які є альтернативи підключення, якщо я живу в приватному будинку?

Альтернатива Інфоком WiFi на частоті 5.5, інет стабільний ну і ціна більша.

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

З Нового року інтернет дуже часто пропадає на вихідних і по вечорам, рівень сигналу в лінії зменшується в 2-3 рази, і через це не відбувається стабільна DSL-синхронізація. Набридло

А в мене вже протягом року-двох постійно отака картина

1883604887.png

Опубліковано

З Нового року інтернет дуже часто пропадає на вихідних і по вечорам, рівень сигналу в лінії зменшується в 2-3 рази, і через це не відбувається стабільна DSL-синхронізація. Набридло

А в мене вже протягом року-двох постійно отака картина

1883604887.png

чшшш не пались =)))

  • 1 місяць потому...
Опубліковано

телефонував в техпідтримку - зажали порт назад оказується, дав заявку - щоб розжали, цікаво через якій найменьший період часу (не користування УЛЬТРОЮ) знову зажмуть порт?

Опубліковано

Укртелеком пропонує надзвичайно вигідні умови підключення до популярних тарифних планів швидкісного безлімітного Інтернету - «ОГО! Стандарт» та «ОГО! Ультра». Нові абоненти «ОГО!», які візьмуть участь в акції «ОГО! Бонус», отримують бонус у розмірі 20% річної абонентної плати*!

Акція «ОГО! Бонус» діятиме з 15 травня по 31 липня 2012 року (включно). До того ж, абоненти, які до 31 липня 2012 року підключаться до тарифних планів «ОГО! Стандарт» та «ОГО! Ультра» в рамках акції «ОГО! Бонус», зможуть скористатися ще й акційною пропозицією «Модем з Wi-Fi для «ОГО!» за 1 гривню».

Взяти участь в акції «ОГО! Бонус» надзвичайно легко:

завітати до центрів продажу та обслуговування Укртелекому та оформити договір на підключення до тарифних планів «ОГО! Стандарт» або «ОГО! Ультра»;

придбати та активувати стартовий пакет «ОГО! Start» з підключенням до тарифних планів «ОГО! Стандарт» або «ОГО! Ультра».

Про умови акції докладніше на сайті та за телефоном Контакт-центру 0 800 506 800 (безкоштовно з фіксованої мережі Укртелекому).

* Під бонусом розуміється надання щомісячної знижки у розмірі 20% щомісячної абонентної плати за користування послугою «ОГО!» протягом 365 календарних днів.

Умови маркетингової акції «ОГО! Бонус»

http://ukrtelecom.ua...actions?id=6292

Опубліковано

Укртелеком пропонує надзвичайно вигідні умови підключення до популярних тарифних планів швидкісного безлімітного Інтернету - «ОГО! Стандарт» та «ОГО! Ультра». Нові абоненти «ОГО!», які візьмуть участь в акції «ОГО! Бонус», отримують бонус у розмірі 20% річної абонентної плати*!

Акція «ОГО! Бонус» діятиме з 15 травня по 31 липня 2012 року (включно). До того ж, абоненти, які до 31 липня 2012 року підключаться до тарифних планів «ОГО! Стандарт» та «ОГО! Ультра» в рамках акції «ОГО! Бонус», зможуть скористатися ще й акційною пропозицією «Модем з Wi-Fi для «ОГО!» за 1 гривню».

Взяти участь в акції «ОГО! Бонус» надзвичайно легко:

завітати до центрів продажу та обслуговування Укртелекому та оформити договір на підключення до тарифних планів «ОГО! Стандарт» або «ОГО! Ультра»;

придбати та активувати стартовий пакет «ОГО! Start» з підключенням до тарифних планів «ОГО! Стандарт» або «ОГО! Ультра».

Про умови акції докладніше на сайті та за телефоном Контакт-центру 0 800 506 800 (безкоштовно з фіксованої мережі Укртелекому).

* Під бонусом розуміється надання щомісячної знижки у розмірі 20% щомісячної абонентної плати за користування послугою «ОГО!» протягом 365 календарних днів.

Умови маркетингової акції «ОГО! Бонус»

http://ukrtelecom.ua...actions?id=6292

Ехх.. шкода мені це не світить. Чи може світить? Хтось цікавився чи можуть скористатись цією акцією, ті хто модем брали за гривню з контрактом на 2 роки?

  • 2 тижня потому...

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти



×
×
  • Створити...