Rock Опубліковано 11 Березня, 2012 в 18:37 #2051 Опубліковано 11 Березня, 2012 в 18:37 Так, такий дали.А кращі вони дають новим користувачам.ще давали раніше Gllitel ,а що ще якісь новіші дають.?ZTE для пересічного користувача найкращі будуть ,настроюеться , в два челчка ,тільки WI-FI слабуватий .геморою севісникам менше ,прошивка спешіал едишен фор уктелеком.ps.даже блондинкам обоих полов , вдавалось по телефону його настроти
Zevs_Isver Опубліковано 12 Березня, 2012 в 10:00 #2052 Опубліковано 12 Березня, 2012 в 10:00 ходили сегодня писать заявление на отключение ОГО и телефона проконсультировался на 0800, оказывается что отключают на протяжении 1го месяца с момента подачи заявления, тоесть могут заставить заплатить еще за 1 мецяц сервиса который уже не нужен
Ukrainec Опубліковано 12 Березня, 2012 в 12:47 #2053 Опубліковано 12 Березня, 2012 в 12:47 ходили сегодня писать заявление на отключение ОГО и телефона проконсультировался на 0800, оказывается что отключают на протяжении 1го месяца с момента подачи заявления, тоесть могут заставить заплатить еще за 1 мецяц сервиса который уже не нужен Не обов"язково! Можуть і швидше. Якщо чемно попросиш то до тижня.
Rock Опубліковано 12 Березня, 2012 в 20:39 #2054 Опубліковано 12 Березня, 2012 в 20:39 В поштові ящики почали розкидати ось такі рекламні листівки (існуючих користувачів вже замалювали, залишились лише нові):так то і є Glitel ,їх вже зо два роки роздають .ні чим вони не кращі за ZTE , тільки вигляд в них солідніший.
Zevs_Isver Опубліковано 12 Березня, 2012 в 20:58 #2055 Опубліковано 12 Березня, 2012 в 20:58 ходили сегодня писать заявление на отключение ОГО и телефонаНе знаю, як з телефоном, а на ОГО можна написати в заяві прохання про призупинення послуги з числа подання заяви. Я так і робив, коли відключав його рік томуи 0800 и тётеньки сказали что в течении месяца - но ОГО перестал работать уже сегодня, тел пока работает
Pavelix Опубліковано 15 Березня, 2012 в 12:08 #2056 Опубліковано 15 Березня, 2012 в 12:08 Усім привіт, цікавить таке питання, хто можливо займався... Скікльки буде коштувати провести ще одну лінію телефонну в будинок (Район вишгкова червоноармійська) із подальшим підключенням інтернету... і які можливо поради дасте як краще вести щоб інет був якіснішим відповідно....ну можливо купити самому якийсь кабель кращий а не той що вони використовуватимуть?.... і тд... Дякую.
Pavelix Опубліковано 16 Березня, 2012 в 08:33 #2057 Опубліковано 16 Березня, 2012 в 08:33 Усім привіт, цікавить таке питання, хто можливо займався... Скікльки буде коштувати провести ще одну лінію телефонну в будинок (Район вишгкова червоноармійська) із подальшим підключенням інтернету... і які можливо поради дасте як краще вести щоб інет був якіснішим відповідно....ну можливо купити самому якийсь кабель кращий а не той що вони використовуватимуть?.... і тд...Дякую.Попробуйте звернутися в Укртелеком і скажіть, що хочете провести нову лінію і підключити Інтернет (вони в цьому зацікавлені, повинні допомогти). Два роки тому я так поміняв телефонну лінію.Просто поміняли чи якісь нюанси були на рах кабелів і тд? якість інету пісіля того не змінилась? =)
Zevs_Isver Опубліковано 16 Березня, 2012 в 09:23 #2058 Опубліковано 16 Березня, 2012 в 09:23 (вони в цьому зацікавлені, повинні допомогти).УКРтелеком вырос из СССРтелекома - и унаследовал всё самое худшееи не в чём они не заинтересованы,привыкли использовать своё монопольное положение, и косить бабло(шоколадки)ходили сегодня писать заявление на отключение ОГО и телефонаНе знаю, як з телефоном, а на ОГО можна написати в заяві прохання про призупинення послуги з числа подання заяви. Я так і робив, коли відключав його рік томуи 0800 и тётеньки сказали что в течении месяца - но ОГО перестал работать уже сегодня, тел пока работаетвчера и тел перестал работать, посмотрим что в счётике за март будет
Dima4s Опубліковано 16 Березня, 2012 в 09:29 #2059 Опубліковано 16 Березня, 2012 в 09:29 Усім привіт, цікавить таке питання, хто можливо займався... Скікльки буде коштувати провести ще одну лінію телефонну в будинок (Район вишгкова червоноармійська) із подальшим підключенням інтернету... і які можливо поради дасте як краще вести щоб інет був якіснішим відповідно....ну можливо купити самому якийсь кабель кращий а не той що вони використовуватимуть?.... і тд...Дякую.Пробував на вишкові зробити інет....Глухий кут) Телекому пох.Все вирішилось тільки через знайомих....буквально за пару днів..а сам я парився майже 2 місяці...Взагалі якщо треба просто інет... датагруп пальоний хтось завів на вишків..якшо треба -можу знайти номер...
Pavelix Опубліковано 16 Березня, 2012 в 11:20 #2060 Опубліковано 16 Березня, 2012 в 11:20 Спочатку декілька років в мене був спільний інтернет з сусідом, модем стояв в нього. А коли я захотів підключитись окремо, виявилось, що моя лінія підтримує лише дискові телефонні апарати і інтернет підключити не можна. Хоча, на цій лінії в мене років 10 використовувався кнопочний телефон МЕЛТ-2000, з невеликим допрацюванням.Я написав заяву в Укртелекомі (абоненський відділ), де вказав причину заміни лінії (підключення інтернету). Телефону лінію мені поміняли десь через місяць, інтернет підключили раніше. Тому якийсь проміжок часу інтернет був (працював) на старій лінії, коли перевели на нову, відчутного покращення не було, просто почав працювати трохи стабільніше.Який у вас тариф ОГО .. що по швидкості витягує максимум?
HWman Опубліковано 16 Березня, 2012 в 13:56 #2061 Опубліковано 16 Березня, 2012 в 13:56 А які переваги дасть та заміна лінії? А я можу так ато характеристики лінії м'яко кажучи відстій
BACbOK Опубліковано 20 Березня, 2012 в 16:54 #2062 Опубліковано 20 Березня, 2012 в 16:54 Після ось цієї аварії телефон і інтернет працювали нормально, допоки в понеділок зв'язківці не стали ремонтувати лінію і переносити збитий стовп в інший куток. Не працює ні телефон, ні інтернет. Дзвонив на 15-80, кажуть, що все працює, передзвонив на 77 90 08, там сказали, що йдуть роботи з кабелем і зв'язку з інтернетом не буде мінімум до п'ятниці. Я в шоці...
BACbOK Опубліковано 21 Березня, 2012 в 18:19 #2063 Опубліковано 21 Березня, 2012 в 18:19 До речі, годину тому запрацював і телефон, і Інтернет, нарешті.
Tarzanych Опубліковано 25 Березня, 2012 в 07:36 #2064 Опубліковано 25 Березня, 2012 в 07:36 З Нового року інтернет дуже часто пропадає на вихідних і по вечорам, рівень сигналу в лінії зменшується в 2-3 рази, і через це не відбувається стабільна DSL-синхронізація. НабридлоЯкі є альтернативи підключення, якщо я живу в приватному будинку?
timoha2010 Опубліковано 25 Березня, 2012 в 09:49 #2065 Опубліковано 25 Березня, 2012 в 09:49 З Нового року інтернет дуже часто пропадає на вихідних і по вечорам, рівень сигналу в лінії зменшується в 2-3 рази, і через це не відбувається стабільна DSL-синхронізація. НабридлоЯкі є альтернативи підключення, якщо я живу в приватному будинку?Якщо приватний будинок, то альтернативи ціна-швидкість немає. Спробуй зател. на 0800506800 нехай зроблять заявку на місцевих, пройдеться монтер по зєднаннях.
valerast Опубліковано 27 Березня, 2012 в 07:03 #2066 Опубліковано 27 Березня, 2012 в 07:03 З Нового року інтернет дуже часто пропадає на вихідних і по вечорам, рівень сигналу в лінії зменшується в 2-3 рази, і через це не відбувається стабільна DSL-синхронізація. НабридлоЯкі є альтернативи підключення, якщо я живу в приватному будинку?Альтернатива Інфоком WiFi на частоті 5.5, інет стабільний ну і ціна більша.
hyrurg Опубліковано 9 Квітня, 2012 в 07:54 #2067 Опубліковано 9 Квітня, 2012 в 07:54 З Нового року інтернет дуже часто пропадає на вихідних і по вечорам, рівень сигналу в лінії зменшується в 2-3 рази, і через це не відбувається стабільна DSL-синхронізація. Набридло А в мене вже протягом року-двох постійно отака картина
Pavelix Опубліковано 9 Квітня, 2012 в 08:03 #2068 Опубліковано 9 Квітня, 2012 в 08:03 З Нового року інтернет дуже часто пропадає на вихідних і по вечорам, рівень сигналу в лінії зменшується в 2-3 рази, і через це не відбувається стабільна DSL-синхронізація. Набридло А в мене вже протягом року-двох постійно отака картина чшшш не пались =)))
v1tk0v Опубліковано 1 Червня, 2012 в 18:21 #2069 Опубліковано 1 Червня, 2012 в 18:21 Захотiв перейти на Ультру - а ii нема вже в моiх тарифах
HWman Опубліковано 1 Червня, 2012 в 20:01 #2070 Опубліковано 1 Червня, 2012 в 20:01 У мене тоже, певно лінія не дає більше
v1tk0v Опубліковано 2 Червня, 2012 в 20:34 #2071 Опубліковано 2 Червня, 2012 в 20:34 телефонував в техпідтримку - зажали порт назад оказується, дав заявку - щоб розжали, цікаво через якій найменьший період часу (не користування УЛЬТРОЮ) знову зажмуть порт?
Zevs_Isver Опубліковано 5 Червня, 2012 в 18:27 #2072 Опубліковано 5 Червня, 2012 в 18:27 на сайт ОГО ссылка не?
HWman Опубліковано 6 Червня, 2012 в 03:50 #2073 Опубліковано 6 Червня, 2012 в 03:50 Укртелеком пропонує надзвичайно вигідні умови підключення до популярних тарифних планів швидкісного безлімітного Інтернету - «ОГО! Стандарт» та «ОГО! Ультра». Нові абоненти «ОГО!», які візьмуть участь в акції «ОГО! Бонус», отримують бонус у розмірі 20% річної абонентної плати*!Акція «ОГО! Бонус» діятиме з 15 травня по 31 липня 2012 року (включно). До того ж, абоненти, які до 31 липня 2012 року підключаться до тарифних планів «ОГО! Стандарт» та «ОГО! Ультра» в рамках акції «ОГО! Бонус», зможуть скористатися ще й акційною пропозицією «Модем з Wi-Fi для «ОГО!» за 1 гривню».Взяти участь в акції «ОГО! Бонус» надзвичайно легко:завітати до центрів продажу та обслуговування Укртелекому та оформити договір на підключення до тарифних планів «ОГО! Стандарт» або «ОГО! Ультра»;придбати та активувати стартовий пакет «ОГО! Start» з підключенням до тарифних планів «ОГО! Стандарт» або «ОГО! Ультра».Про умови акції докладніше на сайті та за телефоном Контакт-центру 0 800 506 800 (безкоштовно з фіксованої мережі Укртелекому).* Під бонусом розуміється надання щомісячної знижки у розмірі 20% щомісячної абонентної плати за користування послугою «ОГО!» протягом 365 календарних днів.Умови маркетингової акції «ОГО! Бонус»http://ukrtelecom.ua...actions?id=6292
Jl6owa Опубліковано 7 Червня, 2012 в 18:20 #2074 Опубліковано 7 Червня, 2012 в 18:20 Укртелеком пропонує надзвичайно вигідні умови підключення до популярних тарифних планів швидкісного безлімітного Інтернету - «ОГО! Стандарт» та «ОГО! Ультра». Нові абоненти «ОГО!», які візьмуть участь в акції «ОГО! Бонус», отримують бонус у розмірі 20% річної абонентної плати*!Акція «ОГО! Бонус» діятиме з 15 травня по 31 липня 2012 року (включно). До того ж, абоненти, які до 31 липня 2012 року підключаться до тарифних планів «ОГО! Стандарт» та «ОГО! Ультра» в рамках акції «ОГО! Бонус», зможуть скористатися ще й акційною пропозицією «Модем з Wi-Fi для «ОГО!» за 1 гривню».Взяти участь в акції «ОГО! Бонус» надзвичайно легко:завітати до центрів продажу та обслуговування Укртелекому та оформити договір на підключення до тарифних планів «ОГО! Стандарт» або «ОГО! Ультра»;придбати та активувати стартовий пакет «ОГО! Start» з підключенням до тарифних планів «ОГО! Стандарт» або «ОГО! Ультра».Про умови акції докладніше на сайті та за телефоном Контакт-центру 0 800 506 800 (безкоштовно з фіксованої мережі Укртелекому).* Під бонусом розуміється надання щомісячної знижки у розмірі 20% щомісячної абонентної плати за користування послугою «ОГО!» протягом 365 календарних днів.Умови маркетингової акції «ОГО! Бонус»http://ukrtelecom.ua...actions?id=6292Ехх.. шкода мені це не світить. Чи може світить? Хтось цікавився чи можуть скористатись цією акцією, ті хто модем брали за гривню з контрактом на 2 роки?
Verunchik Опубліковано 22 Червня, 2012 в 09:16 #2075 Опубліковано 22 Червня, 2012 в 09:16 Це у всіх сьогодні укртелекомівський інтернет вьожку, чи тільки у нас? (пр.Перемоги, біля 5-ї школи)
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.