Перейти до змісту

Укртелеком


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

по слухам, с 1 апреля будут новые тарифы на ого, с 29 марта должны быть доступны новые тарифы в режиме "выбор будущих тарифных планов".

чтото не сильно тарифы появились

  • Відповідей 2,9 тис
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Опубліковано (змінено)

в мене теж була така проблема. Просто старі кабелі можуть мати скрутки під штукатуркою і до пори до часу все нормально працює, звичайно для телефонних розмов цього достатньо, а ось для АДСЛ ні йдуть обриви.

Я поміняв вхідний кабель (телефонний) на виту пару від крос коробки (Укртелекома на площадці) до спліттера і все стало нормально працювати.

Змінено користувачем jeck
  • +1 1
Опубліковано

У кого пропадає інет, звоніть у київ у підтримку....

У нас теж лінк 2540у . на протязі двох тижнів не стабільне зєднання.... буває зовсім нету не має

Звонив у підтримку....сказали, що то в них.... на протязі дня вирішать проблему...... Зара нет вже добре працює....а два тижні.....самі обриви...скорость мала..

Хоча я думав шо то в нас проблема у лінії або в модемі

Опубліковано

Тоже сталкивался с проблемой обрывов связи на УТ при использовании D-link 2500U. Обрыв происходил с цикличностью 15-25 минут.

При этом использовались 2 разных модема. Обновления прошивки производились с учётом аппаратной ревизии устройства и зависимости типа линии поддерживающего устройства.

Модем с аппаратной ревизией D3 довести до оргазма (что бы не обрывал) не удалось. Линию тестировали сотрудники УТ и граблей не обнаружили. Модем же с ревизией С1 и по сей день прекрасно работает без обрывов.

Опубліковано

На "важких" лініях при довжині більне 4 км від АТС (приклад Дубніська кільце) D-link HW C і HW D3 на справлялись навіть ADSL то бачив то не бачив, представники Укртелекому написали акт підключення не можливе з технічних причин.

Для даного підключення при подачі заявки спочатку D-link модем ADSL порт бачив після "тестування" лінії, прийшлось самому прочистити терморезистори (захист від блискавок на повітряних лініях).

При встановленні Zyxel Prestige 660-RT2 з"єднання з ADSL портом АТС4 встановилось на 512kBs тобто стабільна робота можлива на швидкості 256kBs і вже працює 2 міс. людина довільна :)

Опубліковано (змінено)

Проскануй мережу на наявність покриття оператора Utel або 255 07

Луцький саппорт Укртелекому (74-70-30, 74-70-31, 24-32-33, 24-59-66) переадресовано на Київ 0-800506800

Це добре чи погано?

Просканував мобілкою в режимі UMTS - оператор UA 07 - Що це таке?

Погано- дзвонив і чекав спочатку автовідповідач 10хв., а потім 30хв. оператора тех. підтримки :angry2:

Змінено користувачем hyrurg
Опубліковано

Просканував мобілкою в режимі UMTS - оператор UA 07 - Що це таке?

Погано- дзвонив і чекав спочатку автовідповідач 10хв., а потім 30хв. оператора тех. підтримки

____________________________________________________________________________________________

Дзвоніть 747015

Опубліковано (змінено)

народ, а що ви чекаєте, просвітіть? нових тарифів? :D

Особисто я чекаю нормальної роботи інету на dsl. А то сьогодні пінг на шлюз 10.50.1.2 менше 100 не буває, і спідтест втричі нижчу швидкість DL показує :blink:

Змінено користувачем Slate
Опубліковано

____________________________________________________________________________________________

Дзвоніть 747015

цей номер для бізнес-абонентів, нах :angry2:

В мене після нічних проблем на Укртелекомі швидкість в два раза впала :angry: . А ця довбана тех. підтримка-знову 40хв. чекати і музику слухати, за...ли :mdr:

Опубліковано (змінено)

Сьогодні теж маю проблеми з Укртелекомом. Дзвонив в службу підтримки по тел. 0-800-506-800. Наслухався музики і більше нічого.

Так Укртелеком бореться за свою клієнтуру, природні монополісти хренови.

А що взагалі сьогодні з Укртелекомом?

Змінено користувачем Smith
Опубліковано

Таніби все нормально зі скоростю 1мб

MTI2OTg4ODg1MS0xMjM4LjI5MS00MzUuMzY2LTAtMTgzMjYw.gif

виклади результати команди

tracert 10.50.1.2

будь-ласка

Опубліковано

Близько 00.15 дзвонив на Київ по причині відсутності Інтернету, Людина мені повідомила що в них там якась проблема на сервері і інтернет буде після 3.00 год,

- "але не переймайтеся, якщо інету не буде до 8.00 ранку" :ohmy:

Я думав, що це пов"язано з зміною тарифів. І що проснуся зранку і будуть нові тарифи, а тут дзуськи!

Опубліковано (змінено)

Дозвонився до так званої техпідтримки - оператор №78 - таке враження що сам з собою поговорив, - весь час мене перепитував чи роутером чи бріджем модем налаштований, щось жував, мені здалось що він перший раз за компьютером сидить, каже-поміняйте ай-пі ДНС-сервера, поміняв-ніхера, ще гірше стало. Тоді каже-я вас записав, передам заявку технічному відділу хай розбираються на протязі 24год., і треба щоб весь час модем був включений. Брєд, я Дууууже злий :mdr: 

http://board.lutsk.u...pravila-rozdlu/

1.1 Наступні дії вважаються дрібними порушеннями правил:

1.1.11. Недоречне, або неправильне вживання технічної термінології

Змінено користувачем Tum@n

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...