Oushen Опубліковано 6 Листопада, 2009 в 21:00 Поділитися #326 Опубліковано 6 Листопада, 2009 в 21:00 попробуй сделать реконект, меня после 2-3 раза кидает на нормальный шлюз Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
fog Опубліковано 6 Листопада, 2009 в 21:24 Поділитися #327 Опубліковано 6 Листопада, 2009 в 21:24 Oushen це вирішення проблеми? Наскільки мене запевнили, то вирішити дану проблему можуть тільки столичні адміни. Найпростішим, на мій погляд, буде вилучення шлюза 206 з доступних для видачі через dhcp, але це все одно повинні робити телекомівці. На рахунок технології, то ADSL2+ то дозволяє, але ж телеком використовує чисту ITU G.992.5, при якій 1.4/24 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Oushen Опубліковано 6 Листопада, 2009 в 21:28 Поділитися #328 Опубліковано 6 Листопада, 2009 в 21:28 Oushen це вирішення проблеми? ясень пень нет, но уж куда быстрее чем через техподдержку, пока дозвонишься, пока объяснишь. а так меньше чем через минуту сидишь и радуешься Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
fog Опубліковано 6 Листопада, 2009 в 23:07 Поділитися #329 Опубліковано 6 Листопада, 2009 в 23:07 Київський call-центр каже, що при наявності зареєстрованої заявки, абонент має право на перерахунок коштів за недоотримання послуги.Моя заявка подана першого листопада. Також сказали, що інфу на Луцьк вони вже відправили і не знають чому місцеві це заперечують.0800506800- 'Термін вирішення проблеми залежить від дій місцевого підрозділу'747030- 'все централізовано керується з києва, тому ми можемо тільки скидати сесію, поки не дасть нормальний шлюз' Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
DrFaust Опубліковано 7 Листопада, 2009 в 05:36 Поділитися #330 Опубліковано 7 Листопада, 2009 в 05:36 навіть незнаю що сказати в мене на роботі постійно шлюз 206 і швидкість майже відповідає замовленому тарифному плану.. хз чогоу вас на 1 Мб скидає З.І. аплоад чогось постійно хромає Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Victor_1989 Опубліковано 7 Листопада, 2009 в 10:32 Поділитися #331 Опубліковано 7 Листопада, 2009 в 10:32 цікаво що персонал укртелекома у Луцьку нічого не чув про нові тарифи, це просто налом Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Serpent Опубліковано 7 Листопада, 2009 в 10:45 Поділитися #332 Опубліковано 7 Листопада, 2009 в 10:45 аплоад чогось постійно хромає В мене теж чомусь швидкість аплоада нижча від заявленої. В чому причина? Лінія вроді в нормі. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
METALIST Опубліковано 7 Листопада, 2009 в 10:53 Поділитися #333 Опубліковано 7 Листопада, 2009 в 10:53 яка швидкість аплоада має бути в пакеті ОГО! 1+.. зараз аплоад 40-50кб/сек це нормально? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
mix_forever Опубліковано 7 Листопада, 2009 в 10:56 Поділитися #334 Опубліковано 7 Листопада, 2009 в 10:56 попробуй сделать реконект, меня после 2-3 раза кидает на нормальный шлюзЯ могу и скрипт наваять, который будет реконектить до тех пор, пока не выпадет тот шлюз что надо. Но это ж не выходЗ.Ы. А админам уже ненадо ниче обьяснять. ) Просто звоню и говорю - поменяйте шлюз. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
lumax Опубліковано 7 Листопада, 2009 в 11:25 Поділитися #335 Опубліковано 7 Листопада, 2009 в 11:25 +1 насчет низкой скорости аплоуда Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
BACbOK Опубліковано 7 Листопада, 2009 в 11:44 Поділитися #336 Опубліковано 7 Листопада, 2009 в 11:44 яка швидкість аплоада має бути в пакеті ОГО! 1+..зараз аплоад 40-50кбит/сек це нормально?Downlod - максимум 128 кбит/сек.Upload - максимум 64 кбит/сек.В мене, наприклад, зі швидкістю все ок. На торентах качається і роздається так як і заявлено в тарифних пакетах.Обриви бувають 2-3 рази в місяць, але все вирішується рестартом модема. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
METALIST Опубліковано 7 Листопада, 2009 в 11:51 Поділитися #337 Опубліковано 7 Листопада, 2009 в 11:51 тоді ясно.. дякую Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
fog Опубліковано 7 Листопада, 2009 в 12:35 Поділитися #338 Опубліковано 7 Листопада, 2009 в 12:35 Обриви бувають 2-3 рази в місяць, але все вирішується рестартом модема.от не надо..Обрив кожні 24 години незалежно від модема і тарифного плану Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
BACbOK Опубліковано 7 Листопада, 2009 в 12:54 Поділитися #339 Опубліковано 7 Листопада, 2009 в 12:54 Ну незнаю. Вдень не помічаю. Цілодобово роздаються торенти. Хіба що ті обриви бувають пізньої ночі... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Terrable Опубліковано 7 Листопада, 2009 в 15:18 Поділитися #340 Опубліковано 7 Листопада, 2009 в 15:18 Мда.. если б приняли такие тарифы как выше, было бы круто. Звонил своему корешу на укртелеком, он ничего не знает про смену тарифов, но точно сказал: Что-то они мутят Изменения в чем-то будут. Ждемс. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Parfumer Опубліковано 7 Листопада, 2009 в 16:38 Поділитися #341 Опубліковано 7 Листопада, 2009 в 16:38 3мб на аплоад и 16 на даунлоад вам технология не позволит!ITU G.992.5 Annex M 3.5/24G.992.5 ADSL2+ Annex M Double Upstream — стандарт, позволяющий увеличить скорость исходящего потока (скорость передачи данных до провайдера) с 1 до 3,5 Мбит/с (симметричный режим передачи данных ADSL2+ Annex M), то есть это ADSL с расширенным Upstream. Для успешной настроики Annex M у вас должна быть хорошая и короткая линия,без повреждений! Другими словами эта технология может дать 3 мегабита на аплоад если урезать даунлоад так как будут использоваться несущие частот скорости на прием. . А еще это вопрос линии но это совсем другая история... таки так... технологія дозволяє... ніякий то не "бред"Але то не всім повезе, оскільки Укртелеком розпочинав з обладнання яке підтримувала стандарт адсл, а на разі маємо адсл2+....так шо є варіант шо скоро, кому тра, будемо купляти порти з адсл2+, якшо включені в адсл1...гигиВот млять как ты можешь бред такой писать???? Какого хрена ты утверждаешь то про что ты ничего не знаешь? К твоему сведенью довожу что все порты в Укртелекоме поддерживают ADSL2+. И где ты видел что бы у Укртелекома покупали порт??? Ты просто на временной основе подключаешься к АДСЛ порту Укртелекома. Не стоит вводить людей в заблуждение. И пока нет официальной информации про тарифы на сайте УТК то все скриншоты и левые странички можно считать бредом, слухами и всем тем что не является действительностью. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
yurgen Опубліковано 9 Листопада, 2009 в 18:30 Поділитися #342 Опубліковано 9 Листопада, 2009 в 18:30 народ, подскажите, плиз. пакет "ого" 2 мегабита. реально уже пару дней не больше 1-го на вход. наша техподдержка говорит, как и писалось выше - пытаться подконнектиться, пока не попадёшь на нормальный порт. может спрыгнуть на 1 мегабит, пока они не разрулят эту ситуацию? а то влом лишних 50 грн платить. но с другой стороны минус 20 грн за спрыг на меньший пакет. у кого какая ситуация с "ого" сейчас? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
mix_forever Опубліковано 9 Листопада, 2009 в 19:01 Поділитися #343 Опубліковано 9 Листопада, 2009 в 19:01 у меня аналогично. Уже поддостало маленько. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Terrable Опубліковано 9 Листопада, 2009 в 19:05 Поділитися #344 Опубліковано 9 Листопада, 2009 в 19:05 Тоже самое, ребучу модем пока нормально не законнектится. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
ThinkMaster Опубліковано 9 Листопада, 2009 в 19:13 Поділитися #345 Опубліковано 9 Листопада, 2009 в 19:13 Здається мені, що то УТ таке спеціально робить, розгружаючи зовнішні канали.Хтось ребутить модеми, а хтось і не підозрює, що не доотримує свою полосу, ось і економія.Якщо це так, то чекати нових (кращих) тарифів будемо довго. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
mix_forever Опубліковано 9 Листопада, 2009 в 19:32 Поділитися #346 Опубліковано 9 Листопада, 2009 в 19:32 Кстати да, меня тоже такая мысля посещала ) Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
ptk Опубліковано 9 Листопада, 2009 в 19:59 Поділитися #347 Опубліковано 9 Листопада, 2009 в 19:59 Тарифи однозначно будуть, і будуть кращі, от тільки як буде з якістю то ми ще побачим...я гадаю що все буде гаразд!, от зараз знов буде розширення портів, також думаю порадують тарифами та безлімітними пакетами... все буде чудово... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
yurgen Опубліковано 9 Листопада, 2009 в 20:28 Поділитися #348 Опубліковано 9 Листопада, 2009 в 20:28 а какая разница как у меня модем настроен, как бридж или как роутер? спрашиваю, потому что техподдержка и местная и киевская спрашивала, а сам трохи в том баран. сказали в Киеве, что будут тестить мой канал, результата ждать 24 часа. правда не сказали, каким образом сообщат мне про результаты. будем ждать Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Zevs_Isver Опубліковано 9 Листопада, 2009 в 21:16 Поділитися #349 Опубліковано 9 Листопада, 2009 в 21:16 Здається мені, що то УТ таке спеціально робить, розгружаючи зовнішні канали. а ф тарифе написано - "до Х Мбіт/с" - так что фсё чесно Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
DrFaust Опубліковано 9 Листопада, 2009 в 21:46 Поділитися #350 Опубліковано 9 Листопада, 2009 в 21:46 а какая разница как у меня модем настроен, как бридж или как роутер? спрашиваю, потому что техподдержка и местная и киевская спрашивала, а сам трохи в том баран. сказали в Киеве, что будут тестить мой канал, результата ждать 24 часа. правда не сказали, каким образом сообщат мне про результаты. будем ждать результат їм буде складно тобі повідомити, вони ж не знають твого домашнього телефону Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти