grunge27 Опубліковано 13 Червня, 2014 в 11:45 #2476 Опубліковано 13 Червня, 2014 в 11:45 Якість послуги від Укртелеком для жирних бізнес абонентів на високому рівні!Бо по оптитці надається якийсь канал L3 а то і L2. А на ADSL прикручений ААА-сервер, який фактично найчастіше і є слабким місцем. Тому після масових проблем на території України чи поза нею всі сесії що були розірвані пробують водночас відновитись - це просто перевантажує мережу/сервери.
meic Опубліковано 26 Липня, 2014 в 06:09 #2477 Опубліковано 26 Липня, 2014 в 06:09 Підкажіть у мого сусіда інтернет ОГО, я протягнув кабель від нього, але тепер хочу настроїти вдома вайфай, довжина кабеля приблизно 60 метрів. який потрібно підключити модем до мого компютера і як його настроїти?
jack74 Опубліковано 26 Липня, 2014 в 09:01 #2478 Опубліковано 26 Липня, 2014 в 09:01 meic, а який модем - ми повинні самі здогадатись? А куди ти сусіду з ОГОм свій кабель всунув ми теж маєм екстрасенсів запитати? і т.д. і т.п.Припускаю, що свій кабель ти втикнув в його АДСЛ модем (а є варіанти, наприклад, йому прямл в комп втикнути, чи в окремий роутер і т.д.), і зі своєї сторони втикнув його теж в модем АДСЛ з вай-фаєм... тоді, в ідеалі, нічого налаштовувати не потрібно - ловиш свій вай-фай і все працює.
init Опубліковано 26 Липня, 2014 в 09:07 #2479 Опубліковано 26 Липня, 2014 в 09:07 Підкажіть у мого сусіда інтернет ОГО, я протягнув кабель від нього, але тепер хочу настроїти вдома вайфай, довжина кабеля приблизно 60 метрів. який потрібно підключити модем до мого компютера і як його настроїти?Потрібен не модем, а точка доступу для роздачі без дротів. Або вайфай роутер, який вміє робити усе(кабель від товариша втикається у ван-порт, налаштовується вай-фай, або користуєтесь WPS для автоматичного налаштування клієнтів по пін-коду).
meic Опубліковано 27 Липня, 2014 в 10:22 #2480 Опубліковано 27 Липня, 2014 в 10:22 meic, а який модем - ми повинні самі здогадатись? А куди ти сусіду з ОГОм свій кабель всунув ми теж маєм екстрасенсів запитати? і т.д. і т.п.Припускаю, що свій кабель ти втикнув в його АДСЛ модем (а є варіанти, наприклад, йому прямл в комп втикнути, чи в окремий роутер і т.д.), і зі своєї сторони втикнув його теж в модем АДСЛ з вай-фаєм... тоді, в ідеалі, нічого налаштовувати не потрібно - ловиш свій вай-фай і все працює.Вибачаю просто дуже слабко в цьому розбираюся...В сусіда стоїть модем (huawei hg530) від нього до мене протягнута вита пара довжиною 60 м. я хочу в себе налаштувати Wi-Fi щоб заходити через телефон або ноут, яке обладнання для цього потрібно і як його налаштувати?
jack74 Опубліковано 27 Липня, 2014 в 12:59 #2481 Опубліковано 27 Липня, 2014 в 12:59 60 м.?... а його ВайФая не ловиш? міг би... ну, раз запитуєш і кабельок прокинув, то, певно, не ловиш.Зі своєї сторони тобі можна теж встановити такий же (чи подібний) АДСЛ-модем з ВайФаєм, так як я й писав вище. Зазвичай запрацює без будь-яких додаткових налаштувань...
dimka86 Опубліковано 28 Липня, 2014 в 08:38 #2482 Опубліковано 28 Липня, 2014 в 08:38 http://rozetka.com.ua/routers/c80193/sort=cheap;22409=8267;23545=b%2Cg%2Cn/
biter Опубліковано 12 Серпня, 2014 в 06:24 #2483 Опубліковано 12 Серпня, 2014 в 06:24 постав TP-LINK TL-WR740N. оптимальне співвідношення ціна/якість. Кабель від сусіда встав у ВАН порт. головне щоб у тебе була інша підмережа як в сусіда.
Saddy Опубліковано 28 Серпня, 2014 в 14:37 #2484 Опубліковано 28 Серпня, 2014 в 14:37 набридло.. протягом останніх 2-х тижнів постійно зажимають канал - було 10000кбс (тариф 5 Мб/с), обрізали до 2000-х, тобто навіть менше, ніж я оплачую. Після неодноразових звернень в службу підтримки повернули до того, що було. Через декілька днів знову обжали до 5000 кбс. Аплоад взагалі до 850 кбс.
jack74 Опубліковано 28 Серпня, 2014 в 18:07 #2485 Опубліковано 28 Серпня, 2014 в 18:07 щось я не допер, в тебе тариф 5 Мбіт, а ти мав 10? А тепер, коли вони "обжали" до положеного згідно твого тарифу 5 Мбіт, то тебе це не влаштовує?! А що ж ти хочеш? Платити за плацкарт, а їхати в СВ? А аплоад 850 - це нормально при цьому тарифу. Це ж АДСЛ.
Saddy Опубліковано 28 Серпня, 2014 в 18:25 #2486 Опубліковано 28 Серпня, 2014 в 18:25 щось я не допер, в тебе тариф 5 Мбіт, а ти мав 10? А тепер, коли вони "обжали" до положеного згідно твого тарифу 5 Мбіт, то тебе це не влаштовує?! А що ж ти хочеш? Платити за плацкарт, а їхати в СВ?та нє)) я мав свої 5Мб, але коли наприклад качав фільм з внутрішньомережевого файлообмінника Укртелеком, то швидкість була значно вища. По друге, я плачу за 5Мб, а вони мені обмежили до 2Мб, скільки це тривало - хз.вони програмно обмежили мені максимальну пропускну здатність лінії (фактично моя лінія витримує 20Мбс). Тобто, навіть якби я вирішив перейти на дорожчий/швидший тариф, на виході я б все одно мав ті ж самі 2 Мб.одним словом, той хто не користується ОГО, не зрозуміє.
jack74 Опубліковано 28 Серпня, 2014 в 18:33 #2487 Опубліковано 28 Серпня, 2014 в 18:33 Я користуюся ОГО Відкрию тобі очі - ти платиш не за 5 Мбіт! Твій тариф "ДО 5 Мбіт" Розумієш? Тобто, 2 Мбіт - це теж твій тариф Вони не гарантують тобі швидкість "не менше". Вони перестрахувались.
Saddy Опубліковано 28 Серпня, 2014 в 18:45 #2488 Опубліковано 28 Серпня, 2014 в 18:45 Вони перестрахувались. вони не перестрахувалися, вони реально най...ть людей. Жаль, альтернативи немає. Розумієш? Тобто, 2 Мбіт - це теж твій тариф це все гра слів, думаю ти це прекрасно розумієш. ще скажи, який тариф маєш і дай скрін з налаштувань модему, де показана пропускна здатність лінії. ну і з спідтесту картинку дай як видно, зараз маю свою оплачену швидкість, ще 2 дні тому мав лише 2Мбс
jack74 Опубліковано 28 Серпня, 2014 в 19:36 #2489 Опубліковано 28 Серпня, 2014 в 19:36 Це не гра слів, це чітко сформульована відмазка від наших претензій. Тариф маю такий самий - ДО 5 Мбіт. При чому в трьох різних точках (від різних АТС). Реально, зазичай, є десь 4 (даунлоадс, звичайно ). Деколи більше... Скріни мої тобі нічим не допоможуть. Лінії витягують (тобто, дозволяють, тобто те, що показують модеми) 10-15 Мбіт
Will Опубліковано 28 Серпня, 2014 в 19:58 #2490 Опубліковано 28 Серпня, 2014 в 19:58 а часом швидкість ще й від айпішника залежить.в мене, наприклад, то 6 Мбіт, то 4 Мбіт...
Saddy Опубліковано 28 Серпня, 2014 в 20:11 #2491 Опубліковано 28 Серпня, 2014 в 20:11 Лінії витягують (тобто, дозволяють, тобто те, що показують модеми) модеми показують не те, що дозволяють лінії, а те, яку залишили пропускну здатність зі сторони укртелекому. ці показники співпадають, якщо канал відкритий на всю потужність. наприклад, в мене максимум, що може дати лінія 20Мбс, але канал обмежили до 6500кбс
charlie Опубліковано 29 Серпня, 2014 в 10:47 #2492 Опубліковано 29 Серпня, 2014 в 10:47 модеми показують не те, що дозволяють лінії, а те, яку залишили пропускну здатність зі сторони укртелекому. ці показники співпадають, якщо канал відкритий на всю потужність.наприклад, в мене максимум, що може дати лінія 20Мбс, але канал обмежили до 6500кбсце робиться для того, щоб працював стабільно інтренет на старих телефонних лініях або перевантажених. Коли мені підключали укртелеком, майстер сказав, що лінія хороша і неперевантажена можеш підключати 20 мегабіт. І з 20 заявлених, 19 точно витягувало .На роботі лінія паршива, заміряли максимум 8-9 витягує. Поставили тариф 5, нет дуже часто пропадав. Довго з ними сварилися звичайно, сказали, що треба скрізь кабелі міняти і ще щось. Особливо швидкого нету нам не треба, а просто щоб стабільно працював, вирішили обмежити канал до 3, і все стало працювати нормально без обривів.
Saddy Опубліковано 29 Серпня, 2014 в 11:18 #2493 Опубліковано 29 Серпня, 2014 в 11:18 тут справа в тому, що лінія конкретно в мене нормальна, 20мб тягне. І мені реально пофіг, хай той канал зажмуть хоч на 5мб, але не обрізабть швидкість, за яку я плачу гроші (як писав вище, канал зажали до 2Мб, при тарифі 5Мб). А якщо в когось лінія погана і не тягне наприклад тих самих 5Мб, то треба подзвонити до людини і сказати, мол так і так, перейдіть на дешевший/повільніший тариф, бо Ваша лінія не витримує, і не платіть дарма гроші на вітер, а не в ничку обмежити швидкість, а ти плати за повітря виходить. Скільки таких по всій Україні?
charlie Опубліковано 29 Серпня, 2014 в 11:36 #2494 Опубліковано 29 Серпня, 2014 в 11:36 ну тоді я не знаю, що там зараз мутить укртелеком. На київ дзвонити, щоб канал обмежили наприклад до 10 чи 15, або зняли, якщо макс тариф
CosmoPilot Опубліковано 30 Серпня, 2014 в 18:06 #2495 Опубліковано 30 Серпня, 2014 в 18:06 Останні пару днів в мене щось занадто часто почав вибивати інтернет.
shutbanderas Опубліковано 20 Листопада, 2014 в 17:28 #2496 Опубліковано 20 Листопада, 2014 в 17:28 Добрий день. В мене така проблема... Інтернет пропадає під час дощової погоди! Тобто йде дощ - перезавантажив модем ( Д-лінк 2000) хвилини дві він моргає індикаторами - з'являється інтернет, але не надовго через хвилин 5-10 процедуру треба повторювати. Коли дощу не має - особливих проблем не має, буває що пропадає але разове перезавантаження модему вирішує проблему на довго. Звертався в службу підтримки - приходили з Укртелекому техніки робили певні процедури і в компі і міняли з'єднання на телефонному проводі - проблема не вирішилась. Вони казали що може бути проблема де врізаний сплітер в телефону лінію, але там все замотано в пакет і це все під дахом, безщпосередньо впливу дощу там не повинно бути. Проблема проявляється тільки тоді коли йде дощ (чи сніг) - що робити? Хто що може порадити...
metis12 Опубліковано 20 Листопада, 2014 в 17:36 #2497 Опубліковано 20 Листопада, 2014 в 17:36 В мене було так само, поки не підключив на пряму. Сплітер викінув бо перестав зовсім працювати тепер працює тільки інет. А починалось все як у тебе.
jack74 Опубліковано 20 Листопада, 2014 в 19:01 #2498 Опубліковано 20 Листопада, 2014 в 19:01 Десь на лінії пошкоджена ізоляція. Зазвичай це десь є скрутка на ПРППМі, може бути і замокша муфта в кабелі, може й затікати кабельний ящик... Одним словом, проблеми з абонентською лінією.Коли піднімаєш слухавку на телефоні, що ти там чуєш? Чистий гудок? А натисни будь-яку цифру... має бути чиста тиша. Що там чуєш? Якщо шуми, тріски, то 100% доводить мою версію.Таке пошкодження дуже легко виявляється вимірюванням, тобто в робочий час з АТС мають поміряти і це побачити. Ну а тоді вже вони мають надіслати монтера, щоб шукав місце пошкодження.До речі, на рахунок всяких замотувань в целофан і т.д. Це тільки шкодить, тому як утворюється конденсат там під тією "гідроізоляцією", і воно там в тому "парнику" швидше окислюється. Порозмотуй і залиш так, щоб на нього просто не попадала волога.Так само і про скрутки дроту на лінії - часто коли люди роблять це самі, то намагаються позаізольовувати скрутки ізолентою. В результаті через якийсь час це місце робиться "місцем пошкодження". Потрібно просто скрутити і лишити голим, але розвести ці скрутки, щоб вони не могли дотикнутись.
shutbanderas Опубліковано 20 Листопада, 2014 в 19:40 #2499 Опубліковано 20 Листопада, 2014 в 19:40 Десь на лінії пошкоджена ізоляція. Зазвичай це десь є скрутка на ПРППМі, може бути і замокша муфта в кабелі, може й затікати кабельний ящик... Одним словом, проблеми з абонентською лінією. Коли піднімаєш слухавку на телефоні, що ти там чуєш? Чистий гудок? А натисни будь-яку цифру... має бути чиста тиша. Що там чуєш? Якщо шуми, тріски, то 100% доводить мою версію. Нажаль (чи на щастя) телефоном не користуюсь вже багато років - в будинку навіть апарата не має щоб перевірити Вашу версію До речі, на рахунок всяких замотувань в целофан і т.д. Це тільки шкодить, тому як утворюється конденсат там під тією "гідроізоляцією", і воно там в тому "парнику" швидше окислюється. Порозмотуй і залиш так, щоб на нього просто не попадала волога. Так само і про скрутки дроту на лінії - часто коли люди роблять це самі, то намагаються позаізольовувати скрутки ізолентою. В результаті через якийсь час це місце робиться "місцем пошкодження". Потрібно просто скрутити і лишити голим, але розвести ці скрутки, щоб вони не могли дотикнутись. Скрутки мідного дроту на вулиці без будь якої ізоляції - техніки робили - казали так треба, а стосовно сплітера в пакеті згідний з Вами, але я не думаю що це прямо може впливати на відсутність інтеренету саме в дощеву погоду. Спробую подивитись на з'єднання на сплітері.. Всім дякую за відповідь
jack74 Опубліковано 20 Листопада, 2014 в 19:48 #2500 Опубліковано 20 Листопада, 2014 в 19:48 Якщо не користуєшся телефоном, то сплітер тобі взагалі не потрібен Викидай його і з'єднуй напряму. Сплітер ставиться тільки для того, щоб відфільтрувати високочастотні шуми модемного сигналу від "голосового каналу" так би мовити.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.