Saddy Опубліковано 24 Вересня, 2013 в 14:23 #2301 Опубліковано 24 Вересня, 2013 в 14:23 У мене цей параметр Line Rate - Upstream (Kbps): 1052 Line Rate - Downstream (Kbps): 14907 чи можливо його змінити самому, чи це прерогатива уктелекомівців? У Вас максимальна швидкість підключення обмежена портом до 14 Мбіт/с.телефонуйте 0-800-506-800 (з МТС безкоштовно) залишайте заявку на розширення порта, а то платите за повітря.
dimmaxim Опубліковано 24 Вересня, 2013 в 14:26 #2302 Опубліковано 24 Вересня, 2013 в 14:26 Saddy, чи можу я вимагати перерахунку за послугу яку отримував не в повній мірі?
Saddy Опубліковано 24 Вересня, 2013 в 14:30 #2303 Опубліковано 24 Вересня, 2013 в 14:30 Saddy, чи можу я вимагати перерахунку за послугу яку отримував не в повній мірі?теоретично так. але важко буде довести з якого саме часу у Вас зажатий порт, відповідно скільки часу Ви отримували послугу в неповній мірі. Телефонуйте прямо зараз та залишайте заявку, проятгом 2-х днів повинні зробити.
dimmaxim Опубліковано 24 Вересня, 2013 в 14:31 #2304 Опубліковано 24 Вересня, 2013 в 14:31 а статистика з роутера не допоможе?
Saddy Опубліковано 24 Вересня, 2013 в 14:36 #2305 Опубліковано 24 Вересня, 2013 в 14:36 а статистика з роутера не допоможе?якщо є така функція, де відображено всі дані, то повинно допомогти. Але трохи часу та нервів прийдеться потратити.
Адміністратори serega Опубліковано 24 Вересня, 2013 в 14:38 Адміністратори #2306 Опубліковано 24 Вересня, 2013 в 14:38 Покажіть ще крім швидкості, значення SNR з модемаPS: Слово "до 24 мб\сек" ні про що не говорить?PSS: Є ще такі провайдери, що для масової послуги гарантують швидкість?
jack74 Опубліковано 24 Вересня, 2013 в 15:08 #2307 Опубліковано 24 Вересня, 2013 в 15:08 Saddy, чи можу я вимагати перерахунку за послугу яку отримував не в повній мірі? вимагати? можеш але не перерахують......нагадати де ми живемо і що таке Укртелеком?
dimmaxim Опубліковано 24 Вересня, 2013 в 15:21 #2308 Опубліковано 24 Вересня, 2013 в 15:21 коротше я зрозумів, що не варто рипатись, хлопчина з колцентру сказав мені що максимально можлива швидкість у мене десь до 17 мбіт, на даний момент, порадив перезавантажити роутер і подивитись на скільки він "завяжеться", якщо не буде більше знову телефонувати їм
Saddy Опубліковано 24 Вересня, 2013 в 15:31 #2309 Опубліковано 24 Вересня, 2013 в 15:31 максимальної швидкості все-одно не буде. Переходь на нижчий тариф (наприклад на 10 Мб/с). На швидкості будеш мати тих же 1,2-1.3 Мбайта/с при закачці, але при економії на абонплаті.
dimmaxim Опубліковано 24 Вересня, 2013 в 15:40 #2310 Опубліковано 24 Вересня, 2013 в 15:40 Переходь на нижчий тариф (наприклад на 10 Мб/с)я вже про це подумав, перезавантажував 5 раз, значення те ж саме -+ 100, 14400 кбпс, що я можу добитись не переходячи з цього тарифу навіть якщо подам заявку на розширення порту?
Saddy Опубліковано 24 Вересня, 2013 в 15:49 #2311 Опубліковано 24 Вересня, 2013 в 15:49 я вже про це подумав, перезавантажував 5 раз, значення те ж саме -+ 100, 14400 кбпс, що я можу добитись не переходячи з цього тарифу навіть якщо подам заявку на розширення порту?більше всього на твоїй тел.лінії немає технічної можливості для швидкості в 24 Мб/с.з сайту укртелеком:* Примітка. Конкретні параметри підключення до мережі Інтернет за технологією ADSL (якість, швидкість) обумовлюються технічними характеристиками Вашої абонентської телефонної лінії та визначаються після тестування, що проводиться спеціалістами ПАТ «Укртелеком» при підключенні.а добитися нічого не зможеш, бо в договорі думаю, чітко написано - що швидкість до абонента становить ДО 24 Мб/с. Ключове слово "до". тобто, формально, даючи тобі 15-17 Мб при тарифі "ультра" вони виконують свої зобов"язання.
dimmaxim Опубліковано 24 Вересня, 2013 в 15:54 #2312 Опубліковано 24 Вересня, 2013 в 15:54 лінія стара, вул Огієнка, телефон на 23****, модель роутера впливає? у сусіда роутер huawei hg530, значення DSL Description ADSL State Show Time Data Path Interleaved Operation Mode G.dmt.bisplus Max. Bandwidth Down/Up(kbps) 18396 / 1154 Bandwidth Down/Up(kbps) 9824 / 925 SNR Margin Down/Up(dB) 14.5 / 11.7 Attenuation Down/Up(dB) 26.9 / 19.1 Power Down/Up(dBm) 18.1 / 11.3 CRC Down/Up 10077 / 0 FEC Down/Up 53313 / 3436 HEC Down/Up 4848 / 0 System Up Time 629:42:27 DSL Up Time 442:30:16 він платить 40 чи 60 грн, чи варто експерементувати самому чи то треба спеців з укртелекому однозначно?
Saddy Опубліковано 24 Вересня, 2013 в 16:09 #2313 Опубліковано 24 Вересня, 2013 в 16:09 експериментувати з чим?хлопчина з колцентру сказав мені що максимально можлива швидкість у мене десь до 17 мбіт, на даний момент,танець з бубном тут явно не допоможе. я думаю, тут проблема в лінії. тарифи укртелеком є 10Мб та 20Мб, якщо "ОГО! поліпшення", то мабуть 15Мб та 24Мб за ті ж гроші. Мені здається, що краще платити за 10Мб та фактично мати їх, ніж платити за 20Мб, але мати в кращому випадку 15Мб.дуже рідко перевалює за 1 мбайт тобто фактична швидкість не більша 10Мб.
Адміністратори serega Опубліковано 24 Вересня, 2013 в 16:33 Адміністратори #2314 Опубліковано 24 Вересня, 2013 в 16:33 SNR Margin Down/Up(dB) 14.5 / 11.7 Attenuation Down/Up(dB) 26.9 / 19.1 Досить пристойні показники, але що є то є і прижка вище не варто очікувати. А от спригнути на 10 мбіт саме те, що треба.На сьогоднішній день Я особисто не розумію для чого мені може бути потрібна більша швидкість, маю 5 мбіт від урктелекома, для браузинга вистачає і в паралельному каналі на кухні рідні дивляться їх iptv.
Witiok Опубліковано 24 Вересня, 2013 в 16:34 #2315 Опубліковано 24 Вересня, 2013 в 16:34 А чому то він на G.DMT модуляції робить?..АДСЛ 2+ хочаби(спробуйте налаштувати примусово-виставити галочку тільки біля АДСЛ2+)..не кажу вже про Аннекс М(навіть на ультрі не вмикають)-в більшості випадків там масимум-16-18 Мб..Ну і аплод зажали..Рік тому мав 3 Мб легко.. зараз он теж 1 Мб як тут пишеться вище
dimmaxim Опубліковано 24 Вересня, 2013 в 16:37 #2316 Опубліковано 24 Вересня, 2013 в 16:37 покажіть мені сліпому де на сайті мійукртелеком можна змінити тариф?
Saddy Опубліковано 24 Вересня, 2013 в 16:46 #2317 Опубліковано 24 Вересня, 2013 в 16:46 вкладка ОГО! - Управління - там вибрати "Вибір майбутнього тарифного плану"
Saddy Опубліковано 24 Вересня, 2013 в 17:02 #2319 Опубліковано 24 Вересня, 2013 в 17:02 повинно було б бути
grunge27 Опубліковано 25 Вересня, 2013 в 17:04 #2320 Опубліковано 25 Вересня, 2013 в 17:04 Вибір тарифного плану доступний якщо ви зайшли на сайт мійукртелеком з свого ж домашнього підключення. Тобто з того тарифний план який хочете змінити.
dimmaxim Опубліковано 25 Вересня, 2013 в 17:27 #2321 Опубліковано 25 Вересня, 2013 в 17:27 мабуть я зайшов на сайт з сусідського підключення, так як рився у своїх і його (сусіда) налаштуваннях модема, сьогодні був в укртелекомі де мені оформили заявку на зміну тарифного плану, а потім в дома зайшов з свого підключення де побачив оформлену заявку і ті вкладки яких не було вчора
gen552 Опубліковано 30 Вересня, 2013 в 19:47 #2322 Опубліковано 30 Вересня, 2013 в 19:47 Народ, у всех все нормально с интернетом? У меня уже несколько вечеров, а иногда и утров, подряд какой то треш творится. Пропадает связь. Как будто кто-то модем перезагружает постоянно. Через 5с появляется снова. Держится примерно 10с и снова пропадает. И так примерно по 15-20 минут. Не знаяю на кого грешить. Даже сейчас пытаюсь словить момент, чтобы отправить это сообщение. Может модему труба или с телефонной линией что то?
metis12 Опубліковано 30 Вересня, 2013 в 19:54 #2323 Опубліковано 30 Вересня, 2013 в 19:54 в мене та сама біда грішив на модем але бачу діло в телекомі
Andruha_gpz28 Опубліковано 30 Вересня, 2013 в 19:59 #2324 Опубліковано 30 Вересня, 2013 в 19:59 Якщо діло в телекомі, чому тоді в мене все добре ?
gen552 Опубліковано 30 Вересня, 2013 в 20:08 #2325 Опубліковано 30 Вересня, 2013 в 20:08 Може по районам? Я с рыббазы.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.