Перейти до змісту

Велодрагрейсинг


Lexx_Giant

Рекомендовані повідомлення

Прикольна штука... :)

Мож спробуємо?

Вибираємо місце, 402 метри дистанція (можна скоротити) і вперед....

Як вам ідея?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Обязательные условия:

Ровный асфальт.

Два участника в заезде.

На старте блокируется переднее колесо (тормозами), а под заднее насыпается мелкий гравий или песочек.

За 2 секунды до старта участники обязаны на минимальном расчёте начать крутить педали, чтобы получилась пробуксовка, а после команды "Старт!" отпустить тормоз и с визгом и дымом от горящей резины мчаться к финишу.

:)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я серйозно.

Давайте спробуємо......

Стартують по 2.... хто перший той проходить далі.

І так поки не залишиться тільки 1... :)

Фотофініш..... ;)

2 секундоміра, фотік, свисток. :(

Прикольно може вийти..........

Каденс рулить..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Можна і так.....

А можна і без розбивки....

Тут важливу роль грає техніка.....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ідейка класна, окремо шосери окремо байки...402 метри самий раз, дійсно дистанція яка покаже на вєлік а фіз.підготовку того хто рулить(хоча за таку дистанцію, шосер можна розігнати до максимуму, і вирішувати все буде кількість зірочок)...от незнаю чи по віку бум ділитись...ну думаю в процесі спільними зусиллями дійдемо істини...Лєкс, кльово продвінув...от тільки шкода, якщо це буде нйближчим часом, то я поки недієздатний (після падіння) зато покричати якось доклигаю...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

пропоную як варіант, просто брати час кожного на відрізку... бо багато мороки, розбивати пари, та й коли збереться достатньо народу.

і таким чином будем мати віртуальну таблицю найшвидших. тільки я б брав хоча б 1 км...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ги. Велодрагрейсинг ! Я на роль філолога не претендую, але слово DRUG англійською, якщо я нічого не плутаю, це наркотик. Так що переможцю - бальшой корабль в подарунок ! :)

А якщо чесно, весела забава. Тільки місце для проведення треба знайти класне. Щоб гарний асфальт і машин зовсім не було !!! А можна взагалі вночі, як стрітрейсери !!! З музикою, дівчатами, вболівальниками та іншими невід"ємними атрибутами....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Справді, від байка багато залежить. Думаю, що який би не був "середній-узагальнений" велосипедист, а шоссера він швидше розгонить, ніж МТБ...

А взагалі ідея цікава. Але без ділення на якісь підкласи імхо, будуть вигравати шосейники.

ЗІ а чим вам крупа не підходить для таких забав?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а чом би й ні... мені ідея подобається, люблю на таке подивитись і брати участь.

розбивка по класах думаю не питання.

я ЗА !!!!

можна планувати

тільки цікавить чому саме 402 м

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

402 метри = 1/4 милі. Історично так склалося що драг проводять на саме цю дистанцію

І ще: в даному випадку слово «to drag» означає "повзти", "волочитися", а не "наркотик" :)

Ця назва пішла від перших гонщиків, які по чудернацькому тюнінгували свої автомобілі, що на перший погляд здавалося, що той автомобіл здатний лиш "повзти"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А можна взагалі вночі, як стрітрейсери !!! З музикою, дівчатами, вболівальниками та іншими невід"ємними атрибутами....

ні, вночі я можу задивитись на місяць і влетіти далеко,

треба вдень такі змагання - вночі не той ефект .

шукаєм асфальт і мінімум машин

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

як варіант асфальту...

Дорога на кульчин. зі сторони вишкова....

просіка...... рівненька.....

Ну і звичайно по вітру.

1 км багато...

Пристроївся на колесо і потім віддихавшись вистрелив...

402 це прикольно буде..... розгін передача, прозгін передача, фінішний ривок........

Можна попарно. Пара вибирається на вибір гонщиків. Хто перший той виграв і переходить для змагання в наступному етапі.

Можна так само попарно тільки дійсно брати саме час і потім розставляти по вертикалі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

як варіант асфальту...

Дорога на кульчин. зі сторони вишкова....

просіка...... рівненька.....

Ну і звичайно по вітру.

на минулому тижні там катався і бачив на асфальті лінію намальовану балончиком і напис "402"

Там вже видно каталися

+не треба буде міряти дистанцію (але треба буде пошукати стартову лінію, бо я її не помітив :()

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ДА ДА ДА !!!

Про неї я й кажу...

Можна ще щось підшукати...

Розділ на класи по обєму легень.... :(:):D :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

Незнаю навіть що сказати.

Спочатку треба провести тестові заїзди і подивитись що з того вийде.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Що там проводити.......

Приїхали не менше 10 людей за раз..... в кінці тижня підведення підсумків.

Наприклад на покатушках в неділю.

Стали розмітили, проїхали....

Зафіксували час, зробили фотофініш....... результати на борду у відповідний розділ.......

Можна самому без пари......Але з парою ІМХО веселіше.

А можна і шоблом всім виїхати...... а потім на святкування....

Це все зараз на рівні обговорення...... ось такі варіанти.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Lexx_Giant, деление на классы - обязательное :)

У 13-тикилограммового байка 26х2.3 + 42-11 нет никакого шанса против 9-тикилограммового шоссейника 28х1.1 + 53-11 :(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну тут можу поспорити.......

Тут важлива динаміка розгону....

Хороша кантрійна машина дрюкне початкового рівня шосера аж гай зашумить......

Головне хто за кермом..... :(

Мова йде про дистанцію в 402 метри не забувайте.......

Це ривок.... 1 сильний ривок......

Максимальна шв буде думаю десь під 60-65....

Розрахунок дозволяє і на МТБ і На шосері таких швидкоостей досягнути......

Єдине що шосер має 1 зуб різниці в касеті.... але це не принципово.....

Маєш здоровя робиш ривок за рахунок 2 зубів.... не маєш..... розганяєшся плавно.

Тут важливо каденс і вчасно перемкнути передачу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Головне хто за кермом..... :(

потом, поприколу, можно великами поменятся :)

и опять проехатся

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Lexx_Giant, деление на классы - обязательное :)

У байка 26х2.3 + 42-11 нет никакого шанса против шоссейника 28х1.1 + 53-11 :(

Так, якщо байкери абсолютно одинакові по підготовці. А якщо ні, то як покрутиш, так поїдеш.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Максимальна шв буде думаю десь під 60-65....

Розрахунок дозволяє і на МТБ і На шосері таких швидкоостей досягнути......

60-65 км/ч? На МТБ? На ровной дороге (без уклона)? На каком это расчёте? 48-11 (у многих ли стоит такая звезда на байке)? Стоя за фурой? Или на время соревнований сопротивление воздуха будет исчезать? :)

Я на 44-х до такой скорости не разгоняюсь ну никак - взлетать начинаю из-за того, что ноги слишком быстро крутятся :(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

народ, а якщо в мене нема вєліка, але я швидко бігаю, можна з вами??? :(:):D :D :D :D :D

шутю, приблизно на коли плануєте?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ладно....

Не будемо....

Андрюха їхав 56 поряд зі мною поступово набираючи швидкість.... на Платоні..... на злій гумі на задньому колесі.... і стертому Літл Альберті по переду.

В піку правда.... але ж їхав..... і довго так їхати не треба .... 1 ривок .. ну максимум 2...

на старті і на фініші.

Побачимо..............

Це цілком адекватні цифри....

Залазь під кермо..... став рожки....

Постав руль собі ще ширший :(:):D буде легше долати вітер......

Пристройся комусь в хвіст, втримайся, а останні 50 метрів вистріли.....

Ніхто того не буде забороняти....

Заборонено буде виїзд без шолома і боротьба на фініші. Це для початку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...