Перейти до змісту

BYD Song Plus 2025 EV. Експлуатація китайця...


WebTraveller

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано (змінено)
On 12/10/2025 at 11:32 AM, WebTraveller said:

А заряд вище показував. Розхід точніше.

16.7 кВт / 100 км

Батарея 87 кВт

Тиждень майже можна їздити на одній зарядці. Кайф))

То добре, але можна трохи конкретнішу відповідь по мому питанню... бо навіть вже підозрюю, що з часом Луцькі таксисти з двз почнуть чухати потилицю:D

Змінено користувачем Waver
Опубліковано (змінено)
В 10.12.2025 в 18:45, Waver сказав:

То добре, але можна трохи конкретнішу відповідь по мому питанню... бо навіть вже підозрюю, що з часом Луцькі таксисти з двз почнуть чухати потилицю:D

Так вроді ж відповів конкретно)

Накатує чуть більше 100 км

Це десь 20 кВт

Це приблизно 25% батареї за вечір

 

А таксистів зараз дуже багато на електричках

Змінено користувачем WebTraveller
  • +1 1
Опубліковано (змінено)
On 12/10/2025 at 12:24 PM, WebTraveller said:

Так вроді ж відповів конкретно)

Накатує чуть більше 100 км

Це десь 20 кВт

Це приблизно 25% батареї за вечір

 

А таксистів зараз дуже багато на електричках

Фактично, виходить що той хто обирає таку машину для роботи в таксі як основну роботу та основний дохід, тим більше якщо працювати в більшому та більш туристичному місті типу Львову чи Києва та трошки напрягтись, то за років з 5 працюючи в Україні - можна навіть і хату побудувати...

Змінено користувачем Waver
  • +1 3
Опубліковано
В 10.12.2025 в 20:02, Waver сказав:

Фактично, виходить що той хто обирає таку машину для роботи в таксі як основну роботу та основний дохід, тим більше якщо працювати в більшому та більш туристичному місті типу Львову чи Києва - то за років з 5 працюючи в Україні - можна і хату побудувати...

Є один пацанчик( бо йому 25 років лише), з франківщини.

Так ось він на даний момент має автопарк таксі у Чехії, здає їх напрокат. Кожного місяця на прибуток докуповує 5- 8 авто. 

В основному Пасати.

Чомусь.

Не дуже суттєво, електричка, чи двз.

Суттєво, він поставив собі мету через 15 років мати власний банк. Рівня Райфайзену.

А починав 8 років тому фасадчиком. 

  • +1 1
Опубліковано (змінено)
On 12/10/2025 at 1:22 PM, Nokian said:

Є один пацанчик( бо йому 25 років лише), з франківщини.

Так ось він на даний момент має автопарк таксі у Чехії, здає їх напрокат. Кожного місяця на прибуток докуповує 5- 8 авто. 

В основному Пасати.

Чомусь.

Не дуже суттєво, електричка, чи двз.

Суттєво, він поставив собі мету через 15 років мати власний банк. Рівня Райфайзену.

А починав 8 років тому фасадчиком. 

Там одне питання... хто в більшості у нього працюють водями - наші та інші заробітчани чи Чехи?

Змінено користувачем Waver
Опубліковано
В 10.12.2025 в 20:02, Waver сказав:

Фактично, виходить що той хто обирає таку машину для роботи в таксі як основну роботу та основний дохід, тим більше якщо працювати в більшому та більш туристичному місті типу Львову чи Києва та трошки напрягтись, то за років з 5 працюючи в Україні - можна навіть і хату побудувати...

Зараз в оренду багато шукають електрички в таксі.

Якщо мати лишні гроші і купити кілька Ліфів наприклад б/у, то, судячи з таких заробітків, за рік вони можуть повністю окупатись.

Ліф 22-го року зараз +/- 12 тищ. З батарейкою на 40 кВт. Такої батарейки в нашому місті повністю вистачить на цілий день роботи. Ну й ліфи зарекомендували себе як непогані машинки на довгій дистанції

 

Опубліковано (змінено)
On 12/10/2025 at 1:57 PM, WebTraveller said:

Зараз в оренду багато шукають електрички в таксі.

Якщо мати лишні гроші і купити кілька Ліфів наприклад б/у, то, судячи з таких заробітків, за рік вони можуть повністю окупатись.

Ліф 22-го року зараз +/- 12 тищ. З батарейкою на 40 кВт. Такої батарейки в нашому місті повністю вистачить на цілий день роботи. Ну й ліфи зарекомендували себе як непогані машинки на довгій дистанції

 

За 12 тисяч - це з яким справжнім пробігом та з яким остатком ресурсу?

Змінено користувачем Waver
Опубліковано
В 10.12.2025 в 21:01, Waver сказав:

За 12 тисяч - це з яким пробігом та з яким остатком ресурсу?

Та всякі попадаються. І 10 тищ може бути трохи дорожче, за 13 +/-. до 50 тищ км можна знайти. Ну можливо з нового року подорожчають.

остаток ресурсу я думаю на рівні 95% для 2-3 річного авто

Опубліковано (змінено)
On 12/10/2025 at 2:17 PM, WebTraveller said:

Та всякі попадаються. І 10 тищ може бути трохи дорожче, за 13 +/-. до 50 тищ км можна знайти. Ну можливо з нового року подорожчають.

остаток ресурсу я думаю на рівні 95% для 2-3 річного авто

Але, якщо не брати до уваги роботу в таксі, а розглядати авто тільки виключно для звичайного сімейного користування, тоді виникає питання - скільки коштує новий Ліф і чому ті ліфи так швидко знецінюються шо з пробігом до 50 тисяч км можна знайти за 13 тисяч? Хіба не те ж саме виходить придбати нове економне авто такого ж класу та розміру з двз, проїздити тих же 50 тисяч км витрачаючи на бензин але менше втратити через знецінення за пару років при продажі, хіба загальна сума витрат за ці 50 тисяч км користування виходить не однакова? Бо шось у мене закрадається думка, шо халяви всеодно немає, бо в підсумку, за ті 50 чи 100 тисяч км помірного користування - гроші віддасиш однакові або різниця буде не така вже й велика, бо з двз втратиш на бензині, а в електричці - на значно більшій втраті в ціні при продажі... 

Має ж бути якийсь поріг кілометражу на якому ця різниця по витратах зрівнюється і після якого по всіх витратах електромобіля вже йдеш в плюс? Хоча, можливо я просто не знаю всіх цін...

Для прикладу, у США 5 років користування електро-Ліфом обійдеться на $7000 дорожче ніж приблизно такою ж по класу та розміру маздою3 з двз саме через швидшу та значно більшу втрату в ціні (Depreciation)

Для порівняння, ось таблиці як у сша рахується повна реальна ціна користування авто з усіма витратами за 5 років і 15 тисяч миль пробігу в рік, розписано навіть по рокам:

Nissan Leaf 

https://www.edmunds.com/nissan/leaf/2025/cost-to-own/?style=402037560

І мазда3

https://www.edmunds.com/mazda/3/2025/cost-to-own/?style=402028367

А ось маленька простенька Тесла3

https://www.edmunds.com/tesla/model-3/2025/cost-to-own/?style=402018386

Яка за 5 років користування обійдеться приблизно так само як великий та прожерливий, зате надійний бензиновий SUV Toyota Highlander V6

https://www.edmunds.com/toyota/highlander/2024/cost-to-own/

Або ще трошки більший 8-ми місний Honda Pilot V6

https://www.edmunds.com/honda/pilot/2025/cost-to-own/

І все через стрімке втрачання в ціні самого електромобіля, особливо Тесли...

Цікаво було би мати приблизно такі ж таблиці по реальним витратам за перші 5 років користування та володіння авто в Україні, де бензин в два рази дорожчий а електрика в рази дешевша, а також Depreciation (через митну політику) на кожне авто також трошки інший... навіть цікаво було би порівняти по всім витратам, включаючи Depreciation - електричного китайця з таким же по класу китайцем з двз...

 

Змінено користувачем Waver
Опубліковано

Оці дешеві Ліфи, то 90% битки з Америки. Тому й ціни такі, бо їх нагнали тисячами

Якшо офіційний небитий європеєць, то ціна буде значно дорожчою.

Так само як і авто з ДВЗ. 3-річний биток з Америки буде коштувати точно так само в 2 рази дешевше за новий

Ну і ринок у нас зараз вмер. Ціни на авто дуже впали.

 

Скажу по тій самій Сонаті. в 22-му році я її взяв за 13 300 здається. Нова колись коштувала середня комплектація біля 30. Отже ціна впала більше як в рази за тих самих 5-6 років.

Опубліковано

Ще по ліфам:

image.thumb.png.8c72586d188e2cfe55086f96dbabc397.png

Можна сказати нові авто. Сюди їх возили тисячами. Розмитнення безкоштовне. Так що 13 то ще дорого))

І заради справедливості ціни на такі самі мазди. Нічим ціна не відрізняється. Тільки мазду привезти - треба ще кучу податків заплатити:

image.thumb.png.fc915999090599cdb4dac63a8f6d9670.png

  • +1 1
Опубліковано

Так що, на мою думку, оті статистики володіння то повна фігня.

Десь колись в одному відео ця тема розжовувалась детально. Шось тіпа то всьо для страхових компаній. Щоб простіше було списувати машини і оцінювати ремонт цих машин дорожче як нова машина

Опубліковано (змінено)
On 12/11/2025 at 2:12 AM, WebTraveller said:

Так що, на мою думку, оті статистики володіння то повна фігня.

Десь колись в одному відео ця тема розжовувалась детально. Шось тіпа то всьо для страхових компаній. Щоб простіше було списувати машини і оцінювати ремонт цих машин дорожче як нова машина

Та ні, там як раз таки більш-менш все правильно. Просто ті що шукають автомобілі на експорт - таких автомобілів ніколи не купують. Ті таблиці що я навів як приклад цін та здешевлення - це таблиці на "білі" авто, тобто з одним власником, на заводській гарантії, з  пробігами до 12 тис миль в рік і ще ніколи не биті авто з абсолютно чистою історією. І такі машини крім як у диллера більш майже ніде не купиш. І коли навіть купуєш таке 2-3 річне авто у диллера, вони їх називають certified pre owned - то дуже часто диллер продовжує заводську гарантію ще на 3-4 роки як у нового автомобіля.  Просто, як я уже колись писав в іншій темі, в америці ціна автомобіля більш залежить від його історії, і якщо ти хочеш автомобіль дешевше - то відповідне авто ти і шукаєш. Для прикладу, якщо 2-3 річне авто уже буде продаватись без заводської гарантії - то воно вже буде на 10% дешевше, а якщо вже було декілька власників - то вже на 15% дешевше.  Якщо авто було в оренді чи на фірмі - то ціна вже на 20% відсотків дешевше хоч як би воно ідеально не виглядало. А якщо це авто впридачу ще й має історію дтп чи щось інше, чи дуже великі пробіги які легко можна скрутити - то воно вже на 30-40% дешевше від нормальних "білих" авто цих років і цін які ти бачиш в тих таблицях. І саме такі авто в основному купують та відправляють в Україну бо на них можна найбільше заробити зробивши по вигляду з нього цукерку і потім на базарі всім розповідають що це ідеальне авто, в америці якась бабуся їздила... Хєрово тільки, що саме такі автомобілі формуюють ціни на б/у авто в Україні.  І коли ти купиш собі нове авто з нуля, будеш максимально його берегти та обслуговувати, і для прикладу, через років 5 захочеш його продати, то мусиш хоч трохи рівнятися до місцевих ринкових цін на такі ж авто, але в реалі - до цін на всі ті битки та ідеально відп...дарасені зламки, бо важко буде продати своє реально ідеальне ніколи не бите авто з реально малим пробігом  на 30% дорожче від всіх тих ринкових цін... тому дійсно, якщо вже купуєш нове авто в Україні - то краще вже самому безпроблемно на ньому їздити всі 8-10 років і нікому не продавати... бо так само  будуть ставити у приклад ціни як на ті Ліфи, з пробігом до 50 тисяч і ціною до $13000, а в реалі - битки чи зламки.

Просто, у вас з таким ринком, реальну ціну користування дійсно важко підрахувати, взнаєш і підрахуєш тільки коли продасиш. В любому випадку, просто навів приклад що в америці в більшості випадків, користування електроавтомобілем обходиться ще навіть дорожче ніж звичайним автомобілем такого ж класу з двз, в основному тільки через те що вони значно дорожчі і більше та скоріше втрачають в ціні... але й, в Україні свої куплені новими авто, через 3-5 років теж майже ніхто не змінює, тому дійсно виходить що це все може рахуватися по іншому і мати зовсім інші цифри...

Змінено користувачем Waver
Опубліковано (змінено)
On 12/11/2025 at 10:37 AM, volks said:

@WaverТи намагаєшся  натягнути американську реальність на українську

Та певно так і виходить, бо реально спочатку взагалі не врахував що всі ті ринкові ціни на вживані авто в Україні привезені з-за кордону - то в реальності, в основному ціни на битки та інші зламки, також авто що були у користуванні на фірмах, зі скрученими пробігами і т.д... і до нових чи нормальних "білих" авто вони ніяк не відносяться. 

Тепер ще більше розумію, чому коли я в Україні продавав свій власний "білий" трьох-річний BMW X5 свому знайомому - то той мені всеодно ніяк не вірив, стільки різних його знайомих спеціалістів та "гонщиків" по черзі і разом приїжало машину дивитися і ніхто ніяк не міг повірити що така машина може продаватися та все пробували хоч щось знайти і ніяк їм не вдавалося, навіть хотіли розбирати обшивку, я не дав...  Але, на превеликий жаль, після того випадку, залишилось таке відчуття що в Україні тепер взагалі ніхто нікому не вірить... сумно.

Змінено користувачем Waver
Опубліковано

Два рази в житті людина щаслива. Коли купує авто, другий раз- коли його продає).

Це психологія.

А раціонально- одна з значних моїх фінансових помилок в житті- Купівля авто з салону(

Опубліковано
В 10.12.2025 в 19:22, Nokian сказав:

Є один пацанчик( бо йому 25 років лише), з франківщини.

Так ось він на даний момент має автопарк таксі у Чехії, здає їх напрокат. Кожного місяця на прибуток докуповує 5- 8 авто. 

В основному Пасати.

Чомусь.

Не дуже суттєво, електричка, чи двз.

Суттєво, він поставив собі мету через 15 років мати власний банк. Рівня Райфайзену.

А починав 8 років тому фасадчиком. 

Це якась перекручена історія компанії "Bolt"? 

Бо щось я такого не чув ніразу. 

 

Опубліковано (змінено)
On 12/11/2025 at 1:59 PM, Nokian said:

Два рази в житті людина щаслива. Коли купує авто, другий раз- коли його продає).

Це психологія.

А раціонально- одна з значних моїх фінансових помилок в житті- Купівля авто з салону(

Певно - це жадність або професійна звичка з усього отримувати вигоду...

Твому персональному телефону скільки років? А то колись, як тільки приїхав у сша - працював у меблевому магазині... так там був хитрий менеджер, емігрант, який кожні пів-року міняв собі вдома самий дорогий матрас та деякі інші меблі на нові, а ті повертав назад в магазин і продавав як нові, але трошки зі знижкою - ніби були розпаковані та "трошки" стояли на вітрині...:)

А взагалі, на власному досвіді зрозумів, що нове, особливо якщо не економити на якості - це найкращий та найвигідніший вибір, і будь це машина, вантажівка, будинок, люба домашня чи офісна техніка, телефон, комп'ютер... і хоч на початку чи в короткочасній перспективі це здається дорого, але потім, через років 5-10 розумієш що зробив правильний вибір!

Змінено користувачем Waver
Опубліковано
В 11.12.2025 в 21:32, Waver сказав:

Певно - це жадність або професійна звичка з усього отримувати вигоду...

Твому персональному телефону скільки років? А то колись, як тільки приїхав у сша - працював у меблевому магазині... так там був хитрий менеджер, емігрант, який кожні пів-року міняв собі вдома самий дорогий матрас та деякі інші меблі на нові, а ті повертав назад в магазин і продавав як нові, але трошки зі знижкою - ніби були розпаковані та "трошки" стояли на вітрині...:)

А взагалі, на власному досвіді зрозумів, що нове, особливо якщо не економити на якості - це найкращий та найвигідніший вибір, і будь це машина, вантажівка, будинок, люба домашня чи офісна техніка, телефон, комп'ютер... і хоч на початку чи в короткочасній перспективі це здається дорого, але потім, через років 5-10 розумієш що зробив правильний вибір!

В тебе я якісь підстави рівняти мене з тим ,, менеджером,, , чи ти маєш якісь підстави говорити про мою жадібність?

Будь , будь ласка дуже уважним у відповіді...

Я ж чемний, поки...

  • Ха-ха 1
Опубліковано
В 11.12.2025 в 21:22, Zheny@ сказав:

Це якась перекручена історія компанії "Bolt"? 

Бо щось я такого не чув ніразу. 

 

Послухай з перших вуст

WWW.GOOGLE.COM

 

Опубліковано (змінено)
On 12/11/2025 at 4:09 PM, Nokian said:

В тебе я якісь підстави рівняти мене з тим ,, менеджером,, , чи ти маєш якісь підстави говорити про мою жадібність?

Будь , будь ласка дуже уважним у відповіді...

Я ж чемний, поки...

Я ж тільки запитав. Хоча каюсь, можливо використав трошки неправильне слово, певно краще би підішло "вигідність" чи навіть шось трошки інше але, ти правий, бо це точно не "жадність", це шось інше.

А взагалі, через таке побачене вищеописане, тепер нічого такого відкритого без мене чи розпакованого або з вітрини - не купую, це у сша. Хоча теж розумію що в Україні реальність трошки інша і інколи певний товар потрібно відкривати для перевірки одразу при отриманні або перед продажем... можеш навіть поділитися як це працює у тебе, а я поділюсь як це працює у мене.

Змінено користувачем Waver
Опубліковано
В 12.12.2025 в 00:02, Waver сказав:

Я ж тільки запитав. Хоча каюсь, можливо використав трошки неправильне слово, певно краще би підішло "вигідність" чи навіть шось трошки інше але, ти правий, бо це точно не "жадність", це шось інше.

А взагалі, через таке побачене вищеописане, тепер нічого такого відкритого без мене чи розпакованого або з вітрини - не купую, це у сша. Хоча теж розумію що в Україні реальність трошки інша і інколи певний товар потрібно відкривати для перевірки одразу при отриманні або перед продажем... можеш навіть поділитися як це працює у тебе, а я поділюсь як це працює у мене.

Бариги є кругом.  Як і хитровиїбані менеджери. 

Тут он на днях потрібен був SSD на 250Гб. 

Місяць тому я такий купував за 20,99Є. В суботу він вже вартував 30,99. А сьогодні 31,99. 

Наїбалово скрізь. Але я кажу не про якогось Васю, який продає їх в торговому центрі на розкладужці, а це крутий національний магазин, усім відомий.  Отакі реалії. 

Вітринний товар ЗАВЖДИ дешевший (в чистій теорії). Особливо техніка. А тим паче, якщо вона працювала там на вітрині. Ноути, телефони, телевізори. Але ж ти не знаєш що тобі в коробку всунуть, типу, перевірили розпакували. 

 

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...