Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

В 02.04.2024 в 23:52, Кіліманджаро сказав:

Яка б причина не була, в любому випадку ви зробили підло. 

Якщо ви зі своїм бізнес-партнером зараз ділите бізнес, то варто було ділити IP адреси так, щоб це не зачіпало клієнтів. А не забирати у клієнтів свого бізнес-партнера IP адреси без завчасного попередження.

Якщо ж ви не ділите бізнес, а просто вирішили розподілити IP адреси по різним своїм компаніям, тоді варто було попередити клієнтів завчасно.

Бізнес ми не ділимо, ІР адреси у власності Кулнета. Те що ВОМ не змінював своїм абонентам ІР - запитайте у них, чому?

  • -1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 03.04.2024 в 11:23, MACCEN сказав:

ви спочатку пофіксіть карту на сайті, а то не зрозуміло які ви вулиці конкретно підключаєте :)

 

На мапі все чітко замальовано де ми підключаємо. Якщо немає в якійсь багатоповерхівці - то це питання часу.

  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 03.04.2024 в 12:24, serega-cool сказав:

На мапі все чітко замальовано де ми підключаємо. Якщо немає в якійсь багатоповерхівці - то це питання часу.

Ви покрили на карті весь Луцьк, але по факту весь Луцьк не забезпечений вашим лінком?

  • Подобається 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 03.04.2024 в 12:47, MACCEN сказав:

Ви покрили на карті весь Луцьк, але по факту весь Луцьк не забезпечений вашим лінком?

По приватному секторі так і є, по багатоповерхівках є в більшості.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Ну, якщо чесно що Вом що кулнет- ті самі граблі. Повторюється моя ситуація, що мала місце на вом рокі штири тому. Раз в тиждень зникає інет на роутері. Притому на команди він реагує, та тести проходить.

 Тоді з притомним оператором протягом місяця вирішили проблему, а саме з ї'хньої сторони вона була і сталась при зміні обладнання. Ну а тепер відповідь -"Проблем з нашої сторони не зафіксовано, була зафіксована проблема в роботі вашого роутера, оскільки він не відправляв DHCP запит на отримання ІР адреси." Ситуація один в один. Ціни ростуть- якість обслуговування падає. Пора задумуватись над іншим провайдером.

P.S. маю ще цей інет в приватному секторі, оголошена шв та наявна- то геть різні речі...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 16.04.2024 в 20:54, EleKtrik сказав:

Ну, якщо чесно що Вом що кулнет- ті самі граблі. Повторюється моя ситуація, що мала місце на вом рокі штири тому. Раз в тиждень зникає інет на роутері. Притому на команди він реагує, та тести проходить.

 Тоді з притомним оператором протягом місяця вирішили проблему, а саме з ї'хньої сторони вона була і сталась при зміні обладнання. Ну а тепер відповідь -"Проблем з нашої сторони не зафіксовано, була зафіксована проблема в роботі вашого роутера, оскільки він не відправляв DHCP запит на отримання ІР адреси." Ситуація один в один. Ціни ростуть- якість обслуговування падає. Пора задумуватись над іншим провайдером.

P.S. маю ще цей інет в приватному секторі, оголошена шв та наявна- то геть різні речі...

Добрий день. Прикро, що не вирішили Вашу проблему. Допоможу Вам особисто. Пишу в ПП

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 17.04.2024 в 08:03, serega-cool сказав:

Добрий день. Прикро, що не вирішили Вашу проблему. Допоможу Вам особисто. Пишу в ПП

А як же вони її вирішать, я окрім вимкнути-увімнути роутера ніц і незнають)

  • Подобається 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 17.04.2024 в 10:35, EleKtrik сказав:

А як же вони її вирішать, я окрім вимкнути-увімнути роутера ніц і незнають)

1. Перевірити оптичний термінал, в разі потреби замінити.

2. Встановимо новий роутер на тест, це дасть змогу зрозуміти, на чиїй стороні проблема.

3. Зв'язувати проблему трьохрічної давності і зараз не раджу, змінився технічний директор та адміни також змінилася логіка мережі.

P.S. Якщо впертися і доказувати, що проблема у провайдера і не хотіти виклику майстрів, тоді як вирішити Вашу проблему?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Певно шукати адекватнішого провайдера. Щось ваша підтримка зашевелилась після допису на Борду, до того якось геть в'яло було.

  • Подобається 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 17.04.2024 в 10:53, EleKtrik сказав:

Певно шукати адекватнішого провайдера. Щось ваша підтримка зашевелилась після допису на Борду, до того якось геть в'яло було.

Будь ласка, це Ваше право, технічна підтримка з Вами постійно переписувалася і швидко реагували на Ваші звернення.

Шкода, що Ви не хочете скористатися нашим викликом для вирішення Вашої проблеми.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

цікаво як дерибанили адмінів, чи той же адмін адмінить дві контори :) в Луцьку адмінів взагалі дуже важко знайти, я маю на увазі які дійсно шарять в своїй роботі і зарплата в них в ід 80-100K мінімум, що не кожен провайдер зможе платити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 17.04.2024 в 10:53, EleKtrik сказав:

Певно шукати адекватнішого провайдера. Щось ваша підтримка зашевелилась після допису на Борду, до того якось геть в'яло було.

старлінка треба купувтаи вже на підїзд, і не паритись, скоро будуть напрягі зі світлом не всі витримають на генераторах.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 17.04.2024 в 10:53, EleKtrik сказав:

Певно шукати адекватнішого провайдера. Щось ваша підтримка зашевелилась після допису на Борду, до того якось геть в'яло було.

Я працюю в іншому провайдері, але також скажу, що, щоб діагностувати вашу проблему, потрібен виїзд техніків. Віддалено техпідтримка може лише подивитися параметри оптики, історію сигналу, чи не падала онушка. Щоб детально все перевірити, чи це проблема зі сторони оператора в ону чи зі сторони абона - треба, щоб приїзжали техніки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 17.04.2024 в 19:50, MACCEN сказав:

цікаво як дерибанили адмінів, чи той же адмін адмінить дві контори :) в Луцьку адмінів взагалі дуже важко знайти, я маю на увазі які дійсно шарять в своїй роботі і зарплата в них в ід 80-100K мінімум, що не кожен провайдер зможе платити.

У нас всі свої адміни, вони починали з техпідтримки. Також є технічний директор, який керує цим всім процесом.

 

В 17.04.2024 в 19:51, MACCEN сказав:

старлінка треба купувтаи вже на підїзд, і не паритись, скоро будуть напрягі зі світлом не всі витримають на генераторах.

Під час блекаутів 22/23 у нас всі вузли працювали +  великі дизельні генератори на серверних з автозапуском. Якщо не буде перебоїв з паливом, можемо працювати постійно та безперебійно. Достатньо клієнту заживити ОНУ та роутер від ББЖ чи повербанка.

Ось нижче посилання на ББЖ, які у нас є в наявності.

COOLNET.COM.UA

Швидкісний оптоволоконний Інтернет і цифрове Телебачення. Підключення у м. Луцьк і Луцькому районі. Швидкісний інтенет до...

 

В 17.04.2024 в 20:03, xPON сказав:

Я працюю в іншому провайдері, але також скажу, що, щоб діагностувати вашу проблему, потрібен виїзд техніків. Віддалено техпідтримка може лише подивитися параметри оптики, історію сигналу, чи не падала онушка. Щоб детально все перевірити, чи це проблема зі сторони оператора в ону чи зі сторони абона - треба, щоб приїзжали техніки.

Так, все вірно. Без виїзду ніяк.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ще маю в селі Ланет, до зміни на новий кабінет був пункт про час резервного живлення, щось біля 16годин. 

+Є можливість самостійно надати оператору акумулятор в під'їзд.

 

Ну і такі ще плюшки...

 

Screenshot_20240418-0920082.thumb.png.df59fbc1ceb9b0c4b6ad441de8514e4d.pngScreenshot_20240418-0919492.thumb.png.56cc9fc31c08a3625d259e4f34564c13.png

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 18.04.2024 в 09:30, Oli сказав:

Ще маю в селі Ланет, до зміни на новий кабінет був пункт про час резервного живлення, щось біля 16годин. 

+Є можливість самостійно надати оператору акумулятор в під'їзд.

Це езернет? Тобто, витою парою інет?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 18.04.2024 в 17:22, xPON сказав:

Це езернет? Тобто, витою парою інет?

Оптика...

Тариф 100, але по факту 200+ швидкість

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...