Jump to content

Recommended Posts

34 хвилини назад, Factory сказав:

можна посилання на ресурси?

теж люблю часом щось покостилити, думаю всім буде цікаво, дякую

Ем... google.com?

Просто замість "как сделать ..." треба писати "how to ...."

Хоча, якщо хтось хоче поставити турбіну на дев'ятку з порохотяга "віхрь" - то таки да, крім драйв2 ру альтернатив нема :)

  • +1 1
Link to comment
Share on other sites

8 годин назад, Factory сказав:

можна посилання на ресурси?

теж люблю часом щось покостилити, думаю всім буде цікаво, дякую

Все на профільних форумах марок авто, треба шукати залежно від марки авто.

  • +1 1
Link to comment
Share on other sites

2 години назад, halmer сказав:

Все на профільних форумах марок авто, треба шукати залежно від марки авто.

 

Нажаль вже такого немає...

Форуми мертві, всі переїхали на телеграм

 

Трохи оффтоп

Link to comment
Share on other sites

12 годин назад, Oli сказав:

 

Нажаль вже такого немає...

Форуми мертві, всі переїхали на телеграм

 

Трохи оффтоп

Профільні форуми живі, такі типу як борда, згідний мертві. 

Link to comment
Share on other sites

В 05.01.2024 в 21:36, Factory сказав:

хто користується, відпишіться як воно і скільки часу юзаєте

 

буде білий ір для своїх потреб, можливо якщо хто юзає впн тунелі, також відпишіть як працює, дякую

юзаю гігабіт з білою статичною айпі, гейт мікрот налаштований більш менш грамотно
інету є 800 мегабіт по повітрю, 1,1 гіга шнурок
впни - чисті ike2 тунелі - 800 мегабіт прокачує
гріх жалітися

  • Подобається 1
  • +1 1
Link to comment
Share on other sites

В 10.01.2024 в 14:44, ZedaZ сказав:

юзаю гігабіт з білою статичною айпі, гейт мікрот налаштований більш менш грамотно
інету є 800 мегабіт по повітрю, 1,1 гіга шнурок
впни - чисті ike2 тунелі - 800 мегабіт прокачує
гріх жалітися

я в себе так в не підняв ikev2, все немає часу цим зайнятись,

у Вашому конфізі радіус та юзери задіяні чи конфіг простіший / складніший?

Link to comment
Share on other sites

В 14.01.2024 в 22:56, Factory сказав:

я в себе так в не підняв ikev2, все немає часу цим зайнятись,

у Вашому конфізі радіус та юзери задіяні чи конфіг простіший / складніший?

У мене без радіуса, все на сертифікатах.
Можу допомогти. Там нічого мега складного немає

  • +1 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
В 28.12.2023 в 21:39, Black сказав:

айпішки входять у вартість для клієнтів? чи 10.* або 100.* через NAT де усі клієнти сидять через одне зовнішнє айпі і доводиться каптчі вводити часто на сайтах? IPv6? Щоб вигідно відрізнятись від конкурентів? Взагалі український інтернет через цю регуляцію підхарює, зараз вже резку прикрили, мала мультики не може дивитись. До нашого інтернету треба ще VPS купувати і піднімати Wireguard. А це додаткові витрати. Зараз Вестнет, на приставці до Hetzner підключаюсь, щоб тепер мультики дитина могла  дивитись. 

впн можна кому треба купити на шару :) та користуватись всім, це було бажання та мати таких людей кому він треба

впс 5 євро в місяць 32 терабайт трафіку аби було що качати :)

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
В 02.04.2024 в 09:36, vampirich сказав:

Молодці кулнет, підісрали знатно вому :sm110:

 

що ти маєш на увазі?
Чи то повязано із вчоращнім відвалом пулів білих айпіх?)

  • +1 1
Link to comment
Share on other sites

В 02.04.2024 в 13:41, serega-cool сказав:

Що сталося, Кулнет ніякого відношення до ВОМа немає!

просто якщо ви їх попередили завчасно, а вони довго роздуплялися і не проінформували своїх абонентів про зміни, щоб ті могли підлаштуватися - то вом тормозяки

а якщо ви тупо вирубили і типу іпіться як хочете - то це ви показали, що так само ви можете віднестися до клієнта, який просто вам перестав подобатися

але судячи з усього то таки другий варіант

 

Link to comment
Share on other sites

В 02.04.2024 в 15:38, vampirich сказав:

просто якщо ви їх попередили завчасно, а вони довго роздуплялися і не проінформували своїх абонентів про зміни, щоб ті могли підлаштуватися - то вом тормозяки

а якщо ви тупо вирубили і типу іпіться як хочете - то це ви показали, що так само ви можете віднестися до клієнта, який просто вам перестав подобатися

але судячи з усього то таки другий варіант

 

а хто попереджає клієнтів? :)

за весь час мого життя в ІТ сподобалась підтримка Волинських оптичних, принаймні адміни та підтримка намагаються допомогти, а не мичать в трубку - це ваше обладнання ми в не іпемо чого у вас тупить, у нас все ок, єбітесь як хочете. Хоча може це мені так фартануло хз.

Link to comment
Share on other sites

В 02.04.2024 в 15:38, vampirich сказав:

просто якщо ви їх попередили завчасно, а вони довго роздуплялися і не проінформували своїх абонентів про зміни, щоб ті могли підлаштуватися - то вом тормозяки

а якщо ви тупо вирубили і типу іпіться як хочете - то це ви показали, що так само ви можете віднестися до клієнта, який просто вам перестав подобатися

але судячи з усього то таки другий варіант

 

На справді є третій варіант...

Link to comment
Share on other sites

В 02.04.2024 в 18:42, MACCEN сказав:

а хто попереджає клієнтів? :)

за весь час мого життя в ІТ сподобалась підтримка Волинських оптичних, принаймні адміни та підтримка намагаються допомогти, а не мичать в трубку - це ваше обладнання ми в не іпемо чого у вас тупить, у нас все ок, єбітесь як хочете. Хоча може це мені так фартануло хз.

 

Чого тільки воля, та київстр варті :( перезавантажте... я вас з'єднаю з наступним... і так по колу. 

  • Ха-ха 1
Link to comment
Share on other sites

В 02.04.2024 в 18:42, MACCEN сказав:

а хто попереджає клієнтів? :)

за весь час мого життя в ІТ сподобалась підтримка Волинських оптичних, принаймні адміни та підтримка намагаються допомогти, а не мичать в трубку - це ваше обладнання ми в не іпемо чого у вас тупить, у нас все ок, єбітесь як хочете. Хоча може це мені так фартануло хз.

У Вас номер договору починається на 2 чи 6 ?

Якщо так, то Вас обслуговувала та обслуговує мережа та працівники Кулнет.

Link to comment
Share on other sites

Треба папери піднімати, це я людям просто допомагав.

В Луцьку стільки провайдерів що такого напевно мало де знайдеш навіть в Києві, колись на Оболоні був один тільки, і то в чергу стаєш щоб підключили, кажу в Луцьку провайдерів (не пам'ятаю яку їм цифру назвав) вони офігіли, кажуть таке мале місто, а в нас все поділено на райони і чужаків немає :)

 

щодо підтримки немає бути різниці який абонент, має бути обслуговування якісне, хіба як можна гратись з SLA, за яке можна і доплатити. Але біда всіх з ким не стикався назвати приблизні строки коли якась срака на лінії, кажу передайте вашому тупому керівництву (так і кажу пишіть в вашій програмі, каже такий-то клієнт, диктує повільно тому що знає що ви повільно пишите) що краще сказати клієнту у нас поломка оптимістичний час вирішення 2-5 годин, песимістичний 12-14

(цифри як приклад) і все, тоді адмін знає що робити далі. 

 

Ще бляха епічніше буває коли інший провайдер пропонує підключіться до нас хоча б якості резерву, питаєш а ваші кабеля йдуть в інших колодязях (воздушка, називаєш провайдера) в груди себе б'ють кажуть звичайно, а коли кажеш так ваші кабеля йдуть поряд з моїм в чому тоді брешете, тоді викручуються а вдруг у них обладнання згорить :)

  • Збентежений 1
Link to comment
Share on other sites

В 02.04.2024 в 18:47, serega-cool сказав:

На справді є третій варіант...

То таки ви їх не попереджали?  :)

А по кулнету - надіюся підключусь найближчим часом. От тоді і побачим по факту чиє кунг фу сильніше :)

Link to comment
Share on other sites

On 4/2/2024 at 6:47 PM, serega-cool said:

На справді є третій варіант...

Яка б причина не була, в любому випадку ви зробили підло. 

Якщо ви зі своїм бізнес-партнером зараз ділите бізнес, то варто було ділити IP адреси так, щоб це не зачіпало клієнтів. А не забирати у клієнтів свого бізнес-партнера IP адреси без завчасного попередження.

Якщо ж ви не ділите бізнес, а просто вирішили розподілити IP адреси по різним своїм компаніям, тоді варто було попередити клієнтів завчасно.

  • Дякую! 1
  • +1 2
Link to comment
Share on other sites

В 02.04.2024 в 20:16, MACCEN сказав:

Треба папери піднімати, це я людям просто допомагав.

В Луцьку стільки провайдерів що такого напевно мало де знайдеш навіть в Києві, колись на Оболоні був один тільки, і то в чергу стаєш щоб підключили, кажу в Луцьку провайдерів (не пам'ятаю яку їм цифру назвав) вони офігіли, кажуть таке мале місто, а в нас все поділено на райони і чужаків немає :)

 

щодо підтримки немає бути різниці який абонент, має бути обслуговування якісне, хіба як можна гратись з SLA, за яке можна і доплатити. Але біда всіх з ким не стикався назвати приблизні строки коли якась срака на лінії, кажу передайте вашому тупому керівництву (так і кажу пишіть в вашій програмі, каже такий-то клієнт, диктує повільно тому що знає що ви повільно пишите) що краще сказати клієнту у нас поломка оптимістичний час вирішення 2-5 годин, песимістичний 12-14

(цифри як приклад) і все, тоді адмін знає що робити далі. 

 

Ще бляха епічніше буває коли інший провайдер пропонує підключіться до нас хоча б якості резерву, питаєш а ваші кабеля йдуть в інших колодязях (воздушка, називаєш провайдера) в груди себе б'ють кажуть звичайно, а коли кажеш так ваші кабеля йдуть поряд з моїм в чому тоді брешете, тоді викручуються а вдруг у них обладнання згорить :)

 

Ви є клієнтом Coolnet? Якщо так, напишіть будь ласка Ваш відгук що до нас. Якщо ні, то пропонуємо підключитися до нас та спробувати наш сервіс.

  • +1 1
  • -1 1
Link to comment
Share on other sites

В 03.04.2024 в 10:45, serega-cool сказав:

Ви є клієнтом Coolnet? Якщо так, напишіть будь ласка Ваш відгук що до нас. Якщо ні, то пропонуємо підключитися до нас та спробувати наш сервіс.

ви спочатку пофіксіть карту на сайті, а то не зрозуміло які ви вулиці конкретно підключаєте :)

 

  • Подобається 1
Link to comment
Share on other sites

В 02.04.2024 в 21:26, vampirich сказав:

То таки ви їх не попереджали?  :)

А по кулнету - надіюся підключусь найближчим часом. От тоді і побачим по факту чиє кунг фу сильніше :)

Я намагався попередити але колеги не захотіли зустрітись разом...

  • -1 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...