zzzvalentinxxx Опубліковано 9 Серпня, 2008 в 00:03 #1 Опубліковано 9 Серпня, 2008 в 00:03 Турбіна від VW Passat 87р.в. Тип двигуна JR 80к.с.Можливо підкажете де можна придбати нову.
genady Опубліковано 9 Серпня, 2008 в 17:10 #2 Опубліковано 9 Серпня, 2008 в 17:10 80673322274 Микола Петрович.
zzzvalentinxxx Опубліковано 13 Серпня, 2008 в 22:05 Автор #3 Опубліковано 13 Серпня, 2008 в 22:05 дякую. ще хтось щось підкаже?
rafik Опубліковано 14 Серпня, 2008 в 10:52 #4 Опубліковано 14 Серпня, 2008 в 10:52 дивись тему про тонування автоскла, майстер той же
Desperados Опубліковано 14 Серпня, 2008 в 13:51 #5 Опубліковано 14 Серпня, 2008 в 13:51 дивись тему про тонування автоскла, майстер той жеМайстер по турбінах ти?Відновлюєш,діагностуєш,скільки коштують послуги?
Zeuss Опубліковано 14 Серпня, 2008 в 14:32 #6 Опубліковано 14 Серпня, 2008 в 14:32 Реставрувати не рекомендую.Якшо без гарантії викинеш гроші на вітер.В Польші раніше був сервіс де привозиш стару а тобі дають нову чи відреставровану (але перевірену 1000 км) за доплату.Якшо є можливість поїхати в Хелм то пориюсь в записнику.
Shkoder Опубліковано 14 Серпня, 2008 в 18:27 #7 Опубліковано 14 Серпня, 2008 в 18:27 скажу по собственному опыту эксплуатации турбо-дизельного пассата 88 года, что купить нормальную турбину, как восстановленную, так и бэушную практически нереально. кроме того, турбина там механическая, проверить ее можно только на машине и только по субьективным ощущениям (подхват на определенных оборотах, звук работы). я купил свой пассат уже с мертвой турбиной и мне предложили доплатить $150 для обмена моей на уже реставрированную. разницы я не заметил вообще. потребовал вернуть мою турбину - со скрипом, но вернули.. потом отдал свою на реставрацию - за $200 сделали конфетку (как мне пояснили, ее помыли-почистили, заменили подшипники и сальники, etc), но через месяц-полтора она сдохла. пытался истребовать какую-то гарантию на ремонт - мне объяснили что я сам дурак, "перегрел вот и заглохло". вывод - нефиг заморачиваться.
Desperados Опубліковано 15 Серпня, 2008 в 07:04 #8 Опубліковано 15 Серпня, 2008 в 07:04 скажу по собственному опыту эксплуатации турбо-дизельного пассата 88 года, что купить нормальную турбину, как восстановленную, так и бэушную практически нереально. кроме того, турбина там механическая, проверить ее можно только на машине и только по субьективным ощущениям (подхват на определенных оборотах, звук работы). я купил свой пассат уже с мертвой турбиной и мне предложили доплатить $150 для обмена моей на уже реставрированную. разницы я не заметил вообще. потребовал вернуть мою турбину - со скрипом, но вернули.. потом отдал свою на реставрацию - за $200 сделали конфетку (как мне пояснили, ее помыли-почистили, заменили подшипники и сальники, etc), но через месяц-полтора она сдохла. пытался истребовать какую-то гарантию на ремонт - мне объяснили что я сам дурак, "перегрел вот и заглохло". вывод - нефиг заморачиваться.Де реставрацію робив?в Луцьку?
Shkoder Опубліковано 15 Серпня, 2008 в 10:51 #9 Опубліковано 15 Серпня, 2008 в 10:51 в Луцке. договаривался через Сашу-дизелиста. его боксы возле бывшей базы Беркут (вытрезвителя), что на Винниченка
zzzvalentinxxx Опубліковано 16 Серпня, 2008 в 22:13 Автор #10 Опубліковано 16 Серпня, 2008 в 22:13 В Польщу, в принципі, можливості немає поїхати... може є комусь замовити таке діло, то було б добре знати кому і як? Shkoder, а де тобі реставрували в Луцьку і що ти рекомендуєш взагалі робити? Турбіна не зовсім дохла, але 4-5 літрів мастила на 1000-1500 км з"їдає... блін ( ... є маленький радіальний шат. Та і взагалі, її реально самому відремонтувати?
Shkoder Опубліковано 16 Серпня, 2008 в 23:04 #11 Опубліковано 16 Серпня, 2008 в 23:04 рекомендую реставрировать свою турбину, начать с чистки и замены сальника, при необходимости (если гудит) - подшипника. с реставраторами четко обсудить условия гарантии. можно и самому, если есть хорошая мастерская (понадобятся сьемники)
VaLeRa Опубліковано 21 Серпня, 2008 в 12:33 #12 Опубліковано 21 Серпня, 2008 в 12:33 Сьогодня був на Автобазарі та почув оголошення "Реставрація турбын у Польщі", озайшов та взяв телефончики8050550048680681093134
zzzvalentinxxx Опубліковано 23 Серпня, 2008 в 21:52 Автор #13 Опубліковано 23 Серпня, 2008 в 21:52 Всім дякую.Мені підказали поїхати в Брест (Білорусія) на ринок автозапчастин. Кажуть, там сила-силенна всього і що в Луцьку такого не знайдеш як там. Мабуть, треба їхати... якщо виберусь...Але тоді на що в першу чергу звертати увагу при виборі б/в турбіни?
fedot Опубліковано 21 Вересня, 2008 в 06:31 #14 Опубліковано 21 Вересня, 2008 в 06:31 Всім дякую.Мені підказали поїхати в Брест (Білорусія) на ринок автозапчастин. Кажуть, там сила-силенна всього і що в Луцьку такого не знайдеш як там. Мабуть, треба їхати... якщо виберусь...Але тоді на що в першу чергу звертати увагу при виборі б/в турбіни?а) Люфт, як поздовжній, так і поперечний. При виборі б/в турбіни, незначний вертикальний люфт дпускається.б) Оптичний стан. Якщо турбіна помита-почищена-вилизана і аж сяє - обережно! Навіть при відсутності люфтів вона може "жерти" масло в кілолітрах)))в) Лопасті турбіни не повинні крутитися легко - якщо знайомий з тим, як крутиться віскомуфта охолодження на дизельних двигунах, то відчуття мають бути майже такі самі. Для прокручення лопатей турбіни треба прикласти деяке зусилля, і крутиться вона, ніби в холодному, загуслому масліг) По можливості взнати, скільки проїхала турбіна, де і в яких умовах експлуатувалася - як інформація для роздумів.З моєї практики, реставровані турбіни /Луцьк, Київ, Польща/ всеодно толково не ходять - народ потому приїжджає, матюкається і шукає турбіну на шротах..
Sem Опубліковано 17 Листопада, 2009 в 15:54 #15 Опубліковано 17 Листопада, 2009 в 15:54 Цікава тема...І чим закінчилась історія з турбіною ?Пропоную скласти список майстерень по продажу та ремонту турбін та рекомендації до них.Думаю ВСІМ Луцьким "дизелістам" цікаво буде почитати.
Sem Опубліковано 26 Листопада, 2009 в 14:02 #16 Опубліковано 26 Листопада, 2009 в 14:02 Цікава тема...І чим закінчилась історія з турбіною ?Пропоную скласти список майстерень по продажу та ремонту турбін та рекомендації до них.Думаю ВСІМ Луцьким "дизелістам" цікаво буде почитати.Невже нікому не цікаво ?напевно всі їздять на авто без турбів....
valuzk Опубліковано 26 Листопада, 2009 в 14:35 #17 Опубліковано 26 Листопада, 2009 в 14:35 мені цікаво, але поки що пробіг 35000 так що надіюсь турбіна ще послужить . Дизель рулить.
Sem Опубліковано 26 Листопада, 2009 в 14:52 #18 Опубліковано 26 Листопада, 2009 в 14:52 мені цікаво, але поки що пробіг 35000 так що надіюсь турбіна ще послужить . Дизель рулить. В середньому вона служить 250000, в залежності як експлуатувати. А от в мене вже 278000 - вже пора шукати. Поки що знаю лише одне місце- на Набережній біля обл. ДАІ, але там ремонт 1400 грн., байдуже з якою проблемою , сальникі , підшипник чи вал....
Scorpio Опубліковано 7 Грудня, 2009 в 20:32 #19 Опубліковано 7 Грудня, 2009 в 20:32 Я з'їздив дві реставровані турбіни (реставровані були у Польші, у Познані) Максимальний ресурс 70 000 - 90 000 км. До дупи той ремонт, хіба що авто на продаж. Зараз будем ставить нову, і нафіг надо ті рестарації
zzzvalentinxxx Опубліковано 9 Грудня, 2009 в 19:01 Автор #20 Опубліковано 9 Грудня, 2009 в 19:01 Я з'їздив дві реставровані турбіни (реставровані були у Польші, у Познані) Максимальний ресурс 70 000 - 90 000 км. До дупи той ремонт, хіба що авто на продаж. Зараз будем ставить нову, і нафіг надо ті рестараціїОт, до речі, правильно... місяць назад продав свого крокодила - не витримав цього знущання над собою(( вибираючи іншу машину, на турбовані дизелів з шикарним пробігом навіть не дивився. аби вкластись в бюджет, довелось взяти Форд, на порядок новіший, також турбодизель, пробіг 140 000, вродь нормально....мені недавно рекомендували майстрів-дизелістів на Дубенській, десь біля гаражів недалеко від переїзду... де точно, так і не зрозумів(
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.