Перейти до змісту

Вирівнювання неглибоких вм'ятин


Yarchik

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Про тонкий метал на шеврольотах сказано і написано багато. Десь в мене на боковинах (задня стійка, і вище) взялися неприємні вм'ятинки - як ніби хтось ліктем міцно обперся... Діаметр вм'ятин - 3-4 см, глибина - десь 1-1,5 мм. Вигин йде "плавний", без різких переходів, таке враження, що якби зсередини на вм'ятинку натиснути - все б вирівнялося. Майстри, з якими спілкувався, пропонують тільки шпаклювання і фарбування. Не хочу. Чув, що можуть вирівнювати такі вм'ятинки руцями. Майстри цю обставину підтвердили, але в Луцьку нікого не порадили, сказали, що є люди в Києві та в Дніпропетровську. Може, хтось когось порадить на місці? Авто - Шевроле Епіка, колір - чорний.

Опубліковано

На форумі вже викладався "рецепт" як з таким боротися. Був відеоролик з демонстрацією процесу. Балончик зі стиснутим CO2 (вроді) щоб заморозити вм'ятину та звичайний фен для сушки волося. От і все обладнання. Потім лише тряпочкою протерли місце, де було вм'ятина і все ок.

Опубліковано

Ти впевнений, що таким методом можна вирівняти вм'ятину на стійці? Стійка - це металева частина кузова, а не пластмасовий бампер... Щось я вперше чую...

Опубліковано

ДЕ ЦЕЙ РОЛИК?!?!?!?!

В топік - вмятину можна морозити азотом. Перше, що спадає на думку - TapiGum - від Чистого Света, правда дорогувато - мені з "корпоративною" знижкою вийде десь грн 90 за 0.5 л.

Лежить до речі 1, в гаражі.

Опубліковано

Маю аналогічну проблему, але не на стійці а на задній дверці. Пробував руцями сам, знявши повністю обшивку з дверей, але руки не пролазять :)

Куди не звертався - скрізь кажуть шпаклювати! А може й справді плюнути на все, і зашпаклювати\покрасити!?? Колір авто білий.

Опубліковано

Ролик був, треба шукати. Там вирівнювали вм'ятину на дверці. Не пластмаса, точно.

Ще вм'ятини магнітами пробують витягувати, але великий ризик попсувати фарбу :-( Та й досить потужний магніт знайти проблематично.

Опубліковано

хороший знайомий кузовщик "катає" зсередини, де можна зняти "бляху". Завтра, якщо вспію, буду робити дверку. Фотік взяв :)

Повбивав би цих "маркетологів" бюджетних хрєнових :) Німецьке залізо - то таки залізо. Амортизує, і все. Колись знищили 4 круга болгарочних, поки "стойку" півтораметрову від буса мерса поздовж розпиляли (не було уголка) :)

Опубліковано
А присоскою витянуть не получиться :)

ХЗ, може й можна - імхо, присоска там добре присосеться :) Але я не знаю, як це робиться... і не хочу робити того сам. Краще заплачУ людям, які це вміють робити.

Опубліковано
http://forester-club.org.ua/faq/entry/4/

здаеться ви про це розказуете?

ролик там е

якщо не це сорі

Який жах! Я не ризикнув би таке робити... звідки та хімія знає, як вм'ятину вирівнювати? Воно може ще більше деформувати... хтось пробував? :)

Опубліковано

Просмотрел я данный ролик и почитал ответы форумчан по данной теме и могу сказать следующее: в данном ролике демонстрируется вмятина "хлопушка". Согласен что при перепаде температур можно "вытянуть" повреждение, но если последняя находится на стойке или в другом месте, в котором кручение металла снижено до минимума такую вмятину вывести довольно трудно. И если вам всё-же удастся совладать с ней края залома всегда будут видны... а здесь без помощи специалиста по покраске и полировке авто не обойтись. Да и подкрасить "коня" в наше время не сложно, благо материала и технологий обработки много, остаётся (что самое проблематичное) найти хорошего обладателя материала и технологий + ГОЛОВА И УМ.

Опубліковано

Так то воно так, але при продажі можуть виникнути проблеми.

Раз "гонщик" в черзі на автомийці, від нічого робити показав мені 4 місця, де моя машина фарбувалась. Оце було :huh:

Viіshenka, +1, азот в багажнику, поїхав до кузовщика....

Опубліковано

Показал что красилась? Ну тогда если "гонщик" увидел тогда действительно сделано плохо... Сегодня (тот кто умеет делать) сделают так что от оригинала отличить не возможно! У меня на машине есть несколько "поддутых" я имею в виду подкрашеных мест, которые определить нельзя. Вот здесь сказывается мастерство и ещё не маловажный фактор таланта мастера который всё это делал.

Опубліковано

да понятно, какой-нить уазик можно просто краской в тон залить, никто и не заметит. а если, например, перламутровый металлик, причем ориентированный? тут только красить деталь целиком

Опубліковано

http://forester-club.org.ua/faq/entry/4/ - цей спосіб дійсно лише для "хлопушок". Звичайно, коли є можливість добратися до вм'ятини з середини, то нічого заморожувати не треба. Просто надавити і все.

Для інших випадків цей спосіб не придатний :-(

Опубліковано

Люди які професійно цим займаються знайдуть різницю, хоча б по зерну фарби.

Можливо коли немає сонця то не видно, але в ясний день коли придивитися, і знати на що дивитися, то все ж таки помітно

Опубліковано
http://forester-club.org.ua/faq/entry/4/

здаеться ви про це розказуете?

ролик там е

якщо не це сорі

Який жах! Я не ризикнув би таке робити... звідки та хімія знає, як вм'ятину вирівнювати? Воно може ще більше деформувати... хтось пробував?

Попробувано на Дачії Логан, і Seat Ibiza. Тонкий метал, "хлопушка". Результат - 0.

Може все-таки рідкий СО2 потрібен, хоча "морозило" добре, і промисловим феном грів добряче, а не побутовим.

Опубліковано

Фізика процесу то зрозуміла і нічого страшного із себе нестановить. Температура нагріву максимум 70-80 по Цельсію. Охолодження від -18 до -40 гр по тому же Цельсію.

Фаза 1. Нагріти метал , щоб він трішки розширився і був в напруженому стані.

Фаза 2. Миттєво охолодити тим самим спровокувавши швидке "стиснення" (зменшення розміру) металу і самовирівнювання вмятини.

Слід відмітити, що автор охолоджував грамотно , від периферії до центру.

То Harddriver.

Фарбу непошкодив?

Ризиковий Ви , батєнька. :)

Промисловий фен це не сушка дло волосся, а рідкий азот це нижче -100 гр. (температура рідкого азоту становить -196 гр по Цел.).

Опубліковано
Може все-таки рідкий СО2 потрібен

офтоп, увере что жидкий со2?

жидким он бывает при очень больших давлениях

Необовязково. ЇЇ ж перевозять не при дуже високих тисках.

http://www.techgazy.ru/techgazy/info/kreo_5.html

Нетакий вже і великий тиск від 7 до 17 атмосфер приблизно.

Опубліковано
Необовязково. ЇЇ ж перевозять не при високих тисках.

как сказать

10-15 атмосфер...

Так дивлячись з чим рівняти. Наприклад напомповане колесо велосипеда розраховане на 4,5 бара це біля 4 атм.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.

  • Останні відвідувачі   0 користувачів онлайн

    • Жодного зареєстрованого користувача не переглядає цієї сторінки


×
×
  • Створити...