Yarchik Опубліковано 11 Липня, 2008 в 15:53 #1 Опубліковано 11 Липня, 2008 в 15:53 Про тонкий метал на шеврольотах сказано і написано багато. Десь в мене на боковинах (задня стійка, і вище) взялися неприємні вм'ятинки - як ніби хтось ліктем міцно обперся... Діаметр вм'ятин - 3-4 см, глибина - десь 1-1,5 мм. Вигин йде "плавний", без різких переходів, таке враження, що якби зсередини на вм'ятинку натиснути - все б вирівнялося. Майстри, з якими спілкувався, пропонують тільки шпаклювання і фарбування. Не хочу. Чув, що можуть вирівнювати такі вм'ятинки руцями. Майстри цю обставину підтвердили, але в Луцьку нікого не порадили, сказали, що є люди в Києві та в Дніпропетровську. Може, хтось когось порадить на місці? Авто - Шевроле Епіка, колір - чорний.
Саня Опубліковано 11 Липня, 2008 в 17:40 #2 Опубліковано 11 Липня, 2008 в 17:40 На форумі вже викладався "рецепт" як з таким боротися. Був відеоролик з демонстрацією процесу. Балончик зі стиснутим CO2 (вроді) щоб заморозити вм'ятину та звичайний фен для сушки волося. От і все обладнання. Потім лише тряпочкою протерли місце, де було вм'ятина і все ок.
Yarchik Опубліковано 11 Липня, 2008 в 18:07 Автор #3 Опубліковано 11 Липня, 2008 в 18:07 Ти впевнений, що таким методом можна вирівняти вм'ятину на стійці? Стійка - це металева частина кузова, а не пластмасовий бампер... Щось я вперше чую...
Harddriver Опубліковано 11 Липня, 2008 в 18:08 #4 Опубліковано 11 Липня, 2008 в 18:08 ДЕ ЦЕЙ РОЛИК?!?!?!?!В топік - вмятину можна морозити азотом. Перше, що спадає на думку - TapiGum - від Чистого Света, правда дорогувато - мені з "корпоративною" знижкою вийде десь грн 90 за 0.5 л.Лежить до речі 1, в гаражі.
Yarchik Опубліковано 11 Липня, 2008 в 18:11 Автор #5 Опубліковано 11 Липня, 2008 в 18:11 В мене до цього діла руки ростуть десь нижче спини...Може, є якісь майстерні хороші?
ЙОЖИК Опубліковано 11 Липня, 2008 в 19:48 #6 Опубліковано 11 Липня, 2008 в 19:48 Маю аналогічну проблему, але не на стійці а на задній дверці. Пробував руцями сам, знявши повністю обшивку з дверей, але руки не пролазять Куди не звертався - скрізь кажуть шпаклювати! А може й справді плюнути на все, і зашпаклювати\покрасити!?? Колір авто білий.
Саня Опубліковано 11 Липня, 2008 в 20:00 #7 Опубліковано 11 Липня, 2008 в 20:00 Ролик був, треба шукати. Там вирівнювали вм'ятину на дверці. Не пластмаса, точно.Ще вм'ятини магнітами пробують витягувати, але великий ризик попсувати фарбу :-( Та й досить потужний магніт знайти проблематично.
Harddriver Опубліковано 11 Липня, 2008 в 20:04 #8 Опубліковано 11 Липня, 2008 в 20:04 хороший знайомий кузовщик "катає" зсередини, де можна зняти "бляху". Завтра, якщо вспію, буду робити дверку. Фотік взяв Повбивав би цих "маркетологів" бюджетних хрєнових Німецьке залізо - то таки залізо. Амортизує, і все. Колись знищили 4 круга болгарочних, поки "стойку" півтораметрову від буса мерса поздовж розпиляли (не було уголка)
Scorpio Опубліковано 11 Липня, 2008 в 20:06 #9 Опубліковано 11 Липня, 2008 в 20:06 А присоскою витянуть не получиться
Yarchik Опубліковано 11 Липня, 2008 в 20:10 Автор #10 Опубліковано 11 Липня, 2008 в 20:10 А присоскою витянуть не получиться ХЗ, може й можна - імхо, присоска там добре присосеться Але я не знаю, як це робиться... і не хочу робити того сам. Краще заплачУ людям, які це вміють робити.
Vishenka Опубліковано 11 Липня, 2008 в 20:12 #11 Опубліковано 11 Липня, 2008 в 20:12 http://forester-club.org.ua/faq/entry/4/здаеться ви про це розказуете? ролик там е якщо не це сорі
Expert Опубліковано 11 Липня, 2008 в 20:13 #12 Опубліковано 11 Липня, 2008 в 20:13 А присоскою витянуть не получитьсяВантузом, вантузом...
Yarchik Опубліковано 11 Липня, 2008 в 20:23 Автор #13 Опубліковано 11 Липня, 2008 в 20:23 http://forester-club.org.ua/faq/entry/4/здаеться ви про це розказуете? ролик там е якщо не це сорі Який жах! Я не ризикнув би таке робити... звідки та хімія знає, як вм'ятину вирівнювати? Воно може ще більше деформувати... хтось пробував?
Alto®WoLF Опубліковано 11 Липня, 2008 в 22:12 #14 Опубліковано 11 Липня, 2008 в 22:12 Просмотрел я данный ролик и почитал ответы форумчан по данной теме и могу сказать следующее: в данном ролике демонстрируется вмятина "хлопушка". Согласен что при перепаде температур можно "вытянуть" повреждение, но если последняя находится на стойке или в другом месте, в котором кручение металла снижено до минимума такую вмятину вывести довольно трудно. И если вам всё-же удастся совладать с ней края залома всегда будут видны... а здесь без помощи специалиста по покраске и полировке авто не обойтись. Да и подкрасить "коня" в наше время не сложно, благо материала и технологий обработки много, остаётся (что самое проблематичное) найти хорошего обладателя материала и технологий + ГОЛОВА И УМ.
Harddriver Опубліковано 12 Липня, 2008 в 12:21 #15 Опубліковано 12 Липня, 2008 в 12:21 Так то воно так, але при продажі можуть виникнути проблеми. Раз "гонщик" в черзі на автомийці, від нічого робити показав мені 4 місця, де моя машина фарбувалась. Оце було Viіshenka, +1, азот в багажнику, поїхав до кузовщика....
Alto®WoLF Опубліковано 12 Липня, 2008 в 13:07 #16 Опубліковано 12 Липня, 2008 в 13:07 Показал что красилась? Ну тогда если "гонщик" увидел тогда действительно сделано плохо... Сегодня (тот кто умеет делать) сделают так что от оригинала отличить не возможно! У меня на машине есть несколько "поддутых" я имею в виду подкрашеных мест, которые определить нельзя. Вот здесь сказывается мастерство и ещё не маловажный фактор таланта мастера который всё это делал.
Shkoder Опубліковано 12 Липня, 2008 в 13:36 #17 Опубліковано 12 Липня, 2008 в 13:36 да понятно, какой-нить уазик можно просто краской в тон залить, никто и не заметит. а если, например, перламутровый металлик, причем ориентированный? тут только красить деталь целиком
Саня Опубліковано 12 Липня, 2008 в 14:51 #18 Опубліковано 12 Липня, 2008 в 14:51 http://forester-club.org.ua/faq/entry/4/ - цей спосіб дійсно лише для "хлопушок". Звичайно, коли є можливість добратися до вм'ятини з середини, то нічого заморожувати не треба. Просто надавити і все.Для інших випадків цей спосіб не придатний :-(
snight Опубліковано 12 Липня, 2008 в 15:20 #19 Опубліковано 12 Липня, 2008 в 15:20 Люди які професійно цим займаються знайдуть різницю, хоча б по зерну фарби. Можливо коли немає сонця то не видно, але в ясний день коли придивитися, і знати на що дивитися, то все ж таки помітно
Harddriver Опубліковано 12 Липня, 2008 в 15:51 #20 Опубліковано 12 Липня, 2008 в 15:51 http://forester-club.org.ua/faq/entry/4/здаеться ви про це розказуете? ролик там е якщо не це соріЯкий жах! Я не ризикнув би таке робити... звідки та хімія знає, як вм'ятину вирівнювати? Воно може ще більше деформувати... хтось пробував? Попробувано на Дачії Логан, і Seat Ibiza. Тонкий метал, "хлопушка". Результат - 0.Може все-таки рідкий СО2 потрібен, хоча "морозило" добре, і промисловим феном грів добряче, а не побутовим.
Zevs_Isver Опубліковано 12 Липня, 2008 в 18:06 #21 Опубліковано 12 Липня, 2008 в 18:06 Може все-таки рідкий СО2 потрібенофтоп, увере что жидкий со2?жидким он бывает при очень больших давлениях
S30 Опубліковано 12 Липня, 2008 в 18:10 #22 Опубліковано 12 Липня, 2008 в 18:10 Фізика процесу то зрозуміла і нічого страшного із себе нестановить. Температура нагріву максимум 70-80 по Цельсію. Охолодження від -18 до -40 гр по тому же Цельсію. Фаза 1. Нагріти метал , щоб він трішки розширився і був в напруженому стані. Фаза 2. Миттєво охолодити тим самим спровокувавши швидке "стиснення" (зменшення розміру) металу і самовирівнювання вмятини. Слід відмітити, що автор охолоджував грамотно , від периферії до центру. То Harddriver. Фарбу непошкодив? Ризиковий Ви , батєнька. Промисловий фен це не сушка дло волосся, а рідкий азот це нижче -100 гр. (температура рідкого азоту становить -196 гр по Цел.).
S30 Опубліковано 12 Липня, 2008 в 18:33 #23 Опубліковано 12 Липня, 2008 в 18:33 Може все-таки рідкий СО2 потрібенофтоп, увере что жидкий со2?жидким он бывает при очень больших давленияхНеобовязково. ЇЇ ж перевозять не при дуже високих тисках.http://www.techgazy.ru/techgazy/info/kreo_5.htmlНетакий вже і великий тиск від 7 до 17 атмосфер приблизно.
Shura Опубліковано 12 Липня, 2008 в 18:39 #24 Опубліковано 12 Липня, 2008 в 18:39 Необовязково. ЇЇ ж перевозять не при високих тисках.как сказать10-15 атмосфер...
S30 Опубліковано 12 Липня, 2008 в 18:54 #25 Опубліковано 12 Липня, 2008 в 18:54 Необовязково. ЇЇ ж перевозять не при високих тисках.как сказать10-15 атмосфер...Так дивлячись з чим рівняти. Наприклад напомповане колесо велосипеда розраховане на 4,5 бара це біля 4 атм.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.