toj_tu Опубліковано 12 Січня, 2020 в 16:22 Поділитися #1 Опубліковано 12 Січня, 2020 в 16:22 Сьогодні зайшов в *ЕЛЬДОРАДО* ,що в ТЦ *Слон* ,придбати телевізор.Вибрав сказав щобпоказали на пульту опції для налаштування.У відповідь почув , що послуга коштує 150грн. так як для цього приходить інший фахівець.Підійшовши з запитом до іншого фахівця взагалі чуть не впав.Виявляється ,що включення запакованого телевізора вже коштує 150грн. Це що?Якийсь новий лохотрон? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Nokian Опубліковано 12 Січня, 2020 в 18:05 Поділитися #2 Опубліковано 12 Січня, 2020 в 18:05 Та походу вони просто вкурили,що багато ,,покупців,, приходять потестити ,пощупати ,перебрати моделі, а потім купують вибрану в інеті,або в іншому місці. Просто бізнес. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
bormotuha Опубліковано 12 Січня, 2020 в 18:47 Поділитися #3 Опубліковано 12 Січня, 2020 в 18:47 2 годин тому, toj_tu сказано: являється ,що включення запакованого телевізора вже коштує 150грн. Це що?Якийсь новий лохотрон? Звичайно, лохотрон. Ось знайшов - "Законом встановлено, що споживач має право на одержання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про товари (роботи, послуги), що забезпечує можливість їх свідомого і компетентного вибору. Така інформація повинна бути надана споживачеві до придбання ним товару чи замовлення роботи (послуги). Незаконно забороняти покупцеві розглядати, чіпати, приміряти товар, розпитувати про його властивості. Навпаки, продавець має сприяти у вільному виборі товару (ч. 2 ст. 17 ЗУ № 1023). Взагалі будь-яка дискримінація покупців теж заборонена. Прохання та написи: «Товар руками не чіпати» покупець сміливо може ігнорувати. Зате може з усіх боків оглянути товар, перевірити якість, безпеку, комплектність, а продавець на його прохання повинен продемонструвати, як правильно та безпечно використовувати. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Nokian Опубліковано 12 Січня, 2020 в 19:18 Поділитися #4 Опубліковано 12 Січня, 2020 в 19:18 Ключове слово ,,покупець,, тобто людина ,котра КУПУЄ товар . Якщо стати на сторону продавців,то де вони мають дівати товар,котрий виставлений для тестів? Продавати потім дешевше. А заплатити продавцям,котрі не будуть безкоштовно розтовкмачувати різні тонкощі. А як компенсувати різницю? Робити більшу накрутку на нових. І в результаті ця накрутка ляже і на тих,хто перебирає, і на тих,хто не перебирає. Тобто більшість заплатить за меншість. Хоча я особисто не беру ,точніше не вимагаю за різні налаштування і тд. гроші Це я не вихваляюсь,просто розумію логіку мережевих маркетів,хоч іне одобрюю її. Але я сам собі господар,а в ельдорадах є така річ,як квартальний звіт( пам'ятаєте початок Аватара ). Страшна і невблаганна сила. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
bormotuha Опубліковано 12 Січня, 2020 в 21:21 Поділитися #5 Опубліковано 12 Січня, 2020 в 21:21 1 година тому, Nokian сказано: Ключове слово ,,покупець,, тобто людина ,котра КУПУЄ товар . Скажу за себе, зазвичай я можу прийти роздивитись товар, поговорю з продавцями чи проконсультуюсь, щоб отримати якусь оцінку про товар. Так, дісно, я не купую товар одразу, але процентів так з 15 я повертаюсь і купую цей товар. Все-таки я є потенційний покупець, а чи куплю товар, то це ще залежить від продавців, як вони зі мною вели розмову. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Nokian Опубліковано 12 Січня, 2020 в 21:51 Поділитися #6 Опубліковано 12 Січня, 2020 в 21:51 Звісно що покупець має повне право обдивитися і перевірити товар. Але це одне. А навчати користуватись ним-це вже інше. Коли купують авто,то не вимагають ще й навчити їздити. При покупці ноута не вимагають навчити ворду ... Адекватні покупці розуміють це й самі. Адекватні продавці мали би це вирішувати так, аби покупці не відчували осадку. Але в мережах це вирішують не продавці, а вищестоящі менегери. Котрим треба давати квартальний план. А думати на 3-5 років наперід їм нема жодного сенсу. Я буваю ,.груб і нєтєрпім і зол,, і не раз виказував волинським менегарам Водафону про політику компанії, і щоб вони донесли враження народу до керівництва. Але тій самій середній ланці мабуть це не цікаво,а то і страшно. Якби я керував великою компанією, то ввів би штат співробітників, котрі би збирали думки соживачів про їх сервіс та політику. Реальні та правильні думки. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
flashmax Опубліковано 12 Січня, 2020 в 23:32 Поділитися #7 Опубліковано 12 Січня, 2020 в 23:32 Теж чув, як продавани не дають перевірити тел на биті пікселі, (вставити флешку і запустити картинки) - типу це додаткова платна послуга. Але як написано вище - це незаконно, потенційний покупець може обдивитись товар, перевірити його роботу, т.п. (про навчити користуватись, мови не йде). І тут ще такий момент, коли перевірили, дивіться щоб саме цей екземпляр вам упаковали. В таких випадках кличте адміністратора, а ні - то книга скарг. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vampirich Опубліковано 13 Січня, 2020 в 05:09 Поділитися #8 Опубліковано 13 Січня, 2020 в 05:09 Знайомий колись працював в Ельдорадо, того таку фігню він пояснював так: продавцям за продаж голого товару капають мізерні бонуси до зарплати, а за продавання додаткових послуг (ті ж биті пікселі, кілька програм на телефон встановити з плеймаркета, додаткова гарантія, страховка і т д) там суми значно цікавіші. То продавцю тупо нема сенсу продати голий товар. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
nickel Опубліковано 13 Січня, 2020 в 07:25 Поділитися #9 Опубліковано 13 Січня, 2020 в 07:25 11 часов назад, Nokian сказал: Ключове слово ,,покупець,, тобто людина ,котра КУПУЄ товар . Якщо стати на сторону продавців,то де вони мають дівати товар,котрий виставлений для тестів? Продавати потім дешевше. А заплатити продавцям,котрі не будуть безкоштовно розтовкмачувати різні тонкощі. А як компенсувати різницю? Робити більшу накрутку на нових. І в результаті ця накрутка ляже і на тих,хто перебирає, і на тих,хто не перебирає. Тобто більшість заплатить за меншість. Хоча я особисто не беру ,точніше не вимагаю за різні налаштування і тд. гроші Це я не вихваляюсь,просто розумію логіку мережевих маркетів,хоч іне одобрюю її. Але я сам собі господар,а в ельдорадах є така річ,як квартальний звіт( пам'ятаєте початок Аватара ). Страшна і невблаганна сила. В Законі про захист прав споживачів навіть терміну немає такого "покупець". Є "споживач". І для того щоб не виникало ідіотських тлумачень закону, у ньому є визначення термінів, як в ПДР. Так от споживач - фізична особа, яка придбаває, замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити продукцію для особистих потреб, безпосередньо не пов'язаних з підприємницькою діяльністю або виконанням обов'язків найманого працівника; Немає ніяких "товарів, виставлених для тестів". Я хочу придбати товар і маю право перед покупкою пересвідчитися у його справності, продавець зобов'язаний проінформувати споживача про функціонал товару. 9 часов назад, Nokian сказал: А навчати користуватись ним-це вже інше. Коли купують авто,то не вимагають ще й навчити їздити. При покупці ноута не вимагають навчити ворду ... Адекватні покупці розуміють це й самі. Адекватні продавці мали би це вирішувати так, аби покупці не відчували осадку. Стаття 5. Захист прав споживачів 1. Держава забезпечує споживачам захист їх прав, надає можливість вільного вибору продукції, здобуття знань і кваліфікації, необхідних для прийняття самостійних рішень під час придбання та використання продукції відповідно до їх потреб, і гарантує придбання або одержання продукції іншими законними способами в обсязі, що забезпечує рівень споживання, достатній для підтримання здоров'я і життєдіяльності. Якщо ти за стільки років у торгівлі не вивчив основний, для тебе, як для продавця, закон і не став керівником великої компанії, то навряд чи це станеться в недалекому майбутньому. Автору теми можна лише порадити зайти у інший магазин. Можна і постояти за свої права і закуситися з Ельдорадо, але простіше виказати своє "фе" гаманцем, зробивши покупку у більш лояльному до споживача магазині. Навряд чи ціна на конкретний телевізор у них нижча ніж у конкурентів. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
S30 Опубліковано 13 Січня, 2020 в 08:42 Поділитися #10 Опубліковано 13 Січня, 2020 в 08:42 Знайшли що обговорювати. Що ельдорадо, що фокстрот - одного поля ягоди. Мені одного разу вистачило ще при появі фокстрота. Більше я в схожі заклади не ногою. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
MANJAK11 Опубліковано 13 Січня, 2020 в 11:12 Поділитися #11 Опубліковано 13 Січня, 2020 в 11:12 я хоч і *ногою* в схожі заклади, але в основному лише для того, щоб вживу побачити те, що вибрав в інтернеті (звичайно, якщо є така можливість). Менеджерів не турбую, зайшов, подивився і вийшов. Зазвичай, все, що я маю знати про цей товар, я з інтернету вже знаю, огляд вживу - останній, так би мовити, штрих ))) Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
xforester Опубліковано 13 Січня, 2020 в 14:08 Поділитися #12 Опубліковано 13 Січня, 2020 в 14:08 18 часов назад, Nokian сказал: Ключове слово ,,покупець,, тобто людина ,котра КУПУЄ товар . ключове слово СПОЖИВАЧ - фізична особа, яка придбаває, замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити продукцію для особистих потреб, безпосередньо не пов'язаних з підприємницькою діяльністю або виконанням обов'язків найманого працівника; Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
toj_tu Опубліковано 14 Січня, 2020 в 16:07 Автор Поділитися #13 Опубліковано 14 Січня, 2020 в 16:07 От я й пішов в інший магазин і купив те саме по тій же ціні , але з корисною (для мене ) консультацією . Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.