case_l Опубліковано 9 Травня, 2024 в 07:05 #351 Опубліковано 9 Травня, 2024 в 07:05 On 5/8/2024 at 9:14 PM, Cniperman said: а де в тебе тут дружина поміщається?
case_l Опубліковано 9 Травня, 2024 в 07:58 #352 Опубліковано 9 Травня, 2024 в 07:58 On 5/8/2024 at 8:18 PM, Серега89 said: Корпус робив з перестінного профілю для гіпсокартону та композиту. В інтернеті нічого толкового по виготовленню не знайшов, всі якісь *дешманські" та страшненькі роблять... Зробив поки тимчасового, зараз шукаю хто зробить з якогось склопластику і т. д. Бо маю намір перейли на lifepo4 формату 40160/32700 або прямокутні 20х101х140. І потрібно буде поєднати якось акб з корпусом. Hide contents Норм велосипед, двопідвіс, єдине проблема - немає багажника
Cniperman Опубліковано 9 Травня, 2024 в 08:58 #353 Опубліковано 9 Травня, 2024 в 08:58 В 09.05.2024 в 10:05, case_l сказав: а де в тебе тут дружина поміщається? На багажнику ззаду
case_l Опубліковано 9 Травня, 2024 в 09:40 #354 Опубліковано 9 Травня, 2024 в 09:40 On 5/9/2024 at 11:58 AM, Cniperman said: На багажнику ззаду він на вигляд до 20кг
Oli Опубліковано 9 Травня, 2024 в 10:06 #355 Опубліковано 9 Травня, 2024 в 10:06 Стандартні велосипеди з Нідерланд, міняв лише контролери, +ручка газу. Крайній зліва з ролерними гальмами +нексус8, алюміній, 36в. Посередині гідравлічні гальма, теж алюміній, 24в. Ну і дитячий на 24" колесах, мотор колекторний(+-) 24в але даю 36в, швидкість 35-40. 2
case_l Опубліковано 9 Травня, 2024 в 10:11 #356 Опубліковано 9 Травня, 2024 в 10:11 On 5/9/2024 at 1:06 PM, Oli said: Ну і дитячий на 24" колесах, мотор колекторний(+-) 24в але даю 36в, швидкість 35-40. то не занадто для дитини 35-40 км/год?
Oli Опубліковано 9 Травня, 2024 в 10:14 #357 Опубліковано 9 Травня, 2024 в 10:14 В 09.05.2024 в 13:11, case_l сказав: то не занадто для дитини 35-40 км/год? Занадто, є перемикач швидкості 1, 2, 3... То так обмежую
Cniperman Опубліковано 9 Травня, 2024 в 10:17 #358 Опубліковано 9 Травня, 2024 в 10:17 В 09.05.2024 в 12:40, case_l сказав: він на вигляд до 20кг Без догадок на скільки, на вигляд міцний. З дорожника Ардіс старого, метал доволі міцний, не хитає. Коротше норм)
Серега89 Опубліковано 9 Травня, 2024 в 12:43 #359 Опубліковано 9 Травня, 2024 в 12:43 В 08.05.2024 в 23:06, Cniperman сказав: Є ще прототип на 60 вольт 30 Ампер батарейкою. контроллер переробляв? теж планую на 60в перейти, зараз для акб, банки LiFePO4 підбираю. думав на 72, але при повному заряді буде 80+вольт, а прибамбаси всі до 80
Cniperman Опубліковано 9 Травня, 2024 в 12:55 #360 Опубліковано 9 Травня, 2024 в 12:55 В 09.05.2024 в 15:43, Серега89 сказав: контроллер переробляв? теж планую на 60в перейти, зараз для акб, банки LiFePO4 підбираю. думав на 72, але при повному заряді буде 80+вольт, а прибамбаси всі до 80 Ні, там окремо купувався на 60. Мотор редукторний? Нормально йому підняття напруги буде?
Oli Опубліковано 9 Травня, 2024 в 14:05 #361 Опубліковано 9 Травня, 2024 в 14:05 В 08.05.2024 в 23:06, Cniperman сказав: Спочатку зібрав з тесловських 21700 10s2p, але за слабка вийшла Що саме слабке? Зараз взяв lg m50t, буде 13s3p мотор 300Вт Shengyi
Серега89 Опубліковано 9 Травня, 2024 в 15:28 #362 Опубліковано 9 Травня, 2024 в 15:28 В 09.05.2024 в 15:55, Cniperman сказав: Ні, там окремо купувався на 60. Мотор редукторний? Нормально йому підняття напруги буде? Редукторний MXUS ZWG36 XF15С, в нього вибору немає... Прямий для міста/лісу/піску, думаю не годиться, вклякне. Я і 26 колеса брав для більшої маневреності і менших габаритів
Cniperman Опубліковано 9 Травня, 2024 в 20:01 #363 Опубліковано 9 Травня, 2024 в 20:01 В 09.05.2024 в 17:05, Oli сказав: Що саме слабке? Зараз взяв lg m50t, буде 13s3p мотор 300Вт Shengyi Посадка по напрузі велика. Там з ними проблемно що плюс алюмінієвий, не вариться не паяється. В холдерах, додатковий опір. Хоча тоді я цим менш заморочувався. Може що і накосячив, треба буде якось розібрати подивитися. Може і елементи такі, бо швагровий на таких, але хз як там зроблено, 10s5p то теж добряче просідає, але більш менш. Чи то просто я гурман на тій батарейці що сам робив дружині на пакетах бачити просадку 1-1,5 вольта
Oli Опубліковано 9 Травня, 2024 в 20:55 #364 Опубліковано 9 Травня, 2024 в 20:55 В 09.05.2024 в 23:01, Cniperman сказав: Посадка по напрузі велика. Там з ними проблемно що плюс алюмінієвий, не вариться не паяється. В холдерах, додатковий опір. Хоча тоді я цим менш заморочувався. Може що і накосячив, треба буде якось розібрати подивитися. Може і елементи такі, бо швагровий на таких, але хз як там зроблено, 10s5p то теж добряче просідає, але більш менш. Чи то просто я гурман на тій батарейці що сам робив дружині на пакетах бачити просадку 1-1,5 вольта Опір би заміряти, може доходять вже. В нас на Олх чоловік продає саморобні контактні звар. апарати, він і варить теж, думаю зміг зварити алюміній. Ще маю пару пакетів від е-гольфа, алюміній... паяти дуже проблемно
Серега89 Опубліковано 9 Травня, 2024 в 22:17 #365 Опубліковано 9 Травня, 2024 в 22:17 В 09.05.2024 в 23:55, Oli сказав: Опір би заміряти, може доходять вже. В нас на Олх чоловік продає саморобні контактні звар. апарати, він і варить теж, думаю зміг зварити алюміній. Ще маю пару пакетів від е-гольфа, алюміній... паяти дуже проблемно флюс для пайки алюмінію теж не допомагає?
Cniperman Опубліковано 9 Травня, 2024 в 22:35 #366 Опубліковано 9 Травня, 2024 в 22:35 В 09.05.2024 в 23:55, Oli сказав: Опір би заміряти, може доходять вже. В нас на Олх чоловік продає саморобні контактні звар. апарати, він і варить теж, думаю зміг зварити алюміній. Ще маю пару пакетів від е-гольфа, алюміній... паяти дуже проблемно Розберу та й заміряю. Ще руки не дійшли. Пара осталась, то опір ніби не великий був, точно не пам'ятаю. Пам'ятки сам не пробував, та десь читав що проблемно, відпадає. Варив 18650 китайською платою від акумулятора з машини, ніби норм
Серега89 Опубліковано 27 Жовтня, 2024 в 12:34 #367 Опубліковано 27 Жовтня, 2024 в 12:34 Перейшов на 60 вольт, на 26 приспущених колесах 94%заряду і обмеженні на контроллері 30 ампер, спідометр показав 62км/год. Двигун залишив старий на 500ватт. Якщо відключити плавний старт, то вел стає на диби при "газ на всю" . Зараз буду тестити пробіг, по ідеї на 100км має вистачити заряду. Вже маю донора на кіловатний з 29 колесами... 1
Серега89 Опубліковано 27 Жовтня, 2024 в 14:17 #368 Опубліковано 27 Жовтня, 2024 в 14:17 Підзарядив... Проїхав 10км, напруга з 67,2 впала до 65.8
romanc Опубліковано 27 Жовтня, 2024 в 14:24 #369 Опубліковано 27 Жовтня, 2024 в 14:24 В 09.05.2024 в 13:11, case_l сказав: то не занадто для дитини 35-40 км/год? До для дорослих маленького зросту) 1
romanc Опубліковано 27 Жовтня, 2024 в 14:32 #370 Опубліковано 27 Жовтня, 2024 в 14:32 В 27.10.2024 в 14:34, Серега89 сказав: Перейшов на 60 вольт, на 26 приспущених колесах 94%заряду і обмеженні на контроллері 30 ампер, спідометр показав 62км/год. Двигун залишив старий на 500ватт. Якщо відключити плавний старт, то вел стає на диби при "газ на всю" . Зараз буду тестити пробіг, по ідеї на 100км має вистачити заряду. Вже маю донора на кіловатний з 29 колесами... Не очкуєш на таких швидкостях на звичайному велосипеді їздити по наших дорогах тай тормоза теж не розраховані на зупинку такої енергії?
Серега89 Опубліковано 27 Жовтня, 2024 в 16:19 #371 Опубліковано 27 Жовтня, 2024 в 16:19 В 27.10.2024 в 16:32, romanc сказав: Не очкуєш на таких швидкостях на звичайному велосипеді їздити по наших дорогах тай тормоза теж не розраховані на зупинку такої енергії? На звичайному очкував би. цей не геть звичайний, десь є фото зверху, перевірений і протестований часом. Вилка двухкоронка (хід здається 180мм), з двома повітряними камерами і товстючими ногами (+ задній рок-шок), гасять ямки норм. Навіть Porsche ставив такі вилки на свої велосипеди, виготовлені тією ж фірмою що і мій гальма шимано гідравліка спереду 220, ззаду 180 ротора, гума швальбе хурікейн. скрізь пром підшипники. Головне враховувати дорожню обстановку. І те, що за кермом часом імбіцили знаходяться, вже двом дав тягла за аргументування своїх порушень пдд, фразою "ти шо, не бачеш що машина їде", і вони реально були переконані, що велосипедист повинен був їм надати перевагу в русі, рухаючись при цьому по головній дорозі... 1
case_l Опубліковано 27 Жовтня, 2024 в 17:14 #372 Опубліковано 27 Жовтня, 2024 в 17:14 On 10/27/2024 at 4:32 PM, romanc said: Не очкуєш на таких швидкостях на звичайному велосипеді їздити по наших дорогах тай тормоза теж не розраховані на зупинку такої енергії? на трасі Луцьк-Ковель можна їхати 40 км/год, більш ніде
romanc Опубліковано 27 Жовтня, 2024 в 18:16 #373 Опубліковано 27 Жовтня, 2024 в 18:16 В 27.10.2024 в 18:19, Серега89 сказав: На звичайному очкував би. цей не геть звичайний, десь є фото зверху, перевірений і протестований часом. Вилка двухкоронка (хід здається 180мм), з двома повітряними камерами і товстючими ногами (+ задній рок-шок), гасять ямки норм. Навіть Porsche ставив такі вилки на свої велосипеди, виготовлені тією ж фірмою що і мій гальма шимано гідравліка спереду 220, ззаду 180 ротора, гума швальбе хурікейн. скрізь пром підшипники. Головне враховувати дорожню обстановку. І те, що за кермом часом імбіцили знаходяться, вже двом дав тягла за аргументування своїх порушень пдд, фразою "ти шо, не бачеш що машина їде", і вони реально були переконані, що велосипедист повинен був їм надати перевагу в русі, рухаючись при цьому по головній дорозі... Ну то хоть щось. А то вішають на аванті кВт мотори... В 27.10.2024 в 19:14, case_l сказав: на трасі Луцьк-Ковель можна їхати 40 км/год, більш ніде А що, там зробили велодоріжку? Бо на однополосній попасти третім при роз'їзді двох каміонів оте ще задоволення.
case_l Опубліковано 28 Жовтня, 2024 в 07:22 #374 Опубліковано 28 Жовтня, 2024 в 07:22 On 10/27/2024 at 8:16 PM, romanc said: Ну то хоть щось. А то вішають на аванті кВт мотори... А що, там зробили велодоріжку? Бо на однополосній попасти третім при роз'їзді двох каміонів оте ще задоволення. ямок відносно немає, про велодоріжку не йдеться
Серега89 Опубліковано 28 Жовтня, 2024 в 16:11 #375 Опубліковано 28 Жовтня, 2024 в 16:11 Біля риббази по ходу дистанції не вистачало для розгону, сьогодні перший виїзд на трасу... 1
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти