Перейти до змісту

Електровелосипед самотужки


laser

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
  В 27.08.2019 в 07:26, Unknown сказав:

@laser  ,А що з дощем?, наскільки твоя система водозахищена, під  зливою можеш катати, а в легкий дощ?

Показати  

Я провтикав десь відповідь,  чи ти ще не встиг нічого відповісти? 

  • Відповідей 379
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Опубліковано (змінено)

відповіді ще не було.

Зборка акумулятора. Водозахист. Розміщення ваги.

Головна проблема правильно розмістити центр ваги - високий центр ваги або надто зміщений від центру викликає серйозні проблеми з стійкістю і керованістю! особливо це відчувається на швидкостях 35++

акумулятор на багажнику - це вірна дорога до розбитої голови. я зараз не найду відео, але процес такий - на швидкості починає кидати руля вліво-вправо і амплітуда росте і ви кувиркаєтесь.

потрібно зміщувати його якомога нижче і по центру.

  Показати контент

 

Змінено користувачем laser
  • +1 1
Опубліковано (змінено)

Китайці роблять\продають  класну повишайку, з приємними х-ками - 1500W 30A DC-DC Boost Converter Step-up Boost Module DC10-60V To DC12-90V.

Маючи на хазяйстві 12В АТХ блоки чи імпульсники від старих ноутів\периферії, можна отримати бажану напругу і ток, які закриють практично будь-які потреби і як в ролі ЛАТРа і зарядного пристрою під різні зборки батарей...

  Показати контент

 

 

Змінено користувачем Deemon
Опубліковано
  В 30.08.2019 в 19:50, laser сказав:

я зараз не найду відео, але процес такий - на швидкості починає кидати руля вліво-вправо і амплітуда росте і ви кувиркаєтесь.

Показати  

Для розуміння підійде і це

 

  • Збентежений 1
  • +1 1
Опубліковано (змінено)

я недавно ганяв на старому шосері, якщо рама має ізяни то її краще не юзати або вирівняти, 

 

я розігнав старенького корчика на трасі і офігівав від дребіжжа руля, 

для розуміння рама там трошки крива.....

 

Змінено користувачем Voronin10
Опубліковано

Досить цікава тема. Хочу показати що у мене вийшло, може кому буде цікаво

Ось... 500ват колесо 16ампер  на 48 вольт ... при моїй вазі у 100 кг., байк тримає стабільно швидкість при повній батареї 40-45 км на год. Рекорд 54!

IMG_0207.JPG

  • +1 7
Опубліковано
  В 02.09.2019 в 19:16, Alto®WoLF сказав:

Досить цікава тема. Хочу показати що у мене вийшло, може кому буде цікаво

Показати  

я розповів ніби все що хотів. давай ти щось розкажи про себе в цій темі. нам буде цікаво!

виглядає акуратно і легко.

швидкість для прямопривода в принципі не проблема. цікаво як з ним під горочку йдеш?

спереду стояла одна зірка з завода?

що думаєш про передній привод? чи не виникало бажання переставити мотор на зад?

Опубліковано

Ще питання до всіх, чи є у Луцьку у когось хороша точечна сварка, і ще прибор для виміру внутрішнього опору АКБ???

Буду вдячний за інфу.

Опубліковано (змінено)

В якості повишайки можна ще таку штуку заюзати  (Dc-dc 600 W DC в 10-60 V OUT 12-80 V),  якщо не потрібна дуже швидка зарядка, або якщо батарея невеликої ємності.

 

upd:

І ще є такий звір  за 18$ , по опису ніби цікавий. (Digital Control DC-DC 900W Boost Module great Step-up Converter Power Supply Module CC/CV LED Display 0-15A IN 8-60V OUT 10-120V)

 

 

Змінено користувачем Unknown
  • 3 тижня потому...
Опубліковано (змінено)

@laser дай силку де купував BMS-контролер під  LiFePO4 акуми?

Змінено користувачем ar-s
Опубліковано (змінено)

Ще питання...Від мотор -колеса йде шнурок 9-пін вроді...А від контролера 3 окремих  провода на двигун  і 6 на дачики Хола Як то все діло стикував разом -відрізав роз"єм від мотор-колеса і скручував-спаював  з проводами контролера чи купував відповідні роз"єми до контролера? Десь читав що якщо набором купувати в інет-магазині мотор-колесо і контролер то на контролері вже є ті шо треба роз"єми щоб мотор підключити...

Змінено користувачем ar-s
Опубліковано
  В 21.09.2019 в 22:31, ar-s сказав:

@laser дай силку де купував BMS-контролер під  LiFePO4 акуми?

Показати  

на момент покупки була найдешевша пропозиція тут . це плата захисту і балансир 2 в 1.

додам таку річ. струм балансування там 50 мА. що вважаю мізерно малим. 

було проведено технічну нараду з другом-електронщиком і прийнято рішення зменшити опір в балансувальних резюках.

для цього були закуплені СМД компоненти і напаяні зверху. після цього струм збільшили в двоє, до 0,1А. плата при балансуванні почала уже помітно грітись, але поки все ок.

балансування більшим струмом дозволяє проводити його більш ефективно і довше, а значить вирівнювати більші перекоси між банками.

так модифікували дві БМС.

  Показати контент

 

  В 22.09.2019 в 11:38, ar-s сказав:

Як то все діло стикував разом

Показати  

в контролерів і моторів є стандартні роз'єми. на сьогодні є старіший тип білий  і новіший круглий.

  Показати контент

магазин, де брав мотор мене повідомив про можливу несумісність і для мене впаяли старий ро'зєм, бо він був в мене на контролері.

мотор комплектується з завода таким от подовжувачем

 

  Показати контент

мій друг брав це подовжувач розрізав і запаював сам клеми на нього, до контролера. на стороні мотора роз'єм має обов'язково бути. так як проб'єте шину, і тре буде зняти, не розкушувати ж кабель.

  • +1 4
Опубліковано

@laser  якого собі на 400 Вт двигуна контролера поставив-на 350 Вт чи на 500 Вт? Якщо пробував обидва то напиши як себе ведуть чи гріється на 350 Вт на 400Вт ному  моторі ...... все пиши :)

Опубліковано (змінено)

я детально розписував в пості на першій сторінці теми (текст під спойлером). номінал 350 вт. по факту вкачує 700-800 Вт. не гріється. грівся тільки в 35 градусну спеку, але не так шоб руки обпікав. потужнішого ставити не бачу сенсу для себе

 

Змінено користувачем laser
Опубліковано

якшо мається на увазі 32700 lifepo4 то це буде 425 вт/год (3,2в*12шт*2паралель*5,5агод). ділим на розхід 11…13 вт/год/км. виходить ДО 30-40км.

Опубліковано

Так,думаю що будуть lifepo4і акуми...На такий 400 Ватний мотор яку краще БМС-ку брати-на номінальний струм 20 А чи 15 А .? Напевно 15 а малувато буде.. 

Опубліковано

тим часом баночку ганяють уже 1800 раз

38e1b702ec3b.jpg

  Показати контент

 

  • +1 2
Опубліковано (змінено)
  В 26.09.2019 в 20:32, ar-s сказав:

Так,думаю що будуть lifepo4і акуми...На такий 400 Ватний мотор яку краще БМС-ку брати-на номінальний струм 20 А чи 15 А .? Напевно 15 а малувато буде.. 

Показати  

так. при 36 вольтах тяга буде в'яленька. 20 було б добре. більше 20 вже є небезпека поплавити провода і роз'єми.

 

p.s. недочитав. думав ти за контролер говориш. БМС треба з запасом. краще з запасом. щоб ключі не вилітали, і випадково не вибивала. там особливо не принципово. 30-50 ампер буде ок. більший ампераж - менший опір БМС. єдине що у нас відтягується в такому разі захист по струму КЗ.

у мене БМС має параметри 45А тривалого, 100А пікового і 150А відсічка по КЗ. то поки ті 150А відсіче то може дирку проплавити в металі =)

 

Змінено користувачем laser
  • 3 тижня потому...
Опубліковано

Ну я ніби повністю пояснив. Збільшили струм елементарно зменшивши опір балансувальних резисторів  (Хочте міняйте, хочте паралельте як ми). Відповідно вони гріють більше алюмінієву плату. Але не критично. Навіть в руку не гаряче.

Опубліковано
  В 17.10.2019 в 11:59, laser сказав:

Ну я ніби повністю пояснив. Збільшили струм елементарно зменшивши опір балансувальних резисторів  (Хочте міняйте, хочте паралельте як ми). Відповідно вони гріють більше алюмінієву плату. Але не критично. Навіть в руку не гаряче.

Показати  

Це зрозуміло, я про те чи можна збільшити струм до 0.5А наприклад якщо зробити перехідник з 3 Ватними резисторами поза платою? І чи вплине такий струм на інші компоненти плати!

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти



×
×
  • Створити...