Перейти до змісту

Електровелосипед самотужки


laser

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

@alexvvv , абстрагуйся від класичного поняття - велосипед - два колеса, самозборні (та й заводські\артільні) бувають і три-чотиколісними, як і у виконанні для малобільних груп населення, так і з нахилом в сторону перевезення вантажів, та з довгим чи додатковим сідалом пасажирику.

мопед дійсно виграє по скажімо так, пробігу на 1 баку, але сильно пасує по супутніх витратах.

 

@Unknown , твої цифри +\- вірні.

по власних відчуттях (а катався багато на різному-всякому двоколісному, від ровера школьнік, до спор-турерів мотоциклів)

отже електробайк:

+ набагато ліпша керованість\маневренність ніж скутер\мопед

+ практично 0 рівень шуму і повна відсутність запаху від вихлопу (особливо 2Т совдеповські прошибали носа, одяг і все таке))

+ космічний рівень тяги і розгону, повний крутний момент, доступний буквально миттєво, не треба надрачувати газ і відклацувати трансмісію.

- автономка це ПОКИ непоборний баланс потужності\ціни батарей\ваги 

  • +1 1
  • Відповідей 379
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Опубліковано

є жирне питаннячко, а контроллери мають функцію крутиш педалі а колесо тобі допомагає, який росхід в такому режимі?

 

Опубліковано

@Voronin10 асистент педалювання, штука дуже ростяжима, оскільки є багато моментів, що прямо чи опосередковано вплинуть на споживання, потрібно роглядати дуже конкретні випадки.

скажімо так, найбільше пробігу ти витягнеш коли:

а) маєш легку вагу і пепелац заодно також

б) мотор-колесо - редукційне

в) дорога з твердим покриттям і невеликими перепадами висот

г) включений мінімальний режим асестування

д) вітер - штиль або попутний

 

  • +1 1
Опубліковано (змінено)
  В 26.08.2019 в 12:13, Unknown сказав:

я особисто не складав, але з того, що чув тут, і бачив в інших місцях, то від 6 до 9,5  десь комплект всього...

Показати  

Твої цифри дуже близькі до моїх.

ТТХ і вартість мого електровелосипеда.

Зразу скажу так:- мотор-колесо брав в Україні, а все інше з Китаю. Так дешевше. Та і купити на Алі часом краще і зручніше ніж в наших інтернет магазинах.

Зайдеш на пром.юа а там нормального опису нема, ціни не актуальні, фотографій нема, відгуків нема, продавці неадекват, оплатити нормально не вийде. короче один гемор.

Можна зібрати дешевше, але з гіршими параметрами. Але моя планка була саме така:

  Показати контент

про розхід і економію розкажу завтра

Змінено користувачем laser
  • +1 9
Опубліковано
  В 26.08.2019 в 19:36, laser сказав:

Твої цифри дуже близькі до моїх.

ТТХ і вартість мого електровелосипеда.

Зразу скажу так:- мотор-колесо брав в Україні, а все інше з Китаю. Так дешевше. Та і купити на Алі часом краще і зручніше ніж в наших інтернет магазинах.

Зайдеш на пром.юа а там нормального опису нема, ціни не актуальні, фотографій нема, відгуків нема, продавці неадекват, оплатити нормально не вийде. короче один гемор.

Можна зібрати дешевше, але з гіршими параметрами. Але моя планка була саме така:

  Показати контент

про розхід і економію розкажу завтра
Ще вкажи будь-ласка масу мотор-колеса цікаво скільки весь комплект що навішується прибавляє ваги до велосипеду!

Показати  

 

  • Подобається 1
Опубліковано (змінено)
  В 26.08.2019 в 19:36, laser сказав:

930    покришка + поясок

Показати  

Що за така покришка дорога? 

 

Ти зарядний пристрій трохи переробляв,  що так значно параметри змінились? 

 

З чого робив корпус батареї? 

 

Я б і 100 плюсів поставив за твою тему,  шкода, що не можна. 

Чудова ідея - поділитись досвідом своїм! 

Змінено користувачем Unknown
Опубліковано
  В 26.08.2019 в 19:36, laser сказав:

Зайдеш на пром.юа а там нормального опису нема, ціни не актуальні, фотографій нема, відгуків нема, продавці неадекват, оплатити нормально не вийде. короче один гемор.

Показати  

 

Да ладно? 

а продавці тут до чого? замовив-оплатив... забираєм.

Опубліковано (змінено)
  В 26.08.2019 в 20:00, Саня94 сказав:

Ще вкажи будь-ласка масу мотор-колеса цікаво скільки весь комплект що навішується прибавляє ваги до велосипеду!

Показати  

мій заспицьований мотор важить в районі 3,5 кг. проводка. контролер, інше барахло ще плюс кілька кілограм. тому додається 10-15 кг. основне це вага мотору і акумулятора. а вони бувають дуже різні.

  В 26.08.2019 в 20:34, Unknown сказав:

Що за така покришка дорога? 

Показати  

не дорога, магазин не дешевий (альпініст). якшо брати онлайн то можна значно заощадити. Schwalbe Smart Sam 26". дюймаж не пам'ятаю. в інеті в районі 600-700 грн.

Просто хотів збирати вже, не чекати.

про зарядне ще розповім.

Чи задоволений я результатом?

Так, безумовно. На 90-95%. Деякі невдоволення є по роботі контролера. З завода там недопиляна прошивка, і в мене не регулюється ампераж, хоча в настройках опціях є. Трохи не такий режим круїзу як я думав, хоча і мій непоганий напевно. Не показує швидкість велосипеда на холостому ходу! Хоча є окремий датчик в моторі для цього, і провід в контролер іде, але швидкість він показує тільки коли газуєш, тобто міряє на фазних холах... Тому змушений залишити собі старий велокомп'ютер, їжджу з двома екранами. По пробігу навпаки вийшло краще ніж очікував.

  Показати контент

 

Змінено користувачем laser
  • +1 6
Опубліковано
  В 27.08.2019 в 06:18, laser сказав:

Особливо гостро стала проблема з амортизацією. Хардтейл не найкращий варіант для швидкої їзди. Жопа і спина починають дуже боліти.

Показати  

Як думаєш, є сенс на дешевому двохпідвісі збирати електро, щоб зменшити цю проблему?

Опубліковано (змінено)

До батареї і зарядки ще дійдем.

2. Залежить від стилю їзди. По місту буде і так нормально. Я часто їжджу по селам, полям, всяким беням і говнам. 

Треба вивчити тему м'яких сидінь. Думаю це теж хороша альтернатива.

Двупідвіс може бути важчий і дорожчий. Треба шукати компроміс, і виходити з потреб.

Змінено користувачем laser
  • +1 1
Опубліковано
  В 27.08.2019 в 05:34, Oli сказав:

В чому прикол?

Показати  

в більш кращому ККД, особливо на старті та низькій швидкості, коли DD двигуни неефективно працюють\жеруть нехілий ток.

в кінцевому етапі вони мають більший автономний пробіг, з мінусів відносно прямоприводних - немає рекуперації і великої потужності.

  • Подобається 1
Опубліковано (змінено)

Розхід, економія, пробіг.

Цифри в кожного будуть індивідуальні. Зазначимо, що всі дані нижче мають на увазі без допомоги педалей. На відміну від магазинних велосипедів, де маркетологи зазвичай мають на увазі що ви будете одночасно крутити педалі.

Я свої наводив вище, в середньому у мене це 50-60 км на одному заряді. При ємнсоті акумулятора чуть більше 600 вт*год.

мій друг з ідентичним  мотором та акумулятором має пробіг на ~10 км менший. чому так?

  Показати контент

 

 

Змінено користувачем laser
  • +1 7
Опубліковано (змінено)
  В 26.08.2019 в 19:36, laser сказав:

ТТХ і вартість мого електровелосипеда

Показати  

пройшовши весь цей шлях, чи радив би ти іншим, хто не особо розбирається в електроніці, збирати самим?
Думаю ти дивився на готові рішення, якщо купувати якийсь з готових, який би ти порадив? так навскидку один два варіанти, щоб не відходити сильно від теми.

Змінено користувачем Dima4s
Опубліковано

я це вже розписував 

 

готові рішення б/у з Європи мені не подобаються виконанням рами (люблю класичний трикутник) і слабенькими характеристиками. 

Якщо брати шось серйозніше, то ціна там доволі кусюча. тому я навіть не дивився в ту сторону.

пропозицій валом. не можна сказати що ті пагані, а ті хороші. кожен по своєму, під різні задачі. комусь в полях чи горах ганяти, комусь в парку на алеї, комусь на роботу за 20 км...

чи можна сказати що якась конкретно модель телефону чи автомобіля краща за інші тисячі моделей що випускаються?

тому питання вважаю некоректним.

 

  • +1 1
Опубліковано
  В 27.08.2019 в 14:19, Deemon сказав:

в більш кращому ККД, особливо на старті та низькій швидкості, коли DD двигуни неефективно працюють\жеруть нехілий ток.

в кінцевому етапі вони мають більший автономний пробіг, з мінусів відносно прямоприводних - немає рекуперації і великої потужності.

Показати  

 

А ще шестерні, міняти... і знову міняти...

Опубліковано

@Oli вони хоч і полімерні, але дуже живучі, якщо достатньо змащені, колесо не топиш по вінця в калюжах, не ставиш монстрів-контроллерів - служать нерідко весь ресурс двигуна

  • Подобається 1
  • +1 1
Опубліковано

Зарядний пристрій.

Вибір зарядного пристрою виявився складнішим ніж я думав. Хочаб по тій причині, що найти зарядку чи БЖ на 50-60 вольт на порядок важче більш поширених 48 вольт.

Звичайно першим ділом був вивчений асортимент АЛІ. та скоро стало зрозуміло, що там можна придбати або недорого щось повністю фуфлове, або більш-менш нормально, але по ціні рівні акумулятора чи мотора. Це сильно роздувало мій бюджет і було неприйнятним.

Крім того БЖ/зарядка має відповідати якимось іншим прийнятним критеріям:

  Показати контент

 

  • +1 6
Опубліковано
  В 29.08.2019 в 06:36, laser сказав:

Зарядний пристрій.

Вибір зарядного пристрою виявився складнішим ніж я думав. Хочаб по тій причині, що найти зарядку чи БЖ на 50-60 вольт на порядок важче більш поширених 48 вольт.

Звичайно першим ділом був вивчений асортимент АЛІ. та скоро стало зрозуміло, що там можна придбати або недорого щось повністю фуфлове, або більш-менш нормально, але по ціні рівні акумулятора чи мотора. Це сильно роздувало мій бюджет і було неприйнятним.

Крім того БЖ/зарядка має відповідати якимось іншим прийнятним критеріям:

  Показати контент

 

Показати  

Індикатор  заряду АКБ присутній? Чи все лишнє відсікає БМС?

Опубліковано (змінено)

про не зовсім працюючий індикатор на контролері я вже писав.

наразі орієнтуюсь по вольтажу. я вивчив криві розряду/заряду акумів. згідно них склав собі табличку під нагрузкою (на ходу)

батареї - елемента - %% - залишок км

52,8 – 3,30 – 100% - 50-70
51,2 – 3,20 – 66% – 33-46
50,4 – 3,15 – 50% – 25-35
49,6 – 3,10 – 30% – 15-21
48,8 – 3,05 – 15% – 7-11
48,0 – 3,00 – 10% – 5-7
в простої без нагрузки вольтаж орієнтовно на 2В вищий. на практиці це доволі дієвий спосіб, і має задовільну точність. 

 

щодо безпосередньо процесу зарядки - балансує і у випадку перевищення відсікає BMS. працює чітко без питань.

в майбутньому хочу поставити реле, яке автоматично вимикатиме зарядку при якомусь сигналі від акума наприклад. і приходило сповіщення на телефон. що заряжено.

 

можу рекомендувати індикатор такого типу https://ru.aliexpress.com/item/32958536203.html

але тре пам'ятати що цифра буде актуальна тільки під нагрузкою. на холосту покази будуть прямувати до 100%.

Змінено користувачем laser

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...