Перейти до змісту

Все про бляхи


Ha3aP

Рекомендовані повідомлення

Для бажаючих розмитнити плюсуйте ще 8500 грн. Це за протермівання транзиту, або  "благодійний внесок"  у тому ж розмірі навіть якщо нема протермівання при тимчасовому ввезенні. П.С. Власники укрблях певно радіють від щастя. Бо нарешті нагнула влада власників євроблях по-повній...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 875
  • Створено
  • Остання відповідь

Я особисто не радію, але я не розумію одного: чому одні мають платити податок, а інші ні?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 хвилин тому, Ha3aP сказано:

Я особисто не радію, але я не розумію одного: чому одні мають платити податок, а інші ні?

Податки? А ви їх суму знаєте? Вартість такого розмитення в 90% випадків вища за вартість авто. Це по-вашому також справедливо? 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

32 минуты назад, Wettal сказал:

або  "благодійний внесок"  у тому ж розмірі навіть якщо нема протермівання при тимчасовому ввезенні

Якщо протермінування немає, то 8500 платити не треба.

33 минуты назад, Wettal сказал:

Власники укрблях певно радіють від щастя

Є трохи.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 хвилин тому, volks сказано:

Якщо протермінування немає, то 8500 платити не треба.

 

Треба 100%. Люди в Луцьку вже розмитнювали. Не треба лише коли непротермінований транзит.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 минуту назад, Wettal сказал:

Треба 100%. Люди в Луцьку вже розмитнювали. Не треба лише коли непротермінований транзит.

Можливо, їх просто розвели.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 хвилина тому, volks сказано:

Можливо, їх просто розвели.

А ви вже щось розмитнювали згідно нових законів, чи просто так пишете? Здається мені, що другий варіант... В митниці своє трактування законодавста.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 минуты назад, Wettal сказал:

А ви вже щось розмитнювали згідно нових законів, чи просто так пишете? Здається мені, що другий варіант... В митниці своє трактування законодавста.

Ну то митниця може вам і 85000 сказати заплатити добровільно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 хвилина тому, volks сказано:

Ну то митниця може вам і 85000 сказати заплатити добровільно.

Ну я зрозумів лише одне, що флуд в темі вітається і не карається)) Особливо від власників укрблях))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, Wettal сказано:

Для бажаючих розмитнити плюсуйте ще 8500 грн. Це за протермівання транзиту, або  "благодійний внесок"  у тому ж розмірі навіть якщо нема протермівання при тимчасовому ввезенні. П.С. 

ну типу як зрозуміла причина, бо якщо приперся розмитнювати українець, тобто РЕЗИДЕНТ, то який же тут Тимчасовий Ввіз :) ТВ лише для нерезидентів. Тому й збивають бабки.

25 хвилин тому, Wettal сказано:

Треба 100%. Люди в Луцьку вже розмитнювали. Не треба лише коли непротермінований транзит.

Значить треба вигнати машину нерезидентом ("верблюдом") і заїхати самому в режимі "транзит" і ставати в розмитнення... ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 хвилин тому, jack74 сказано:

ну типу як зрозуміла причина, бо якщо приперся розмитнювати українець, тобто РЕЗИДЕНТ, то який же тут Тимчасовий Ввіз :) ТВ лише для нерезидентів. Тому й збивають бабки.

Значить треба вигнати машину нерезидентом ("верблюдом") і заїхати самому в режимі "транзит" і ставати в розмтнення

Ну так ту людину ще треба знайти. А якщо самому виганяти, то 100$ митнику тре дати, щоб пропустили...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

56 минут назад, Wettal сказал:

Податки? А ви їх суму знаєте? Вартість такого розмитення в 90% випадків вища за вартість авто. Це по-вашому також справедливо? 

Ні, не справедливо. Але купити бляху по схемі і потім алакатись шо тебе намахує держава теж не правильно. І ця ситуація дужеигарно скалась для хитрунів, буде уроком!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 хвилин тому, Wettal сказано:

Ну так ту людину ще треба знайти.

ну це ясно. Я, наприклад, з своїм білорусом прямий контакт маю

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 хвилин тому, Ha3aP сказано:

Ні, не справедливо. Але купити бляху по схемі і потім алакатись шо тебе намахує держава теж не правильно. І ця ситуація дужеигарно скалась для хитрунів, буде уроком!

Хай-но ведуть екозбір. Тоді я послухаю ваші коменти про справедливу державу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 хвилин тому, Ha3aP сказано:

І ця ситуація дужеигарно скалась для хитрунів, буде уроком!

ні для кого ніяким уроком це не буде. Поки держава намагаєтьс намахувати своїх громадян, доти громадяни і не будуть її поважати, і, відповідно, будуть намагатись робити з нею теж саме, в міру своїх можливостей.

А "схеми блях" існували ще з далеких 90-х років. Держава видумувала якісь перепони, "схемарі" винаходили дірки для їх обходу. А швидше за все, сама "держава" і лишала ті дірки умисне, щоб кеш наповнювався.

Короче, якісь там "уроки" тут ні до чого

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

10 минут назад, Wettal сказал:

Хай-но ведуть екозбір. Тоді я послухаю ваші коменти про справедливу державу.

Так ви ж самі цього добиваєтесь.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

хто "ви"? ти дуріка не вмикай. Мінекології давно ці норми пропихає

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 хвилин тому, volks сказано:

Так ви ж самі цього добиваєтесь.

Що добиваюся? Все йде до того щоб народ підвести до економічно невигідного обґрунтвання користуванням авто старіше 5 років. У Вас у всіх нові авто? Чи ви думаєте в цьому законі просто так заклали нульові ставки акцизу на нові кузова?? Чекайте, швидко на ринку появляться нові китайські авто за супер цінами. А саме головне: з наклейкою типу зроблено в Україні, і які будуть відповідати стандарту євро 6.))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 минуту назад, Wettal сказал:

Що добиваюся?

Європейських цін на авто. Не просто так їх там за безцінь віддають.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Всім доброго настрою! 

Підкажіть, хто вже стикався з розмитненням, чи варто користуватися послугами митних брокерів? Реально своїми силами розмитнити, розібратися з паперовою тяганиною? зЕкономивши  пару сотень у.є.

якщо є номер телефону порядних брокерів, поділіться в ЛС

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

12 хвилин тому, KAY сказано:

Підкажіть, хто вже стикався з розмитненням, чи варто користуватися послугами митних брокерів? Реально своїми силами розмитнити, розібратися з паперовою тяганиною? 

 

 А ви маєте всі документи для розмитнення? То тоді є сенс попробувати. А якщо ви не маєте змоги самостійно зняти авто з обліку в країні реєстрації, також не маєте договора купівлі -продажу, тоді сумнівна вигода виходить...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

23 минуты назад, Wettal сказал:

 А ви маєте всі документи для розмитнення? То тоді є сенс попробувати. А якщо ви не маєте змоги самостійно зняти авто з обліку в країні реєстрації, також не маєте договора купівлі -продажу, тоді сумнівна вигода виходить...

Що є підтвердженням  того, що авто зняте з реєстаації, який документ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

44 хвилин тому, Такер сказано:

Що є підтвердженням  того, що авто зняте з реєстаації, який документ?

Хтось знає чи можливо  зняти з реєстрації автомобіль  в польщі не виїжаючи туди?? 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 годин тому, volks сказано:

Європейських цін на авто. Не просто так їх там за безцінь віддають.

Все вірно пише цей чоловік.

До прикладу в Данії володіти Passat-ом B5 дорогувато. Саме авто вартує дешево, доприкладу VW passat b5 1.9d на автоматі в універсалі в хорошому стані можна придбати за 2000долл. Все б здавалось так ідеально, комфортне авто за невеликі кошти, якби не страхівка і greentax. Insurance вартує район 700-800 дол. в рік. Greentax район 1300-1500 дол в рік і ще є така річ як syn (техогляд) який вартує біля 100 дол в два роки. Не дорого, так? Але щоб пройти його, авто реально має бути доглянуте і обслужене, а іноді це вартує так як саме авто або в рази більше.

 

Інформація для роздумів)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

10 минут назад, Davids сказал:

Все вірно пише цей чоловік.

До прикладу в Данії володіти Passat-ом B5 дорогувато. Саме авто вартує дешево, доприкладу VW passat b5 1.9d на автоматі в універсалі в хорошому стані можна придбати за 2000долл. Все б здавалось так ідеально, комфортне авто за невеликі кошти, якби не страхівка і greentax. Insurance вартує район 700-800 дол. в рік. Greentax район 1300-1500 дол в рік і ще є така річ як syn (техогляд) який вартує біля 100 дол в два роки. Не дорого, так? Але щоб пройти його, авто реально має бути доглянуте і обслужене, а іноді це вартує так як саме авто або в рази більше.

 

Інформація для роздумів)

Ну нарешті я почув таку думку!!! Дякую!

А тепер скажіть мені, скілько грошей в рік ви тратите на авто-документи? Страхівка, 600 грн? І все? Готові платити так як в Європі?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...