Перейти до змісту

Механика или автомат?


dimmon

Механика или автомат?  

82 користувача проголосувало

Ви не маєте дозволу голосувати в цьому опитуванні або переглядати його результати. Будь ласка, войдите або зареєструйтесь для можливості голосування у цьому опитуванні.

Рекомендовані повідомлення

Кіа Сід матиме дизельний движок зі значно меншим діапазоном оборотів, ніж бензиновий. Можливо, саме тому на такі движки варто ставити 6-ступінчасті автомати. Крім того, на дизелях взагалі нечасто автомати можна побачити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 58
  • Створено
  • Остання відповідь

Вчора мав змогу проїхатись на новенькій повністю запакованій Toyota Camry 3.5 (коробка тіп-тронік). Блін ну в неї і динаміка, але скільки та зараза хаває тяжко уявити. Так що рекомендую :):D

Підтримую думку, що на слабкому моторі краще механіка, недавно був в Карпатах, маю привичку їздити на повишеній передачі, ох і помучив мотора поки до Тустані доїхали. Важко собі уявити щоб витворяв автомат на двиглі 1,4-1,6.

Правда прийшли часи коли слід задуматись над споживанням і мотори 1,4-1,6 тут виглядають привабливо, а за олігархами все одно не вженешся.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вчора мав змогу проїхатись на новенькій повністю запакованій Toyota Camry 3.5 (коробка тіп-тронік). Блін ну в неї і динаміка, але скільки та зараза хаває тяжко уявити. Так що рекомендую :):D

Скажу - не повіриш 3.5 ФСІ на камрі по трасі пиє 9(!!!) літрів при 120 і 16-17 при 160. Ну по місту........ хеегггг і до 28 доходить по компу. Так шо теж рекомендую, особливо тим в кого є своя нафтова компанія :P

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Кіа Сід матиме дизельний движок зі значно меншим діапазоном оборотів, ніж бензиновий. Можливо, саме тому на такі движки варто ставити 6-ступінчасті автомати. Крім того, на дизелях взагалі нечасто автомати можна побачити.

Не ты не понял, 6 ступеней будет иметь ручка, а автомат так и остается 4ступка. Нииипаняяятна :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Причом тут моментальний розхід? Хоч сказати що в кемрі по місту середній показник 28 літрів, хоча б раз був? Не був, правильно.

На кемрі двигун VVT-i, а з прямим вприском їх якби і не ставили ніколи...

Я з 1.8Т витягував 52 літра. За динаміку треба платити відповідно. Починаючи десь від 12 літрів, і вперед.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в мене на Хонді 4АКПП такі оберти:

а максимальна потужність на 6500 - 130 сил!

post-826-1213095195.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене на Епіці при 100 км/год оберти трохи менші, ніж 2000. 5-ступка тіптронік.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В голосовалці нема пункту АКПП і РКПП,бо юзаю і те і інше.

Перевагу надаю РКПП.ЇЇ не жалко :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В голосовалці нема пункту АКПП і РКПП,бо юзаю і те і інше.

Перевагу надаю РКПП.ЇЇ не жалко :)

Непонял это как в одной машине? Если в разных, то ставь что чаще пользуешь ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В голосовалці нема пункту АКПП і РКПП,бо юзаю і те і інше.

Перевагу надаю РКПП.ЇЇ не жалко :)

Непонял это как в одной машине? Если в разных, то ставь что чаще пользуешь ;)

В разных. :) Чаще механика.Но в местах,аля "базар" очень хочется на АКПП!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В разных. ;) Чаще механика.Но в местах,аля "базар" очень хочется на АКПП!

Ну уж так хочешь проголосовать то заведи 2 ника Desperados_AKPP и Desperados_MKPP :) и голосуй :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Подправил вопросы, а то народ явно игнорирует надпись "Если у Вас АВТОМАТ, то ..." и проголосовав за то что у него ручка отвечает в разделе автомата. Получается что у 5 чел. автомат, а 11 чел. ответили на "Если у Вас автомат. Хотели бы пересесть в след раз на ручку?"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Причом тут моментальний розхід? Хоч сказати що в кемрі по місту середній показник 28 літрів, хоча б раз був? Не був, правильно.

На кемрі двигун VVT-i, а з прямим вприском їх якби і не ставили ніколи...

Я з 1.8Т витягував 52 літра. За динаміку треба платити відповідно. Починаючи десь від 12 літрів, і вперед.

Соррі не фсі а EFI і дійсно там Dual VVT-i, а середній по Києву часом і до 40 доходить (28 це по Луцьку)
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Подправил вопросы, а то народ явно игнорирует надпись "Если у Вас АВТОМАТ, то ..." и проголосовав за то что у него ручка отвечает в разделе автомата. Получается что у 5 чел. автомат, а 11 чел. ответили на "Если у Вас автомат. Хотели бы пересесть в след раз на ручку?"

а как ты представляешь ответ "Ручников" в этом опросе??? игнорирование любой из голосовалок форум не принимает, поэтому я и ответил, что "Если у вас АКПП, то возьму Ручную!", хоть у меня РКПП ;)

грамоттнее надо думать при составлении опросов :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а как ты представляешь ответ "Ручников" в этом опросе??? игнорирование любой из голосовалок форум не принимает, поэтому я и ответил, что "Если у вас АКПП, то возьму Ручную!", хоть у меня РКПП ;)

грамоттнее надо думать при составлении опросов :)

Ну мне не дало проголосовать чтобы протестить, написакло что вы создали это голосование, ты хош сказать что в разделе "Если у Вас АВТОМАТ, то ..." либо "Если у Вас РУЧКА, то ..." нужно обязательно проставить галочку?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

у меня 4 ступка автомат !

в городе машинка ведет себя просто супер! расход топлива почти не увеличен ! автомат более рационален!

Скажи например какие у тебя обороты двигла на 120 Км/ч

2500 примерно (двигло 3.8) тачке 12 лет

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а середній по Києву часом і до 40 доходить (28 це по Луцьку)

Не знаю, але там мабуть настройки не так виставлені.

Вона не може стільки їсти, на мітцубісі за 20 літрів ще ніколи не перевалювало. І це якщо реально давити на газ.

Дивно якось.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У меня на 320-м Е124, расход топлива в среднем около 11-ти литров. Многие не верят но это факт. Автоматическая коробка уже прошла слава Богу 410-тыс., и как прежде всё работает безукоризненно, без рывков и толчков... тихо как и в тот день когда её пригнали из Германии, я думаю что здесь стоит снять шляпу перед немецкими инженерами. Конечно автомат во многом удобен, здесь слов нет, но иногда очень недостаёт ручной коробки передач... зимой, в грязи ("мерсом" разочек провалился... долго выруливал). как по мне так одни +++ что то что другое. И всё зависит от стиля и манеры езды.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

BMW, 3 литра турбодизель, steptronic, в городе до 10, при агрессивной езде, по трассе 120 - 6,7-7л по бортовому.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене BMW 2.8i, механіка, витрата 92го бензину -- від 11 до 13.5 л на 100 км по місту, залежно від динаміки, по трасі від 8,5 до 12 л в залежності від середньої швидкості. На чистий автомат на машині з двигуном менше 200 кінських сил не пересяду ні за що (ніякий автомат толком не справиться з моїм стилем їзди, до того ж терпіти не можу непердбачувані перемикання автоматом, люблю відчувати машину в будь-який момент). На тіптронік -- можна, особливо якщо це BMW. Не хочу переключання підрулевими пелюстками -- при активній їзді в різкому повороті передачу переключити складно -- рука яка крутить руль чіпляється за руку яка переключає передачу, а це небезпечно.

Ось так в мене оберти (видно і економайзер):

post-51-1216819216.jpg

Для людей які люблять спокійну їзду або які багато говорять по телефону за кермом рекомендую все ж автомат або тіптронік. Особливо при їзді по місту в годину пік (реально береже купу нервів :dont: ). Ну і дуже рекомендую автомат жінкам (принаймні я особисто не знаю ні однієї жінки, яка з радістю пересіла з автомата на механіку).

post-51-1216819216.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 9 місяців потому...

відповідь однозначна :D :

"старі" 4-риступеневі автомати які зараз продаються на равчиках, форестерах і інших не слабодешевих апаратах - це вже минуле, в такому разі краще механіка, бо справді тоді ти вибираєш як їздити а не автомат у виборі якого лише чотири передачі на купу амбіцій водія, тай не останнє місце це насилування мотора 4-тирма передачами, яке далеко не збільшує його ресурсу.

і тут в лідерах я думаю такі тачки як хонда сіарві і їй подібні, які при однаковій вартості з конкурентами (+-10 000грн) в базі пропонують або шестиступку-механіку, або 5-тиступінчатий автомат, при таких розкладах автомат зебест, однозначно, та й розхід практично не відрізняється.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"старі" 4-риступеневі автомати які зараз продаються на равчиках, форестерах і інших не слабодешевих апаратах - це вже минуле, в такому разі краще механіка, бо справді тоді ти вибираєш як їздити а не автомат у виборі якого лише чотири передачі на купу амбіцій водія, тай не останнє місце це насилування мотора 4-тирма передачами, яке далеко не збільшує його ресурсу.

Ну, передусім, автомат береже мотор, як ніхто інший. Поцікався мотористів - вони тобі скажуть, на яких машинах більш вбиті движки - на механіці, чи на автоматі.

Мій 5-ступінчатий автомат на Епіці, і 4-ступка на Лачетті на останній передачі при швидкості 100 км/год заставляють двигун крутитися зі швидкістю 2000 обертів за хвилину. На механіці обороти при такій швидкості будуть в районі 3000. На Пламовій фотці видно, що при 160 км/год движок крутиться з оборотами 4000, в мене на 160 км/год - всього лише 3000 обертів.

Автомат не дасть заглохнути, перегазувати, недогазувати - він згладить всі помилки, яких допуститься водій. Тому не розумію, як негативно вплине автомат чотириступка на ресурс двигуна? Ти хочеш сказати, що на таких автоматах всі їздять з втопленими в підлогу педалями в режимі "кік-даун"? гон...

Їздив я на 4ступці, їжджу на 5ступці... і не парюся. Машина їде, прогнозовано, файно, де треба - можна газанути, де не треба - їхати плавно.

Так що, імхо, якщо в машинці єдине, що зупиняє - це кількість передач в автоматі, то варто не парити собі моск, а брати :)

У відповідь на питання, що краще - автомат чи механіка, мій колега, в якого Мазда6 механіка, сказав:

- Якщо є персональний водій, і Rolls Royce Phantom - то похєр, яка там коробка...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

з 5-ти ступінчатим автоматом все гуд і тут альтернативи немає в цьому ціновому діапазоні, але 4-риступінчатий - це вчорашній день і краще вже механіка

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я хотел саркастично съязвить, но подумал, что некоторые на этом форуме меня не догоняют (вопрос не о беге за велосипедом).

Так вот: в вопросе об автоматах, как, впрочем, и в политике, не зная (технической) стороны вопроса достаточно хорошо и со всех сторон, рассуждения о положении предмета в лестнице "отстой-нормально-прелесть" не принимаются всерьёз подавляющим большинством особями с развитыми внутричерепными нервными окончаниями.

ЗЫ Ярчик +1

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

з 5-ти ступінчатим автоматом все гуд і тут альтернативи немає в цьому ціновому діапазоні, але 4-риступінчатий - це вчорашній день і краще вже механіка

імхо брєд. так як це питання смаку - дехто навпаки любить довгі передачі, менше перемикань. відповідно ресурс "на ізнос" в 4ступінчатого автомата більше ніж у 6ступінчатого...

що точно - я наприклад після автомату на патичок не вернусь нікагда :glare: механіка - жуть і пережиткі минулого... хоча ні - якщо у вас 911й, корвет чи 540й в купе - тоді да, механіка онлі

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...