arimantaras Опубліковано 28 Вересня, 2018 в 10:04 #1 Опубліковано 28 Вересня, 2018 в 10:04 Seat Ibiza 6J 2011р Скажите есть такая проблема, иногда бывают немножко завышение обороты двигателя гдето 980 показывает, и при переключении передач нету плавного переключения а рывком идет, сказали что может быть проблема в датчике положении сцепления, ошибок нету проверяли на компе..пролема в тому что у себя на педали не обнаружил его воопще, место есть под него, а его нету, но проблема и в том что и фишку не могу найти к нему… P.S. вибачайте що на російській мові писав на російський форумах впадло передруковувати..))
Саня Опубліковано 28 Вересня, 2018 в 13:16 #2 Опубліковано 28 Вересня, 2018 в 13:16 Датчика немає, фішки немає, але проблема в датчикові... Дивна логіка. Почни з діагностики. Датчик на педалі зчеплення використовується, наприклад, для круїз-контролю. Ривки при перемиканні не від його відсутності.
arimantaras Опубліковано 28 Вересня, 2018 в 14:37 Автор #3 Опубліковано 28 Вересня, 2018 в 14:37 діагностика нічо не дала, все чисто без помилок
Саня Опубліковано 28 Вересня, 2018 в 14:50 #4 Опубліковано 28 Вересня, 2018 в 14:50 "Почитати помилки" - це не діагностика. Проблема не у "датчикові педалі зчеплення". Який мотор, коробка?
Yuriy_t Опубліковано 28 Вересня, 2018 в 17:39 #5 Опубліковано 28 Вересня, 2018 в 17:39 3 годин тому, arimantaras сказано: діагностика нічо не дала, все чисто без помилок Діагностику чим робили - дилерський сканер чи любителькими? Двигун який - дизель чи бензин? Обороти завищені на холодну чи на гарячу, під час заведення авто чи в процесі роботи двигуна ?
arimantaras Опубліковано 28 Вересня, 2018 в 17:59 Автор #6 Опубліковано 28 Вересня, 2018 в 17:59 19 минут назад, Yuriy_t сказал: Діагностику чим робили - дилерський сканер чи любителькими? Двигун який - дизель чи бензин? Обороти завищені на холодну чи на гарячу, під час заведення авто чи в процесі роботи двигуна ? дизель 1,2 TDI завищені на гарячу, тобто їдеш все норм, потім на холостих не 800-850 як завжди а 980-1000 показує і чути що газує, сканер не любительський професійни
Yuriy_t Опубліковано 28 Вересня, 2018 в 18:07 #7 Опубліковано 28 Вересня, 2018 в 18:07 5 хвилин тому, arimantaras сказано: дизель 1,2 TDI завищені на гарячу, тобто їдеш все норм, потім на холостих не 800-850 як завжди а 980-1000 показує і чути що газує, сканер не любительський професійни Може бути проблема в помираючому датчику температури охолоджуючоїх рідини (ДТОЖ). Хоча діагностика показала б тоді помилку. На щитку показує температуру двигуна?
Yuriy_t Опубліковано 28 Вересня, 2018 в 18:09 #8 Опубліковано 28 Вересня, 2018 в 18:09 1 хвилина тому, Yuriy_t сказано: Може бути проблема в помираючому датчику температури охолоджуючоїх рідини (ДТОЖ). Хоча діагностика показала б тоді помилку. На щитку показує температуру двигуна? Спробуйте зробити діагностику іншим сканером. Чим робили?
fedot Опубліковано 29 Вересня, 2018 в 08:11 #9 Опубліковано 29 Вересня, 2018 в 08:11 Таке буває на шкодах (А5) - підзабитий DPF (сажевий фільтр). Перевірте діагностикою рівень сажі, пропаліть фільтр на ходу (10-15 хвилин по трасі на 4-тій передачі на підвищених обертах)
EleKtrik Опубліковано 29 Вересня, 2018 в 10:11 #10 Опубліковано 29 Вересня, 2018 в 10:11 1 година тому, fedot сказано: Таке буває на шкодах (А5) - підзабитий DPF (сажевий фільтр). Перевірте діагностикою рівень сажі, пропаліть фільтр на ходу (10-15 хвилин по трасі на 4-тій передачі на підвищених обертах) Одне но, була б індикація на табло, і при таких розкладах тра робити дожиг, а це лише через діагностичне. Справді може бути контроль вижиму зчеплення, підсос повітря і т,д. Тра норм діагностику робити. P.S. Тра Ельзу штурмувати, можливо там датчик в циліндрі. P.S.2 Контроль вижиму зчеплення-не лише для круїзу...
fedot Опубліковано 29 Вересня, 2018 в 10:54 #11 Опубліковано 29 Вересня, 2018 в 10:54 41 хвилин тому, EleKtrik сказано: Одне но, була б індикація на табло З практики - нема ніякої індикації. Просто нема. Нічого не світиться. Після "пропалювання" все стає на свої місця (по обертах)
EleKtrik Опубліковано 2 Жовтня, 2018 в 07:36 #12 Опубліковано 2 Жовтня, 2018 в 07:36 On 29.09.2018 at 13:54, fedot сказано: З практики - нема ніякої індикації. Просто нема. Нічого не світиться. Після "пропалювання" все стає на свої місця (по обертах) Є саме регенерація, а є дожиг. При адекватній роботі системи при накопленні сажі ініціюється лампа сажового, щоб попередети водія про потребу дальняка з повним бакомВідсутність індикації це аномально робота, альбо вже були танці з правленням пз. P.S. Якщо ми говорим про ваг групу.
EleKtrik Опубліковано 2 Жовтня, 2018 в 07:37 #13 Опубліковано 2 Жовтня, 2018 в 07:37 On 29.09.2018 at 11:11, fedot сказано: Таке буває на шкодах (А5) - підзабитий DPF (сажевий фільтр). Перевірте діагностикою рівень сажі, пропаліть фільтр на ходу (10-15 хвилин по трасі на 4-тій передачі на підвищених обертах) Добавлю, не менш половини баку, та прогрітий двигун. Але -якщо невірно працюють датчики, нічого незапуститься.
EleKtrik Опубліковано 2 Жовтня, 2018 в 07:39 #14 Опубліковано 2 Жовтня, 2018 в 07:39 On 29.09.2018 at 13:54, fedot сказано: З практики - нема ніякої індикації. Просто нема. Нічого не світиться. Після "пропалювання" все стає на свої місця (по обертах) А от з тим, що на новіших вагах невірно ініціюється маса сажі зтикаюсь дуже часто. Імхо таке буває коли лізуть діагностичним та прописують заміни і тд.
fedot Опубліковано 2 Жовтня, 2018 в 08:01 #15 Опубліковано 2 Жовтня, 2018 в 08:01 24 хвилин тому, EleKtrik сказано: Якщо ми говорим про ваг групу Саме про неї - з іншими не стикався.
EleKtrik Опубліковано 2 Жовтня, 2018 в 08:57 #16 Опубліковано 2 Жовтня, 2018 в 08:57 58 хвилин тому, fedot сказано: Саме про неї - з іншими не стикався. В них дуже часто ( в новіших авто) проблема саме з ПЗ. Люди мучаться з тими регенераціями, вро навіть з Борди було пару машин. Я іх до Колі ( Mykola81) направляв на встановлення ПЗ з виправленими багами.
Саня Опубліковано 3 Жовтня, 2018 в 09:40 #17 Опубліковано 3 Жовтня, 2018 в 09:40 On 29.09.2018 at 13:11, EleKtrik сказано: P.S.2 Контроль вижиму зчеплення-не лише для круїзу... Воно то так, але не в даному випадкові "у себя на педали не обнаружил его воопще, место есть под него, а его нету, но проблема и в том что и фишку не могу найти к нему… "
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.