Перейти до змісту

Датчик педали сцепления Seat Ibiza 6J 2011р


arimantaras

Рекомендовані повідомлення

Seat Ibiza 6J 2011р Скажите есть такая проблема, иногда бывают немножко завышение обороты двигателя гдето 980 показывает, и при переключении передач нету плавного переключения а рывком идет, сказали что может быть проблема в датчике положении сцепления, ошибок нету проверяли на компе..пролема в тому что у себя на педали не обнаружил его воопще, место есть под него, а его нету, но проблема и в том что и фишку не могу найти к нему…

P.S.  вибачайте що на російській мові писав на російський форумах впадло передруковувати..))

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Датчика немає, фішки немає, але проблема в датчикові... Дивна логіка.

Почни з діагностики.

Датчик на педалі зчеплення використовується, наприклад, для круїз-контролю. Ривки при перемиканні не від його відсутності.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"Почитати помилки" - це не діагностика. Проблема не у "датчикові педалі зчеплення".

Який мотор, коробка?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 годин тому, arimantaras сказано:

діагностика нічо не дала, все чисто без помилок

 Діагностику чим робили - дилерський сканер чи любителькими?

 

Двигун який - дизель чи бензин?

 

Обороти завищені на холодну чи на гарячу, під час заведення авто чи в процесі роботи двигуна ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

19 минут назад, Yuriy_t сказал:

 Діагностику чим робили - дилерський сканер чи любителькими?

 

Двигун який - дизель чи бензин?

 

Обороти завищені на холодну чи на гарячу, під час заведення авто чи в процесі роботи двигуна ?

дизель 1,2 TDI завищені на гарячу, тобто їдеш все норм, потім на холостих не 800-850 як завжди а 980-1000 показує і чути що газує, сканер не любительський професійни

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 хвилин тому, arimantaras сказано:

дизель 1,2 TDI завищені на гарячу, тобто їдеш все норм, потім на холостих не 800-850 як завжди а 980-1000 показує і чути що газує, сканер не любительський професійни

 

Може бути проблема в помираючому  датчику температури охолоджуючоїх рідини (ДТОЖ). Хоча діагностика показала б тоді помилку.  На щитку показує температуру двигуна?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 хвилина тому, Yuriy_t сказано:

 

Може бути проблема в помираючому  датчику температури охолоджуючоїх рідини (ДТОЖ). Хоча діагностика показала б тоді помилку.  На щитку показує температуру двигуна?

Спробуйте зробити діагностику іншим сканером. Чим робили?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Таке буває на шкодах (А5) - підзабитий DPF (сажевий фільтр). Перевірте діагностикою рівень сажі, пропаліть фільтр на ходу (10-15 хвилин по трасі на 4-тій передачі на підвищених обертах)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, fedot сказано:

Таке буває на шкодах (А5) - підзабитий DPF (сажевий фільтр). Перевірте діагностикою рівень сажі, пропаліть фільтр на ходу (10-15 хвилин по трасі на 4-тій передачі на підвищених обертах)

Одне но,  була б індикація на табло, і при таких розкладах тра робити дожиг, а це лише через діагностичне. Справді може бути контроль вижиму зчеплення, підсос повітря і т,д. Тра норм діагностику робити.

 

 P.S. Тра Ельзу штурмувати, можливо там датчик в циліндрі.

 

 P.S.2 Контроль вижиму зчеплення-не лише для круїзу...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

41 хвилин тому, EleKtrik сказано:

Одне но,  була б індикація на табло

З практики - нема ніякої індикації. Просто нема. Нічого не світиться. Після "пропалювання" все стає на свої місця (по обертах)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 29.09.2018 at 13:54, fedot сказано:

З практики - нема ніякої індикації. Просто нема. Нічого не світиться. Після "пропалювання" все стає на свої місця (по обертах)

Є саме регенерація, а є дожиг.  При адекватній роботі системи при накопленні сажі ініціюється лампа сажового, щоб попередети водія про потребу дальняка з повним баком:DВідсутність індикації це аномально робота, альбо вже були танці з правленням пз.

P.S. Якщо ми говорим про ваг групу.

 

a705651s-960.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 29.09.2018 at 11:11, fedot сказано:

Таке буває на шкодах (А5) - підзабитий DPF (сажевий фільтр). Перевірте діагностикою рівень сажі, пропаліть фільтр на ходу (10-15 хвилин по трасі на 4-тій передачі на підвищених обертах)

Добавлю, не менш половини баку, та прогрітий двигун. Але -якщо невірно працюють датчики, нічого незапуститься.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 29.09.2018 at 13:54, fedot сказано:

З практики - нема ніякої індикації. Просто нема. Нічого не світиться. Після "пропалювання" все стає на свої місця (по обертах)

А от з тим, що на новіших вагах невірно ініціюється маса сажі зтикаюсь дуже  часто. Імхо таке буває коли лізуть діагностичним та прописують заміни і тд.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

24 хвилин тому, EleKtrik сказано:

Якщо ми говорим про ваг групу

Саме про неї - з іншими не стикався.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

58 хвилин тому, fedot сказано:

Саме про неї - з іншими не стикався.

В них дуже часто ( в новіших авто) проблема саме з ПЗ. Люди мучаться з тими регенераціями, вро навіть з Борди було пару машин. Я іх до Колі ( Mykola81) направляв на встановлення ПЗ з виправленими багами.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 29.09.2018 at 13:11, EleKtrik сказано:

 P.S.2 Контроль вижиму зчеплення-не лише для круїзу...

Воно то так, але не в даному випадкові

"у себя на педали не обнаружил его воопще, место есть под него, а его нету, но проблема и в том что и фишку не могу найти к нему… "

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...