Перейти до змісту

Вибір зимової резини потрібна допомога


arimantaras

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

 

1 час назад, CTyDeHT сказал:

після продажу авто залишилась Hankook iceptz здається саме вашого розміру

якщо цікавить- можете під'їхати, глянути, віддам недорого 

0955106661

залежить в якому вони стані і скільки залишок протектора

  • Відповідей 125
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано
1 минуту назад, arimantaras сказал:

 

залежить в якому вони стані і скільки залишок протектора

набирайте, подивитесь

Опубліковано

якщо там тільки половина протектора чи трошки більше такі не цікавить, цікавить стан наближений до нової, щоб не кататись лишній раз

Опубліковано
10 минут назад, arimantaras сказал:

 

залежить в якому вони стані і скільки залишок протектора

 

EDD359EF-6D2E-40DF-A278-A396599583C6.jpeg

Опубліковано
On 28.08.2018 at 09:51, Ромко сказано:

Наварку напевно роблять із космічної гуми для міжгалактичних кораблів, яка краща за все, тому й не включили в тести щоб не зіпсувати проплачені результати. :D Організацій які тестують шини багато, одна особа всі не купить. Питання стоїть навіть не в тому, чи наварка чи нова, а в тому що там наварено? І що шини дуже відрізняються своїми характеристиками.

Але ок, кожен має право на свою думку, а мені пора збиратись на роботу. Удачі на дорозі. ;)

У мене була наварка - підтверджую слова @Юріч. Сам був здивований як авто тримало дорогу та вигрібало звідусіль. На цю зиму теж думаю взяти її.

Опубліковано

Може то просто яскраві просто відчуття після старої і лисуватої гуми? :rolleyes: Для вигрібання з снігу головне висота проектора, і при повсякденній їзді тримають дорогу практично всі шини.

Якщо не важко, то цікаво було б дізнатись скільки важить одна наварена покришка. Всі 4 однаково? А ще індекс швидкості який? І зверніть увагу на внутрішню поверхню, каркас використаний однаковий?

 

P.S. Посидів, почитав, подивився відгуки і вирішив, що якби мусив зекономити на шинах, то для себе краще взяв би дешеву нову і свіжу гуму, аніж наварку. Хлопці брали Premiorri, то відгуки були не менш позитивні, ніж тут про наварку. ^_^

 

 

Опубліковано
4 годин тому, Ромко сказано:

Може то просто яскраві просто відчуття після старої і лисуватої гуми? :rolleyes: Для вигрібання з снігу головне висота проектора, і при повсякденній їзді тримають дорогу практично всі шини.

Якщо не важко, то цікаво було б дізнатись скільки важить одна наварена покришка. Всі 4 однаково? А ще індекс швидкості який? І зверніть увагу на внутрішню поверхню, каркас використаний однаковий?

 

P.S. Посидів, почитав, подивився відгуки і вирішив, що якби мусив зекономити на шинах, то для себе краще взяв би дешеву нову і свіжу гуму, аніж наварку. Хлопці брали Premiorri, то відгуки були не менш позитивні, ніж тут про наварку. ^_^

 

 

Як смішно. Я на дорогій гумі їздив - Nokian, Michelin. Наварка дісталась разом із автомобілем - вирішив трохи на ній поїздити бо дальніх поїздок не планувалось. Був приємно здивований.

Цієї весни пробив одне колесо і поки доїзджав щоб зупинитись з'їло всю наварку. Такий ефект певно через м'якість резини з наварки - навіть в мороз це було дуже відчутно. Для швидкої їзди звісно, що не підходить. Ну і при балансувані потрібно більшу вагу грузиків.

Опубліковано
4 годин тому, Ромко сказано:

 

 

Хлопці брали Premiorri, то відгуки були не менш позитивні, ніж тут про наварку. ^_^

 

 

3 зими відїздив на Premiorri, хороша гума :smile-zachot:

Опубліковано
6 часов назад, Ромко сказал:

Для вигрібання з снігу головне висота проектора

 

Ну, по перше, протектора. А по друге, в наварки висота протектора вище любої нової гуми.

 

6 часов назад, Ромко сказал:

при повсякденній їзді тримають дорогу практично всі шини

 

Да ну нах.

 

6 часов назад, Ромко сказал:

Посидів, почитав, подивився відгуки

 

Все ясно - теоретик

 

6 часов назад, Ромко сказал:

Може то просто яскраві просто відчуття після старої і лисуватої гуми?

 

А може ти для початку хоча б спробував проїхати на новій наварці, щоб оце тут іскрометати?

Опубліковано

Ну, якщо вже так хочеться повиправляти, то "по-перше" пишеться через дефіс. :D І то вже не опечатка, як в мене. Будемо далі шукати помилки, чи що? 

Висота протектора в наварки не вища, оскільки він копіюється з нової звичайної шини, більша може бути хіба товщина під ним. А це ще й додаток до "не підресореної" маси.

 

Опубліковано
10 годин тому, St@S_ сказано:

3 зими відїздив на Premiorri, хороша гума :smile-zachot:

у мене вже теж три зими на Premiorri позаду, буде четверта. дорогу тримають добре,  у снігу гребе. так, шумить, але то вже справа кожного.

Опубліковано
28 хвилин тому, madkot сказано:

у мене вже теж три зими на Premiorri позаду, буде четверта. дорогу тримають добре,  у снігу гребе. так, шумить, але то вже справа кожного.

так, шум один із її мінусів, але гляньте на малюнки і зрозумієте чому  Premiorri хороша за свою ціну ;)

10059.970.jpgPremiorri_ViaMaggiore_M+S_86T_185_65R14_

Опубліковано
2 часа назад, Ромко сказал:

Ну, якщо вже так хочеться повиправляти, то "по-перше" пишеться через дефіс. :D І то вже не опечатка, як в мене. Будемо далі шукати помилки, чи що? 

Висота протектора в наварки не вища, оскільки він копіюється з нової звичайної шини, більша може бути хіба товщина під ним. А це ще й додаток до "не підресореної" маси.

 

 

Це не помилка, а лінь писати той дефіс, так як клавіатура пропонує наступне слово, а дефіс не пропонує :). А на рахунок величини протектора - от чесно, ти хоч їздив на тій наварці, чи хоч в очі бачив? Твої теоретичні знання "вражають", звичайно, але практика понад усе.

Опубліковано
2 часа назад, St@S_ сказал:

так, шум один із її мінусів, але гляньте на малюнки і зрозумієте чому  Premiorri хороша за свою ціну ;)

10059.970.jpgPremiorri_ViaMaggiore_M+S_86T_185_65R14_

 

Є такий малюнок))

https://www.olx.ua/uk/obyavlenie/zima-r17-235-65-profil-targum-gepard-navarka-polscha-garantya-IDBnpmP.html

Опубліковано
2 годин тому, Юріч сказано:

 

Це не помилка, а лінь писати той дефіс, так як клавіатура пропонує наступне слово, а дефіс не пропонує :). А на рахунок величини протектора - от чесно, ти хоч їздив на тій наварці, чи хоч в очі бачив? Твої теоретичні знання "вражають", звичайно, але практика понад усе.

Цікава клавіатура, ще таких не бачив. А "вищЕ" і "любої" то теж клавіатура? :D Але розмова не про те, до чого "доколупатись" в кожного знайдеться.

По темі: ні, я не їздив на наварці і напевно не збираюсь, може б хіба позашляхову якусь агресивну на ниву поставив, бо нова буде коштувати задорого для такого авто.

І досить вже оцінювати мої теоретичні знання про наварку. :) Не завжди обов'язковий практичний досвід, щоб зробити особистий вибір, інколи достатньо чужого і вже наявної інформації.

Опубліковано
28 минут назад, Ромко сказал:

Цікава клавіатура, ще таких не бачив. А "вищЕ" і "любої" то теж клавіатура? :D Але розмова не про те, до чого "доколупатись" в кожного знайдеться.

По темі: ні, я не їздив на наварці і напевно не збираюсь, може б хіба позашляхову якусь агресивну на ниву поставив, бо нова буде коштувати задорого для такого авто.

І досить вже оцінювати мої теоретичні знання про наварку. :) Не завжди обов'язковий практичний досвід, щоб зробити особистий вибір, інколи достатньо чужого і вже наявної інформації.

 

Що і треба було довести. Більше питань не маю.

Опубліковано

@Юріч ну а що ти мені зараз пропонуєш? Зробити те саме - якісь висновки з твого (чужого) досвіду, але вже так як ти вважаєш правильно? Так з того самого поля ягода. :) То що довести? Якщо хтось буде отакі кроси носити, а тебе переконувати, що ти просто не пробував і нічого не розумієш, то що? Не буду ж я наварку для експерименту купувати, бо вона точно не краща за нову гуму, може навіть за ту саму ціну.

Опубліковано
5 годин тому, Юріч сказано:

В мене здається така була. Ті прорізані ламелі розкриваються і чіпляються за найменші нерівності. 

Опубліковано
15 минут назад, Ромко сказал:

бо вона точно не краща за нову гуму, може навіть за ту саму ціну.

 

В тому то твоя і помилка в цій суперечці, діалозі (називай як хочеш), що ти намагаєшся мені довести, що наварка фігня, нова гума краща, навіть дешева. Як ти можеш таке стверджувати, навіть особисто не порівнявши? Я, наприклад, пробував обидва варіанти, тому маю право давати хоч якусь оцінку. А ти, як вже я і говорив, теоретик, тому твої слова - пустишка.

Опубліковано

Та вважай як хочеш, практик. :) Я не тебе переконую, я свою думку обгрунтовую, на основі досвіду таких самих практиків як ти, тільки їм менше пощастило.

Опубліковано

Як на мене форма протектора запропонованих вами наварок найбільш функціональні весла для авто в умовах наших зим де снігу на проїжджій частині зазвичай +5см з коліями по середині. Якраз на такий тип протектора і треба орієнтуватись при виборі. Хоч наварка, хоч нові.

Збільшення поперечних дрібних розрізів, додавання абразивів в гумову суміш, підвищена м"якість гуми, це все зісно збільшують її функціональні властивості на льоду, але для снігу це все не так важливо, тут головне косий рисунок шипів протектора з відстанню 6-8мм між шипами для: а) зменшення площі контакту на одиницю маси б)швидкого і безпроблемного "кашовідведення", 3)  загальна довжина країв поперечних ламелей в зоні контакту.

 

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...