arimantaras Опубліковано 29 Серпня, 2018 в 11:04 Автор #26 Опубліковано 29 Серпня, 2018 в 11:04 1 час назад, CTyDeHT сказал: після продажу авто залишилась Hankook iceptz здається саме вашого розміру якщо цікавить- можете під'їхати, глянути, віддам недорого 0955106661 залежить в якому вони стані і скільки залишок протектора
CTyDeHT Опубліковано 29 Серпня, 2018 в 11:05 #27 Опубліковано 29 Серпня, 2018 в 11:05 1 минуту назад, arimantaras сказал: залежить в якому вони стані і скільки залишок протектора набирайте, подивитесь
arimantaras Опубліковано 29 Серпня, 2018 в 11:08 Автор #28 Опубліковано 29 Серпня, 2018 в 11:08 якщо там тільки половина протектора чи трошки більше такі не цікавить, цікавить стан наближений до нової, щоб не кататись лишній раз
CTyDeHT Опубліковано 29 Серпня, 2018 в 11:16 #29 Опубліковано 29 Серпня, 2018 в 11:16 10 минут назад, arimantaras сказал: залежить в якому вони стані і скільки залишок протектора
arimantaras Опубліковано 29 Серпня, 2018 в 11:19 Автор #30 Опубліковано 29 Серпня, 2018 в 11:19 2 минуты назад, CTyDeHT сказал: а залишок протектора нема змоги поміряти??
Ромко Опубліковано 29 Серпня, 2018 в 11:56 #32 Опубліковано 29 Серпня, 2018 в 11:56 Там на фото видно мітку, "на око" залишок до неї не більше 2мм.
sergkots Опубліковано 29 Серпня, 2018 в 12:36 #33 Опубліковано 29 Серпня, 2018 в 12:36 On 28.08.2018 at 09:51, Ромко сказано: Наварку напевно роблять із космічної гуми для міжгалактичних кораблів, яка краща за все, тому й не включили в тести щоб не зіпсувати проплачені результати. Організацій які тестують шини багато, одна особа всі не купить. Питання стоїть навіть не в тому, чи наварка чи нова, а в тому що там наварено? І що шини дуже відрізняються своїми характеристиками. Але ок, кожен має право на свою думку, а мені пора збиратись на роботу. Удачі на дорозі. У мене була наварка - підтверджую слова @Юріч. Сам був здивований як авто тримало дорогу та вигрібало звідусіль. На цю зиму теж думаю взяти її.
Ромко Опубліковано 29 Серпня, 2018 в 14:56 #34 Опубліковано 29 Серпня, 2018 в 14:56 Може то просто яскраві просто відчуття після старої і лисуватої гуми? Для вигрібання з снігу головне висота проектора, і при повсякденній їзді тримають дорогу практично всі шини. Якщо не важко, то цікаво було б дізнатись скільки важить одна наварена покришка. Всі 4 однаково? А ще індекс швидкості який? І зверніть увагу на внутрішню поверхню, каркас використаний однаковий? P.S. Посидів, почитав, подивився відгуки і вирішив, що якби мусив зекономити на шинах, то для себе краще взяв би дешеву нову і свіжу гуму, аніж наварку. Хлопці брали Premiorri, то відгуки були не менш позитивні, ніж тут про наварку.
sergkots Опубліковано 29 Серпня, 2018 в 15:07 #35 Опубліковано 29 Серпня, 2018 в 15:07 4 годин тому, Ромко сказано: Може то просто яскраві просто відчуття після старої і лисуватої гуми? Для вигрібання з снігу головне висота проектора, і при повсякденній їзді тримають дорогу практично всі шини. Якщо не важко, то цікаво було б дізнатись скільки важить одна наварена покришка. Всі 4 однаково? А ще індекс швидкості який? І зверніть увагу на внутрішню поверхню, каркас використаний однаковий? P.S. Посидів, почитав, подивився відгуки і вирішив, що якби мусив зекономити на шинах, то для себе краще взяв би дешеву нову і свіжу гуму, аніж наварку. Хлопці брали Premiorri, то відгуки були не менш позитивні, ніж тут про наварку. Як смішно. Я на дорогій гумі їздив - Nokian, Michelin. Наварка дісталась разом із автомобілем - вирішив трохи на ній поїздити бо дальніх поїздок не планувалось. Був приємно здивований. Цієї весни пробив одне колесо і поки доїзджав щоб зупинитись з'їло всю наварку. Такий ефект певно через м'якість резини з наварки - навіть в мороз це було дуже відчутно. Для швидкої їзди звісно, що не підходить. Ну і при балансувані потрібно більшу вагу грузиків.
St@S_ Опубліковано 29 Серпня, 2018 в 19:44 #36 Опубліковано 29 Серпня, 2018 в 19:44 4 годин тому, Ромко сказано: Хлопці брали Premiorri, то відгуки були не менш позитивні, ніж тут про наварку. 3 зими відїздив на Premiorri, хороша гума
Юріч Опубліковано 29 Серпня, 2018 в 21:06 #37 Опубліковано 29 Серпня, 2018 в 21:06 6 часов назад, Ромко сказал: Для вигрібання з снігу головне висота проектора Ну, по перше, протектора. А по друге, в наварки висота протектора вище любої нової гуми. 6 часов назад, Ромко сказал: при повсякденній їзді тримають дорогу практично всі шини Да ну нах. 6 часов назад, Ромко сказал: Посидів, почитав, подивився відгуки Все ясно - теоретик 6 часов назад, Ромко сказал: Може то просто яскраві просто відчуття після старої і лисуватої гуми? А може ти для початку хоча б спробував проїхати на новій наварці, щоб оце тут іскрометати?
Ромко Опубліковано 30 Серпня, 2018 в 05:58 #38 Опубліковано 30 Серпня, 2018 в 05:58 Ну, якщо вже так хочеться повиправляти, то "по-перше" пишеться через дефіс. І то вже не опечатка, як в мене. Будемо далі шукати помилки, чи що? Висота протектора в наварки не вища, оскільки він копіюється з нової звичайної шини, більша може бути хіба товщина під ним. А це ще й додаток до "не підресореної" маси.
madkot Опубліковано 30 Серпня, 2018 в 05:58 #39 Опубліковано 30 Серпня, 2018 в 05:58 10 годин тому, St@S_ сказано: 3 зими відїздив на Premiorri, хороша гума у мене вже теж три зими на Premiorri позаду, буде четверта. дорогу тримають добре, у снігу гребе. так, шумить, але то вже справа кожного.
St@S_ Опубліковано 30 Серпня, 2018 в 06:44 #40 Опубліковано 30 Серпня, 2018 в 06:44 28 хвилин тому, madkot сказано: у мене вже теж три зими на Premiorri позаду, буде четверта. дорогу тримають добре, у снігу гребе. так, шумить, але то вже справа кожного. так, шум один із її мінусів, але гляньте на малюнки і зрозумієте чому Premiorri хороша за свою ціну
Юріч Опубліковано 30 Серпня, 2018 в 08:38 #41 Опубліковано 30 Серпня, 2018 в 08:38 2 часа назад, Ромко сказал: Ну, якщо вже так хочеться повиправляти, то "по-перше" пишеться через дефіс. І то вже не опечатка, як в мене. Будемо далі шукати помилки, чи що? Висота протектора в наварки не вища, оскільки він копіюється з нової звичайної шини, більша може бути хіба товщина під ним. А це ще й додаток до "не підресореної" маси. Це не помилка, а лінь писати той дефіс, так як клавіатура пропонує наступне слово, а дефіс не пропонує . А на рахунок величини протектора - от чесно, ти хоч їздив на тій наварці, чи хоч в очі бачив? Твої теоретичні знання "вражають", звичайно, але практика понад усе.
Юріч Опубліковано 30 Серпня, 2018 в 08:44 #42 Опубліковано 30 Серпня, 2018 в 08:44 2 часа назад, St@S_ сказал: так, шум один із її мінусів, але гляньте на малюнки і зрозумієте чому Premiorri хороша за свою ціну Є такий малюнок)) https://www.olx.ua/uk/obyavlenie/zima-r17-235-65-profil-targum-gepard-navarka-polscha-garantya-IDBnpmP.html
Ромко Опубліковано 30 Серпня, 2018 в 10:54 #43 Опубліковано 30 Серпня, 2018 в 10:54 2 годин тому, Юріч сказано: Це не помилка, а лінь писати той дефіс, так як клавіатура пропонує наступне слово, а дефіс не пропонує . А на рахунок величини протектора - от чесно, ти хоч їздив на тій наварці, чи хоч в очі бачив? Твої теоретичні знання "вражають", звичайно, але практика понад усе. Цікава клавіатура, ще таких не бачив. А "вищЕ" і "любої" то теж клавіатура? Але розмова не про те, до чого "доколупатись" в кожного знайдеться. По темі: ні, я не їздив на наварці і напевно не збираюсь, може б хіба позашляхову якусь агресивну на ниву поставив, бо нова буде коштувати задорого для такого авто. І досить вже оцінювати мої теоретичні знання про наварку. Не завжди обов'язковий практичний досвід, щоб зробити особистий вибір, інколи достатньо чужого і вже наявної інформації.
Юріч Опубліковано 30 Серпня, 2018 в 11:24 #44 Опубліковано 30 Серпня, 2018 в 11:24 28 минут назад, Ромко сказал: Цікава клавіатура, ще таких не бачив. А "вищЕ" і "любої" то теж клавіатура? Але розмова не про те, до чого "доколупатись" в кожного знайдеться. По темі: ні, я не їздив на наварці і напевно не збираюсь, може б хіба позашляхову якусь агресивну на ниву поставив, бо нова буде коштувати задорого для такого авто. І досить вже оцінювати мої теоретичні знання про наварку. Не завжди обов'язковий практичний досвід, щоб зробити особистий вибір, інколи достатньо чужого і вже наявної інформації. Що і треба було довести. Більше питань не маю.
Ромко Опубліковано 30 Серпня, 2018 в 14:01 #45 Опубліковано 30 Серпня, 2018 в 14:01 @Юріч ну а що ти мені зараз пропонуєш? Зробити те саме - якісь висновки з твого (чужого) досвіду, але вже так як ти вважаєш правильно? Так з того самого поля ягода. То що довести? Якщо хтось буде отакі кроси носити, а тебе переконувати, що ти просто не пробував і нічого не розумієш, то що? Не буду ж я наварку для експерименту купувати, бо вона точно не краща за нову гуму, може навіть за ту саму ціну.
sergkots Опубліковано 30 Серпня, 2018 в 14:20 #46 Опубліковано 30 Серпня, 2018 в 14:20 5 годин тому, Юріч сказано: Є такий малюнок)) https://www.olx.ua/uk/obyavlenie/zima-r17-235-65-profil-targum-gepard-navarka-polscha-garantya-IDBnpmP.html В мене здається така була. Ті прорізані ламелі розкриваються і чіпляються за найменші нерівності.
Юріч Опубліковано 30 Серпня, 2018 в 14:21 #47 Опубліковано 30 Серпня, 2018 в 14:21 15 минут назад, Ромко сказал: бо вона точно не краща за нову гуму, може навіть за ту саму ціну. В тому то твоя і помилка в цій суперечці, діалозі (називай як хочеш), що ти намагаєшся мені довести, що наварка фігня, нова гума краща, навіть дешева. Як ти можеш таке стверджувати, навіть особисто не порівнявши? Я, наприклад, пробував обидва варіанти, тому маю право давати хоч якусь оцінку. А ти, як вже я і говорив, теоретик, тому твої слова - пустишка.
Ромко Опубліковано 30 Серпня, 2018 в 15:47 #48 Опубліковано 30 Серпня, 2018 в 15:47 Та вважай як хочеш, практик. Я не тебе переконую, я свою думку обгрунтовую, на основі досвіду таких самих практиків як ти, тільки їм менше пощастило.
Ukrainec Опубліковано 30 Серпня, 2018 в 15:49 #49 Опубліковано 30 Серпня, 2018 в 15:49 Як на мене форма протектора запропонованих вами наварок найбільш функціональні весла для авто в умовах наших зим де снігу на проїжджій частині зазвичай +5см з коліями по середині. Якраз на такий тип протектора і треба орієнтуватись при виборі. Хоч наварка, хоч нові. Збільшення поперечних дрібних розрізів, додавання абразивів в гумову суміш, підвищена м"якість гуми, це все зісно збільшують її функціональні властивості на льоду, але для снігу це все не так важливо, тут головне косий рисунок шипів протектора з відстанню 6-8мм між шипами для: а) зменшення площі контакту на одиницю маси б)швидкого і безпроблемного "кашовідведення", 3) загальна довжина країв поперечних ламелей в зоні контакту.
Юріч Опубліковано 30 Серпня, 2018 в 18:08 #50 Опубліковано 30 Серпня, 2018 в 18:08 2 часа назад, Ukrainec сказал: найбільш функціональні весла Які то "весла"?
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.