Перейти до змісту

Культура перевезень маршрутками


init

Рекомендовані повідомлення

Коли спеціально почекаєш хвилин 20-30 не напхану маршрутку в потрібному напрямку, дочекаєшся, і воно отак пролетить - сам доженеш. Чи ліпше було взяти камінюку, а краще - урну металеу для сміття, і пожбурити в скло йому? Чи змовчати, хай далі літає, як хоче?

Ото бігають ті муніципаДли, випускників з пивом по парку (реальну алкашню, яка спати до 5 ранку не дає в дворі, бо в сусідньому будинку "точка" - не чіпають) і курців біля смітника по місту ловлять, а роботою займатися не хочуть. Чому не слідкують за роботою транспорту? На біса вони взагалі потрібні?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 134
  • Створено
  • Остання відповідь
20 минут назад, AgentSmith13 сказал:

Зупинка всіх маршруток примусово на всіх зупинках - маразм, рух в місті стане. 

Маразм - це коли одна маршрутка зупиняється, а інша її об'їжджає лівим рядом. Від цього тільки аварійні ситуації.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Лівим рядом - то півбіди, не буде об'їжджати - з 40-го на Львівську чи ЛПЗ будемо їхати півтори години, якщо врахувати ще й тролейбуси, і не обганяти і їх - ще довше. То, все-таки, утопія. Вони, де догога вузька, НА ХОДУ одне одного по зустрічній обганяють - а оце вже пряма загроза як пасажирам всередині, так і зустрічному транспорту. Через такі гонки була ДТП з потерпілими біля базару. На Волі від фокстроту до першої поліулініки - такий маневр, особливо вранці, дуже люблять 2-ки - переїхав лежачі поліцаї біля школи, став на зупинці, і далі стартанув, як гонщик Формули-1, пролітаючи іноді філармонію і наступну зупинку на вимогу, з виїздами на зустрічну і скачучи по ямах так, що рюкзак з колін на 15-20 см. підлітає вгору, як руками не тримати.

З іншого боку  - коли нарешті поштрафують к бісу тих "турботливих батьків", які в 4 школу дітей привозять, перекриваючи рух паркуються рядочком перед зупинками, з тих машин, що зі сторони школи (де парковки немає ВЗАГАЛІ), діти через паркан перелазять часто, з тих, що навпроти - ще й переводять дитину до школи, залишивши свле, як правило, недешеве корито, припаркованим по діагоналі, перекривши праву смугу повністю. І поліції, і муніципалам на ту щоденну "міжнародну виставку Лексусів, Тойот і Порше" - по цимбалах. Коли я в тій школі свого часу вчився (початок 90-х) - такого не було, хоча в багатьох учнів у батьків було авто...  А то - одна з причин тих польотів - коли водій іноді 10 хвилин (засікав особисто 11) стоїть, чекає, поки проїхати вийде, а тоді летить.

Така ситуація в нас біля Варшавського ринку постійно (там, і біля Стаорого ринку, хоч місця для парковки є, і останнім часом таки розігнали тих, хто паркується за їх межами), і біля 4 школи щоранку (ні парковки, ні штрафів). Телефонувати в поліцію - безрезультатно, перевірено, "порушень не виявили". Ну, правильно, приїхали за півгодини, коли всі роз'їхалися... То мені ще нагадує тих, даруйте, йовбаків, які ставлять авто взимку, незважаючи на прохання міськради того не робити, вздовж вулиць, заважаючи чистити сніг (потім самі ж матюкаються певно, що не почистили).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

10 минут назад, AgentSmith13 сказал:

не буде об'їжджати - з 40-го на Львівську чи ЛПЗ будемо їхати півтори години, 

Це з якого переляку? Тролейбус їде менше години. При тому, що в нього купа зайвих зупинок, які треба прибрати. І маршрутки які стоять по декілька хвилин заважають під'їхати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 минут назад, volks сказал:

Це з якого переляку? Тролейбус їде менше години. При тому, що в нього купа зайвих зупинок, які треба прибрати. І маршрутки які стоять по декілька хвилин заважають під'їхати.

Коли всі будуть їхати виключно рядочком, ніколи не випереджуючи одне одного - то і будемо їхати ХЗ скільки. Тролейбус - технічно не може, так на них не дуже то й позначається, їх набагато менше. Іде, припустимо, 12-ка і 23 біля Північного, за ними - ще 19 і 22, 23-ку зупинили, 12-ка там нікому не потрібна, їй як, просто стати, постояти, почекати, поки 23 поїде? А за 12-кою - рядочком постоять 19 і 22, бо зупинка зайнята? 

Які зупинки в нас такі вже аж зайві? Чи то так класно, коли від зупинки треба йти півкілометра, особливо з чимось важким? Хіба крім тієї геть аварійнонебезпечної, що фактично на кільці біля Променя за Фелічітою в напрямку ЦУМу (хто і для чого і кого її там вліпив - незрозуміло, поруч зупинки на Грушевського і Мойсея), і ГЕТЬ недолугого непорозуміння фактично на мості на Шевченка на ДУЖЕ вузькій дорозі (от де ЩЕ крутіша загроза безпеці руху, могли і зробити її для 31 ближче до Нової Лінії), хоча поруч на Чернишевського є нормальна облаштована зупинка (яку 47 пролітає зачасту, бо біля Краю стоїть більше людей). Ну і зупинка на Рівненській між Лучеськом і тією, що навпроти кладовища в сторону центру навпроти 7-23, от ту вже ГЕТЬ маразматично вліпили (там ще, доречі, на відміну від пр. Перемоги, досі є перехід біля самого мосту, по якому, щоб пройти, треба бігати, як спринтер - з мосту їдучи там не стає ні авто, ні маршрутка, ні тролейбус, ні вантажівка). Ото три реально дебільно розташовані. А так - зупинок зайвих у тролейбуса немає, більше зупинок - більше пасажирів. Стане зупинятися, як при СРСР - буде возити повітря, менталітет народу такий.

Проблема в тому, що навіть там, де можна об'їхати тролейбуса чи іншу маршрутку без виїзду на зустрічну - їдуть, бо так їм швидше. А під час руху маршруткам взагалі треба заборонити обгін. Одне діло - проїхати спокійно повз стоячу, інше - розігнатися до 90+, щоб облетіти її на ходу, а тоді різко загальмувати, пресуючи людей на наступній зупинці. Кому заважає об'їзд лівою смугою - той забув про 50 км/год в місті. Хто дотримується хоча б 60-65 - для того небезпеки немає. Особливо часто, як не дивно, льотчики біля 100 зустрічаються на Волі ближче до Київського майдану - летять в сторону мосту на Рівненській, як ніби на автобан виїхали (вже б низом по Парковій їхали б, чи що, і то ЇХАЛИ, а не летіли - там теж люди переходять...).

На рахунок стояння по пару хвилин - штрафувати просто треба за таке - приїхала маршрутка до Перлини чи ЦУМу, і стоїть, поки не запакується вщент, ще й відгавкується матюком водій, як спитати "чи сьогодні поїдемо".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

25 минут назад, AgentSmith13 сказал:

Іде, припустимо, 12-ка і 23 біля Північного, за ними - ще 19 і 22, 23-ку зупинили, 12-ка там нікому не потрібна, їй як, просто стати, постояти, почекати, поки 23 поїде? А за 12-кою - рядочком постоять 19 і 22, бо зупинка зайнята? 

Бо то все комплексна проблема. Повинні бути чіткі графіки, щоб маршрутки не збиралися купою. Та й не потрібно стільки маршрутів, які на більшості шляху дублюють одне одного.

 

25 минут назад, AgentSmith13 сказал:

Які зупинки в нас такі вже аж зайві? 

На 40-му біля кільця, біля Мальвіни і Троянди( достатньо посередині між ними однієї), на повороті на Воїнів, на Молоді біля бібліотеки, на повороті на Писаревського і Ветеранів і т.д. І взагалі совдеповські зупинки були розташовпні майже ідельно, потрібно було лише трохи їх підкорегувати, а не ліпити через 50-100 метрів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

28 минут назад, AgentSmith13 сказал:

Стане зупинятися, як при СРСР - буде возити повітря, менталітет народу такий.

Ну то нехай на таксі їздять зі своїм менталітетом.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тільки на Львівську з 40-го є 23, 24, 12, 19, ну і 103-107 в принципі (з одного боку тільки завдяки тому вони не всі переповнені, бо одна на Цукровий, інша дло АС-2, третя на Гірку полонку і т.д.). Зате немає жодного маршруту в Теремно і Ліпіни (взагалі немає, Епіцентрівська - не маршрутка в повному розумінні), в Гаразджу з Волі (230-ка раз на 2 години - не показник), на Цукровий через Відродження, хоча міськрада вже купу разів обіцяла додатковий маршрут - ну там 9Б, 3А, 24(12)а... Ну, зрозуміло, хочеш їхати - їдь з пересадкою, то ж вигідно ПЕРЕВІЗНИКАМ. Та в ті самі Підгайці чому з центру і Володимирської-Ковельської можна без пересадок, з 40, 33-го - ні? Дивно, як то 1-ку на Ківерцівську подовжили. Взагалі, якщо подивитися на ті ж 251 - Забороль-Підгайці, за розмови про нерентабельність треба договір розривати, як тільки перевізник рота відкрив - їздять чітко, їх є купа, шлях неблизький і не плачуть - сама передбачувана маршрутка в місті. Коли їдеш в Підгайці на рибу і не купив цигарок чи наживки - немає змісту гнатися за нею від магазину, перечепляючись - поки перекурив, буде наступна. Що заважає так само їздити іншим - загадка.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

39 минут назад, AgentSmith13 сказал:

Ну, зрозуміло, хочеш їхати - їдь з пересадкою,

Так і має юути. Але за умови наявності проїзного або квитка по часу дії.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Только что, volks сказал:

Так і має юути. Але за умови наявності проїзного або квитка по часу дії.

Проїзного, як і квитка по часу - не буде в нас ніколи. Пеервізники швидше міськраду спалять чи взагалі щось майданоподібне замутять, чим таке дозволять - то ж не вийде катати за одну ціну як одну, так і 10 зупинок, а саме головне - возити з постійними пересадками і оплатою за них. Чому з тієї ж Львівської ввечері (21-00 і далі) переважно не їде ні 24, ні 19, а 12-х повно? Правильно, всі, хто має їхати на Перемоги чи 33-й, сядуть до Перлини, а там перейдуть до ЦУМу, і ще 5 грн. заплатять. Така ж ситуація на Володимирській, та і на 40-му - 12-ка - сама часта маршрутка, до ТАМ-ТАМу чи далі - тільки пересадка виходить пізнім вечором. Соупадєніє? Не думаю!

А от що заважає пустити 3-ку, таку, як є, і 3а через Волі, так як і 9Б якусь зробити - невідомо. Поставити УМОВОЮ теддеру забезпечити сполучення з Гаразджею чи Ліпінами ВСЬОГО міста, і все.

Тут ще владі міській треба добре придивитися, чи не є так, що у 2-3 "пересадочних" маршрутів - один власник, ну і ату його, антимонопольники.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щойно попросили мене глянути, де їздить 4-ка.... Результат - на скріншоті. Маршрут-привид... І не розуміє той водій, що то не від 9-ки, 9а, 10-ки він ховається, а від ПАСАЖИРА, який візьме і сяде в 9а, навіть якщо 4 йому зручніша, її ж то не видно. а 9а - ось вона! Доколє? Агов, міськрадо! Або повертай вартість до 4 грн., або роби сервіс відповідним... Там транспортника головного звільнили сьогодні - пора ще з парочкою їздюків таких договори порозривати з подальшою забороною брати участь у тендерах.

4.thumb.png.3077d23aeb6d5894754da55226e210a3.png

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Додзвонитися в транспортне управління міськради - неможлливо, тупо не беруть слухавку. То в них там траур після звільнення шефа, чи попоїще на радощах???

Для бажаючих спттати, де, холєра, їде 4-ка (але скоріше за все вона просто виключить телефон, а потім і номер змінить:

Підприємець Зарецька Любов Сергіївна
(066) 931 39 21

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ситуація станом на вечір не змінилася ні на краплю - то вже верх наглості, якщо раніще хоч одну-дві маршрутки було видно, то зараз почалося радикальне маскування... Зручність пасажирів - на останньому місці, бабло рулить. Маршрутки-привиди продовжують возити лучан (хоч фільм жахів знімай з такою назвою :D):

4_vechir.thumb.jpg.0959d98dd2f6aadfdffdfe35ca62b043.jpg

Влаштував "сумлінному" перевізнику скаргу в міськраду. Хоча, якщо вона раніше зухвало заявляла - "дзвоніть хоч Порошенку", то навряд чи на щось та скарга вплине.

А взагалі - НЕ виконує одну з ключових вимог договору з міськрадою - НЕ платити по новій ціні, і все. Або повертає GPS і їздить, як всі, і не вийоскиглить, або хай ноги пасажирам цілує за й гривні, і сопе в дві дірки тихенько!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ситуація станом на ранок - ніхто і не почкхався, на дачу люди далі мають їхати наосліп, виходити на зупинку і в спекоту тупо чекати, приїде 4-ка, чи ні... 21 століття, ага.

 

4_ranok.thumb.jpg.786acd253e2ce6ed53c39aee2573063e.jpg

А це - ВСІ маршрутки, які взагалі видно... Якось малувато їх, чи що...

all_ranok.thumb.jpg.2fa322bddd7e1ebf3d3b97637d5be11e.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Пора пана пустоцвіта спитати за підписаний меморандум з маршруточними князьками.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а толку ? от поговорили .. "поплакали" як все погано .... і ? ціну підняли .. якість залишилась та ж сама (в деяких випадках навіть погіршилась) ... толку від наших розмов немає .. тільки мені одному здається, що вони всі вже перейли межу, коли начхати на розмови чи "вимоги" громадян ... чим далі, тим більше бажання почати "відстрелювати" наших урядовців .. розмовляти з ними вже немає про що .... нажаль залишається ще якесь розуміння що толку від таких радикальних дій теж не буде ...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

30 хвилин тому, dj_design сказано:

а толку ? от поговорили ..

Тихо будь. Ти ніц не розумієш, то така національна традиція.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

100%, влаштовуємо акцію - їде без трекера, не платити, він же порушує і меморандум, і умови договору з міською радою. Бикує - знімати на телефон, викликати поліцію, писати на нього заяву за образу гідності, хай по судам побігає.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну, взагалі то поліція матеріали в суд по мату в громадському місці і факту заяви громадянина на водія маршрутки сама передасть... Як мінімум, на адмінку влетить водій.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

42 хвилин тому, AgentSmith13 сказано:

100%, влаштовуємо акцію - їде без трекера, не платити,

Кхм, вже якось грозилися  "акцію" влаштувати про ігнор на проїзд в маршрутках при подорожанні.

Щось ні результату,  ні "акції" не видів.

Але на те вони і традиції щоб їх дотримуватись.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сьогодні вранці їхав на роботу - тролейбуси набиті, і то не з савого ранку, біля 9-30, коли основна хвиля поспішаючих на роюоту пройшла, маршрутку повну бачив лише одну, здається, 29, решта - напівпорожні. Так що, схоже на те, що і самі маршрутники вже відчувати "недобор" бабла починають...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

27 хвилин тому, AgentSmith13 сказано:

Сьогодні вранці їхав на роботу - тролейбуси набиті, і то не з савого ранку, біля 9-30, коли основна хвиля поспішаючих на роюоту пройшла, маршрутку повну бачив лише одну, здається, 29, решта - напівпорожні. Так що, схоже на те, що і самі маршрутники вже відчувати "недобор" бабла починають...

Це поки... На минулому тижні їхала тролейбусом, то кондуктор пропонувала брати проїзний за 105 грн., типу по старій ціні - бо скоро буде підвищення.

Я питаю скільки буде коштувати проїзд - відповідь: 3 грн. :ohmy:

P/S/ Не знаю чи то правда, чи то така хитра "типу" рекламка, щоб купували проїзні квитки:D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Про 3 грн. говорять вже давно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

54 минуты назад, AgentSmith13 сказал:

Сьогодні вранці їхав на роботу - тролейбуси набиті, і то не з савого ранку, біля 9-30, коли основна хвиля поспішаючих на роюоту пройшла, маршрутку повну бачив лише одну, здається, 29, решта - напівпорожні. Так що, схоже на те, що і самі маршрутники вже відчувати "недобор" бабла починають...

 

Коли підняли до 4 грн теж спочатку так було.

Пару тижнів і все буде як завжди… наш менталітет не подолати

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...