cardianl Опубліковано 11 Листопада, 2017 в 14:21 #1 Опубліковано 11 Листопада, 2017 в 14:21 Доброго дня. Чи зможе хтось допомогти у складанні позовної заяви до суду на "Луцьктепло" щодо невиконання останнім умов договору? Суть справи в тому, що у вітальні радіатор взагалі холодний, а в інших кімнатах і кухні - ледь теплі. Акт-претензію написав. Прийшли з Луцьктепло, написали акт перевірки і вказали, що у вітальні немає циркуляції, в кутовій кімнаті наміряли на 1 градус нижче норми і сказали, що перерахують вартість послуги лише за той градус тепла, а за те що вони не опалюють мені 16.9 кв.м. площі - перераховувати не будуть. Живу на 9-му поверсі, система опалення П-подібна, тобто тепло подається знизу. Чи можу добитись через суд встановлення автономного опалення? Наперед дякую.
AnimaNoir Опубліковано 11 Листопада, 2017 в 20:29 #2 Опубліковано 11 Листопада, 2017 в 20:29 Скоріше за все проблема в мудаках які встановлюють теплові підлоги і тд. По поверхам ходили, як з температурою нижче? В батьків схожа ситуація, теж щось там хочуть судитись. Потім спитаю як прогрес.
cardianl Опубліковано 11 Листопада, 2017 в 20:40 Автор #3 Опубліковано 11 Листопада, 2017 в 20:40 На першому і третьому поверхах батареї теплі, на четвертому і вище - холодні. На другому поверсі ніхто не відкриває, хоча ввечері світло світиться - хтось живе. Якщо можете, то скиньте зразок заяви. Буду дуже вдячний. Або може знаєте юриста, який спеціалізується на подібних справах. Ця ситуація повторюється кожен рік.
mykola Опубліковано 11 Листопада, 2017 в 21:17 #4 Опубліковано 11 Листопада, 2017 в 21:17 31 минуту назад, cardianl сказал: На першому і третьому поверхах батареї теплі, на четвертому і вище - холодні. На другому поверсі ніхто не відкриває, хоча ввечері світло світиться - хтось живе. Якщо можете, то скиньте зразок заяви. Буду дуже вдячний. Або може знаєте юриста, який спеціалізується на подібних справах. Ця ситуація повторюється кожен рік. Якщо на першому і третьому поверху батареї теплі, а вище холодні, то проблема не на другому поверсі а на третьому. Перевірте вхід-вихід на третьому поверсі і вхід на четвертий.
Barkas Опубліковано 12 Листопада, 2017 в 04:30 #5 Опубліковано 12 Листопада, 2017 в 04:30 Якщо будете писати в луцьктріпло,то і напишіть зразу на роботу жкп,бо вони обслуговують будинок,а луцьктріпло тільки надає теплоносій( її компитенція закінчується на запірній арматурі при вході в будинок). Бо луцьктріпло скаже,теплоносій в нормі,немає церкуляції - а це проблема жеку,бо жек обслуговує всю нутрянку в будинках з 13-го року( якщо не помиляюсь)
cardianl Опубліковано 12 Листопада, 2017 в 06:28 Автор #6 Опубліковано 12 Листопада, 2017 в 06:28 Акт-претензію я написав і тим і тим. Тоді тільки вони прийшли. А так ЖЕК тільки ходив, трогав батареї і казав: "ну да, холодні"...
Sashapetrash Опубліковано 12 Листопада, 2017 в 07:40 #7 Опубліковано 12 Листопада, 2017 в 07:40 1 час назад, cardianl сказал: Акт-претензію я написав і тим і тим. Тоді тільки вони прийшли. А так ЖЕК тільки ходив, трогав батареї і казав: "ну да, холодні"... позов до суду питання не вирішить, хіба якщо з цілью компенсувати гроші за опалення якого не має або ж не належної якості, але все зводиться до температури внутрішнього повітря в квартирі іякщо вона навіть не відповідає нормі то вам компенсуть не більше (як там в кінці договору написано за кожен градус відхилення температури від норми) всі перерахунки робляться на основі акту претензії який має бути складений тільки у присутності представника луцьктепло і за його підписом все фіксується в тому акті і тільки на даний час тобто по факту, бо багато людей думають що напишуть заяву (і що цікаво пишуть куди попало наприклад в міську раду, а те що та заява до луцьктепло може дойти тільки за півтори неділі то то нвчого) наприклад опалення офіційно подане на будинок скажем 23 жовтня, а усі батареї в квартирі почали гріти з 1 листопада і прийде луцьктепло і напише в акті що не гріли батареї в той період, то такого не буде, акт складається ПО ФАКТУ, тому і беруться факти які є на данний момент, а те що прийшли як то кажуть коли вже все гріє то заяву треба напряму в луцьктепло давати тоді вони виходять напротязі 2-3 днів а можна ще і через президента дати то взагалі місяць можна чекати комісію і як зазначив вище Barkas луцьктепло відповідає за параметри до фундамента будинка, все що всередині будинку обслуговує осбб та жекі і в 90 відсотків випадків вина їхня, інше питання що луцьктепло по договору отримує оплату за тепло, яке наприклад не надано або ж надано не належної якості, в такому випадку луцьктепло може робити перерахунок згідно акту претензіїї і писати листа на жек чи осбб з вимогою налагодити теплопостачання ще один нюанс вертаємось до тепло подали 23го а загріло 1го, так ось жекі осбб можуть дати в луцьктепло довідку що будинок запущено пізніше а до того - негріло, тоді луцьктепло нарахування зробить згідно тої довідки, але як тут і які є нюанси я не знаю, скоріше всього що вони ту довідку надали то це має статись щось дуже надзвичайне а і ще одне жекі на сьогоднішній день дуже бідні, по крайній мірі ходять бідкаються, тому не дивно що вони " А так ЖЕК тільки ходив, трогав батареї і казав: "ну да, холодні" тому люди і створюють осбб, і самі поступово, не зразу а по тихеньку вирішують питання і так як писали вище " Скоріше за все проблема в мудаках які встановлюють теплові підлоги і тд. По поверхам ходили, як з температурою нижче? В батьків схожа ситуація, теж щось там хочуть судитись. Потім спитаю як прогрес." це також правда і також є 99.9% причиною чому батареї погано гріють, ті люди навмисно в квартири до себе не пускають, бо квартира приватизована - тобто мають право, а ще як написано в постанові 630 мають надавати доступ балансоутримувачам, тепло та водо постачальним організаціям, доступ саме до мереж загального користвання, тому як в процесі оказалось доступ в квартиру можна отримати тільки по судовому рвшенню, а для суду потрібно вагома причина, те що у вас не гріють батареї - то це не вагома причина, тому і так, тому і жекі забивають болт, вони то ходять дивляться, але коли вибачте на слові їх не те що в квартиру не пустять, їм нахамлять, троха з леснічної клітки не спустять , то за ту копійкову зарплату воно їм також не потрібно осбб для того люди і створюють, і вже тоді самі зі своїми сусідами розбираються
vaz75 Опубліковано 12 Листопада, 2017 в 08:45 #8 Опубліковано 12 Листопада, 2017 в 08:45 2 часа назад, cardianl сказал: Акт-претензію я написав і тим і тим. Тоді тільки вони прийшли. А так ЖЕК тільки ходив, трогав батареї і казав: "ну да, холодні"... "Ну да" не катить - потрібен паперовий акт невідповідності.
cardianl Опубліковано 12 Листопада, 2017 в 08:47 Автор #9 Опубліковано 12 Листопада, 2017 в 08:47 Представник "Луцьктепло" написав, що на вході температура 58 градусів, зворотня - 38. Оскільки в мене кінцева точка споживання, то має бути температура радіатора 48 градусів, а вона 20. Ніби ЛТ подає тепло згідно норм, але воно не доходить до моєї квартири. Виходить, що винен ЖЕК.
cardianl Опубліковано 12 Листопада, 2017 в 08:50 Автор #10 Опубліковано 12 Листопада, 2017 в 08:50 Только что, vaz75 сказал: "Ну да" не катить - потрібен паперовий акт невідповідності. Сантехніки ЖЕКу не надають таких папірців. Їх надає майстер дільниці. До нього телефонуєш, кажеш, що є проблема, висказуєш своє невдоволення, то він ще й трубку кидає. Отаке в нас ставлення. Ніби ми їм всі зобов'язані, а не навпаки...
vaz75 Опубліковано 12 Листопада, 2017 в 08:55 #11 Опубліковано 12 Листопада, 2017 в 08:55 5 минут назад, cardianl сказал: Сантехніки ЖЕКу не надають таких папірців. Їх надає майстер дільниці. До нього телефонуєш, кажеш, що є проблема, висказуєш своє невдоволення, то він ще й трубку кидає. Отаке в нас ставлення. Ніби ми їм всі зобов'язані, а не навпаки... Зрозумій: в нашій державі діє правило "без бумажки - ти какашка". Не телефонуй, а пиши з відміткою про отримання ними (ЖЕКом). В тексті вказуй, що припинеш сплачувати квартплату в зв'язку з неналежним обслуговуванням і т.п. І від Луцьк тепло нехай будуть письмові відповіді "що в них все добре", пиши в Мерію. Залишай сліди... А вже потім в суд. А ще ройдись по сусідам і покажи їм, що ти серйозно налаштований, що будеш викликати правоохоронців, щоб перевірити чи немає в них теплих полів...
cardianl Опубліковано 12 Листопада, 2017 в 09:16 Автор #12 Опубліковано 12 Листопада, 2017 в 09:16 Сусіди можуть мене і послати, а перевіряти чи є теплі підлоги чи їх немає, повинен ЖЕК. Якщо забороняють встановлювати автономку, мотивуючи це тим, що порушується цілісність системи, то мають і перевіряти, чи хтось часом не порушив. Хай через суд добиваються доступу до квартири. Сьогодні напишу ще один Акт-претензію до ЖЕКу. І в понеділок їм занесу. Нехай щось вирішують. Маю акт перевірки від ЛТ про те, що вони подачу тепла до будинку забезпечують, а те що це тепло не доходить до моєї квартири, то це проблема ЖЕКу.
Sashapetrash Опубліковано 12 Листопада, 2017 в 12:44 #13 Опубліковано 12 Листопада, 2017 в 12:44 3 часа назад, cardianl сказал: Сантехніки ЖЕКу не надають таких папірців. Їх надає майстер дільниці. До нього телефонуєш, кажеш, що є проблема, висказуєш своє невдоволення, то він ще й трубку кидає. Отаке в нас ставлення. Ніби ми їм всі зобов'язані, а не навпаки... майстер луцьктепло дає документ коли запущено будинок, а от коли жекі налагоджують по стояках в квартирах трохи інше питання, коли вони налагодили теплопостачання в окремих квартирах таку бумагу нехай і пишуть, ще раз повторюю луцьктепло будинки не обслуговує, тому коли теплоносій запустили до будинку тоді і розпочато опалювальний сезон і з того дня береться нарахування, а те що ще два тижні після того жекі не можуть або не хочуть запустити окремі стояки - зовсім третє питання
cardianl Опубліковано 12 Листопада, 2017 в 15:22 Автор #14 Опубліковано 12 Листопада, 2017 в 15:22 Зрозумів. Дякую. Вже написав акт-претензію до ЖЕКу. Завтра занесу їм зранку. Якщо нічого не вирішать, наступним кроком буде позов до суду.
cardianl Опубліковано 13 Листопада, 2017 в 09:53 Автор #15 Опубліковано 13 Листопада, 2017 в 09:53 Ще не встиг занести акт-претензію, як працівники ЖЕКу з самого ранку почали "шуршати" в підвалі мого будинку, а об 11 годині вже батареї стали теплі. "Вот что крест папірець животворящий делает" ) (с)
Fireboss Опубліковано 13 Листопада, 2017 в 13:37 #16 Опубліковано 13 Листопада, 2017 в 13:37 3 hours ago, cardianl said: Ще не встиг занести акт-претензію, як працівники ЖЕКу з самого ранку почали "шуршати" в підвалі мого будинку, а об 11 годині вже батареї стали теплі. "Вот что крест папірець животворящий делает" ) (с) Сьгодні прийдуть представники зафіксують що температура в квартирі ОК і підуть. А завтра роботяги знову пошуршать в підвалі і знову буде холодно
cardianl Опубліковано 13 Листопада, 2017 в 13:43 Автор #17 Опубліковано 13 Листопада, 2017 в 13:43 В мене вже готовий акт-претензія. Залишиться тільки змінити дату, роздрукувати і підписати з сусідом. І я вже знову в них.)))
Fireboss Опубліковано 13 Листопада, 2017 в 13:46 #18 Опубліковано 13 Листопада, 2017 в 13:46 1 minute ago, cardianl said: В мене вже готовий акт-претензія. Залишиться тільки змінити дату, роздрукувати і підписати з сусідом. І я вже знову в них.))) це такий головняк доказати свою правоту проти ЛТ і жеку... висновок один: не селитися вище 3го поверху!
cardianl Опубліковано 13 Листопада, 2017 в 13:53 Автор #19 Опубліковано 13 Листопада, 2017 в 13:53 В мене батьки живуть на 9-му поверсі, тільки в панельному будинку, то в них в квартирі "ташкент", а з 1-го до 5-го поверху люди мерзнуть. Багато чого залежить від того, звідки йде подача тепла: зверху чи знизу. В моєму будинку знизу тепло подають.
cardianl Опубліковано 13 Листопада, 2017 в 13:58 Автор #20 Опубліковано 13 Листопада, 2017 в 13:58 6 минут назад, Fireboss сказал: це такий головняк доказати свою правоту проти ЛТ і жеку... висновок один: не селитися вище 3го поверху! Може й важко доказати, але якщо сусіди підтримають і будуть свідчити проти ЛТ і ЖЕКу, то шанси збільшуються.
vaz75 Опубліковано 13 Листопада, 2017 в 14:12 #21 Опубліковано 13 Листопада, 2017 в 14:12 24 минуты назад, Fireboss сказал: це такий головняк доказати свою правоту проти ЛТ і жеку... висновок один: не селитися вище 3го поверху! Дивна логіка. А що, мерзнути з року в рік? "Борітеся — поборете"(Шевченко Т.Г.)
anton1992 Опубліковано 14 Січня, 2018 в 12:17 #22 Опубліковано 14 Січня, 2018 в 12:17 Як рухається справа? в мене в будинку схожа ситуація, ходив говорив з сусідами, холодно майже скрізь! зі слів сусідки, була комісія, і немає циркуляції
cardianl Опубліковано 14 Січня, 2018 в 15:23 Автор #23 Опубліковано 14 Січня, 2018 в 15:23 Після того як я написав акт-претензію до ЖКП і Луцьктепло, то на 2-й день прийшли представники тих і тих. Написали в акті обстеження, що у 2-х кімнатах температури нижче норми і що у вітальні немає циркуляції. Представники ЖКП акт обстеження підписувати відмовились, але на наступний день все відремонтували і батареї у вітальні стали тепліші. На початку грудня наш будинок переключили на іншу котельню. Тепер батареї гарячі. В хаті тепло (24-25 градусів).
cardianl Опубліковано 14 Січня, 2018 в 15:26 Автор #24 Опубліковано 14 Січня, 2018 в 15:26 До речі, не люблять ці контори актів-претензій. Бо споживач може подати до суду, а далі штрафи і т.д. і т.п. Я вважаю, що ситуація змінилась в кращу сторону для споживача. P.S. Я випадково підслухав у ЖКП як головний інженер натягував працівників щодо мого акту-претензії. Казав, що буде, коли громадянин (моє прізвище) подасть до суду - будемо мати великі проблеми.
Electronshik Опубліковано 14 Січня, 2018 в 19:34 #25 Опубліковано 14 Січня, 2018 в 19:34 Доброго дня. А чи можете скинути зразок такого акту-претензії? Зараз тьху тьху не треба але на всяк випадок...
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.