Перейти до змісту

Ремонт задньої підвіски Пежо Партнер


Shturman

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

За таку роботу і такий "колхоз" ціна дуже навіть гарна. Якби мені обирати, я б на такий варіант погодився б.

(Зара для цікавості і порівняння спробую знайти рахунок за заміну підшипників в Сафроні)

Опубліковано

Взагалі "колхозом" називається будь-яка зміна заводської конструкції, а в даному випадку "колхоз" я мав на увазі в хорошому сенсі :) 

Опубліковано
1 година тому, jack74 сказано:

...(Зара для цікавості і порівняння спробую знайти рахунок за заміну підшипників в Сафроні)

Знайшов.

59ad5129a4d6f_.jpg.7501c5d0aaa26134c8ee2a082fd1f504.jpg

(машина - Пижик 2007 року народження, оригінальний пасажир, 1,9Д)

І це 2015-й рік! Майже 3000! Нехай навіть трохи більше, бо безготівка, але це лише заміна підшипників! Без перепресовки пальців! Робим висновки :) 

Shturman, так що тобі обійшлося в дуже гарну ціну

 

ПиСи: на Перше Квітня не списувати, бо можу ще й скан Акту виконаних робіт викласти :) 

 

Опубліковано

Я теж так думаю. Кажуть що ті рідні підшипники виходжують дуже мало, а ті що ставлять в Полонному ходять в рази довше. По відгуках на форумах я зробив висновок що це дуже класне технічне рішення. І ще, до них їдуть чи не з усієї України, а це я думаю теж не мало що важить

Опубліковано

Ну, щоб всунути туди більші підшипники, вони, певно, мусили ставити тоньші пальці. Вірніше я думаю, що пальці ті ж самі, просто обточені під "більший" підшипник.

Рідні зношені пальці ж мали виработку, от її й обточили. Одним пострілом вбили двох зайців :)

Наскільки ця "рацуха" безпечна? - це питання складних розрахунків... Заводська їх товщина, сподіваюсь, була розрахована все ж з "запасом" по міцності...

Опубліковано

здається вони розточують внутрішній отвір в ричагах, щоб вставити туди ширші підшипники, а пальці залишаються без змін тому що внутрішній діаметр їхніх підшипників такий же як і заводських. Детальніше на їхньому сайті https://balka-remont.com.ua/tekhnicheskij-razdel

Опубліковано

подивився відео. РЕСПЕКТ мужикам! Знають, що роблять. Їхні підшипники (ті, тракторні, що вони ставлять замість заводських) всього лиш на 2 мм більші в діаметрі (тобто, товщина металу балки в посадковому місці зменшується (зточується) всього на 1мм), але по ширині вони вони більші майже В ЧОТИРИ РАЗИ! Тобто, замість рідного шириною 10мм (по голці), вони ставлять підшипники з голкою 37мм! Це типу якби замість одного підшипника працювало вже чотири!

Та ще й масльонка! Це вже навічно, якщо не лінуватись спринцювати (але не переборщити, щоб не повивертати сальники)

Опубліковано

Ну, а на рахунок Сафрону....    мені вистачило у 2012 році поміняти підшипники ступиць. Впаяли від авто з АБС, коли моя без (вони відрізняються реально+ціна). Я й не перевіряв по парт. номерах.

Як раз в Полонному й виявили таку хню.

Опубліковано

Там специ ше ті,мені конусний підшипник пресом влупили(який просто вставляється руками)...прибіг і каже втебе посадочний отвір розбий...а ще люблять брати роботу яку не вміють робити...но це про окремих екземлярів....були і толкові ...

Опубліковано
2 часа назад, Sashkajek сказал:

Там специ ше ті,мені конусний підшипник пресом влупили(який просто вставляється руками)...прибіг і каже втебе посадочний отвір розбий...а ще люблять брати роботу яку не вміють робити...но це про окремих екземлярів....були і толкові ...

Чого тут дивуватися? Всі наші СТО це типу "школа" для майстрів. Всі хто хоче працювати в цій галузі якийсь певний час працюють на "дядю" вчаться на авто клієнтів "дяді" ну а потім го працювати на себе ремонтуючи і обслуговуючи автівки вже своїх клієнтів десь у якомусь гаражику.

Ніякому більш-менш спецу сто літ не впало гнути горба на того "дядю" хазяїна СТО за такі відсотки які платять наші жлоби-підприємці.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...