Перейти до змісту
Shturman

Ремонт задньої підвіски Пежо Партнер

Recommended Posts

Доброго дня. Де в Луцьку можна звернутись для ремонту задньої підвіски в Пежо Партнер 1999 р.в. об'єм двигуна 1,4 л (бензин)? Проблема проявляється в значному стукові під час наїзду на незначні ямки. Також візуально видно що верх колес нахилений в середину тобто стоять "доміком". 

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
...

По нормальному,що б зробити треба шукати майстра який виточить шкворня і поставить *масленку*.Мені так зроби років 5 назад на Рено 19.Я правда мало їзжу цією машиною-так,для хоз.потреб.Ще на рибалку скочити,а так нормально,правда раз на 4 -5 місяців прошприцювати солідолом.робили в гаражах як їхати на ДПЗ,там поряд футбольне поле. А ставити нові підшибники-то гроші на вітер,максимум 2 місяці виходжують.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
6 часов назад, G_M сказал:

Поїздка в Полонне вирішує це питання надовго. Хлопці спеціалізуються по цій "хворобі"

Я знаю мин 2 места в Луцке, где протачивают и ставят втулки вместо подшипников.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
13 хвилин тому, romanc сказано:

Я знаю мин 2 места в Луцке, где протачивают и ставят втулки вместо подшипников.

Підкажіть ці місця.  Дуже треба

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
7 годин тому, G_M сказано:

Поїздка в Полонне вирішує це питання надовго. Хлопці спеціалізуються по цій "хворобі"

В мене так гримить ззаду що я думаю що туди не доїду.  За цих хлопців я чув

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

50.736038,25.377044 токаря искать и у него спрашивать.

 

50.744133,25.269708 кажется здесь, на выезде за МКС, слева СТО в заезде.

Можно ставить как бронзу и масленку- будет жестче и нужно периодически смазывать, так и капролактан ( капролон Б - белый или черный с графитом)- купить можно на рынке или за ровенским мостом.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

В Полонному підшипники на втулки не міняють.

Там ставлять міцніші (тракторні ) підшипники + дали гарантію на 250тис.--наскільки пригадую---процедура зайняла 2-3 год--і можна у справах далі їхати...

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
22 годин тому, romanc сказано:

50.736038,25.377044 токаря искать и у него спрашивать.

 

50.744133,25.269708 кажется здесь, на выезде за МКС, слева СТО в заезде.

на перше сто телефон знайшов, а от на друге не можу:mellow:. Може хто підкаже. Судячи по вказаних координатах знаходиться на Володимирський навпроти заправки WOG

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
В 11.08.2017 в 14:49, Shturman сказал:

Доброго дня. Де в Луцьку можна звернутись для ремонту задньої підвіски в Пежо Партнер 1999 р.в. об'єм двигуна 1,4 л (бензин)? Проблема проявляється в значному стукові під час наїзду на незначні ямки. Також візуально видно що верх колес нахилений в середину тобто стоять "доміком". 

Напевно не актуально, але....  Як писав G_M, дійсно Полонне . Я там теж апдейтився, 120 тис. проїхав. Туди їздять навіть зі Львова.  На форумі ситроен-клуб.инфо є окрема тема

"Ремонт реставрация задней балки Ситроен Берлинго Партнер". Якщо в Луцьку, спробуйте 50.763946, 25.341681,  050 546 13 26.В них діагностика проводиться тільки десь у  9:00, далі запис на певний день, як правило ч/з два тижні.

Мою передню підвіску вони єдині по людськи зробили. Є ще в Ковелі, але відгуки як по якості, так і по цині не фонтан. Мені було вигідніше в Полонне ))))).  По сумі  ремонту зараз приблизно біля 3к, без затрат на поїздку.

На мій погляд втулка - тимчасове рішення.

 

 

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
29 хвилин тому, Olaff сказано:

Напевно не актуально, але....  Як писав G_M, дійсно Полонне

Я вже записався в чергу в Полонне. Дійсно як

 

36 хвилин тому, Olaff сказано:

 

37 хвилин тому, Olaff сказано:

Туди їздять навіть зі Львова

 

виявилось в Луцьку максимум що роблять це заміняють  пальці і ставлять нові заводські підшипники (ті що не дуже довго ходять)

 

30 хвилин тому, Olaff сказано:

Туди їздять навіть зі Львова

Судячи з прочитаної теми на форумі ситроен-клуб.инфо їздять до них ледь не зі всієї України

37 хвилин тому, Olaff сказано:

Якщо в Луцьку, спробуйте 50.763946, 25.341681,  050 546 13 26

Дякую буду знати на майбутнє

 

38 хвилин тому, Olaff сказано:

По сумі  ремонту зараз приблизно біля 3к

мені по телефону сказали 2900 за заміну двох пальців і двох підшипників. Що саме цікаве ніяких деталей самому вже купляти не треба вони ставлять свої заготовки

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Також в Луцьку ремотують французів тут 099 367 4464

сальники півосей замінили (мені і масло в коробці замінили, і подушку двигуна при ретельному огляді авта)

Сподобалось відношення і в плані спілкування з клієнтом і відношення до роботи.

 

Вивчу попит ...маю

1-перегородку від вантажного фургону---верхня горизонтальна частина з металевою сіткою, і нажня -суцільний метал в чорному кольорі

2 - задні двері розпашонки під скло  помнуті білі

3- карти дверей розпашонок

4- заднє скло ліве на дверку- розпашонку (сторона водія) 

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
10 часов назад, Shturman сказал:
11 часов назад, Olaff сказал:

 

виявилось в Луцьку максимум що роблять це заміняють  пальці і ставлять нові заводські підшипники (ті що не дуже довго ходять)

 

Я давал координаты тех, кто ставит именно втулки. Заменой пальцев и подшипников занимается гораздо больше сто.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

втулки? То якийсь конкретний "колхоз". Взагалі-то в таких місцях ставились раніше сайлент-блоки. А тепер рукожопі інжинєри втулили туди нахрєнась підшипники, котрі там не витримують на наших дорогах. Причому, як вище писали, летять не лише самі підшипники, а й марнують пальця, котрого теж доводиться міняти разом з підшипниками.

On 18.08.2017 at 11:42, Shturman сказано:

виявилось в Луцьку максимум що роблять це заміняють  пальці і ставлять нові заводські підшипники (ті що не дуже довго ходять)

а це, якраз, тому недовго ходять, бо люди, намагаючись зекономити, часто замінюють лише самі підшипники, залишаючи вже підношеного пальця.

 

Ми робили (заміну) в Сафроні, на К.-Карого.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
4 часа назад, jack74 сказал:

втулки? То якийсь конкретний "колхоз". Взагалі-то в таких місцях ставились раніше сайлент-блоки. А тепер рукожопі інжинєри втулили туди нахрєнась підшипники, котрі там не витримують на наших дорогах. Причому, як вище писали, летять не лише самі підшипники, а й марнують пальця, котрого теж доводиться міняти разом з підшипниками.

а це, якраз, тому недовго ходять, бо люди, намагаючись зекономити, часто замінюють лише самі підшипники, залишаючи вже підношеного пальця.

 

Ми робили (заміну) в Сафроні, на К.-Карого.

Сайлентблок туда не подходит, здесь консоль на двух опорах. Без замены пальцев ремонт только, если плановая замена через 40-60 тыс. Км. Рабочих подшипников. А если подшипник посыпался, то замена с пальцем.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
28 хвилин тому, romanc сказано:

... здесь консоль на двух опорах.

я в курсі, що там і як. Я про те, навіщо було ускладнювати, навіщо було видумувати велосипед

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
5 часов назад, jack74 сказал:

втулки? То якийсь конкретний "колхоз". 

2 минуты назад, jack74 сказал:

я в курсі, що там і як. Я про те, навіщо було ускладнювати, навіщо було видумувати велосипед

Там не подшипники не выдерживают, а их грязезащита. игольчатые подшипники более требовательны к поверхности, а там ролики ходят по пальцу.

Капролоновые втулки ставят более широкие, они менее требовательны к поверхности скольжения. Есть личный опыт установки на грейфере гп 16т. Оси 100 мм. Черпал песок из реки, никакой грязезащиты. 2 года - полет норм. Металлические каленные втулки там не выдерживали столько, как и шсл.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Там не подшипники не выдерживают, а их грязезащита. игольчатые подшипники более требовательны к поверхности, а там ролики ходят по пальцу.

Капролоновые втулки ставят более широкие, они менее требовательны к поверхности скольжения. Есть личный опыт установки на грейфере гп 16т. Оси 100 мм. Черпал песок из реки, никакой грязезащиты. 2 года - полет норм. Металлические каленные втулки там не выдерживали столько, как и шсл.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Доброго дня. Їздив все-таки в Полонне ремонтувати свою задню балку. Ремонт зайняв по часу 2 години і дорога в одну сторону 3 год і в іншу 3 год. За ремонт балки заплатив 2900 грн (заміна двох пальців і підшипників).Хлопці знімають балку і старі ричаги забирають, а інші вже відреставровані під широкі підшипники і з врізаними масльонками ставлять на машину. Крім того хлопці ще поміняли втулки амортизаторів і опорні подушки балки. Гроші беруть лише за самі деталі, за роботу по заміні того що навішується на балці не беруть. В них все було в наявнасті тому нічого сам я не купляв. Короче я задоволений. 

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Зареєєструйтесь або увійдіть для відповіді

Ви маєте бути зареєстрованим учасником для коментування

Створити акаунт

Зареєструйтесь у нашій спільноті. Це легко!

Створити обліковий запис

Увійти

Маєте акаунт? Заходьте.

Увійти зараз

×