Перейти до змісту
Shturman

Ремонт задньої підвіски Пежо Партнер

Recommended Posts

Доброго дня. Де в Луцьку можна звернутись для ремонту задньої підвіски в Пежо Партнер 1999 р.в. об'єм двигуна 1,4 л (бензин)? Проблема проявляється в значному стукові під час наїзду на незначні ямки. Також візуально видно що верх колес нахилений в середину тобто стоять "доміком". 

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Пришел конец подшипникам и осям торсионной балки.

Поиск на борде, уже обговаривали.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

По нормальному,що б зробити треба шукати майстра який виточить шкворня і поставить *масленку*.Мені так зроби років 5 назад на Рено 19.Я правда мало їзжу цією машиною-так,для хоз.потреб.Ще на рибалку скочити,а так нормально,правда раз на 4 -5 місяців прошприцювати солідолом.робили в гаражах як їхати на ДПЗ,там поряд футбольне поле. А ставити нові підшибники-то гроші на вітер,максимум 2 місяці виходжують.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Поїздка в Полонне вирішує це питання надовго. Хлопці спеціалізуються по цій "хворобі"

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
6 часов назад, G_M сказал:

Поїздка в Полонне вирішує це питання надовго. Хлопці спеціалізуються по цій "хворобі"

Я знаю мин 2 места в Луцке, где протачивают и ставят втулки вместо подшипников.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
13 хвилин тому, romanc сказано:

Я знаю мин 2 места в Луцке, где протачивают и ставят втулки вместо подшипников.

Підкажіть ці місця.  Дуже треба

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
7 годин тому, G_M сказано:

Поїздка в Полонне вирішує це питання надовго. Хлопці спеціалізуються по цій "хворобі"

В мене так гримить ззаду що я думаю що туди не доїду.  За цих хлопців я чув

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

50.736038,25.377044 токаря искать и у него спрашивать.

 

50.744133,25.269708 кажется здесь, на выезде за МКС, слева СТО в заезде.

Можно ставить как бронзу и масленку- будет жестче и нужно периодически смазывать, так и капролактан ( капролон Б - белый или черный с графитом)- купить можно на рынке или за ровенским мостом.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

В Полонному підшипники на втулки не міняють.

Там ставлять міцніші (тракторні ) підшипники + дали гарантію на 250тис.--наскільки пригадую---процедура зайняла 2-3 год--і можна у справах далі їхати...

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
22 годин тому, romanc сказано:

50.736038,25.377044 токаря искать и у него спрашивать.

 

50.744133,25.269708 кажется здесь, на выезде за МКС, слева СТО в заезде.

на перше сто телефон знайшов, а от на друге не можу:mellow:. Може хто підкаже. Судячи по вказаних координатах знаходиться на Володимирський навпроти заправки WOG

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

А первое не сто, а просто токарная мастерская. Там была самая интересная цена.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
В 11.08.2017 в 14:49, Shturman сказал:

Доброго дня. Де в Луцьку можна звернутись для ремонту задньої підвіски в Пежо Партнер 1999 р.в. об'єм двигуна 1,4 л (бензин)? Проблема проявляється в значному стукові під час наїзду на незначні ямки. Також візуально видно що верх колес нахилений в середину тобто стоять "доміком". 

Напевно не актуально, але....  Як писав G_M, дійсно Полонне . Я там теж апдейтився, 120 тис. проїхав. Туди їздять навіть зі Львова.  На форумі ситроен-клуб.инфо є окрема тема

"Ремонт реставрация задней балки Ситроен Берлинго Партнер". Якщо в Луцьку, спробуйте 50.763946, 25.341681,  050 546 13 26.В них діагностика проводиться тільки десь у  9:00, далі запис на певний день, як правило ч/з два тижні.

Мою передню підвіску вони єдині по людськи зробили. Є ще в Ковелі, але відгуки як по якості, так і по цині не фонтан. Мені було вигідніше в Полонне ))))).  По сумі  ремонту зараз приблизно біля 3к, без затрат на поїздку.

На мій погляд втулка - тимчасове рішення.

 

 

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
29 хвилин тому, Olaff сказано:

Напевно не актуально, але....  Як писав G_M, дійсно Полонне

Я вже записався в чергу в Полонне. Дійсно як

 

36 хвилин тому, Olaff сказано:

 

37 хвилин тому, Olaff сказано:

Туди їздять навіть зі Львова

 

виявилось в Луцьку максимум що роблять це заміняють  пальці і ставлять нові заводські підшипники (ті що не дуже довго ходять)

 

30 хвилин тому, Olaff сказано:

Туди їздять навіть зі Львова

Судячи з прочитаної теми на форумі ситроен-клуб.инфо їздять до них ледь не зі всієї України

37 хвилин тому, Olaff сказано:

Якщо в Луцьку, спробуйте 50.763946, 25.341681,  050 546 13 26

Дякую буду знати на майбутнє

 

38 хвилин тому, Olaff сказано:

По сумі  ремонту зараз приблизно біля 3к

мені по телефону сказали 2900 за заміну двох пальців і двох підшипників. Що саме цікаве ніяких деталей самому вже купляти не треба вони ставлять свої заготовки

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Також в Луцьку ремотують французів тут 099 367 4464

сальники півосей замінили (мені і масло в коробці замінили, і подушку двигуна при ретельному огляді авта)

Сподобалось відношення і в плані спілкування з клієнтом і відношення до роботи.

 

Вивчу попит ...маю

1-перегородку від вантажного фургону---верхня горизонтальна частина з металевою сіткою, і нажня -суцільний метал в чорному кольорі

2 - задні двері розпашонки під скло  помнуті білі

3- карти дверей розпашонок

4- заднє скло ліве на дверку- розпашонку (сторона водія) 

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
10 часов назад, Shturman сказал:
11 часов назад, Olaff сказал:

 

виявилось в Луцьку максимум що роблять це заміняють  пальці і ставлять нові заводські підшипники (ті що не дуже довго ходять)

 

Я давал координаты тех, кто ставит именно втулки. Заменой пальцев и подшипников занимается гораздо больше сто.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

втулки? То якийсь конкретний "колхоз". Взагалі-то в таких місцях ставились раніше сайлент-блоки. А тепер рукожопі інжинєри втулили туди нахрєнась підшипники, котрі там не витримують на наших дорогах. Причому, як вище писали, летять не лише самі підшипники, а й марнують пальця, котрого теж доводиться міняти разом з підшипниками.

On 18.08.2017 at 11:42, Shturman сказано:

виявилось в Луцьку максимум що роблять це заміняють  пальці і ставлять нові заводські підшипники (ті що не дуже довго ходять)

а це, якраз, тому недовго ходять, бо люди, намагаючись зекономити, часто замінюють лише самі підшипники, залишаючи вже підношеного пальця.

 

Ми робили (заміну) в Сафроні, на К.-Карого.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
4 часа назад, jack74 сказал:

втулки? То якийсь конкретний "колхоз". Взагалі-то в таких місцях ставились раніше сайлент-блоки. А тепер рукожопі інжинєри втулили туди нахрєнась підшипники, котрі там не витримують на наших дорогах. Причому, як вище писали, летять не лише самі підшипники, а й марнують пальця, котрого теж доводиться міняти разом з підшипниками.

а це, якраз, тому недовго ходять, бо люди, намагаючись зекономити, часто замінюють лише самі підшипники, залишаючи вже підношеного пальця.

 

Ми робили (заміну) в Сафроні, на К.-Карого.

Сайлентблок туда не подходит, здесь консоль на двух опорах. Без замены пальцев ремонт только, если плановая замена через 40-60 тыс. Км. Рабочих подшипников. А если подшипник посыпался, то замена с пальцем.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
28 хвилин тому, romanc сказано:

... здесь консоль на двух опорах.

я в курсі, що там і як. Я про те, навіщо було ускладнювати, навіщо було видумувати велосипед

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
5 часов назад, jack74 сказал:

втулки? То якийсь конкретний "колхоз". 

2 минуты назад, jack74 сказал:

я в курсі, що там і як. Я про те, навіщо було ускладнювати, навіщо було видумувати велосипед

Там не подшипники не выдерживают, а их грязезащита. игольчатые подшипники более требовательны к поверхности, а там ролики ходят по пальцу.

Капролоновые втулки ставят более широкие, они менее требовательны к поверхности скольжения. Есть личный опыт установки на грейфере гп 16т. Оси 100 мм. Черпал песок из реки, никакой грязезащиты. 2 года - полет норм. Металлические каленные втулки там не выдерживали столько, как и шсл.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Там не подшипники не выдерживают, а их грязезащита. игольчатые подшипники более требовательны к поверхности, а там ролики ходят по пальцу.

Капролоновые втулки ставят более широкие, они менее требовательны к поверхности скольжения. Есть личный опыт установки на грейфере гп 16т. Оси 100 мм. Черпал песок из реки, никакой грязезащиты. 2 года - полет норм. Металлические каленные втулки там не выдерживали столько, как и шсл.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Доброго дня. Їздив все-таки в Полонне ремонтувати свою задню балку. Ремонт зайняв по часу 2 години і дорога в одну сторону 3 год і в іншу 3 год. За ремонт балки заплатив 2900 грн (заміна двох пальців і підшипників).Хлопці знімають балку і старі ричаги забирають, а інші вже відреставровані під широкі підшипники і з врізаними масльонками ставлять на машину. Крім того хлопці ще поміняли втулки амортизаторів і опорні подушки балки. Гроші беруть лише за самі деталі, за роботу по заміні того що навішується на балці не беруть. В них все було в наявнасті тому нічого сам я не купляв. Короче я задоволений. 

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гість
Відповісти на цю тему...

×   Вы вставили отформатированное содержимое.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...