Перейти до змісту
Shturman

Ремонт задньої підвіски Пежо Партнер

Recommended Posts

За таку роботу і такий "колхоз" ціна дуже навіть гарна. Якби мені обирати, я б на такий варіант погодився б.

(Зара для цікавості і порівняння спробую знайти рахунок за заміну підшипників в Сафроні)

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Взагалі "колхозом" називається будь-яка зміна заводської конструкції, а в даному випадку "колхоз" я мав на увазі в хорошому сенсі :) 

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
1 година тому, jack74 сказано:

...(Зара для цікавості і порівняння спробую знайти рахунок за заміну підшипників в Сафроні)

Знайшов.

59ad5129a4d6f_.jpg.7501c5d0aaa26134c8ee2a082fd1f504.jpg

(машина - Пижик 2007 року народження, оригінальний пасажир, 1,9Д)

І це 2015-й рік! Майже 3000! Нехай навіть трохи більше, бо безготівка, але це лише заміна підшипників! Без перепресовки пальців! Робим висновки :) 

Shturman, так що тобі обійшлося в дуже гарну ціну

 

ПиСи: на Перше Квітня не списувати, бо можу ще й скан Акту виконаних робіт викласти :) 

 

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Я теж так думаю. Кажуть що ті рідні підшипники виходжують дуже мало, а ті що ставлять в Полонному ходять в рази довше. По відгуках на форумах я зробив висновок що це дуже класне технічне рішення. І ще, до них їдуть чи не з усієї України, а це я думаю теж не мало що важить

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Ну, щоб всунути туди більші підшипники, вони, певно, мусили ставити тоньші пальці. Вірніше я думаю, що пальці ті ж самі, просто обточені під "більший" підшипник.

Рідні зношені пальці ж мали виработку, от її й обточили. Одним пострілом вбили двох зайців :)

Наскільки ця "рацуха" безпечна? - це питання складних розрахунків... Заводська їх товщина, сподіваюсь, була розрахована все ж з "запасом" по міцності...

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

здається вони розточують внутрішній отвір в ричагах, щоб вставити туди ширші підшипники, а пальці залишаються без змін тому що внутрішній діаметр їхніх підшипників такий же як і заводських. Детальніше на їхньому сайті https://balka-remont.com.ua/tekhnicheskij-razdel

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

подивився відео. РЕСПЕКТ мужикам! Знають, що роблять. Їхні підшипники (ті, тракторні, що вони ставлять замість заводських) всього лиш на 2 мм більші в діаметрі (тобто, товщина металу балки в посадковому місці зменшується (зточується) всього на 1мм), але по ширині вони вони більші майже В ЧОТИРИ РАЗИ! Тобто, замість рідного шириною 10мм (по голці), вони ставлять підшипники з голкою 37мм! Це типу якби замість одного підшипника працювало вже чотири!

Та ще й масльонка! Це вже навічно, якщо не лінуватись спринцювати (але не переборщити, щоб не повивертати сальники)

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Ну, а на рахунок Сафрону....    мені вистачило у 2012 році поміняти підшипники ступиць. Впаяли від авто з АБС, коли моя без (вони відрізняються реально+ціна). Я й не перевіряв по парт. номерах.

Як раз в Полонному й виявили таку хню.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Там специ ше ті,мені конусний підшипник пресом влупили(який просто вставляється руками)...прибіг і каже втебе посадочний отвір розбий...а ще люблять брати роботу яку не вміють робити...но це про окремих екземлярів....були і толкові ...

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
2 часа назад, Sashkajek сказал:

Там специ ше ті,мені конусний підшипник пресом влупили(який просто вставляється руками)...прибіг і каже втебе посадочний отвір розбий...а ще люблять брати роботу яку не вміють робити...но це про окремих екземлярів....були і толкові ...

Чого тут дивуватися? Всі наші СТО це типу "школа" для майстрів. Всі хто хоче працювати в цій галузі якийсь певний час працюють на "дядю" вчаться на авто клієнтів "дяді" ну а потім го працювати на себе ремонтуючи і обслуговуючи автівки вже своїх клієнтів десь у якомусь гаражику.

Ніякому більш-менш спецу сто літ не впало гнути горба на того "дядю" хазяїна СТО за такі відсотки які платять наші жлоби-підприємці.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гість
Відповісти на цю тему...

×   Вы вставили отформатированное содержимое.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Завантаження...

×
×
  • Create New...