Basil Опубліковано 7 Червня, 2017 в 09:53 #1 Опубліковано 7 Червня, 2017 в 09:53 Цитувати "Укрзалізниця" опублікувала поради в своїй газеті «Магістраль», як займатись сексом у потягу. Про це повідомляє "Громадське радіо". фото опублікувало видання vesti-ukr.com. "Лайфхаки" були опубліковані у рубриці «Чоловічий погляд». Фахівці запевняють, для того, щоб процесу не заважало «гойдання поїзда» існують спеціальні ремені. Їх можна прикріпити до полиці і стелі. Саме вони, на думку експертів, допоможуть «не допустити тілесних і душевних травм». Звертатися за цими ременями слід до провідника. Також у тексті журналісти переконують, що займатися сексом не обов’язково лише у СВ-вагонах, де усамітнитися найзручніше. Для цієї потреби підійде і звичайний плацкартний вагон, а може навіть і електричка. У той же час «Укрзалізниця» рекомендує спеціальні вагони-салони для людей, яким «набрид рутинний квартирний секс». У цих вагонах можна відпочити не на звичайних полицях, а широких ліжках, на яких можна реалізувати «найсмілівіші фантазії». Тираж цієї газети поширюється тільки у вагонах Інтерсіті і фірмових поїздах. слайди Hide + Гордон
Harddriver Опубліковано 8 Червня, 2017 в 07:20 #2 Опубліковано 8 Червня, 2017 в 07:20 +1, фальшивка, хоч і продумана як спецоперація, під Бальчуна копають. Доречі, чув з відгуків Укрзалізниця змінилась в сторону кращого, і набагато.
Basil Опубліковано 8 Червня, 2017 в 08:47 Автор #3 Опубліковано 8 Червня, 2017 в 08:47 2 годин тому, Harddriver сказано: Доречі, з відгуків Укрзалізниця змінилась в сторону кращого, і набагато. особливих змін з приходом Бальчуна я не замітив, одні тільки голосні заяви, що щось там, колись там буде зроблено. а змінилась залізниця ще до Бальчуна... імхо
nickel Опубліковано 8 Червня, 2017 в 10:07 #4 Опубліковано 8 Червня, 2017 в 10:07 1 час назад, Basil сказал: особливих змін з приходом Бальчуна я не замітив, одні тільки голосні заяви, що щось там, колись там буде зроблено. а змінилась залізниця ще до Бальчуна... імхо Я змін в роботі залізниці не побачив взагалі, але по одній причині - не користувався вже декілька років. Але всі ці роки залізниця показувала мільярдні збитки, а за Бальчуна показала 100 мільйонів прибутку. І це лише під час "ламання корупційних схем". Я уявляю який прибуток залізниця покаже за рік роботи, після закінчення "ламання корупційних схем".
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.