Nana Опубліковано 2 Березня, 2017 в 13:09 #1 Опубліковано 2 Березня, 2017 в 13:09 Трохи в шоці. Ще до обіду розмовляла по робочим потребам. А зараз - "номер заблоковано"! Які можуть бути причини? Оператор в чаті на сайті написав Доброго дня. Номер дійсно заблокований, причини блокування мені, на жаль, не відомі, тому я передаю інформацію фахівцям для перевірки. Підкажіть, будь ласка, Ваш контактний номер, на який Вам зручно буде отримати смс з результатом вирішення цього питання? Дала МТС-ний номер. Термін перевірки - до 18:00 3.03.17р. Нормально?!!! Я на UMC-МТС вже 17 років - про таке і не чула. Тільки що прийшло Я розумію, що дана ситуація викликала незручності. Мені шкода. Сподіваюся, що зовсім скоро Ви й надалі будете успішно користуватися нашими послугами.
laser Опубліковано 2 Березня, 2017 в 13:24 #2 Опубліковано 2 Березня, 2017 в 13:24 Через сонячгу бурю напевне заглючило обладнання. А якшо чесно, то краще б дочекалися відповіді оператора і розказали б нам причину. За всі 17 років не забували поповняти рахунок кс, щоб термін дії сімки продовжувався?
Nana Опубліковано 2 Березня, 2017 в 13:29 Автор #3 Опубліковано 2 Березня, 2017 в 13:29 В чаті мені сказали чекати до терміну вирішення проблеми 3.03., можливо раніше. Чекаю((( Самій дуже цікаво, з яких причин "даний номер не обслуговується".
Nana Опубліковано 2 Березня, 2017 в 13:44 Автор #4 Опубліковано 2 Березня, 2017 в 13:44 Тільки що на МТС-ний номер прийшло повідомлення, що для вирішення питання треба з паспортом звернутися в центр обслуговування. Отак. Добре, що МТС так не глючить, а то лишитися зовсім без зв'язку якось, м'яко кажучи, некомфортно.
Nana Опубліковано 2 Березня, 2017 в 14:38 Автор #5 Опубліковано 2 Березня, 2017 в 14:38 Подруга зі свого номера говорила з оператором, сказали, що мій номер заблокувала служба безпеки тому, що він не авторизований! Думаю - їхати-не їхати в центр обслуговування..................
Nana Опубліковано 2 Березня, 2017 в 16:55 Автор #6 Опубліковано 2 Березня, 2017 в 16:55 Сама з собою))) Питання до компетентних - що, може оператор отак просто, без попередження і пояснень, без причини перестати обслуговувати абонента? Тобто, я взагалі не в мережі, ні вхідних, ні екстрених, як в підземеллі))) Все оплачено, навіть надлишок Сьогодні вже точно не поїду - малого немає з ким лишити.
Dieselsmart Опубліковано 2 Березня, 2017 в 17:29 #7 Опубліковано 2 Березня, 2017 в 17:29 2 часа назад, Nana сказал: мій номер заблокувала служба безпеки тому, що він не авторизований! Я щось не розумію яка ще в ж.... авторизація? Купив номер в магазині поклав гроші і балакай яка може бути в сраку сбу і авторизація? Обовязково їдьте й розбирайтесь.
Barugan Опубліковано 2 Березня, 2017 в 17:33 #8 Опубліковано 2 Березня, 2017 в 17:33 Заблокували передплачений стартовий чи контракт?
Nana Опубліковано 2 Березня, 2017 в 17:59 Автор #9 Опубліковано 2 Березня, 2017 в 17:59 В січні купила стартовий 20+ суто для розмов по роботі (дзвінки по Україні). Одразу проплатила 2,5 місяці. Оце тільки розпочався 2 місяць.
flashmax Опубліковано 3 Березня, 2017 в 10:49 #10 Опубліковано 3 Березня, 2017 в 10:49 Увага. Увага. Якщо зненацька номер став неактивним, і він прив'язаний до карти банку - швидко блокуйте рахунок (не карту). Зараз можна заблокувати перевипустити номер (прив'язати на іншу сімкарту) , не виходячи з дому. випадок УВАГА, УВАГА, УВАГА всім Юристам, Адвокатам, відвідувачам прошу дочитати пост до кінця і ДОПОМОГТИ мені в вирішенні проблеми. Доброї ночі всім!!! Знаю напишу багато, але розгорнуто. В мене ситуація взагалі, як і у кіно. Все відбувалося 21.02.2017р. Чудовий день, діти в школі догризали. Після закінчення робочого дня, збираючись з роботи додому(в школі встановлені камери які все фіксують) в мене пропав звязок МТС. Думаю блін всяке буває, як завжди «глюки МТСу», але після того як не зміг в черговий раз подзвонити, вирішив перегрузити телефон і ось що цікаво пришла СМС в 17,13 «Увага! Ваш номер телефону буде заблоковано протягом 10хвилин… Номер заявки на заміну 6964425. Якщо Ви не подавали заявку, зателефонуйте за номером 111.» Звичайно я б подзвонив та нажаль мобільна мережа була не доступна. Дозвонившись через 20хв. на гарячу лінію МТС, оператор Євгеній мене кинув в шок, запитавши КОДОВЕ слово, яке я за 6-ть років користуванням номеру ніколи не придумував. Після довгої бесіди на моє питання чому пропала мережа він сказав «мов заявка в обробці чекайте відповідь спеціалістів». Ок нема питань, зрозумівши що все не так просто, беру свої карточки ПриватБанку, лечу в найближчий термінал і бачу що на одній картці баланс 4,44, а з іншою завти не можу. Щоб ви розуміли все це відбувалося в проміжку між 18,00-18,30. Звичайно першим ділом разом з картами іду в відділення Привату по вул. Небесної Сотні 14, м. Чернівці розуміючи що тільки воно працює до 19.00. Підійшовши до працівника Банку на моє звернення і прохання повернути кошти, працівниця відповіла «Моя робота-видавати і поновлювати карти, звертайтесь в Службу Безпеки Привата, ха — але вона працює до 18,00. Тому вибачте не мішайте мені закінчити робочий день, максимум що я можу зробити це надрукувати ваші виписки.» Настільки хамста і бляха ЖОРСТОКОСТІ я перший раз бачив. Ну думаю галяк завтра чекати не буду. В 18,56 дзвоню на 102, викликаю поліцію до відділення, і що видумаєте та сама працівниця побачивши і здивувашись появі міліціонерів сказала «Вибачте, але відділення закрите, натякнувши про те що валіть писати заяву на вулиці.» Після цього, правоохоронні органи направили мене в у Шевченківське ВП ГУНП України в Чернівецькій області, де я розгорнуто все розказую черговому. Записавши мої перші покази черговий мене заспокоїв в сказав «Завтра 22.02 буде начальник вашу справу закріплять за слідчим і Він вас ознайомить з подальшими діями». Часу довго не втрачаю дзвоню на 3700, де так само описую всю ситуацію Оператору, який мене заспокоїв і сказав «не переживайте Наша слубжа безпеки у всьому розбереться» думаю ОК, вроді все розрулив. До речі, ВСІ кошти перейшли через ПРИВАТ24, получатель некий «Коваленко Олексій Олександрович» Прийшовши додому, зайшовши на свою пошту побачив ще багато цікавого, а саме Шахраї не тільки поцупили мої кошти які я кровно заробляю, а й ще зняли з кредитки, яка постійно закрита і ще з якогось ЧОРТ пойми сайту. На суму 5000грн і 1100грн відповідно. До речі на сайті який скинув нижче кредит типу треба погасити до 03.03.2017 Тому прошу максимальних чітких ДІЙ, що мені робити. Посидівши в інтернеті я наткнувся на цікавий пост. Зранку, 22.02.2017, відпросившись з роботи(працюю вчителем інформатики) першим ділом пишу заяву в ПриватБанк, про те що вкрали кошти. На що мені спеціаліст Служби Безпеки ПриватБанку «поржав» і відмовив прийняти, посилаючись на те що звони на гарячу лінію і розбирайся САМ. Часу довго не втрачаючи, іду до слідчого, даю йому покази, після чого мій слідчий сказав «Розберемся, я тобі подзвоню». Довго не думаючи їду в представництво МТС тому що моя СІМ карта і далі заблокована, хоча вона є в телефоні. Представники на мій запит про те «що *** робиться з моєю СІМ картою» відповіли дуже чітко класно і лаконічно «Ви-ніхто, звертайтесь через правоохоронні органи, які з клопотанням отримають всі відповіді». Люди добрі, я був в шоці. Ще цікавий момент подзвонивши 23.02 на 3700, оператор сказала що попередня заявка про Шахрайство закрита, так як Спеціалісти не змогли зі мною звязатися. Ну звичайно в мене то СІМ-карта неактивна. Після всього почутого, що мені прийшлось пережити 21.02-22.02, я прийшов до одного висновку. Я не знаю яким «бетменом» потрібно було бути щоб за такий короткий термін проробити ці всі операції. Шахраї встигли за дуже короткий термін перевипустити мою СІМ-карту. Після чого зайшли і почистили мої зарплатну і студентську картки, та ще й кредит взяли. 1. Скоєно матеріального збитку в розмірі 6100(кредит)+1200(студентська)+1400(КОПІЛКА)+2100(Зарплатна) = 10800грн. 2. Потрачено дуже багато часу+нервів — Заява в міліції відкрита 21.02.2017р. -Відкрито кримінальне провадження, яке зареестровано в ЄРДР від 22.02.2017р. Залишилось питання по кредиту термін якого 03.03.2017р, мені потрібно їх попередити що відкрито кримінальне провадження, чи їх попередить міліція? Чи пробувати ще раз віднести заявку в Службу безпеки ПриватБанку, і в разі відмови шукати адвоката і готовити позов на ПриватБанк і другий Банк який видав кредит? Hide
Oli Опубліковано 3 Березня, 2017 в 12:12 #11 Опубліковано 3 Березня, 2017 в 12:12 а фіг його тепер поймеш, я купив сімку Вудафон через пару тижнів почали дзвонити ліві номери, а вчора взагалі подзвонили і знову заявили що цей номер її тата... може це такі двійники, але в різних областях?
Oli Опубліковано 3 Березня, 2017 в 12:33 #12 Опубліковано 3 Березня, 2017 в 12:33 @flashmax @Nana "прикола" хочете??? щойно змінив пароль собі в інтернет помічник... Ігор:PUK1-код не обязательный. Пожалуйста, предоставьте ответы на следующие вопросы:Сергій:**** *** ****8 * 8*8 8*****8Сергій:окІгор:*PUK1-код не обов’язковий. Будь ласка, надайте відповіді на такі питання:Ігор:1) 2 номери, на які Ви здійснювали вихідні дзвінки, або надсилали SMS впродовж останнього місяця; 2) Cума останнього поповнення рахунку; 3) Коли був останній вихідний дзвінок, SMS, або підключення до Інтернету; 4) Стан рахунку. Потрібно надати відповідь на 1-е і будь-які 2 інших питання.Сергій:1) - Сергій:2) - сума **.**Сергій:3) останній дзвінок **.**.2017р **:**Ігор:Дякую.Ігор:Ваш пароль змінено. Новий пароль: Mts********* При наступному вході в систему можете змінити пароль.Сергій:4)- стан рахунку ***.**Сергій:дякуюІгор:Ще один момент. Рекомендую зараз по номеру встановити Кодове слово, яке буде легко запам’ятати. Наступного разу достатньо буде назвати лише його. Чи бажаєте встановити Кодове слово? Сергій:такІгор:Повідомте будь-яке Кодове слово, яке Вам легко запам’ятати. Для прикладу, дівоче прізвище матері. Пароль не повинен перевищувати 12 символів на кирилиці.Сергій:************Ігор:Можна тільки на кирилиці.Ігор:Хай буде ************? Сергій:************Сергій:такІгор:Чудово! Заявка прийнята. Кодове слово буде підключено протягом 24 годин.Сергій:дякую
laser Опубліковано 3 Березня, 2017 в 12:36 #13 Опубліковано 3 Березня, 2017 в 12:36 1 година тому, flashmax сказано: Увага. Увага. Якщо зненацька номер став неактивним, і він прив'язаний до карти банку - швидко блокуйте рахунок (не карту). Зараз можна заблокувати перевипустити номер (прив'язати на іншу сімкарту) , не виходячи з дому. випадок УВАГА, УВАГА, УВАГА всім Юристам, Адвокатам, відвідувачам прошу дочитати пост до кінця і ДОПОМОГТИ мені в вирішенні проблеми. Доброї ночі всім!!! Знаю напишу багато, але розгорнуто. В мене ситуація взагалі, як і у кіно. Все відбувалося 21.02.2017р. Чудовий день, діти в школі догризали. Після закінчення робочого дня, збираючись з роботи додому(в школі встановлені камери які все фіксують) в мене пропав звязок МТС. Думаю блін всяке буває, як завжди «глюки МТСу», але після того як не зміг в черговий раз подзвонити, вирішив перегрузити телефон і ось що цікаво пришла СМС в 17,13 «Увага! Ваш номер телефону буде заблоковано протягом 10хвилин… Номер заявки на заміну 6964425. Якщо Ви не подавали заявку, зателефонуйте за номером 111.» Звичайно я б подзвонив та нажаль мобільна мережа була не доступна. Дозвонившись через 20хв. на гарячу лінію МТС, оператор Євгеній мене кинув в шок, запитавши КОДОВЕ слово, яке я за 6-ть років користуванням номеру ніколи не придумував. Після довгої бесіди на моє питання чому пропала мережа він сказав «мов заявка в обробці чекайте відповідь спеціалістів». Ок нема питань, зрозумівши що все не так просто, беру свої карточки ПриватБанку, лечу в найближчий термінал і бачу що на одній картці баланс 4,44, а з іншою завти не можу. Щоб ви розуміли все це відбувалося в проміжку між 18,00-18,30. Звичайно першим ділом разом з картами іду в відділення Привату по вул. Небесної Сотні 14, м. Чернівці розуміючи що тільки воно працює до 19.00. Підійшовши до працівника Банку на моє звернення і прохання повернути кошти, працівниця відповіла «Моя робота-видавати і поновлювати карти, звертайтесь в Службу Безпеки Привата, ха — але вона працює до 18,00. Тому вибачте не мішайте мені закінчити робочий день, максимум що я можу зробити це надрукувати ваші виписки.» Настільки хамста і бляха ЖОРСТОКОСТІ я перший раз бачив. Ну думаю галяк завтра чекати не буду. В 18,56 дзвоню на 102, викликаю поліцію до відділення, і що видумаєте та сама працівниця побачивши і здивувашись появі міліціонерів сказала «Вибачте, але відділення закрите, натякнувши про те що валіть писати заяву на вулиці.» Після цього, правоохоронні органи направили мене в у Шевченківське ВП ГУНП України в Чернівецькій області, де я розгорнуто все розказую черговому. Записавши мої перші покази черговий мене заспокоїв в сказав «Завтра 22.02 буде начальник вашу справу закріплять за слідчим і Він вас ознайомить з подальшими діями». Часу довго не втрачаю дзвоню на 3700, де так само описую всю ситуацію Оператору, який мене заспокоїв і сказав «не переживайте Наша слубжа безпеки у всьому розбереться» думаю ОК, вроді все розрулив. До речі, ВСІ кошти перейшли через ПРИВАТ24, получатель некий «Коваленко Олексій Олександрович» Прийшовши додому, зайшовши на свою пошту побачив ще багато цікавого, а саме Шахраї не тільки поцупили мої кошти які я кровно заробляю, а й ще зняли з кредитки, яка постійно закрита і ще з якогось ЧОРТ пойми сайту. На суму 5000грн і 1100грн відповідно. До речі на сайті який скинув нижче кредит типу треба погасити до 03.03.2017 Тому прошу максимальних чітких ДІЙ, що мені робити. Посидівши в інтернеті я наткнувся на цікавий пост. Зранку, 22.02.2017, відпросившись з роботи(працюю вчителем інформатики) першим ділом пишу заяву в ПриватБанк, про те що вкрали кошти. На що мені спеціаліст Служби Безпеки ПриватБанку «поржав» і відмовив прийняти, посилаючись на те що звони на гарячу лінію і розбирайся САМ. Часу довго не втрачаючи, іду до слідчого, даю йому покази, після чого мій слідчий сказав «Розберемся, я тобі подзвоню». Довго не думаючи їду в представництво МТС тому що моя СІМ карта і далі заблокована, хоча вона є в телефоні. Представники на мій запит про те «що *** робиться з моєю СІМ картою» відповіли дуже чітко класно і лаконічно «Ви-ніхто, звертайтесь через правоохоронні органи, які з клопотанням отримають всі відповіді». Люди добрі, я був в шоці. Ще цікавий момент подзвонивши 23.02 на 3700, оператор сказала що попередня заявка про Шахрайство закрита, так як Спеціалісти не змогли зі мною звязатися. Ну звичайно в мене то СІМ-карта неактивна. Після всього почутого, що мені прийшлось пережити 21.02-22.02, я прийшов до одного висновку. Я не знаю яким «бетменом» потрібно було бути щоб за такий короткий термін проробити ці всі операції. Шахраї встигли за дуже короткий термін перевипустити мою СІМ-карту. Після чого зайшли і почистили мої зарплатну і студентську картки, та ще й кредит взяли. 1. Скоєно матеріального збитку в розмірі 6100(кредит)+1200(студентська)+1400(КОПІЛКА)+2100(Зарплатна) = 10800грн. 2. Потрачено дуже багато часу+нервів — Заява в міліції відкрита 21.02.2017р. -Відкрито кримінальне провадження, яке зареестровано в ЄРДР від 22.02.2017р. Залишилось питання по кредиту термін якого 03.03.2017р, мені потрібно їх попередити що відкрито кримінальне провадження, чи їх попередить міліція? Чи пробувати ще раз віднести заявку в Службу безпеки ПриватБанку, і в разі відмови шукати адвоката і готовити позов на ПриватБанк і другий Банк який видав кредит? Hide в мене в знайомого з луцька так 20 000 грн злили =) в основному такі кулхацкери пасуться на ЛОХ.ЮА 17 хвилин тому, Oli сказано: а фіг його тепер поймеш, я купив сімку Вудафон через пару тижнів почали дзвонити ліві номери, а вчора взагалі подзвонили і знову заявили що цей номер її тата... може це такі двійники, але в різних областях? за двійників сильно сумніваюсь. дирку з двійниками закрили в далекі 90-ті чи 2000-ні, тоді коли наші умільці клонували корпоративні безлімітні сімки і сиділи на халявку з N-пристроїв. щодо лєвих номерів то у мене схожа ситуйовіна. кілька раз звонили лєвакі. але вроді нічого підозрілого. один раз якась ізда стара помилилась номером, один раз організація, якій відомий номер передала його деяким "коллєгам по цеху". імен навмисно не хочу називати. і третій раз, здається, набирав відомий в інеті робот датагрупа, щоб перевірити чи мій номер власне живий, а потім злити базу номерів спамерастам. 19 годин тому, Barugan сказано: Заблокували передплачений стартовий чи контракт? от мені теж цікаво ,якого Х оператор вимагає паспорт на пріпейді ?
laser Опубліковано 3 Березня, 2017 в 12:39 #14 Опубліковано 3 Березня, 2017 в 12:39 5 хвилин тому, Oli сказано: @flashmax @Nana "прикола" хочете??? щойно змінив пароль собі в інтернет помічник... МТС, КС? що за дірку ви найшли? що за помічник. сам на ліфе сижу, не в темі.
Oli Опубліковано 3 Березня, 2017 в 12:44 #15 Опубліковано 3 Березня, 2017 в 12:44 1 хвилина тому, laser сказано: МТС 1 хвилина тому, laser сказано: що за дірку ви найшли? та не дірку, забув пароль 1) 2 номери, на які Ви здійснювали вихідні дзвінки, або надсилали SMS впродовж останнього місяця; це ж просто 2) Cума останнього поповнення рахунку; поповнив номер на 2грн. і все, знаєш сумму 3) Коли був останній вихідний дзвінок, SMS, або підключення до Інтернету; трохи проблемно, треба якось заставити зателефонувати
Oli Опубліковано 3 Березня, 2017 в 12:45 #16 Опубліковано 3 Березня, 2017 в 12:45 5 хвилин тому, laser сказано: сам на ліфе сижу, не в темі. типу твого МІЙ lifecell https://my.lifecell.ua/uk/
Dieselsmart Опубліковано 3 Березня, 2017 в 13:03 #17 Опубліковано 3 Березня, 2017 в 13:03 17 минут назад, Oli сказал: 1) 2 номери, на які Ви здійснювали вихідні дзвінки, або надсилали SMS впродовж останнього місяця; це ж просто ну не так вже й просто, потрібно знати людину добре.
Oli Опубліковано 3 Березня, 2017 в 13:05 #18 Опубліковано 3 Березня, 2017 в 13:05 20 хвилин тому, Oli сказано: трохи проблемно, треба якось заставити зателефонувати
IronSun Опубліковано 3 Березня, 2017 в 14:18 #19 Опубліковано 3 Березня, 2017 в 14:18 1 час назад, Oli сказал: трохи проблемно, треба якось заставити зателефонувати Маякнути з 2 номерів - не передзвонюєте?
charlie Опубліковано 3 Березня, 2017 в 14:41 #20 Опубліковано 3 Березня, 2017 в 14:41 31 хвилин тому, IronSun сказано: Маякнути з 2 номерів - не передзвонюєте? ніколи не передзвонюю на номери, яких не має в контактах, звичка вже така, ще студентська (коли люди мали наворочені телефони на той час, а на рахунку 0 постійно, сам завжди мав на рахунку і мене бісили ті маяки або дай подзвонити)
Revolver Опубліковано 3 Березня, 2017 в 15:23 #21 Опубліковано 3 Березня, 2017 в 15:23 1 hour ago, IronSun said: Маякнути з 2 номерів - не передзвонюєте? плюс можна з олх написати, що дзвонив не дозвонився.
shvager Опубліковано 3 Березня, 2017 в 16:26 #22 Опубліковано 3 Березня, 2017 в 16:26 Так викиньте ту сімку, до дідька...
Dieselsmart Опубліковано 3 Березня, 2017 в 18:17 #23 Опубліковано 3 Березня, 2017 в 18:17 Перезвони недозвони чи олх то розводи на лохів, хто в темі той на таке не ведеться, та й картка не факт що зарегана на номер який публікується.
flashmax Опубліковано 4 Березня, 2017 в 11:49 #24 Опубліковано 4 Березня, 2017 в 11:49 17 годин тому, Dieselsmart сказано: Перезвони недозвони чи олх то розводи на лохів, хто в темі той на таке не ведеться, та й картка не факт що зарегана на номер який публікується. дуже багато людей, не знають ці всі нюанси мають одну сім, до якої підключена карта тай шахраї, напевно мають своїх людей в банку, які їм номерочки дають за процент.
Nana Опубліковано 4 Березня, 2017 в 11:54 Автор #25 Опубліковано 4 Березня, 2017 в 11:54 На продовження моєї теми. Тільки що з Київстару приїхала. Так все гарно і чемно пояснили, що навіть думки не виникло посваритись трохи. Сімку брала для робочих потреб, бо взагалі - на МТСі. От їхній автомат і помітив незрозумілі спалахи активності дзвінків по Україні. Так вони пробують попередити телефонне шахрайство. Відсканували паспорт, вибачились. Чекаю, коли включать. Все просто)))
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.