vaz75 Опубліковано 19 Березня, 2017 в 11:06 #151 Опубліковано 19 Березня, 2017 в 11:06 6 часов назад, Серега89 сказал: заганяйте двигун до такої компресії (двиг в гольфі 1.3), у вас здається компресія +/- 14, різницю відчуваєте? а потім побачим чи потягне він під 900кг з двома пасажирами Іпать-колотіть, ото цінності в людини. Ща, побіжу компресію спущу і спробую цеглу потаскать...
Серега89 Опубліковано 19 Березня, 2017 в 11:27 #152 Опубліковано 19 Березня, 2017 в 11:27 Бля, я вам про одне а ви інше. Скоро ще піпісками тут почнем мірятись. Я доводив свою думку на рахунок б.в автомобілів відносно нових які нам пропонують не даючи право вибору. Ящо мене поставлять перед вибором взяти Пассат б3 (старіший) або део (поновіше) при одній ціні, їздив на тій і на тій. Я, навіть. не задумуючись оберу фольца, і мене взагалі не напрягає що він на 10 років старіший. Це не цінності, це факт, що старіше нормальне авто буває куди міцніше і витриваліше ніж новіші дешеві т.з.
Такер Опубліковано 19 Березня, 2017 в 11:51 #153 Опубліковано 19 Березня, 2017 в 11:51 Назву теми траба змінити.....
MANJAK11 Опубліковано 20 Березня, 2017 в 08:36 #154 Опубліковано 20 Березня, 2017 в 08:36 22 часа назад, Itzamna сказал: Не обращай вніманія на вуменняка, в цього телепуза весняне загострення жовчі навіть якщо на хвилину припустити, що ти правий, то на відміну від мене, з тебе гамно лізе сім днів на тиждень 365 днів на рік, тільки відкрив десь рота й зразу смердить. Майже кожен твій пост завжди пропітаний жовчю, цинізмом й підлістю, в любу пору року, дня і ночі
alexvvv Опубліковано 20 Березня, 2017 в 08:43 #155 Опубліковано 20 Березня, 2017 в 08:43 20 годин тому, Такер сказано: Назву теми траба змінити..... на яку?
FOX Опубліковано 20 Березня, 2017 в 12:58 #156 Опубліковано 20 Березня, 2017 в 12:58 офф топ, згадалося: Дороги наші, ями, я їх не помічаю На "Гольфі" за сто марок не їду, а літаю Хрипят дзінаміки – надривно пайот Земфіра За півгодини вже таможня і кінець ефіра
him Опубліковано 24 Березня, 2017 в 10:47 #158 Опубліковано 24 Березня, 2017 в 10:47 непотемі але приколько
Серега89 Опубліковано 25 Березня, 2017 в 11:10 #159 Опубліковано 25 Березня, 2017 в 11:10 Нагадав 90ті , тоді багато хто казав що іномарки то фуууу, бека, вони не для наших доріг, ламаються, запчасті дорогі і т.д. От жигуль то моща бля. Мова йде не про супер мощ старих німців а про авто (німець, японець, француз, американець...) за мінімум коштів з яким і в якому будеш почувати себе людиною. Будь готовий до поломок це ще мяко сказано - будь готовий до геморою, нервотрьопкі та згаєного часу. Здихатись щоб купити нового жигуля чи део?)))) Або вони, може, хочуть поміняти на щось більш комфортніше, сучасніше, економічніше в міру фінансової можливості. "Жигуля" зато не здихаються бо гроші тягне більшим темпом чим їх відкладаєш на краще авто. Мерс 123, ауді 100, пасат б2....це дійсно супер мощь, якщо зрівняти з москвичами, жигулями... в одній ціновій категорії.
Amor Опубліковано 26 Березня, 2017 в 20:14 Автор #160 Опубліковано 26 Березня, 2017 в 20:14 В 24.03.2017 at 14:57, Alex S сказал: Бери жигуля чи лайноса ,та з максимально свіжим роком, не слухай нікого про супермощь 30ти річних німців.Це мотлох ,від якого всі хочуть здихатись.Народна машина з максимально свіжим роком .Бажано не з кусків, з невеликими косметичними підкрасами.Стан залізяк перевіриш без проблем.Будь просто готовий до поломок і май пару-тройку долярів на терміновий ремонт.Поїздиш, підкопиш, надоїсть ремонт - хімія мотора, хімія салона ,намалюєш губи зовні, і впариш так само як тобі хтось впарив. Був в мене перед тим жигуль 2006 року, а зараз опель 2000 року. По зовнішньому вигляду і салону це взагалі не можливо порівняти (в жигуля зимою сніг міг замітати з закритих дефлекторів). По поломкам також. Обидві машини після купівлі заїхали на ремонт і були максимально зроблені. В першу ж тисячу км від опеля жодних проблем - ідзить та й усе, а в жигулі я за той час вже і стартера ремонтував і до генератора заглядав і все воно розвалювалось Так що не варта та народна машина своїх грошей. Якщо тільки на перший час. Але це моя думка
volker78 Опубліковано 2 Квітня, 2017 в 20:39 #161 Опубліковано 2 Квітня, 2017 в 20:39 ну чо, як кажуть до звіздєлся, перший циліндр став помпою, додатковою (це вже давно було, почучуть і на) так, в мене ланос 1,4 а сенс то 1,3 (лошара) ремонт головки шліфовка на 0,1мм - 250грн клапана, направляючі норм, притерті і відрегульовані зазори (треба буде самому по нанотехнології перерегулювати) замінені сальнікі клапанів і прокладка - 1200грн (1000 - робота) ну патрубок-тройнік ще новий, 40грн, той вже згнив наполовину випускний колектор - висверлили 2 шпильки під штани і дали два болта з гайками (тупо швидко аби сьодня бабла срубіть) - 100 грн в 13-00 завіз - в 19-00 забрав ітого - 1550грн далі новий пас, ролік, маслофільтр, прокладка головки, колекторів, кришки клапанів, штанів, прокладка термостата, промивочне масло 3,5л, основне 4л, антіфріз - влізло 5л для промивання системи охолодження пішло овер9000 приблизно 50 літрів води з колонки (да-да, там де відро вішаєш, або після футбола хлебчеш, що і зробив ) 1 залив, нагрів спустив го ту 1 ітого - 3000 грн з кокаколою, блекджеком і..., нє небуло, бабла секс з гайками робив сам з помощніком, гру пройшов за пятницю і суботу, в гаражі на голодном пайке
volker78 Опубліковано 2 Квітня, 2017 в 21:05 #162 Опубліковано 2 Квітня, 2017 в 21:05 щось з картінками ніасіліл, звиняйте в процесі, виявилось прєнєпрєятнєйшєє - запчастин на ЦПГ на 1,4 нема, нормальних, під 1,3 тіпа є, тобто, або блок на 1,3 купляти або "гільза" і розточка під 1,3, або просто розточка під ремонт болти головки стоять рідні, не міняв, теж, кажуть можуть бути "пластилінові" (20 грн штука - 10 шт), карочє - ужас, шо робится
Amor Опубліковано 10 Квітня, 2017 в 06:06 Автор #163 Опубліковано 10 Квітня, 2017 в 06:06 В 02.04.2017 at 23:39, volker78 сказал: ітого - 3000 грн з кокаколою, блекджеком і..., нє небуло, бабла Ось і всі особливості народного автомобіля. А якщо таке десь станеться на новій іномарці то дешевше викинути той мотор і купити новий ніж робити це все
Серега89 Опубліковано 10 Квітня, 2017 в 17:03 #164 Опубліковано 10 Квітня, 2017 в 17:03 Нові іномарки по 1000000 км відкатують норм, а не по 250 тищ. Та і двигун (та і все впринципі) там не рукожопими робився...
Ha3aP Опубліковано 10 Квітня, 2017 в 17:20 #165 Опубліковано 10 Квітня, 2017 в 17:20 18 хвилин тому, Серега89 сказано: Нові іномарки по 1000000 км відкатують норм, а не по 250 тищ. Та і двигун (та і все впринципі) там не рукожопими робився...
Серега89 Опубліковано 10 Квітня, 2017 в 18:03 #166 Опубліковано 10 Квітня, 2017 в 18:03 Це була відповідь пану Amor на його порівняння. Що ви блін ципляетесь за ті роки... Мені ось ремонт двигла 2.5 дці обійшовся в 12 тищ (прогоріли клапана, пошню хана, + кілометрів так 300 на сухому піддоні) перелік робіт довго озвучувати. Так, вдарило по кишені, але ж я розумію що є за що платити, і це авто суму ремонту відібє без напрягу. Їжджу і не чекаю коли знову щось вилізе, та не тримаю майстрів на бистрому наборі . тому, що ті запчастини на део в основному половину свого ресурсу відїжджають.
Savage Опубліковано 10 Квітня, 2017 в 18:35 #167 Опубліковано 10 Квітня, 2017 в 18:35 1 час назад, Серега89 сказал: Нові іномарки по 1000000 км відкатують норм Мільйон викатували одиниці і то з покоління 90-их / 00-их, коли машини робили на совість. А зараз у всіх іномарках виробники свідомо закладають малий ресурс деталей, щоб заробляти на продажі запчастин і новіших моделей.
Amor Опубліковано 23 Травня, 2017 в 04:57 Автор #168 Опубліковано 23 Травня, 2017 в 04:57 7 минут назад, Alex S сказал: Ну що там якого корча з 3тони купив? Чи поки що передумав? Я придбав Opel Astra 2000року Вже третій місяць катаюсь
Savage Опубліковано 23 Травня, 2017 в 05:35 #169 Опубліковано 23 Травня, 2017 в 05:35 1 минуту назад, Dim@ сказал: За 3000? Швидше всього на бляхах.
Amor Опубліковано 23 Травня, 2017 в 09:09 Автор #170 Опубліковано 23 Травня, 2017 в 09:09 3 часа назад, Savage сказал: Швидше всього на бляхах. Все вірно. Я вже писав в цій темі)
CTyDeHT Опубліковано 30 Травня, 2017 в 18:37 #171 Опубліковано 30 Травня, 2017 в 18:37 за рік мав 2 машини в такій ціновій категорії: 1. ЛАДА 2111 2007р ремонтую регулярно раз-два в місяць. серйозного нічого не було, то підвіска, то ........, блін, знов підвіска..то завіси дверні робив, хоча як такої нагальної потреби не було, просто рішив зробити. від'їздив поки рік, приблизно 30000км, в ремонт вкладую від 100грн до 700грн (найдорожча запчастина була радіатор). всі роботи проводжу сам 2. мерс w210 на бляхах 1996р ремонтую регулярно, тих самих пару раз в місяць, так само в основному проблеми з підвіскою. стараюсь ремонтувати все сам, що не можу- їду на сто, в ремонт вкладаю від 800грн за резиночки в підвіску до 2000 (з яких 1500 за роботу на сто). проблем рівно стільки ж, різниця тільки в ціні, в тому, що інколи запчастини треба замовляти і чекати ще, до слова, приходиться варити, бо гнилий, як чорт ну й заміна масла дороговато обходиться, бо масла влізає 7.5л наїздив поки 5000км комфортніше звісно в іномарці, але й на ладі неодноразово їздив в карпати і зимою і літом, і корона не впала з голови кожен сам для себе має вирішувати що йому взяти за ту суму і що він готовий вкладати в ремонт, ібо машина за 3000 явно буде ламатись
Amor Опубліковано 31 Травня, 2017 в 05:33 Автор #172 Опубліковано 31 Травня, 2017 в 05:33 @CTyDeHT Можливо вам попалась така машина? В мене по кузову майже немає іржі, тільки на кришці багажника чуть чуть і то з внутрішньої сторони. За 5000км я ремонтувався всього два рази. Перший раз заміна стійок стабілізатора - 500грн і остання це заміна (ремонт) маслопровідних трубок до турбіни. З роботою і трубками обійшлось все десь біля 1000грн. Це все що я ремонтував А на попередньому жигулі то і стартер ремонтував і генератор і підвіску і по електриці куча проблем, а на гниль навіть уваги там не звертав. В першу чергу все залежить від стану автомобіля і якості запчастин
CTyDeHT Опубліковано 9 Червня, 2017 в 16:31 #173 Опубліковано 9 Червня, 2017 в 16:31 В 31.05.2017 at 08:33, Amor сказал: @CTyDeHT Можливо вам попалась така машина? В мене по кузову майже немає іржі, тільки на кришці багажника чуть чуть і то з внутрішньої сторони. За 5000км я ремонтувався всього два рази. Перший раз заміна стійок стабілізатора - 500грн і остання це заміна (ремонт) маслопровідних трубок до турбіни. З роботою і трубками обійшлось все десь біля 1000грн. Це все що я ремонтував А на попередньому жигулі то і стартер ремонтував і генератор і підвіску і по електриці куча проблем, а на гниль навіть уваги там не звертав. В першу чергу все залежить від стану автомобіля і якості запчастин якщо в Вас теж w210 і Ви впевнені що він без іржі, то це дуже хороша машина. Дай Бог Вам не доведеться знімати задню балку і Ви не стикнетесь з згнившими повністю лонжеронами, які з вигляду вроді норм, але протикаються викруткою наскрізь
Гість Опубліковано 10 Червня, 2017 в 19:13 #174 Опубліковано 10 Червня, 2017 в 19:13 В 09.06.2017 at 19:31, CTyDeHT сказал: якщо в Вас теж w210 і Ви впевнені що він без іржі, то це дуже хороша машина. Дай Бог Вам не доведеться знімати задню балку і Ви не стикнетесь з згнившими повністю лонжеронами, які з вигляду вроді норм, але протикаються викруткою наскрізь По справжньому хороший 210-й буде там коштувати майже так як тут. Ніхто такі машини на бляхах не гонить
Гість Опубліковано 10 Червня, 2017 в 19:30 #175 Опубліковано 10 Червня, 2017 в 19:30 В 09.06.2017 at 19:31, CTyDeHT сказал: якщо в Вас теж w210 і Ви впевнені що він без іржі, то це дуже хороша машина. Дай Бог Вам не доведеться знімати задню балку і Ви не стикнетесь з згнившими повністю лонжеронами, які з вигляду вроді норм, але протикаються викруткою наскрізь По справжньому хороший 210-й буде там коштувати майже так як тут. Ніхто такі машини на бляхах не гонить
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.