Перейти до змісту

Допоможіть вибрати авто до 3000$


Amor

Рекомендовані повідомлення

6 часов назад, Серега89 сказал:

заганяйте двигун до такої компресії (двиг в гольфі 1.3), у вас здається компресія +/- 14, різницю відчуваєте? а потім побачим чи потягне він під 900кг з двома пасажирами

Іпать-колотіть, ото цінності в людини.

Ща, побіжу компресію спущу і спробую цеглу потаскать...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 188
  • Створено
  • Остання відповідь

Бля, я вам про одне а ви інше. Скоро ще піпісками тут почнем мірятись.

Я доводив свою думку на рахунок б.в автомобілів відносно нових які нам пропонують не даючи право вибору.

Ящо мене поставлять перед вибором взяти Пассат б3 (старіший) або део (поновіше) при одній ціні, їздив на тій і на тій. Я, навіть. не задумуючись оберу фольца, і мене взагалі не напрягає що він на 10 років старіший.

Це не цінності, це факт, що старіше нормальне авто буває куди міцніше і витриваліше ніж новіші дешеві т.з. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Назву теми траба змінити.....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

22 часа назад, Itzamna сказал:

Не обращай вніманія на вуменняка, в цього телепуза весняне загострення жовчі :)

навіть якщо на хвилину припустити, що ти правий, то на відміну від мене, з тебе гамно лізе сім днів на тиждень 365 днів на рік, тільки відкрив десь рота й зразу смердить. Майже кожен твій пост завжди пропітаний жовчю, цинізмом й підлістю, в любу пору року, дня і ночі

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

20 годин тому, Такер сказано:

Назву теми траба змінити.....

на яку?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

офф топ, згадалося:

 

Дороги наші, ями, я їх не помічаю
На "Гольфі" за сто марок не їду, а літаю
Хрипят дзінаміки – надривно пайот Земфіра
За півгодини вже таможня і кінець ефіра

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

непотемі але приколько :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нагадав 90ті :D, тоді багато хто казав що іномарки то фуууу, бека, вони не для наших доріг, ламаються, запчасті дорогі і т.д. От жигуль то моща бля.

Мова йде не про супер мощ старих німців  а про авто (німець, японець, француз, американець...) за мінімум коштів з яким і в якому будеш почувати себе людиною.

Будь готовий до поломок це ще мяко сказано - будь готовий до геморою, нервотрьопкі та згаєного часу.

Здихатись щоб купити нового жигуля чи део?)))) Або вони, може, хочуть поміняти на щось більш комфортніше, сучасніше, економічніше в міру фінансової можливості.

"Жигуля" зато не здихаються бо гроші тягне більшим темпом чим їх відкладаєш на краще авто.

Мерс 123, ауді 100, пасат б2....це дійсно супер мощь, якщо зрівняти з москвичами, жигулями... в одній ціновій категорії.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 24.03.2017 at 14:57, Alex S сказал:

Бери жигуля чи лайноса ,та з максимально свіжим роком, не слухай нікого про супермощь 30ти річних німців.Це мотлох ,від якого всі хочуть здихатись.Народна машина з максимально свіжим роком .Бажано не з кусків, з невеликими косметичними підкрасами.Стан залізяк перевіриш без проблем.Будь просто готовий до поломок і май пару-тройку долярів на терміновий ремонт.Поїздиш, підкопиш, надоїсть ремонт - хімія мотора, хімія салона ,намалюєш губи зовні, і впариш так само як тобі хтось впарив.

 

Був в мене перед тим жигуль 2006 року, а зараз опель 2000 року. По зовнішньому вигляду і салону це взагалі не можливо порівняти (в жигуля зимою сніг міг замітати з закритих дефлекторів). По поломкам також. Обидві машини після купівлі заїхали на ремонт і були максимально зроблені. В першу ж тисячу км від опеля жодних проблем - ідзить та й усе, а в жигулі я за той час вже і стартера ремонтував і до генератора заглядав і все воно розвалювалось :)

Так що не варта та народна машина своїх грошей. Якщо тільки на перший час. Але це моя думка

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ну чо, як кажуть до звіздєлся, перший циліндр став помпою, додатковою (це вже давно було, почучуть і на)

так, в мене ланос 1,4 а сенс то 1,3 (лошара) ;)

 

ремонт головки

шліфовка на 0,1мм - 250грн

клапана, направляючі норм, притерті і відрегульовані зазори (треба буде самому по нанотехнології перерегулювати)

замінені сальнікі клапанів і прокладка - 1200грн (1000 - робота)

ну патрубок-тройнік ще новий, 40грн, той вже згнив наполовину

випускний колектор - висверлили 2 шпильки під штани і дали два болта з гайками (тупо швидко аби сьодня бабла срубіть) - 100 грн

в 13-00 завіз - в 19-00 забрав

ітого - 1550грн

далі

новий пас, ролік, маслофільтр, прокладка головки, колекторів, кришки клапанів, штанів, прокладка термостата, промивочне масло 3,5л, основне 4л, антіфріз  - влізло 5л

для промивання системи охолодження пішло овер9000  приблизно 50 літрів води з колонки (да-да, там де відро вішаєш, або після футбола хлебчеш, що і зробив ;) )

1 залив, нагрів спустив

го ту 1

ітого - 3000 грн з кокаколою, блекджеком і..., нє небуло, бабла :)

секс з гайками робив сам з помощніком, гру пройшов за пятницю і суботу, в гаражі на голодном пайке

 

0-02-04-0e9e3340435b8eacd227b8271439bfd839a1f9d19069d02f4cc849c9dddf8d26_full.jpg

0-02-05-5eee091125936e3d28b86b5985edd8570e078d647a7393831b4c3365083619c8_full.jpg

0-02-04-95303c27db7878500556810ae95722eb451a4ec19eba31ba5958035035957c53_full.jpg

0-02-05-652177d073ab5e43f91fb12ab3e4ff0b42ca970aa81349018bcd227df72eec03_full.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

щось з картінками ніасіліл, звиняйте

в процесі, виявилось прєнєпрєятнєйшєє - запчастин на ЦПГ на 1,4 нема, нормальних, під 1,3 тіпа є, тобто, або блок на 1,3 купляти або "гільза" і розточка під 1,3, або просто розточка під ремонт

болти головки стоять рідні, не міняв, теж, кажуть можуть бути "пластилінові" (20 грн штука - 10 шт), карочє  - ужас, шо робится :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 02.04.2017 at 23:39, volker78 сказал:

ітого - 3000 грн з кокаколою, блекджеком і..., нє небуло, бабла :)

 

Ось і всі особливості народного автомобіля. А якщо таке десь станеться на новій іномарці то дешевше викинути той мотор і купити новий ніж робити це все

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нові іномарки по 1000000 км відкатують норм, а не по 250 тищ. Та і двигун (та і все впринципі) там не рукожопими робився...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

18 хвилин тому, Серега89 сказано:

Нові іномарки по 1000000 км відкатують норм, а не по 250 тищ. Та і двигун (та і все впринципі) там не рукожопими робився...

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Це була відповідь пану Amor на його порівняння. Що ви блін ципляетесь за ті роки...

Мені ось ремонт двигла  2.5 дці обійшовся в 12 тищ (прогоріли клапана, пошню хана, + кілометрів так 300 на сухому піддоні) перелік робіт довго озвучувати. Так, вдарило по кишені, але ж я розумію що є за що платити, і це авто суму ремонту відібє без напрягу. Їжджу і не чекаю коли знову щось вилізе, та не тримаю майстрів на бистрому наборі :D. тому, що ті запчастини на део в основному половину свого ресурсу відїжджають.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, Серега89 сказал:

Нові іномарки по 1000000 км відкатують норм

Мільйон викатували одиниці і то з покоління 90-их / 00-их, коли машини робили на совість. А зараз у всіх іномарках виробники свідомо закладають малий ресурс деталей, щоб заробляти на продажі запчастин і новіших моделей.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...
7 минут назад, Alex S сказал:

Ну що там якого корча з 3тони купив? Чи поки що передумав?

 

Я придбав Opel Astra 2000року :)

Вже третій місяць катаюсь

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 минуту назад, Dim@ сказал:

За 3000?

Швидше всього на бляхах.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 часа назад, Savage сказал:

Швидше всього на бляхах.

 

Все вірно. Я вже писав в цій темі)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

за рік мав 2 машини в такій ціновій категорії: 

 

1. ЛАДА 2111 2007р

ремонтую регулярно раз-два в місяць. серйозного нічого не було, то підвіска, то ........, блін, знов підвіска..то завіси дверні робив, хоча як такої нагальної потреби не було, просто рішив зробити. від'їздив поки рік, приблизно 30000км, в ремонт вкладую від 100грн до 700грн (найдорожча запчастина була радіатор). всі роботи проводжу сам

 

2. мерс w210 на бляхах 1996р

ремонтую регулярно, тих самих пару раз в місяць, так само в основному проблеми з підвіскою. стараюсь ремонтувати все сам, що не можу- їду на сто, в ремонт вкладаю від 800грн за резиночки в підвіску до 2000 (з яких 1500 за роботу на сто). проблем рівно стільки ж, різниця тільки в ціні, в тому, що інколи запчастини треба замовляти і чекати

ще, до слова, приходиться варити, бо гнилий, як чорт

ну й заміна масла дороговато обходиться, бо масла влізає 7.5л

наїздив поки 5000км

 

комфортніше звісно в іномарці, але й на ладі неодноразово їздив в карпати і зимою і літом, і корона не впала з голови

 

кожен сам для себе має вирішувати що йому взяти за ту суму і що він готовий вкладати в ремонт, ібо машина за 3000 явно буде ламатись

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@CTyDeHT Можливо вам попалась така машина? :) 

В мене по кузову майже немає іржі, тільки на кришці багажника чуть чуть і то з внутрішньої сторони. За 5000км я ремонтувався всього два рази. Перший раз заміна стійок стабілізатора - 500грн і остання це заміна (ремонт) маслопровідних трубок до турбіни. З роботою і трубками обійшлось все десь біля 1000грн. Це все що я ремонтував

 

А на попередньому жигулі то і стартер ремонтував і генератор і підвіску і по електриці куча проблем, а на гниль навіть уваги там не звертав.

В першу чергу все залежить від стану автомобіля і якості запчастин

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...
В 31.05.2017 at 08:33, Amor сказал:

@CTyDeHT Можливо вам попалась така машина? :) 

В мене по кузову майже немає іржі, тільки на кришці багажника чуть чуть і то з внутрішньої сторони. За 5000км я ремонтувався всього два рази. Перший раз заміна стійок стабілізатора - 500грн і остання це заміна (ремонт) маслопровідних трубок до турбіни. З роботою і трубками обійшлось все десь біля 1000грн. Це все що я ремонтував

 

А на попередньому жигулі то і стартер ремонтував і генератор і підвіску і по електриці куча проблем, а на гниль навіть уваги там не звертав.

В першу чергу все залежить від стану автомобіля і якості запчастин

якщо в Вас теж w210 і Ви впевнені що він без іржі, то це дуже хороша машина. Дай Бог Вам не доведеться знімати задню балку і Ви не стикнетесь з згнившими повністю лонжеронами, які з вигляду вроді норм, але протикаються викруткою наскрізь

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 09.06.2017 at 19:31, CTyDeHT сказал:

якщо в Вас теж w210 і Ви впевнені що він без іржі, то це дуже хороша машина. Дай Бог Вам не доведеться знімати задню балку і Ви не стикнетесь з згнившими повністю лонжеронами, які з вигляду вроді норм, але протикаються викруткою наскрізь

По справжньому хороший 210-й буде там коштувати майже так як тут. Ніхто такі машини на бляхах не гонить

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 09.06.2017 at 19:31, CTyDeHT сказал:

якщо в Вас теж w210 і Ви впевнені що він без іржі, то це дуже хороша машина. Дай Бог Вам не доведеться знімати задню балку і Ви не стикнетесь з згнившими повністю лонжеронами, які з вигляду вроді норм, але протикаються викруткою наскрізь

По справжньому хороший 210-й буде там коштувати майже так як тут. Ніхто такі машини на бляхах не гонить

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...