snouden Опубліковано 18 Березня, 2017 в 00:30 #126 Опубліковано 18 Березня, 2017 в 00:30 в сенса є якийсь особливий шарм і дух, важко пояснити хто не їздив
vaz75 Опубліковано 18 Березня, 2017 в 05:50 #127 Опубліковано 18 Березня, 2017 в 05:50 На Ланос\Сенс гонить той, хто його не мав - це чудовий автомобіль економ-каласа. В мене за 10 років претензій особливих до нього немає. Пам'ятаю, як в далекому 1998 році приїжджав до нас головний по ДЕУ в Україні кореєць і показував нам на Ланоси, що скопилися на складі по овер 15 тис доларів (на ті часи то сумасшедші кошти), і казав "дивіться, це ваш "Жигуль" в майбутньому" (типу народний автомобіль). Нам було так смішно, що дядько не в своєму розумі. Але він щось таки знав. Пропоную припинити "про Ланоси".
Серега89 Опубліковано 18 Березня, 2017 в 06:48 #128 Опубліковано 18 Березня, 2017 в 06:48 Їздив на цих авто, правда не довго, ніякого позитива як до так і після. Якщо щось і обирати з них то тільки з опельовським мотором та коробкою, все інше повне г..... "Народними" вони стали тільки із за відсутності вибору, просто поставили перед фактом - або старе іржаве корито, або новий недоавтомобіль. Дали б можливість купувати, хоть, навіть б.в. авто по "європейських" цінах, впевнений що 95% їх власників цей вибір не зробили. https://auto.ria.com/auto_audi_a6_19360565.html - авто по ціні ланоса, для прикладу...
Savage Опубліковано 18 Березня, 2017 в 08:24 #129 Опубліковано 18 Березня, 2017 в 08:24 1 час назад, Cherman сказал: Тільки от, по ціні одної запчастини до цих автівок, можна перебрати весь ланос. +100. Тим більше там вище ТС написав: 20 часов назад, Amor сказал: Я пассат відсіяв через вартість підвіски Враховуючи це, який смисл пропонувати йому Audi A6 C5, яка побудована на тій же платформі, що VW Passat B5?
Серега89 Опубліковано 18 Березня, 2017 в 08:34 #130 Опубліковано 18 Березня, 2017 в 08:34 Ви купуєте т.з щоб його ремонтувати, чи комфортно, впевнено пересуватись. Ті запчастини кілька разів довше прослужать, ніж барахло з сирця на ланоси. Зараз ганяю на Рено Мастері 2006р, запчастини середні по ціні, дак за 3 роки добротної їзди поміняв 2 опори, паливну трубку та свічки накалу і ще підшипники передні на підході, део потянулоб не менше думаю... Якщо обирати т.з за такими показниками то вже краще вел або маршрутний транспорт, бо власне ато щей заправляти потрібно, а так дешевше буде.
Серега89 Опубліковано 18 Березня, 2017 в 09:12 #131 Опубліковано 18 Березня, 2017 в 09:12 Для себе, на таку суму взяв би Passat B3 1.9 TDI або газ, в універсалі, авто більш-менш комфортне, просторе, економне, можна і перевезти вантаж який при потребі.
Серега89 Опубліковано 18 Березня, 2017 в 11:15 #132 Опубліковано 18 Березня, 2017 в 11:15 Комфорт і впевненість звязок з ціною ремонту має незначний. Купити, вибачте на слові, гімно ї ремонтувати його через місяць за 200 гривень (+ потрачений час) це не економія в порівнянні з більш-менш нормальним авто, ремон якого в рік обійдеться 1000-1500. Про фразу " Я не такий багатий щоб купувати дешеві речі" не чули? Живий приклад і не раз перевірений. В батька, таксисти на део постійні клієнти (деколи йому допомагаю з ремонтом) ті всі недорогі запчастини общупав от і до. Підшипники які наїджали 5 тис, кулачки нові викидали через місяць, кольца які можна намотати на палець і тд.і тп. - але ж запчастини зато недорогі... Купив сенс - маєш секс, не від балди придумали
Savage Опубліковано 18 Березня, 2017 в 11:41 #133 Опубліковано 18 Березня, 2017 в 11:41 15 минут назад, Серега89 сказал: це не економія в порівнянні з більш-менш нормальним авто, ремон якого в рік обійдеться 1000-1500 Ремонт 10-15-річної іномарки обходиться в 50 баксів на рік? 20 минут назад, Серега89 сказал: Про фразу " Я не такий багатий щоб купувати дешеві речі" не чули? От тільки цей вислів справедливий до авто, якому 1-2 роки від сили, а не до тих що розміняли по 300-500 тис. пробігу і змінили 100500 власників.
Серега89 Опубліковано 18 Березня, 2017 в 12:00 #134 Опубліковано 18 Березня, 2017 в 12:00 Я свою думку висказав, немаю часу тут з вами сперичатись, я вам і піврічне авто затаскаю так, що його простіше на метал буде здати ніж ремонтувати. Ціну вказав образну... Якщо нове ато зліплене з "гімна", то скільки ти його не хвали, воно не буде краще за 10 літню іномарку з пробігом у 300 тис. Моє перше авто Гольф2 з пробігом у 960 тис км., брав його у підношеному стані, човп його 2 роки "не ремонтуючи" і продав на пару 100 баксів дешевше, сенс і йому подібні зачахли б на перших місяцях тих знущань.
Savage Опубліковано 18 Березня, 2017 в 12:16 #135 Опубліковано 18 Березня, 2017 в 12:16 3 минуты назад, Серега89 сказал: Моє перше авто Гольф2 з пробігом у 960 тис км., брав його у підношеному стані, човп його 2 роки "не ремонтуючи" Те, що ти його не ремонтував, не значить, що воно не ламалось . 8 минут назад, Серега89 сказал: Ціну вказав образну... То може спочатку треба було б загуглити, скільки коштує перебрати алюмінієву "многоричажку" чи, скажімо, замінити паливну систему на Аудюшному дизелі, а тоді вже вказувати "образну" ціну.
Серега89 Опубліковано 18 Березня, 2017 в 14:51 #136 Опубліковано 18 Березня, 2017 в 14:51 Може ще ціну підвіски майбаха тут порахувати? чи ремонт головки камаро?.., нащо той лепет. Людина шукає бюджетне авто, от і гугліть відносно, для прикладу задня підвіска пасата б3 і сенса. Яка буде різниця в ремонті і яке авто на цій відремонтованій підвісці скільки наїздить?, 95% даю на користь фольца. Не ремонтував, тому що був впевнений в основних агрегатах, крім мотора (9.7.6.7 якщо память не зраджує)
Savage Опубліковано 18 Березня, 2017 в 15:22 #137 Опубліковано 18 Березня, 2017 в 15:22 18 минут назад, Серега89 сказал: Може ще ціну підвіски майбаха тут порахувати? чи ремонт головки камаро? Так ти ж сам кинув сюди посилання на Audi C5, а потім написав про обслуговування в 50 баксів в рік. Так що не зістрибуй. 21 минуту назад, Серега89 сказал: Не ремонтував, тому що був впевнений в основних агрегатах, крім мотора (9.7.6.7 якщо память не зраджує) А, ну, якщо підхід до авто - "їзжу, поки на дорозі не розвалиться", то, дійсно будь-яка машина буде дешева в обслуговуванні (... правда, недовго ).
Серега89 Опубліковано 18 Березня, 2017 в 16:53 #138 Опубліковано 18 Березня, 2017 в 16:53 Не треба перекручувати слова, яж написав " був впевнений в основних агрегатах ", якщо у вас тарабанить глушак, клапана цокають і т.д. повід для істерики і бігом бігти на сервіс бо авто розсипається на ходу то це ваші проблеми, там таких люблять . Посилання скинув на фразу що Ланос став народним авто, пояснюючи що цьому народу вибору то не дали. Я все сказав, набридло уже. А любітєлі економії нехай переконують далі що дешевий шлак то нормальне авто бо запчасті дешеві.. Мож вони користуються ще і кнопочними дзвонілками, бо розхідники дешевші ніж на сенсорні, живуть в кімнаті общаги бо комуналка дешевша ніж за трьошку і т.д. Якщо жити за таким принципом то ніколи з Г...на не вилізти, треба стимулювати себе до кращого, замість того щоб думати як зекономити краще думати як заробити більше. Ось авто і буде першим рушієм .
Юріч Опубліковано 18 Березня, 2017 в 19:00 #139 Опубліковано 18 Березня, 2017 в 19:00 Короче говоря: " Не надо бояться еб@ться, нужно еб@ться".
romanc Опубліковано 19 Березня, 2017 в 05:37 #140 Опубліковано 19 Березня, 2017 в 05:37 12 часа назад, Серега89 сказал: Не треба перекручувати слова, яж написав " був впевнений в основних агрегатах ", якщо у вас тарабанить глушак, клапана цокають і т.д. повід для істерики і бігом бігти на сервіс бо авто розсипається на ходу то це ваші проблеми, там таких люблять . Посилання скинув на фразу що Ланос став народним авто, пояснюючи що цьому народу вибору то не дали. Я все сказав, набридло уже. А любітєлі економії нехай переконують далі що дешевий шлак то нормальне авто бо запчасті дешеві.. Мож вони користуються ще і кнопочними дзвонілками, бо розхідники дешевші ніж на сенсорні, живуть в кімнаті общаги бо комуналка дешевша ніж за трьошку і т.д. Якщо жити за таким принципом то ніколи з Г...на не вилізти, треба стимулювати себе до кращого, замість того щоб думати як зекономити краще думати як заробити більше. Ось авто і буде першим рушієм . А много знаешь таких, которые имеют возможность ездить на новом авто и жить в трешке, а ездят на жигулях живя в коммуналке? Почему ты ездишь по домашним делам на коммерческом транспорте, а не используешь второй легковой автомобиль?
Tatarin Опубліковано 19 Березня, 2017 в 06:26 #141 Опубліковано 19 Березня, 2017 в 06:26 Юріч . а яку машину ви собі купили?
vaz75 Опубліковано 19 Березня, 2017 в 06:35 #142 Опубліковано 19 Березня, 2017 в 06:35 8 минут назад, Tatarin сказал: Юріч . а яку машину ви собі купили? Трошки поклацати менюшками форума і вуаля:
MANJAK11 Опубліковано 19 Березня, 2017 в 07:08 #143 Опубліковано 19 Березня, 2017 в 07:08 14 часа назад, Серега89 сказал: Не треба перекручувати слова, яж написав " був впевнений в основних агрегатах ", якщо у вас тарабанить глушак, клапана цокають і т.д. повід для істерики і бігом бігти на сервіс бо авто розсипається на ходу то це ваші проблеми, там таких люблять . Я представляю, скільки прийшлось вкинути бабла людині, яка купила в вас того гольфа, щоб просто довести машину до нормального стану, щоб не боячись їхати овер 100км в одну сторону Хоча загалом з вами згідний, краще купити гольфа ніж сенса, просто треба щоб про запас лежало декілька сотень баксів. Разом з тим, таки треба тримати авто в належному стані, бо одні невідремонтовані поломки тягнуть за собою інші, кількість нагромаджуєтся й комусь таки прийдется їх ремонтувати, причому в кінечному результаті вартість буде значно вища, ніж коли робити по мірі їх появи
Серега89 Опубліковано 19 Березня, 2017 в 09:36 #144 Опубліковано 19 Березня, 2017 в 09:36 3 часа назад, romanc сказал: А много знаешь таких, которые имеют возможность ездить на новом авто и жить в трешке, а ездят на жигулях живя в коммуналке? Почему ты ездишь по домашним делам на коммерческом транспорте, а не используешь второй легковой автомобиль? Знаю і таких, які сушать перець горошок з закруток, щоб на другий рік його використати... Проживаючи біля Варшавки - купують гараж на Дубенській в дєбрях, бо там дешевше. Подібного знаю багато. На комерційному їжджу тому що: 1 Розхід палива цього ато цілком мене задовільняє (десь викладав тут дані з бортового компютера) 2 Кількість місць, більша ніж у легкового + 3 чоловіка в ряді сидять вільно а не душать один одного плечима. 3 Багажник - не задумуюсь як, що і куди впихнути щоб все влізло 4 Місця біля будинку і так невистачає, ще одне авто -проблема з парковкою. 5 Почуваюсь більш захищеним на дорозі (масса і міцність кузова побільше легкового). Бачив дтп такого сарая і гольф 3 лоб в лоб - мотор гольфа майже в салоні, у буса з зовні крило, фара, бампер розбиті... Відповідь для MANJAK11 : Цього гольфа я продав за пів ціни (так як взяв його також дешево) від середньої на той момент, продав знайомому який на ньому їздив також і цю машину знав. Ось цей корч, щоб ви собі занадто не накручували
Savage Опубліковано 19 Березня, 2017 в 10:29 #145 Опубліковано 19 Березня, 2017 в 10:29 Двигун присмерті, зате стопи тоновані - класика жанру.
Серега89 Опубліковано 19 Березня, 2017 в 10:40 #146 Опубліковано 19 Березня, 2017 в 10:40 Зато цей полутруп розганяв гольфа на першій передачі до 80, другій до 120. Тягнув палету цегли (практично вага цього авто) в салоні, правда на 4 вже не їхав. Бачили хоть одного сенса чи йому подібних з такою компресією на ходу?
vaz75 Опубліковано 19 Березня, 2017 в 10:50 #147 Опубліковано 19 Березня, 2017 в 10:50 7 минут назад, Серега89 сказал: Бачили хоть одного сенса чи йому подібних з такою компресією на ходу? Що ти мелеш? Мій ланос тягнув 2 європалети побутової хімії, розтиканої по багажнику і всьому салону, і на 4-ій теж. спєц, блін. Аби обісрати.
romanc Опубліковано 19 Березня, 2017 в 10:56 #148 Опубліковано 19 Березня, 2017 в 10:56 Тю, у меня Пыжик за штуку баксов ехал с Праги набитый всякой фигней, при том зад сидел на на тех местах, где должны быть отбойники подвески, почти всю дорогу на 4-5 скорости.)))
vaz75 Опубліковано 19 Березня, 2017 в 11:02 #149 Опубліковано 19 Березня, 2017 в 11:02 @romanc так і я про це. Що за порівняння.
Серега89 Опубліковано 19 Березня, 2017 в 11:03 #150 Опубліковано 19 Березня, 2017 в 11:03 9 минут назад, vaz75 сказал: Що ти мелеш? Мій ланос тягнув 2 європалети побутової хімії, розтиканої по багажнику і всьому салону, і на 4-ій теж. спєц, блін. Аби обісрати. заганяйте двигун до такої компресії (двиг в гольфі 1.3), у вас здається компресія +/- 14, різницю відчуваєте? а потім побачим чи потягне він під 900кг з двома пасажирами
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.