gorik Опубліковано 15 Квітня, 2008 в 08:54 #1 Опубліковано 15 Квітня, 2008 в 08:54 Вчора сталася зі мною така прикрість.Їду собі в маршрутці з роботи, прошу водія зупинитися на зупинці(методом натискання кнопки "сигнал до водія") - нуль реакції, прошу зупинитися словами - нуль реакції. Якраз проїзджає зупинку, я підходжу до нього і запитую, чому не зупиняємося на зупинці - нуль реакції, при чому "летить" з нормальною швидкістю, я повторюю запитання, але вже на нервових тонах - нуль реакції. Після чого зупиняється на наступній зупинці ні сказавши ні слова, я вийшов, записав номера.При чому колись не став водій моїй дружині, і мене це настільки заїло, що маю велике бажання написати петицію в міськраду. Підскажіть, як це правильно зробити, оформити, куди звернутися. І що грозить таким "шумахерам".
foxx77 Опубліковано 15 Квітня, 2008 в 09:11 #2 Опубліковано 15 Квітня, 2008 в 09:11 Треба було гроші назад забирати, шоб назад доїхати.
Harddriver Опубліковано 15 Квітня, 2008 в 09:13 #3 Опубліковано 15 Квітня, 2008 в 09:13 Шукай перевізника (власника) і настукай - якщо людина не може виконувати як слід свою роботу - хай попробує щастя у чомусь іншому.Не поможе - пиши листа довільної форми на Луцьку міську адміністрацію, транспортний відділ. Вони відають ліцензіями на перевезення і у перевізника можуть бути серйозні проблеми.Фішка в тому, що такий лист юридично трактується як звернення громадян, на яке мусить бути дана офіційна відповідь в місячний термін. Звичайно, можуть відписатись і покласти "під сукно", але в потрібний момент дістануть і попсують добряче перевізникові нерви.
keepo Опубліковано 15 Квітня, 2008 в 09:25 #4 Опубліковано 15 Квітня, 2008 в 09:25 Маршрут міський?Зайди для початку в автотранспортне управління (Зв"язківців 1-Б, 3-й поверх), там само сидять інпектори, які перевіряють роботу транспортників. Напиши і принеси з собою оригінал і копію скарги, бажано її писати без крилатих фраз і емоцій (шапку остав чисту, там треба запитати на чиє ім"я писати). Коротко, точно і по факту: водій, маршрут такий-то, держномер, час де і коли був, ігнорував прохання зупинитись на зупинці, зневажливо ставився до пасажирів ітд... прошу прийняти міри.Ставиш в секретарки вхідний номер на оригіналі, що віддаєш і на своїй копії (номери мають буит однакові). Можеш і з замом поспілкуватись або з директором, це вже як тобі хочеться.ЗІ не забувайте, що маршрутчики теж люди і ніщо людське їм не чужде... він міг вас образити і не зі зла.
Alto®WoLF Опубліковано 15 Квітня, 2008 в 09:37 #5 Опубліковано 15 Квітня, 2008 в 09:37 Задумался водила о чём-то своём... вот и "провтыкал" сигнал остановки. Он же не грубил пассажирам... Согласен с тем что факт не приятный, но можно и с другой стороны посмотреть на данную ситуацию. Например после работы выпала возможность прогуляться пешком 2-ве остановки... так сказать размяться перед сном Не стоит поднимать шум из-за такой простой ситуации... и так кругом мир перевернулся с ног на голову, живите проще и Ваши нервы будут спокойны. P.S. Если некуда девать негатив... тогда вперёд! заявы строчить!
kudrom Опубліковано 15 Квітня, 2008 в 11:12 #6 Опубліковано 15 Квітня, 2008 в 11:12 нічого, треба строчити, це стимулює дисциплінованість, а то всі надто "задумчіві",..
gorik Опубліковано 15 Квітня, 2008 в 11:19 Автор #7 Опубліковано 15 Квітня, 2008 в 11:19 Я розумію коли шофер "завтикав", я донього підійшов і спитав чого не зупиняємось, і він принаймні сказав би шо завтикав (я не прошу вибачатися, я просто хочу пояснення). А то дивиться на мене скоса в дзеркало і газує, це називається умисно не зупинився.Колись писали в темі про подорожчання проїзду, що вони - сфера послуг (обслуга) і не портібно створювати лишніх проблем, хамити і тому подібному.Для прикладу, що буде якщо в ресторані вам замість замовленої страви принесуть щось інше тільки через те, що хтось "завтикав". Ви просто його з`їсте, чи будете обурюватися? Треба просто мати культуру, і все тоді буде нормально.P.S. Маршрут міський №25, не зупинився на зупинці маршрутного таксі, між зупинками Соборності і Аверс як їхати на 40-й.
Zheny@ Опубліковано 15 Квітня, 2008 в 14:34 #8 Опубліковано 15 Квітня, 2008 в 14:34 Є "гаряча лінія" міського голови. між іншим у кожній маршрутці ОБОВ'ЯЗКОВО повинен на видному місці бути зазначений їхній номер. ( не пам'ятаю тому й казати не берусь). Можна зателефонувати туди і оформити скаргу таким чином. Назвавши № маршруту та держ. номерні знаки авто.Пан Ярчик зможе правильно це сформулювати, текст заяви маю на увазі.Це між іншим непоодинокі випадки.. Вони (маршрутчики) можуть не стати на вимогу , коли людина хоче увійти у маршрутку, теж безнаказано..Тому варто наказати одного - "дабы другим не повадно было"©
Andruha_gpz28 Опубліковано 15 Квітня, 2008 в 15:26 #9 Опубліковано 15 Квітня, 2008 в 15:26 Був в аналогічній ситуації. Я розумію так. Якщо вже вони маршрутні транспортні засоби, і зупинятись їм веліли тільки на визначених зупинках, то хай би обов"язково там зупинялись, як тролейбуси наприклад, а то включить собі шансона, витріщить очі, і ломиться як переляканий....
Zheny@ Опубліковано 15 Квітня, 2008 в 18:41 #10 Опубліковано 15 Квітня, 2008 в 18:41 100% - що перелякані - то точно!!а за музику - то повідбивав би.. номерні знаки.. теж мені - концертмейстери!
sanbOK Опубліковано 17 Квітня, 2008 в 04:28 #11 Опубліковано 17 Квітня, 2008 в 04:28 маршрутчики козли однозначно та ще і глухі нераз був свідком коли вони незупинялись на вимогу пасажира. десь три тижні тому їхав з львівської попросив зупинитися перед базаром є зупинка "брацький міст" здається - нуль реакціїї ця скотина проїхала і поїхала далі музив виходити на наступній. було неприємно те що невийшов (перед тим нормально так на всю маршрутку крикув щоб зупинилися) а те що потім на мене люди дивились як на хворого бо стояв десь посередині народу багато і до кнопки дотянутись небуло можливості. однозначно маршрутчики козлиа за музику - то повідбивав би.. номерні знаки.. теж мені - концертмейстери!ага, особливо коли їдеш а він на повну катушку слухає радіо де ж тут докричишся :mad:
RudEAk Опубліковано 17 Квітня, 2008 в 05:35 #12 Опубліковано 17 Квітня, 2008 в 05:35 Сьогодні поки їхав на роботу водій умудрився двох людей прижати задніми дверима, коли вони виходили з маршрутки. Блін ну я розумію один раз, ну задумався, то ж будь уважнішим. Так ні буквально на наступній зупинці знову така ж ситуація. Здається вже чотири місяці їздять на двох дверних маршрутках, а від мерсіків ще не повідвикали. Вапрос - в такому випадку зразу в морду бити, чи може якось юридично це залагодити?
Адміністратори serega Опубліковано 17 Квітня, 2008 в 06:56 Адміністратори #13 Опубліковано 17 Квітня, 2008 в 06:56 Вапрос - в такому випадку зразу в морду бити, чи може якось юридично це залагодити?в морду і ногою
sanbOK Опубліковано 17 Квітня, 2008 в 11:17 #14 Опубліковано 17 Квітня, 2008 в 11:17 в морду і ногоюі голову зажати між тими ж дверима
pmk Опубліковано 17 Квітня, 2008 в 13:19 #15 Опубліковано 17 Квітня, 2008 в 13:19 Над дверима є кнопочки "Сигнал до водія",але зараз багато з них повідключали. Я щось думаю,що то самі маршрутчики так зробили,щоб їх не задовбували.Бо ті кнопочки пікають і не почути їх не можливо.
n_a_p Опубліковано 17 Квітня, 2008 в 13:32 #16 Опубліковано 17 Квітня, 2008 в 13:32 Над дверима є кнопочки "Сигнал до водія",але зараз багато з них повідключали. Я щось думаю,що то самі маршрутчики так зробили,щоб їх не задовбували.Бо ті кнопочки пікають і не почути їх не можливо.а в деяких маршрутках з м"ясом ті кнопки вирвані
Stealth Опубліковано 17 Квітня, 2008 в 14:38 #17 Опубліковано 17 Квітня, 2008 в 14:38 Над дверима є кнопочки "Сигнал до водія",але зараз багато з них повідключали. Я щось думаю,що то самі маршрутчики так зробили,щоб їх не задовбували.Бо ті кнопочки пікають і не почути їх не можливо.Отключть не могут, так как машина на гарантии, может плохо нажал...
RudEAk Опубліковано 17 Квітня, 2008 в 14:44 #18 Опубліковано 17 Квітня, 2008 в 14:44 Тільки що розказали цікавий юридично-наглуватий спосіб боротьби з подорожчанням проїзду. Не зовсім до теми, але деякі співробтники принципово платять за проїзд 1 грн., коли водій починає возмущатись, то кажуть "А дайте нам білетик за 1,5 грн.". Фішка в тому, що багато хто ще немає нових білетів, де б було написано нову вартість проїзду.З.І. Коли мені ноута придавило при вході в маршрутку - то думав заб"ю гада.
pmk Опубліковано 17 Квітня, 2008 в 15:14 #19 Опубліковано 17 Квітня, 2008 в 15:14 Над дверима є кнопочки "Сигнал до водія",але зараз багато з них повідключали. Я щось думаю,що то самі маршрутчики так зробили,щоб їх не задовбували.Бо ті кнопочки пікають і не почути їх не можливо.Отключть не могут, так как машина на гарантии, может плохо нажал...Вони бумажки ліплять прямо на кнопку "Не працює".
sanbOK Опубліковано 17 Квітня, 2008 в 17:31 #20 Опубліковано 17 Квітня, 2008 в 17:31 Тільки що розказали цікавий юридично-наглуватий спосіб боротьби з подорожчанням проїзду. Не зовсім до теми, але деякі співробтники принципово платять за проїзд 1 грн., коли водій починає возмущатись, то кажуть "А дайте нам білетик за 1,5 грн.". Фішка в тому, що багато хто ще немає нових білетів, де б було написано нову вартість проїзду.З.І. Коли мені ноута придавило при вході в маршрутку - то думав заб"ю гада.треба було переї****ти за ноут без попередження. у мене був випадок коли маршрутчик (явно тормоз) незакривши задні двері (я біля них стояв на останній сходинці коли ранком іхав на навчання) і як нівчому небувало поїхав далі проїхав десь від туб. диспансеру, що на львівській аж до повороту на потебні тільки тоді він почув як я та ще декілька людей крикнули типу "закрий двері ............. ідіот". і нормально так їхав, тобто швидко (думаю всі знають як їздять ці дибілуваті маршрутчики женуть один поперед одного недивлячись що люди в салоні літають по бокам, як рушають то неварто і казати.)а з білетиком це хитро і правильно на мою думку
Sp_RoNdo Опубліковано 17 Квітня, 2008 в 18:44 #21 Опубліковано 17 Квітня, 2008 в 18:44 Тільки що розказали цікавий юридично-наглуватий спосіб боротьби з подорожчанням проїзду. Не зовсім до теми, але деякі співробтники принципово платять за проїзд 1 грн., коли водій починає возмущатись, то кажуть "А дайте нам білетик за 1,5 грн.". Фішка в тому, що багато хто ще немає нових білетів, де б було написано нову вартість проїзду.З.І. Коли мені ноута придавило при вході в маршрутку - то думав заб"ю гада. треба було переї****ти за ноут без попередження. у мене був випадок коли маршрутчик (явно тормоз) незакривши задні двері (я біля них стояв на останній сходинці коли ранком іхав на навчання) і як нівчому небувало поїхав далі проїхав десь від туб. диспансеру, що на львівській аж до повороту на потебні тільки тоді він почув як я та ще декілька людей крикнули типу "закрий двері ............. ідіот". і нормально так їхав, тобто швидко (думаю всі знають як їздять ці дибілуваті маршрутчики женуть один поперед одного недивлячись що люди в салоні літають по бокам, як рушають то неварто і казати.) а з білетиком це хитро і правильно на мою думку Ой напевне цей момент я і бачив А швидкість справді набирав непогану. Щодо, блін, рушання та зупинки так це взагалі мовчати можна, бо правда СУЦІЛЬНА! Білетики - це вже запізно, бо в більшості ужо нормальні білети 1.5 грн. сам ужо получив таких штук 5 Ну і щодо обслуговування - то сук* шоб вони нах*** самі так поїздили хочаб один день, зналиб скіко брати народу
sanbOK Опубліковано 17 Квітня, 2008 в 19:02 #22 Опубліковано 17 Квітня, 2008 в 19:02 Ой напевне цей момент я і бачив А швидкість справді набирав непогану. добре що невилетів а то на одного форумчана було б менше
Vitaliy L Опубліковано 18 Квітня, 2008 в 06:30 #23 Опубліковано 18 Квітня, 2008 в 06:30 якщо хочете взбодрити цих дебільних водіїв, які нас достали далі нікуди, при посадці групою від 5 громадян можете ненапряжно неплатити а робити здивовані очі, якби квиток в руку давали то про щось можна говорити, а ще веселіше компанією їхати і почати вимагати здачу наприклад зі 100 гривень, ото бичка запресуєте але морди їм треба бити постійно і сильно, бидло воно і є бидло.
gorik Опубліковано 18 Квітня, 2008 в 07:16 Автор #24 Опубліковано 18 Квітня, 2008 в 07:16 Vitaliy L, не сприйми як образу, але як на мене то цей спосіб дещо "дитячий" чи навіть "гопопвий".Такими методами ти нічого не доб`єшся, хіба що ще більшої агресії.Проблему потрібно вирішувати дипломатично, і не з самим водієм, а з його керівництвом, бо говорити з водієм це рівносильно, що з гопом. Бидлом був, бидлом і залишиться.А ставитись нормально до людей почне коли йому за хамство і беспрєдєл начальник його скаже чи зробить.Ми ж хочемо бути цивілізованими людьми, а не бидлом.
sanbOK Опубліковано 18 Квітня, 2008 в 09:15 #25 Опубліковано 18 Квітня, 2008 в 09:15 Vitaliy L, не сприйми як образу, але як на мене то цей спосіб дещо "дитячий" чи навіть "гопопвий".Такими методами ти нічого не доб`єшся, хіба що ще більшої агресії. Проблему потрібно вирішувати дипломатично, і не з самим водієм, а з його керівництвом, бо говорити з водієм це рівносильно, що з гопом. Бидлом був, бидлом і залишиться. А ставитись нормально до людей почне коли йому за хамство і беспрєдєл начальник його скаже чи зробить. Ми ж хочемо бути цивілізованими людьми, а не бидлом. в принципі згідний в декого гоповські настрої, але для профілактики треба було б парі другій лащів настріляти
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.