Перейти до змісту

Боротьба з маршрутчиками


gorik

Рекомендовані повідомлення

Вчора сталася зі мною така прикрість.

Їду собі в маршрутці з роботи, прошу водія зупинитися на зупинці(методом натискання кнопки "сигнал до водія") - нуль реакції, прошу зупинитися словами - нуль реакції. Якраз проїзджає зупинку, я підходжу до нього і запитую, чому не зупиняємося на зупинці - нуль реакції, при чому "летить" з нормальною швидкістю, я повторюю запитання, але вже на нервових тонах - нуль реакції. Після чого зупиняється на наступній зупинці ні сказавши ні слова, я вийшов, записав номера.

При чому колись не став водій моїй дружині, і мене це настільки заїло, що маю велике бажання написати петицію в міськраду. Підскажіть, як це правильно зробити, оформити, куди звернутися. І що грозить таким "шумахерам".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Треба було гроші назад забирати, шоб назад доїхати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Шукай перевізника (власника) і настукай - якщо людина не може виконувати як слід свою роботу - хай попробує щастя у чомусь іншому.

Не поможе - пиши листа довільної форми на Луцьку міську адміністрацію, транспортний відділ. Вони відають ліцензіями на перевезення і у перевізника можуть бути серйозні проблеми.

Фішка в тому, що такий лист юридично трактується як звернення громадян, на яке мусить бути дана офіційна відповідь в місячний термін. Звичайно, можуть відписатись і покласти "під сукно", але в потрібний момент дістануть і попсують добряче перевізникові нерви.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Маршрут міський?

Зайди для початку в автотранспортне управління (Зв"язківців 1-Б, 3-й поверх), там само сидять інпектори, які перевіряють роботу транспортників. Напиши і принеси з собою оригінал і копію скарги, бажано її писати без крилатих фраз і емоцій (шапку остав чисту, там треба запитати на чиє ім"я писати). Коротко, точно і по факту: водій, маршрут такий-то, держномер, час де і коли був, ігнорував прохання зупинитись на зупинці, зневажливо ставився до пасажирів ітд... прошу прийняти міри.

Ставиш в секретарки вхідний номер на оригіналі, що віддаєш і на своїй копії (номери мають буит однакові). Можеш і з замом поспілкуватись або з директором, це вже як тобі хочеться.

ЗІ не забувайте, що маршрутчики теж люди і ніщо людське їм не чужде... він міг вас образити і не зі зла.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Задумался водила о чём-то своём... вот и "провтыкал" сигнал остановки. Он же не грубил пассажирам... Согласен с тем что факт не приятный, но можно и с другой стороны посмотреть на данную ситуацию. Например после работы выпала возможность прогуляться пешком 2-ве остановки... так сказать размяться перед сном :blink: Не стоит поднимать шум из-за такой простой ситуации... и так кругом мир перевернулся с ног на голову, живите проще и Ваши нервы будут спокойны.

P.S. Если некуда девать негатив... тогда вперёд! заявы строчить!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

нічого, треба строчити, це стимулює дисциплінованість, а то всі надто "задумчіві",..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я розумію коли шофер "завтикав", я донього підійшов і спитав чого не зупиняємось, і він принаймні сказав би шо завтикав (я не прошу вибачатися, я просто хочу пояснення). А то дивиться на мене скоса в дзеркало і газує, це називається умисно не зупинився.

Колись писали в темі про подорожчання проїзду, що вони - сфера послуг (обслуга) і не портібно створювати лишніх проблем, хамити і тому подібному.

Для прикладу, що буде якщо в ресторані вам замість замовленої страви принесуть щось інше тільки через те, що хтось "завтикав". Ви просто його з`їсте, чи будете обурюватися? Треба просто мати культуру, і все тоді буде нормально.

P.S. Маршрут міський №25, не зупинився на зупинці маршрутного таксі, між зупинками Соборності і Аверс як їхати на 40-й.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Є "гаряча лінія" міського голови. між іншим у кожній маршрутці ОБОВ'ЯЗКОВО повинен на видному місці бути зазначений їхній номер. ( не пам'ятаю тому й казати не берусь). Можна зателефонувати туди і оформити скаргу таким чином. Назвавши № маршруту та держ. номерні знаки авто.

Пан Ярчик зможе правильно це сформулювати, текст заяви маю на увазі.

Це між іншим непоодинокі випадки..

Вони (маршрутчики) можуть не стати на вимогу , коли людина хоче увійти у маршрутку, теж безнаказано..

Тому варто наказати одного - "дабы другим не повадно было"©

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Був в аналогічній ситуації. Я розумію так. Якщо вже вони маршрутні транспортні засоби, і зупинятись їм веліли тільки на визначених зупинках, то хай би обов"язково там зупинялись, як тролейбуси наприклад, а то включить собі шансона, витріщить очі, і ломиться як переляканий....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

100% - що перелякані - то точно!!

а за музику - то повідбивав би.. номерні знаки.. теж мені - концертмейстери!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

маршрутчики козли однозначно та ще і глухі нераз був свідком коли вони незупинялись на вимогу пасажира. десь три тижні тому їхав з львівської попросив зупинитися перед базаром є зупинка "брацький міст" здається - нуль реакціїї ця скотина проїхала і поїхала далі музив виходити на наступній. було неприємно те що невийшов (перед тим нормально так на всю маршрутку крикув щоб зупинилися) а те що потім на мене люди дивились як на хворого бо стояв десь посередині народу багато і до кнопки дотянутись небуло можливості. однозначно маршрутчики козли

а за музику - то повідбивав би.. номерні знаки.. теж мені - концертмейстери!

ага, особливо коли їдеш а він на повну катушку слухає радіо де ж тут докричишся :mad:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сьогодні поки їхав на роботу водій умудрився двох людей прижати задніми дверима, коли вони виходили з маршрутки. Блін ну я розумію один раз, ну задумався, то ж будь уважнішим. Так ні буквально на наступній зупинці знову така ж ситуація. Здається вже чотири місяці їздять на двох дверних маршрутках, а від мерсіків ще не повідвикали. Вапрос - в такому випадку зразу в морду бити, чи може якось юридично це залагодити?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори
Вапрос - в такому випадку зразу в морду бити, чи може якось юридично це залагодити?

в морду і ногою

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в морду і ногою

і голову зажати між тими ж дверима

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Над дверима є кнопочки "Сигнал до водія",але зараз багато з них повідключали. Я щось думаю,що то самі маршрутчики так зробили,щоб їх не задовбували.Бо ті кнопочки пікають і не почути їх не можливо.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Над дверима є кнопочки "Сигнал до водія",але зараз багато з них повідключали. Я щось думаю,що то самі маршрутчики так зробили,щоб їх не задовбували.Бо ті кнопочки пікають і не почути їх не можливо.

а в деяких маршрутках з м"ясом ті кнопки вирвані

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Над дверима є кнопочки "Сигнал до водія",але зараз багато з них повідключали. Я щось думаю,що то самі маршрутчики так зробили,щоб їх не задовбували.Бо ті кнопочки пікають і не почути їх не можливо.

Отключть не могут, так как машина на гарантии, может плохо нажал...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тільки що розказали цікавий юридично-наглуватий спосіб боротьби з подорожчанням проїзду. Не зовсім до теми, але деякі співробтники принципово платять за проїзд 1 грн., коли водій починає возмущатись, то кажуть "А дайте нам білетик за 1,5 грн.". Фішка в тому, що багато хто ще немає нових білетів, де б було написано нову вартість проїзду.

З.І. Коли мені ноута придавило при вході в маршрутку - то думав заб"ю гада.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Над дверима є кнопочки "Сигнал до водія",але зараз багато з них повідключали. Я щось думаю,що то самі маршрутчики так зробили,щоб їх не задовбували.Бо ті кнопочки пікають і не почути їх не можливо.

Отключть не могут, так как машина на гарантии, может плохо нажал...

Вони бумажки ліплять прямо на кнопку "Не працює".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тільки що розказали цікавий юридично-наглуватий спосіб боротьби з подорожчанням проїзду. Не зовсім до теми, але деякі співробтники принципово платять за проїзд 1 грн., коли водій починає возмущатись, то кажуть "А дайте нам білетик за 1,5 грн.". Фішка в тому, що багато хто ще немає нових білетів, де б було написано нову вартість проїзду.

З.І. Коли мені ноута придавило при вході в маршрутку - то думав заб"ю гада.

треба було переї****ти за ноут без попередження.

у мене був випадок коли маршрутчик (явно тормоз) незакривши задні двері (я біля них стояв на останній сходинці коли ранком іхав на навчання) і як нівчому небувало поїхав далі проїхав десь від туб. диспансеру, що на львівській аж до повороту на потебні тільки тоді він почув як я та ще декілька людей крикнули типу "закрий двері ............. ідіот". і нормально так їхав, тобто швидко (думаю всі знають як їздять ці дибілуваті маршрутчики женуть один поперед одного недивлячись що люди в салоні літають по бокам, як рушають то неварто і казати.)

а з білетиком це хитро і правильно на мою думку

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тільки що розказали цікавий юридично-наглуватий спосіб боротьби з подорожчанням проїзду. Не зовсім до теми, але деякі співробтники принципово платять за проїзд 1 грн., коли водій починає возмущатись, то кажуть "А дайте нам білетик за 1,5 грн.". Фішка в тому, що багато хто ще немає нових білетів, де б було написано нову вартість проїзду.

З.І. Коли мені ноута придавило при вході в маршрутку - то думав заб"ю гада.

треба було переї****ти за ноут без попередження.

у мене був випадок коли маршрутчик (явно тормоз) незакривши задні двері (я біля них стояв на останній сходинці коли ранком іхав на навчання) і як нівчому небувало поїхав далі проїхав десь від туб. диспансеру, що на львівській аж до повороту на потебні тільки тоді він почув як я та ще декілька людей крикнули типу "закрий двері ............. ідіот". і нормально так їхав, тобто швидко (думаю всі знають як їздять ці дибілуваті маршрутчики женуть один поперед одного недивлячись що люди в салоні літають по бокам, як рушають то неварто і казати.)

а з білетиком це хитро і правильно на мою думку

Ой напевне цей момент я і бачив :) А швидкість справді набирав непогану.

Щодо, блін, рушання та зупинки так це взагалі мовчати можна, бо правда СУЦІЛЬНА!

Білетики - це вже запізно, бо в більшості ужо нормальні білети 1.5 грн. сам ужо получив таких штук 5 :)

Ну і щодо обслуговування - то сук* шоб вони нах*** самі так поїздили хочаб один день, зналиб скіко брати народу :rolleyes:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ой напевне цей момент я і бачив А швидкість справді набирав непогану.

добре що невилетів а то на одного форумчана було б менше angel.gif

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

якщо хочете взбодрити цих дебільних водіїв, які нас достали далі нікуди, при посадці групою від 5 громадян можете ненапряжно неплатити а робити здивовані очі, якби квиток в руку давали то про щось можна говорити, а ще веселіше компанією їхати і почати вимагати здачу наприклад зі 100 гривень, ото бичка запресуєте :) але морди їм треба бити постійно і сильно, бидло воно і є бидло.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Vitaliy L, не сприйми як образу, але як на мене то цей спосіб дещо "дитячий" чи навіть "гопопвий".

Такими методами ти нічого не доб`єшся, хіба що ще більшої агресії.

Проблему потрібно вирішувати дипломатично, і не з самим водієм, а з його керівництвом, бо говорити з водієм це рівносильно, що з гопом. Бидлом був, бидлом і залишиться.

А ставитись нормально до людей почне коли йому за хамство і беспрєдєл начальник його скаже чи зробить.

Ми ж хочемо бути цивілізованими людьми, а не бидлом.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Vitaliy L, не сприйми як образу, але як на мене то цей спосіб дещо "дитячий" чи навіть "гопопвий".

Такими методами ти нічого не доб`єшся, хіба що ще більшої агресії.

Проблему потрібно вирішувати дипломатично, і не з самим водієм, а з його керівництвом, бо говорити з водієм це рівносильно, що з гопом. Бидлом був, бидлом і залишиться.

А ставитись нормально до людей почне коли йому за хамство і беспрєдєл начальник його скаже чи зробить.

Ми ж хочемо бути цивілізованими людьми, а не бидлом.

в принципі згідний в декого гоповські настрої, але для профілактики треба було б парі другій лащів настріляти bb.gif

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...