Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

У зв'язку із розширенням на роботу потрібен менеджер інтернет-магазину.

ЗП:

  • від 5000 грн. (ставка + %)

Напрям торгівлі:

Вимоги:

  • вік 20−30 років;
  • чоловік;
  • знання мов: українська, російська;
  • вміння спілкуватись з клієнтами;
  • знання комп'ютера, основних програм, сервісів (Excel, Google Docs, Google Tabs);
  • досвідчений корисувач мережі інтернет;
  • грамотність;
  • ініціативність.

Обов'язки:

  • поточне обслуговування інтернет-магазину;
  • спілкування з клієнтами;
  • ведення внутрішньої звітності.

Умови роботи:

  • Повна зайнятість, 5 робочих днів у тиждень
  • Офіційне працевлаштування

Перевага надається:

  • Кандидатам з технічною освітою;
  • Бажана наявність досвіду у торгівлі та спілкуванні з клієнтами.

Сайт:

Резюме надсилайте на адресу:

Телефонуйте:

  • 0509712969

 

Опубліковано
1 година тому, Diver сказано:

від 5000 грн. (ставка + %)

ставка 5000 +%

1) Чи ставка 1500+% і має виходити від 5000?  (уточніть цей момент)

2)

1 година тому, Diver сказано:

вік 20−30 років;

а старшого не можна? Це суперечить законодавству!

Опубліковано
5 хвилин тому, Zheny@ сказано:

ставка 5000 +%

1) Чи ставка 1500+% і має виходити від 5000?  (уточніть цей момент)

2)

а старшого не можна? Це суперечить законодавству!

Загальна ЗП наших менеджерів, як правило, починається від 5000. Менше буває дуже рідко. В сторону збільшення, як таких, обмежень не має. Може бути і 6, і 7, і 10. Залежить від компетенції менеджера і загального результату інтернет-магазину, на який може впливати кожен із менеджерів. При зростанні магазину більше можливостей і для менеджерів.

Старшого можна, але як показує практика - часто це не найкращій варіант для обох сторін. 

Опубліковано
18 хвилин тому, Diver сказано:

Старшого можна, але як показує практика - часто це не найкращій варіант для обох сторін. 

А якщо досвідчена людина?

Опубліковано
4 хвилин тому, Zheny@ сказано:

А якщо досвідчена людина?

Я вище написав про тенденцію. Звісно, можуть бути і виключення.

Опубліковано
21 годин тому, HelloBoy сказано:

шось не вяжеться.. а з попереднім менеджером що сталось?

 

On 20.09.2016 at 12:14, Diver сказано:

У зв'язку із розширенням на роботу потрібен менеджер інтернет-магазину.

Всі попередні живі здорові і продовжують у нас працювати. А що саме не "вяжеться"?

  • 2 тижня потому...
Опубліковано
On 20.09.2016 at 12:14, Diver сказано:

У зв'язку із розширенням на роботу потрібен менеджер інтернет-магазину.

От жеж читаки. Не в`яжеться у них. А віддалено можна працювати?

Опубліковано
2 годин тому, Iresjka сказано:

А віддалено можна працювати?

Ні, менеджери у нас працюють тільки на офісі )

Опубліковано

Хлопаки , харе гнати. Ви хоч раз в "та-но" брали в оренду прицеп чи лавету? То заїдьте і подивіться чим займається фірма. Власний досвід показав (брали прицеп і лавету в різні проміжки часу для поїздок за кордон) , фірма нормальна і якість виробів добротна. З доками на прицепи теж все гут.

Зайдіть на сайт http://www.ta-no.com.ua 

5-ка зп - це найнижча межа (продайте пару десятків причепів, вони не 500грн коштують, і порахуйте що з кожного причепа вам заплотять процент, а ще інших безліч послуг і товарів). 

Під лежачий камінь вода не тіче!

Опубліковано

Помню я цю фірму. Вони шукали дизайнера-адміна, чи то адміна-дизайнера. Я так і не зрозумів.

В будь-якому випадку, він мав би бути або афігєнним дизайнером і фіговим адміном, або афігєнним адміном і фіговим дизайнером.

Але, когось знайшли.  Видать хтось таки вміє адміно-дизайнити :)

Опубліковано
10 годин тому, Andriotti сказано:

Власний досвід показав (брали прицеп і лавету в різні проміжки часу для поїздок за кордон) , фірма нормальна і якість виробів добротна

дякую за обгрунтовану думку.

10 годин тому, Zheny@ сказано:

Помню я цю фірму. Вони шукали дизайнера-адміна, чи то адміна-дизайнера. Я так і не зрозумів.

В будь-якому випадку, він мав би бути або афігєнним дизайнером і фіговим адміном, або афігєнним адміном і фіговим дизайнером.

Але, когось знайшли.  Видать хтось таки вміє адміно-дизайнити :)

Зроблю невеличкий екскурс у поняття раціональності. Коли фірма розширюється, то звичайним чином постає питання про доцільність використання тієї чи іншої спеціальності в повній мірі, особливо коли стикається з такою потребою в перший раз. В основі вибору завжди лежить раціональний підхід. Наприклад, коли ви обгрунтовуєте для себе якесь нове придбання, навряд чи ви одразу зупиняєтесь на найдорожчому варіанті. Швидше за все ви починаєте з дешевих рішень, оцінюючи відповідність якості і функціонала своїм потребам і очікуванням, та поступово по мірі потреби піднімаєте цінову планку. Врешті ви зупинитесь на варіанті, який являється найраціональнішим для вас, ваших фінансових можливостей і ваших очікувань. Так само і будь-яке підприємство підбираючи собі спеціаліста, спочатку оцінює рівень раціональності такої інвестиції і, звичайно, починає з найдешевших рішень.

А стосовно "когось знайшли", то на даний момент у нас працює і класний дизайнер і досвідчений адмін ))

Опубліковано
2 годин тому, Diver сказано:

А стосовно "когось знайшли", то на даний момент у нас працює і класний дизайнер і досвідчений адмін ))

в свій час я намагався це пояснити вашому HR, чи хто він там?

Адмін це адмін. І без нього, зазвичай, фірма може не обійтися.  А якщо дизайнер не потрібен щодня, то є таке поняття як аутсорс.

Переваги: не потрібно окремого робочого місця, штатної одиниці, витрат на ЗП І податки з ЗП. Не потрібно дорогої комп. техніки, яку так люблять дизайнери. Витрати на послуги дизайнера можна списати на витрати (по бухгалтерії).

 

 

 

Опубліковано

Абсолютно з вами згідний, але деякий досвід набувається (підтверджується) тільки власноруч ))

На рахунок дизайнера якраз не дуже погоджусь. Якщо діяльність має спеціалізований напрямок то дизайнер просто зобов'язаний інтегруватись в діяльність і відчути її "на смак", зрозуміти специфіку продукту. На відстані це майже неможливо. На рахунок контролю - аналогічно.

Опубліковано

Тут же питання в кваліфікації. Якщо фірмі не потрібно піднімати доменні політики а достатньо банально налаштувати просту мережу /24 да роутер іноді розібратися чого файлик в шару непопав чи мишку поміняти. То дизайнер справиться.  А вже налаштувати віртуальний сервер на хостінгу  підняти MySQL може і сапорт по аутсорсу. 

То від потреб фірми. 

 

 

 

16 годин тому, Andriotti сказано:

Хлопаки , харе гнати.

 

Ніхто не жене. Люди уточнюють умови працевлаштування. Ніби наїздів не було. 

 

Опубліковано
56 хвилин тому, host1303 сказано:

offtop)

ти не повіриш, але я такого знаю. Правда, не PHP, але знаю. Одного.

 

Опубліковано
9 годин тому, host1303 сказано:

offtop)

 

  Hide contents

 

Так вимагають впринципі лише диплом і посвідчення, правдо і зп відповідна ... 

Опубліковано

Дякую всім за активну участь! Кандидат на менеджера вже є, проходить стажування. Тема на поточний момент не актуальна. 

Опубліковано

Не одноразово шукав персонал на борді і завжди з захопленням спостерігав за потугами найманих працівників навчити потенційного роботодавця азам ведення бізнесу.

Астанавітєсь! :D

Опубліковано
11 годин тому, case_l сказано:

і де він тепер, що так казав?

В країні людей, де відсутнє почуття гумору і прямому і в переносному сенсі.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...