Перейти до змісту

Ура! Вони знову прилетіли. АВІАШОУ ПРОДОВЖУЄТЬСЯ !!!


Рекомендовані повідомлення

В 04.09.2016 at 21:53, BARAKUDA сказал:

Цікавий матеріал - "Як виглядають усі українські винищувачі Су-27"

На початок 2014 року в Україні боєздатними було лише 16 літаків. Та з кінця 2014-го в техніко-експлуатаційні частини авіаполків (ТЕЧ) та авіаремонтні заводи Львова, Запоріжжя і Одеси почали надходити для відновлення розконсервовані літаки.

Таким чином наприкінці 2015 року кількість відновлених і відремонтованих Су-27 досягла 25 одиниць.

А до середини 2016-го на озброєнні був 31 борт, що вже становить повноцінну авіабригаду.

Отже, за два роки кількість Су-27 вдалося збільшити майже вдвічі, зокрема, додавати до 8 одиниць щороку, що є суттєвим досягненням для української оборонної галузі.

Аж 31 борт. З Молдовою зібрались воювати?

  • +1 1
  • -1 5
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 часа назад, halcogen сказал:

Тим що побєданосно свалила з Криму. 

Злой ты.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 годин тому, halcogen сказано:

Тим що побєданосно свалила з Криму. 

Тут в тилу на бандерівщині їх буде значно безпечніше

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 хвилин тому, Cherman сказано:

Чув таку інформацію, що з запчастинами для Су-27, досить суттєво допомогла Білорусь. Адже рашка, ще з 2008-го року перестала нам їх продати.

чому з 2008 року?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 місяця потому...
13 хвилин тому, ursa сказано:

Началось?? :)

шо саме? над Ківерцями поки тихо...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

 

On 18.11.2016 at 14:34, ursa сказано:

Началось?? 

Цитувати
Отже сьогодні по обіді небо над м. Луцьк знову здригнулось від гуркоту авіаційних двигунів. Це був легкий фронтовий винищувач МиГ-29 зі складу 114-ї бригади тактичної авіації (аеродром Івано-Франківськ). Екіпаж винищувача здійснив перевірку функціонування радіолокаційних засобів Луцького військового аеродрому, зробивши кілька ефектних проходів над аеродромом з виконанням подвійних "бочок" і повернувся на базовий аеродром в Івано-Франківську.

Зазначимо, що це був не звичайний обліт аеродрому. Але до отримання повної інформації ми нічого не розголошуватимемо.  Скажемо лише одне - нині на військовому аеродромі в м. Івано-Франківськ триває льотно-методичний збір льотчиків винищувальної авіації зі всієї України, а саме з трьох бригад, на озброєнні яких стоять легкі фронтові винищувачі МиГ-29 - 114-ї (аеродром Івано-Франківськ), 40-ї (аеродром Васильків у Київській області) та 204-ї (виведена з аеродрому Бельбек в Криму на аеродром Кульбакіно (Миколаїв)). І сьогодні він не закінчився. 

Але любителям поскиглити дамо дружню пораду - за вихідні виспіться добре, щоб надовго вистачило. 
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, ursa сказано:

Сегодня опять пролетали около 16:00...

Цитувати
АВІАШОУ ПОЧИНАЄТЬСЯ !!! ВСІ НА АЕРОДРОМ !!!

ЛЕГКІ ФРОНТОВІ ВИНИЩУВАЧІ МиГ-29 ЗІ СКЛАДУ 114-ї БРИГАДИ ТАКТИЧНОЇ АВІАЦІЇ (АЕРОДРОМ ІВАНО-ФРАНКІВСЬК) В ГОСТЯХ У ЛУЦЬКУ !!!

Подробиці як завжди пізніше

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А взагалі-то кажуть, що:

Цитувати

на Луцькому аеродромі базуватиметься військова частина, яку вивели з Криму. Зокрема, йдеться про частину 204-ї бригади тактичної авіації.

«Йдеться про частину Мамчура, яка вивели з Криму. Зараз вона в Миколаєві. До нас уже приїжджали з ЗСУ. Їм сподобався наш аеродром, містечко, інфраструктура», – розповів Роман Кулик. За його словами, авіація може прилетіти до Луцька до кінця року. Читайте більше тут: http://zik.ua/news/2016/09/09/na_volyni_zyavlyatsya_novi_viyskovi_chastyny_850372

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

12 хвилин тому, Basil сказано:

А взагалі-то кажуть, що:

 

то стара новина. недавно на ВН в коментарях мені сказали, що бригада з Криму переїжджає в Миргород, а в Луцьку немає інфрастуктури для ремонту літаків

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

 

Цитувати

 

Організація Волинських Авіалюбителів "ОВАЛ"

Отже, сьогодні з аеродрому в м. Івано-Франківськ на Луцький військовий аеродром прибули вісім легких фронтових винищувачів МиГ-29 зі складу 114-ї (аеродром Івано-Франківськ), 40-ї (аеродром Васильків у Київській області) та 204-ї (виведена з аеродрому Бельбек в Криму на аеродром Кульбакіно (Миколаїв)) бригад тактичної авіації, з яких чотири бойові одномісні машини і чотири навчально-бойові двомісні машини модифікації "УБ" (так звані "спарки"). Тобто сьогодні Луцький військовий аеродром гостинно прийняв не лише Прикарпатських соколів , як ми думали спочатку, а також соколів Київщини та Криму .

Також військово-транспортний літак Ан-26 зі складу 456-ї бригади транспортної авіації (аеродром Гавришівка (Вінниця)) довіз на Луцький військовий аеродром решту необхідного для польотів обладнання і технічного складу. До слова, Ан-26 відлетів на базу одразу після приземлення крайнього борту.

Як ми вже повідомляли раніше, зараз на базі 114-ї бригади тактичної авіації (аеродром Івано-Франківськ) триває льотно-методичний збір льотчиків винищувальної авіації зі всієї України, а саме з трьох бригад, на озброєнні яких стоять легкі фронтові винищувачі МиГ-29 - 114-ї, 40-ї та 204-ї.

І сьогодні розпочався черговий етап цього льотно-методичного збору, який проходитиме на Луцькому військовому аеродромі. За попередніми даними наші чергові дорогі крилаті гості пробудуть в Луцьку тиждень. За цей час на авіаційному полігоні Повурськ в Ковельському районі екіпажі винищувачів відпрацюють перехоплення повітряних цілей та умовні пуски ракет "повітря - повітря" по них, а також відпрацюють практичні бомбометання, пуски некерованих авіаційних ракет і стрільби з авіаційних гармат по наземних цілях. Зауважимо, що всі борти, які сьогодні прибули на Луцький військовий аеродром, несли на зовнішніх крилевих підвісках блоки некерованих авіаційних ракет.

Також екіпажі винищувачів вчитимуться працювати з незнайомого аеродрому і вивчатимуть новий для себе район польотів. Варто зазначити, що нещодавно під час чергових планових навчань російські стратегічні бомбардувальники та ракетоносці зі згоди керівництва Білорусії пройшли в повітряному просторі Білорусії вздовж українсько-білоруського кордону, де відпрацювали умовні пуски крилатих ракет по стратегічних об'єктах на території Волині, Рівненщини та Львівщини. Тому вивчення Волинського регіону для льотчиків винищувальної авіації є вкрай необхідним.

За попередньою інформацією льотні зміни плануються на четвер і п'ятницю 24-го і 25-го листопада відповідно. А завтра відбуватиметься постановка задачі на польоти, екіпажі винищувачів займатимуться наземною підготовкою до польотів, вивченням польотних карт району, а наземний технічний склад готуватиме літаки та авіаційне озброєння до польотів. Але можливості вильотів завтра ми не виключаємо.

Під час польотів також можливе відпрацювання екіпажами винищувачів складного та вищого пілотажу над нашою точкою (над Луцьким військовим аеродромом) - найвидовишніше, що може показати винищувач в польоті.

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не Луцьк і не МіГ-29, але все ж...

Показати прихований контент  

21 ноября в сети была опубликована любительская видеозапись опасного маневра в исполнении пилота истребителя Су-27 Воздушных Сил Украины с бортовым номером 38, сообщает "ЛИГА.Новости". 

Видеозапись начинается тем, как два Су-27 одновременно снижаются над взлетно-посадочной полосой, однако в какой-то момент один из истребителей набирает скорость и высоту, а второй уходит влево. Эта боевая машина совершает нетривиальный маневр на сверхнизкой высоте, едва не задевая землю и наблюдающих за маневрами людей. 

Место и время съемки кадров неизвестны. Как предполагают аэролюбители, это военный аэродром под Миргородом в Полтавской области. 

Hide  
  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 hour ago, Basil said:

 

Не Луцьк і не МіГ-29, але все ж...

 

Знавці на твіттері пишуть, що йому крупно повезло - летів тільки на одному робочому правому двигуні. Дивно, що не катапультувався. Скільки цегли при цьому виклав так само не відомо, як і 

 

1 hour ago, Basil said:

Место и время съемки кадров

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Боевая авиация под Луцком: видео пролетов от авиалюбителей

http://news.liga.net/video/society/13825482-boevaya_aviatsiya_pod_lutskom_video_proletov_ot_avialyubiteley.htm

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Их не поймёшь :)

В субботу около 11 парами крутились.

В понедельник примерно в то же время было слышно.

Сегодня в восемь утра уже взлетали...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сьогодні знову ж таки через погодні умови наші дорогі крилаті гості не змогли порадувати нас своїми польотами. Тому ми з нетерпінням чекаємо завтрашнього дня.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 4 місяця потому...
На Луцький військовий аеродром вже прибула пара навчально-бойових літаків Л-39 "Альбатрос" зі складу 7-ї бригади тактичної авіації (аеродром Старокостянтинів у Хмельницькій області). Також військово-транспортний літак Ан-26 зі складу 456-ї бригади транспортної авіації (аеродром Гавришівка (Вінниця)) вже доставив на Луцький військовий аеродром необхідне для польотів радіоелектронне обладнання та технічний персонал.

Отже чекаємо на приліт вже ставших нам такими рідними наших дорогих крилатих гостей зі складу 7-ї бригади тактичної авіації (аеродром Старокостянтинів у Хмельницькій області). Ми чекали цілий рік і ось нарешті соколи Хмельниччини знову повертаються до нашого рідного Волинського неба! Чекаємо на приліт фронтових бомбардувальників Су-24М і фронтових розвідників Су-24МР після 14-ї години!

Любителі поскиглити, ви добре відіспались за рік? Прокидайтесь, вже можна починати скиглити.
  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 годин тому, Basil сказано:

Любителі поскиглити, ви добре відіспались за рік? Прокидайтесь, вже можна починати скиглити.

Я вже писав колись,про тих що скиглять. Взяти Ізрайль, площа 27,8 тыс. км² ,Волинська обл.20,2 тис.кв.км. Так там наліт пілотів найвищий у світі і євреї не скиглять,бо розумні.Хай краще свої вчаться,чим чужі прийдуть.А в нас соплі до асфальту-*спати мішають*.

По количеству самолетов и вертолетов, израильская авиация не уступает ведущим странам Европы. Боевых самолетов более 700, из них в резерве 250. 18 эскадрилий, состоящих их 86 перехватчиков Ф-15 "Стайк Игл", 232 истребителей-бомбардировщиков Ф-16 "Файтинг Фалкон", 50 истребителей-бомбардировщиков Ф-4 "Фантом", 100 фронтовых штурмовиков А-4 "Скай Хок" и 250 истребителей-бомбардировщиков "Кфир". Основу боевой авиации составляют американские самолеты Ф-15 и Ф-16, способные доставить на дальность до 1500 км свыше 10 тонн бомб и ракет.

В составе разведывательного соединения 10 самолетов типа "Авакс", 6 Боингов, оборудованных системой обнаружения "Фалкон", 33 дальних разведчика и самолета радиоэлектронной борьбы. Военно-транспортная авиация состоит из 5 эскадрилий - 34 транспортных и 8 заправочных самолетов. Вертолетное соединение насчитывает 130 ударных вертолетов, 153 транспортно-десантных и 10 противолодочных вертолетов.

Части и подразделения ВВС дислоцированы на 10 авиабазах. Кроме того, имеется еще 47 аэродромов, из которых только три - с грунтовыми ВПП, остальные - с твердым покрытием. Все они оснащены системами, обеспечивающими полеты в сложных метеоусловиях и ночью.

Личный состав авиации насчитывает 21 тыс. человек, в основном это кадровые офицеры и сержанты (еще 20 тыс. - в ПВО, по большей части - призывники). Наиболее пристальное внимание командование Хэйль авир уделяет комплектованию и подготовке летного контингента. В Израиле уже несколько десятилетий налажен отбор кандидатов на эту, прямо скажем, наиболее престижную военную профессию.

Поиском юношей, наиболее пригодных по своим психофизическим данным, чтобы стать пилотами, занимаются все призывные пункты, отыскивая их еще в средних школах. Отобранные выпускники проходят десятидневный сбор. Успешно завершившие его обучаются летной практике на легкомоторных самолетах в течение года. Лучшие становятся абитуриентами на поступление в академию ВВС, расположенную на авиабазе Хацерим. Но, несмотря на такую суровую селекцию, эту академию оканчивает не более 15 процентов поступивших в нее первоначально.

В дальнейшем израильские пилоты непрерывно совершенствуют свое мастерство. У них самый большой налет в мире, на 30 процентов превосходящий американских пилотов, хотя час полета современного исребителя обходится израильтянам в 17 тыс. долл. Более половины боевых летчиков, из числа отслуживших, находится в мобилизационном резерве и систематически привлекаются к полетам, чтобы сохранить полученные навыки на уровне, не уступающим кадровым пилотам.

И те, и другие пилоты обязаны проживать в непосредственной близости от авиабазы, где служат или к которой приписаны по мобплану. В их отношении соблюдается строжайший режим секретности, их запрещено фотографировать, их имена и местожительство составляют государственную тайну. Все мероприятия по подготовке пилотов и забота о них вполне оправданы высочайшим боевым мастерством этих воздушных бойцов, которые заслужили славу лучших в мире.

 [\spoiler]

  • +1 3
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти



×
×
  • Створити...