Перейти до змісту

COMFORT-02 Бортовий журнал


VojinSvitla

Рекомендовані повідомлення

Не розумію...

Вел ти уже давно проплатив, уже навіть його пробував, але... чому уже на ньому не катаєшся???

В чому прблема???

Просто... скоро уже літо (тобто сезон) скінчиться... а вела у тебе ще немає... в чому проблема???

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 81
  • Створено
  • Остання відповідь
23 годин тому, vaz75 сказано:

Сьогоднішня тест поїздка з "Стравою". Так мало, бо за останні два дні трохи на гонився, сьогодні щось важко було їхати.

nw9KOV1GTEg.jpg

Трайк офіційно подолав межу в 100 км, хоча насправді вже трохи більше. Я проїхав десь 10-12 км

BFJS8mado0E.jpg

CG7ZIBldrWA.jpg

Після 101 кілометра, велокомп якогось дзена онбнулився.
P.S. Соррі за бруд і якість фото

 

19 годин тому, Waver сказано:

Не розумію...

Вел ти уже давно проплатив, уже навіть його пробував, але... чому уже на ньому не катаєшся???

В чому прблема???

Просто... скоро уже літо (тобто сезон) скінчиться... а вела у тебе ще немає... в чому проблема???

Забрав трайка в вівторок, але прийдеться везти назад на вдосконалення, одна проблема з'явилася, пізніше опишу її суть.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Спочатку 2 км, потім 20, а пізніше 200... Чекаю на бортовий журнал.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Влаштував трайку легенький offroad тест, справився на 4+. На жаль протупив і не по фоткав, тому словами описувати не бачу сенсу. Ось трекер. З нього десь 1.5 км асфальту, решта гравій і грунтовка. Рекорди ще мені рано ставити, просто "вкатуюсь", декілька раз ставав на перепочинок.

8RG37UUupqU.jpg

Під час поїздки, виявилась одна не хороша річ, яку треба усунути, потім зроблю фото і поясню що не так.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ой, ризикуєш по трасі Ковель-В.Вол. їхати. Фура може тебе і не помітити. Обережно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 21.08.2016 at 14:00, vaz75 сказано:

ой, ризикуєш по трасі Ковель-В.Вол. їхати. Фура може тебе і не помітити. Обережно.

Ризикую, я це розумію. Але так само ризикують скутеристи на дрібних скутерах.

 

Етап складання.

Донор

14133986_e3b3017a.jpg

14133995_d3c0cf2e.jpg

Ось все, що пішло в діло

14098050_b9cb4a98.jpg

Примірка

14098051_dcac71de.jpg

14098053_16620752.jpg

14133980_67909caf.jpg

14133981_2f7a7e9.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Извини, что влажу со своими 5 копейками,))

Надо было брать раму от нормального двухподвеса, хотя бы такого

получил бы соединение на промах, а не на капроновых втулках, которые будешь менять каждые 100км, и настоящий амортизатор (воздух, регулировка отскока), а не простую пружинку.

Сидение от авто будет съедать кучу энергии твоих ног, т.к. нужен жесткий упор поясницы, ну и к дождю оно не приспособлено. Твой мастер ведь делает неплохие сидушки из стеклолита, там только проблема в подстилке и отводе пота.

Последи за износом покрышек и "держанием прямой", решил ли он проблему неправильного развала-схождения.

Руки не затекают? У меня ноги на лигераде чуть выше сердца, нужно периодически опускать на секунды, чтоб был прилив крови.

П.С. Всегда проще брать чужие идеи, собирая свое. 

 

 

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хотя, я может ошибся в мастере, кто делал.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@romanc Думка з сторони завжди корисна, особливо від людини яка розбирається.

Рама яку ти навів в приклад, алюмінієва, так вона легка, але тоді прийшлося б робити з алюмінію всього трайка. Щоб зварити міцну раму з алюмінію в домашніх умовах, треба брати труби з товстішими стінками, тобто по вазі напевно нічого б не виграв перед сталевою рамою. А от проблем з такою рамою трохи більше: дорога в виготовленні, плюс не завжди можна швидко зварити в "польових умовах", сталеву раму в разі чого в любому селі можна буде підварити. 

Втулка і амортизатор з часом поміняються, може взагалі замінеться повністю все заднє колесо. Чувак в якого брав донора, зразу казав щоб поставити масляного амортизатора, хоча кажуть що вони трохи проблемні. Заднього амортизатора мені поки що вистачає з головою, заднє колесо на ямках практично не відчувається, ну тут ще сидіння теж нормально поглинає удари, а от передньої підвіски реально не вистачає.

Ти правий стосовно сидіння, воно важить десь 6 кг, весь трайк теж трохи важкий вийшов, більш як 30 кг,  точної ваги не знаю, бо не важили. Я хотів сидіння щось типу такого, але конструктор наполіг на автомобільному. В принципі мені зручно з тим сидінням, бокова підтримка здорова виручає на віражах, але трохи жарко на ній. Чи будуть затікати руки ще не знаю, бо на далекі дистанції ще не їздив. Але трайк дуже класний в керуванні, можна їхати практично без рук, лише з рідка підрулювати, пряму тримає чудово правда не знаю що буде на швидкості більше двадцяти, бо ще не можу стабільно тримати таку швидкість. Ручки з низьким розташуванням для мене не зручні, а так самий раз. З'явилась підозра що розвал сходження треба регулювати, але трайк пройшов вже більш як 150 км, ознак зносу покришок не видно. В цьому пості 

On 18.08.2016 at 19:29, VojinSvitla сказано:

Трайк офіційно подолав межу в 100 км, хоча насправді вже трохи більше. Я проїхав десь 10-12 км

я протупив і показав пробіг не одометра, а дистанцію поїздки, її просто ніхто не збивав.

Ти таки помилився з конструктором, трайк робив не Олексій Ганшин, а Павло Недільський з Ковеля. Це другий його трайк. Блог

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

21 хвилин тому, Cherman сказано:

Ти ззаду чіпляй якийсь прапорець, будеш трохи помітніший.

Він там є, перший пост, останнє фото) Планую на всю довжину "влагштока" заповнити прапорцями

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

8 часов назад, VojinSvitla сказал:

Він там є, перший пост, останнє фото) Планую на всю довжину "влагштока" заповнити прапорцями

Со светоотражателями.

 

Если брать раму, типа той, что указал, нужно только изготовить ответное звено - втулку или проушины из стали по образцу алю, а дальше плясать со сталью.

Я для остальной конструкции брал трубу из АМг5 и части алю рам.

Зря ты на моем лигере не попробовал руль, а эргономика примерно одинакова у трайка и лигера. Вы за базу брали какой трайк?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

9 часов назад, VojinSvitla сказал:

Він там є, перший пост, останнє фото) Планую на всю довжину "влагштока" заповнити прапорцями

Со светоотражателями. А лучше проблесковый маячек желтого цвета- строб с желтым плафоном, это не запрещено правилами.

 

Если брать раму, типа той, что указал, нужно только изготовить ответное звено - втулку или проушины из стали по образцу алю, а дальше плясать со сталью.

Я для остальной конструкции брал трубу из АМг5 и части алю рам.

Зря ты на моем лигере не попробовал руль, а эргономика примерно одинакова у трайка и лигера. Вы за базу брали какой трайк?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А ночью нужны габариты , установленные не более 150 мм от габарита

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@romanc Скажу як є, 80% ідей що до трайку, були конструктора. Він органрізовував табір для велокострукторів і мав показати якусь свіжу роботу. В порівнняні з попереднім трайком, мій є набагато кращий, як і з конструктивної точки зору, так і з вигляду. Я до свого, катався лише на двох тадполах (їх фото є на першій сторінці теми) і то лише трошки, тому зрозуміти що, як і до чого, мені просто не вистачало часу. Трохи покатавшись на своєму, я вже починаю розуміти що де що потрібно було робити не так.
Може й зря, але на двох колесах я не поїду, тому навряд чи я б щось зрозумів) За основу брались європейські трайки, загалом це збірний образ з інтернету.

Жаль що  зараз не катаюсь, труба на якій кріпиться передня зірочка, під навантаженням крутиться, хомута вже закрутили на максимум, але все одно. Там треба або ще одного хомута, або просвердлити дирочку і заштопорити болтом. Після свят повезу назад в Ковель, можна вдома зробити, але не хочу "колхозу"

14136718_10fef732.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

По хомуту- это прослабили посадку клеммного соединения. нужно или делать прокладки или делать второй противоположный разрез с клеммой и прогревать и осаживать по внутренне трубе, Если не сделать скользящую посадку, то будет прокручиваться, а штифтование болтом будет разбиваться.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

как я понял, брались ашан-компоненты, это не очень хорошо в смысле взаимозаменяемости, вместо них не всегда поставишь стандартные.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

И передний тормоз, не знаю как решили уравновешивание усилий механических тормозов, с гидравликой это проще.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

25 хвилин тому, romanc сказано:

По хомуту- это прослабили посадку клеммного соединения. нужно или делать прокладки или делать второй противоположный разрез с клеммой и прогревать и осаживать по внутренне трубе, Если не сделать скользящую посадку, то будет прокручиваться, а штифтование болтом будет разбиваться.

 

Дякую за пораду, поговорю з конструктором. Треба було квадратну трубу ставити)

 

Тобто "ашан-компоненти"? Не вловив що маєш на увазі.

Передні тормоза мало ефективні, там типу коромислом вони з'єднуються з ручкою (думаю ти зрозумів як це). На скільки вони врівноваженні важко сказати, ніби тормозять, але так настроєні що на юз їх не пустиш. Хотів показати приклад, але не знайшов потрібно картинки, може завтра сфоткаю. Але поки шукав, знайшов ось таку ручку 

s-l1600.jpg
Задумався чи не поставити таку, якщо знайду десь в нас

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

коромысло-норм. А китай-тормоза дисковые просто аксессуар, а вместо них нормальные на те крепления, скорей всего не подойдут., как и ротора. Ну и усилие твое делится надвое. Ручки тормозные попробуй перевернуть, сделав петлю  оплетки радиусом см 7. Будет удобней тормозить.

Офф. погугли ашан велосипед.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Квадрат в квадрат еще тяжелее подогнать, чтоб плотно сидело, или ставить ромбом и зажимать две плоскости по 2 винта.

Я протачивал внутреннюю трубу, приваривал брусок и пропиливал его и трубу болгаркой, потом делал отверстия в бруске под винты.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Отже дубль №2, зранку стільки накнопав, Борда заглючила і все пропало.

Катаюсь не так часто як можна було б. Спочатку після покатух почали боліти  коліна, причому не м'язи а саме коліна, тому вирішив трохи відпочити. 29-го в понеділок, катався по справах по своєму населеному пункті, проїхав трохи менше двох км і зробив висновок що в спеку сідати на тадпол точно не буду, принаймні поки не вкатаюсь.

Вчора знову влаштував собі щось типу офроуду, тадпол знову показав себе на висоті, жодного разу не довелося пхати. Рови, ями, інші лісові перешкоди виїжджав як кажуть на "педалях". Маршрут трекера правда трішки схожий на попередній, але цього разу я ще трошки покатався лісом. Ради об'єктивності треба сказати що на всьому маршруті не було болота, якби було мокро, я б там не проїхав. "Strava" показала відстань 6.8 км, велокомп 5.1 км. Схиляюсь більш до показників велокопма. Жаль що в Гугл картах не можу прокласти цей маршрут, щоб подивитись точно хто бреше.

YiYfXbPb0Dw.jpg

Хоч прохідність виявилась хорошою, на підйомі з щебеневим покриттям відчував як пробуксовує колесо, знайшов трішки піску, там теж досить суттєво буксував, але як вже і казав, все на педалях. Походу від ідеї поставити покришку KENDA K-1008 Flame 26"Х3,0 треба відмовитись, далі асфальту я на ній не поїду та й питання чи влізе вона в вилку.

Під час поїздки вкотре зрозумів що місце для манеток вибрано не правильно, постійно ногою перемикав на більшу передачу. Ще маю проблеми з заднім гальмом: ротор трохи кривий і треться об колодки. Конструктор мені налаштував заднє гальмо дуже круто, але в один момент зажались трішки колодки, по не знанні полізли куди не треба і збили налаштування, пацани ніби налаштували мені, але через деякий час знову почав терти, під час поїздки ротор був теплий, спеціально ставав щоб перевірити

Почав трохи "колхозити", поставили широкого хомута, проблема кручення труби частково відпала, але треба ще щось підкласти під хомут.

14148896_2c05ab48.jpg

14148897_4962900e.jpg

Є ще деякий апгрейд, але розповім як доведу до кінця.

Користуючись нагодою апання теми: куплю два фляготримача з флягами і велочохол або тримач для телефона, щоб не потрібно було виймати телефон з його "рідного" чохла. Пропонуйте варіанти.
Читав в газеті інтерв'ю Луцького веломарафонця, здається з газконтори, він радить при частому використанні велосипеда раз на тиждень ходити в баньку, щоб очистити організм від молочної кислоти. З'явився ще один мотив щоб знайти дівчину, бо просто так йти в баньку якось не те)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в баньке закажешь)))

Под флягодержатель нужны крепления. на великах стоят заклепки с внутренней резьбой. 

Для телефона продается в веломагазине в Караване крепление для смарта на руль за 60 грн

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 01.09.2016 at 22:14, VojinSvitla сказано:

Є ще деякий апгрейд, але розповім як доведу до кінця.

Отже про апгрейд. Замінив старі пласмасові топталки на шиповані алюміневі топтлалки, правда дешеві.  Знайомий, в якого брав донора, підігнав мені тукліпси. Трохи ношені, але в хорошому стані, лише стрьопи треба замінити

14148901_6041e3f3.jpg

Ось так воно виглядає в зборі

14153637_b49ffbb9.jpg

Скажу чесно, до них треба звикнути, покатаюсь то потім опишу.

Їздив до майстра з ремонту педальних коней з приводу гальм, висновок не втішний - треба міняти всього супорта, можливо і ротора. Як мені пояснили, в мене стоїть не якісний супорт, який взагалі ставлять на передні колеса. Якщо коротко, зносився сам механізм. Ще виявилось що є люфт в задньому колесі. Ось такі гальма.

14153633_fa7210e0.jpg

Оскільки це бортовий журнал, значить треба писати про всі косяки:D

Заїхав до друга на пивко, вирішив скористатися всіма перевагами трайка, додав собі комфорту на "Комфорті" опустивши спинку сидіння максимально, ось так:

14153636_d1f8c0ff.jpg

Друг захотів покататися, коли приїхав, сказав що на ньому дуже важко їхати і що він вібрує як дизель, я підняв спинку щоб самому проїхатися і зрозуміти що він має на увазі, а там виявилася ось така ситуація

14153634_1b36b673.jpg

Спинка лягла прямо на крило, притисла його до колеса і ось результат. Буде наука на майбутнє)

 

On 02.09.2016 at 00:35, romanc сказано:

в баньке закажешь)))

Под флягодержатель нужны крепления. на великах стоят заклепки с внутренней резьбой. 

Для телефона продается в веломагазине в Караване крепление для смарта на руль за 60 грн

Та в околиці такі баньки що треба зі своїм приходити, хіба що рулити десь на багатші села)
Та щось з тими кріпленнями завтикали на етапі конструювання. Поговорю з конструктором, може вийде поставити ці закльопки, або просто візьму фляготримачі які кріпляться на руль, місця куди їх вчепити в мене вистачає.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хотів сьогодні доїхати до Турії і зробити 10 км, але завадив дощ https://www.strava.com/activities/701480341

Те чого так шукав, нарешті знайшов. А саме, пісок:D Як би розумів що пісок - це не асфальт, але їхати по піску під гірку ще те задоволення. Місцями думав що краще просто попхати, але азарт виїхати "на педалях", переміг. Жаль що всі фото вийшли змазані, ця найкраща

14157099_1efc43c6.jpg

Я раніше публікував фото, де трайк долає 100 км, але тоді я ще не розібрався в велокомп'ютері, насправді це дистанція не була обнулена, а на одометрі на той момент було десь 157 км, як я його забирав на одометрі було вроді 153 км. Сьогодні ж трайк подолав межу в 200 км, тобто я вже наїздив на ньому приблизно 45 км. З математикою в мене добре, просто ще ж крім мене на трайку їздили) Може бути, бо Strava показує 29 км, а я її в побутових поїздках не вмикаю.

9ZPXuuxcZvCDp7coFAjaXRZ8Ml-qta2eC6MOEM_9

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Що народ сказати, не вмію я кататись. Їду відразу на "великі" відстані, потім 3-4 дні відхожу від тих покатух) Просто на маленькі відстані немає потреби їздити, а просто так гонитися по населеному пункті не цікаво. Сьогодні зробив 5 км. Чисто по відчуттях, хоч і їхав в спеку, але відстані від відпочинку до відпочинку збільшились і ніби як почав тримати більшу середню швидкість, хоча сьогодні знайшов пісок, тому середня швидкість виявилась навіть меншою ніж за звичай.
23lyJSZYveVb4Xw0G2eDXiaqlYcmIqMdiO_I97f-

oGGvBib5uqEUhB-yNuJkhU5l7KRm-g00utQJyz3O

Мало бути фото промзони, але мильниця промзону не побачила. Але скоріш за все я просте не вмію з нею поводитись.

UPT-3AYl2HpNz8QqgmZteN0H_zPaWjMAqIkeMy4G

Так звана "Бобольска дорога", хоча насправді вона веде до села Обеніжи

utWyJAu3qm8dzwWHnKPt0tKmd-HGuTFoDCjmHFhu

Eff28nwxT4wtnXV_75I9Q4yAxJHGF2gWmDuip9nu

Хочу знімати трішки відео, але в силу відсутності фантазії і криворукості, не знаю де і як закріпити телефон чи фотоапарат. Спробував прикіпити до підголовника, навіть на найменших нерівностях відео сильно нестабільне. До кофра взагалі не бачу сенсу чипляти, бо він сильно вібрує. Щоб знімати "з місця", треба штатив. Треба десь запостити що куплю штатив до телефона і фотоапарата)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...