Перейти до змісту

моя автомайстерня 2


lanima

Рекомендовані повідомлення

Ну не знаю...Коли просять перекрасити, то без всяких уточнень розуміється, що сколи, ямки, горбіки, коцки, ржавчинки убираються і канти виводяться. Перший раз таке чую, щоб фарбували по ржавчині чи сколи не позабирали.... Ми, принаймі, так не робили... 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 293
  • Створено
  • Остання відповідь
12 хвилин тому, Юріч сказано:

Ну не знаю...Коли просять перекрасити, то без всяких уточнень розуміється, що сколи, ямки, горбіки, коцки, ржавчинки убираються і канти виводяться. Перший раз таке чую, щоб фарбували по ржавчині чи сколи не позабирали.... Ми, принаймі, так не робили... 

угу. і ви робили це все за ціною простої перекраски деталі. тільки не кажи мені, що в вас однакова ціна на пофарбувати деталь з двома сколами за годину часу і на пофарбувати деталь на яку потрібно дві банки шпаклівки викластиі три дні потратити, щоб до пуття довести. красяться то обидві однаково.

мабуть мені пора з фарбуванням зав'язувати. нема покраски- нема проблеми))

 

по ржавчині не крашу і сколи не лишаю спеціально. а то зробиш з мене зараз тут повного халтурщика)))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не кип ятись :) .В будь якій професії бувають такі нюанси. Просто треба їх враховувати і старатись попередити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

32 минуты назад, lanima сказал:

ви робили це все за ціною простої перекраски деталі. тільки не кажи мені, що в вас однакова ціна на пофарбувати деталь з двома сколами за годину часу і на пофарбувати деталь на яку потрібно дві банки шпаклівки викластиі три дні потратити, щоб до пуття довести. красяться то обидві однаково.

 

Ціна різна, але результат на виході має бути завжди однаковий - як з заводу (ну майже, як з заводу, бо добитися такого ж "лимону" як з заводу неможливо, зазвичай "дзеркало" виходить). Ми зараз вже не фарбуємо, фарбували в 90-ті, а тоді не було модних шпакльовок, не було поліровок і всяких фішок, що полегшують зараз працю фарбувальника....Красиш один раз і щоб без потьоків...Не дай Бог зробиш халяву - перекраска всього авто.

 

P.S. І на рахунок дзеркал, ручок, молдінгів, резинок, ущільнювачів... Мене капєц як бісить, коли при покрасці авто це все не знімають, якось там намагаються обклеїти, а потім на стиках фарба лущиться....Це мля такий колхоз... Ну що важко все познімати, толково зробити і все назад поставити?. Та візьми ти трохи більші гроші, але зроби толково, а не жени халяву. А не вмієш розібрати-зібрати, то і не берись за такі серйозні роботи. Це Свєта не до тебе відноситься, а так, думки вголос.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

через скільки часу після фарбування зазвичай вилазить ржа. це залежить від технології?

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

33 хвилин тому, Kiolan сказано:

Не кип ятись :) .В будь якій професії бувають такі нюанси. Просто треба їх враховувати і старатись попередити.

пройде))

просто вбила на машину місяць часу,пересварилася з чоловіком через неї, заробила ноль гривень і насамкінець лишилася кругом винувата. бо мій клієнт хотів заплатити як в жидичині, але щоб йому зробили як на фірмовому тойота сервісі. 

відкриваю я пляшечку маренго.. хорошого вечора вам, хлопці і про всяк випадок відключіть телефон)))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

24 минуты назад, Юріч сказал:

 

Ціна різна, але результат на виході має бути завжди однаковий - як з заводу (ну майже, як з заводу, бо добитися такого ж "лимону" як з заводу неможливо, зазвичай "дзеркало" виходить). Ми зараз вже не фарбуємо, фарбували в 90-ті, а тоді не було модних шпакльовок, не було поліровок і всяких фішок, що полегшують зараз працю фарбувальника....Красиш один раз і щоб без потьоків...Не дай Бог зробиш халяву - перекраска всього авто.

Идеально сделать не возможно в принципе, т.к. идеалы у всех разные. Я думаю, специалист вашего уровня все равно сможет найти "бока" после кузовного ремонта да и на заводской машине можно найти к чему придраться.

Вот мастерство мастера и заключается в умении удовлетворить заказчика, а для этого он должен понять, что он хочет и объяснить, что может и сколько это стоить будет.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 минуты назад, lanima сказал:

хорошого вечора вам, хлопці і про всяк випадок відключіть телефон)))

 

Мені можеш дзвонити, люблю поговорити з п'яненькими жінками)), якщо ти на мене ще не образилась...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 минуты назад, lanima сказал:

 

відкриваю я пляшечку маренго.. хорошого вечора вам, хлопці і про всяк випадок відключіть телефон)))

 Нас підпившими дівчатами не налякати :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

11 хвилин тому, deluxkangoo сказано:

через скільки часу після фарбування зазвичай вилазить ржа. це залежить від технології?

 

це залежить від того, наскільки глибоко вона в металі.

якщо це поверхнева плямка, то її можливо зачистити і обробити.

якщо є кратера, то будь яка обробка буде тимчасова. ми вже перепробували купу різних засобів. якщо не лізтиме там, то вилізе по кругу.

знайомий технолог сказав, що іржа не лізтиме тільки тоді, коли її вирізати і вварити латку. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я взагалі раз фарбувався в своєму житті, 14 років назад. Сам все підготовлював тому на сервісі мені лише її попшикали фарбою. Так як вкрай мало їжджу, якщо до уваги не брати марку авто досі вид ляля.

В таких випадках раджу розписати по пунктам всі деталі угоди і хай клієнт проставляє галочки за що він згідний платити, бо розуміння фарбування до ЦЬОГО моменту в мене теж було десь як описує Юрій дещо стереотипне.:_31: І підозрюю, що такі клієнти ваааапше не поодинокі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 годин тому, Kiolan сказано:

Світлана,ти робиш різні  авто кожен день, а клієнт своє можливо вперше. Тому ти повинна розпитати що саме хоче клієнт і роз яснити що саме і за яку ціну він отримає. А тоді нехай він вибере і ціну і якість. Бо одному достатньо поріг просто покрити антигравієм, а інший хоче , щоб відполірували під запаскою в багажнику :) . В мене є знайомий маляр, він все ,що треба зробити , пише в зошит , в кінці ціну і клієнт ставит підпис. Тоді майже не виникає питань.Я  пишу тільки новим клієнтам, давні вже знають що і як буде.

Клієнт не може знати деталей та, зрештою й не повинен. Тому згоден з Kiolan i Юріч. Також підтримую ідею з зошитом, хоча всерівно всього не передбачиш, але трохи підстрахуєшся.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Свєта. Ви забуваєте, що Ваше бачення і бачення клієнта абсолютно різні, зачасту, і що клієнти є різні і бачення якості в них можуть бути різні - одному і "під завод" не підходить. бо має орлиний зір і бачитиме найменші кратерки і підтікання, а іншому глянець буде за щастя. І підходи до них повинні бути різні (відповідно і суми). Це називається "визначення потреб клієнта", сервіс. І дай Бог, що серйозної клієнтури було стільки, щоб не треба було робити як в Жидичині.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

моя остання робота.

вірніше моя тільки починається))

а це чоловікова.

що скажете? за бампер?

бо багажник то чорновий варіант. ще сто раз переробиться.

DSC_3592.JPG

DSC_3600.JPG

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

бампер потужний :) Цікаво, скільки *заважив* по грошам ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 годин тому, MANJAK11 сказано:

бампер потужний :) Цікаво, скільки *заважив* по грошам ?

в районі 300доларів.

мудруємо тепер над багажником, щоб пасував.

і задній бампер мабуть теж тепер викинеться. бо не пасує зовсім вже.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А у "Ниви" хіба рамна конструкція? До чого той бампер приєднаний?

PS виглядає круто, єслі шо.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

кріпиться на штатні кріплення, там де заводський бампер ставиться.

плюс низом два вуха.

бо він іде з захистом для мотора знизу

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Прикольно, канєшно. при ударі бампер залишиться цілим, а от кузов тре мінєти

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

59 хвилин тому, rl72 сказано:

Прикольно, канєшно. при ударі бампер залишиться цілим, а от кузов тре мінєти

Там повен двір майстрів, для чого міняти? Зроблять

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

та да))

" што нам стоит дом построить")))

це дастер, якому всі показували дорогу на шрот)

матиму більше часу, викладу весь процес.

до речі ,ремонт тривав менше місяця.image-0-02-05-33618666ba8a9894e78e680bfc66f450f4c760e4327bb4a7dd02df726505854f-V.thumb.jpg.994cd785ba6466fb1558de643124f6ba.jpgDSC_2413.thumb.JPG.4db76d8af3e437c4534037b1d77683cd.JPGDSC_2411.thumb.JPG.744c855304101fd1cd9d719b9bc98f73.JPGimage-0-02-05-902ff97ddcf668ae107e97238016c4a42398b9a14130bcf5255b982ac309288a-V.thumb.jpg.e7a54ca4f542ac9ea8cd21a87df179fb.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@lanima , все таки доїб@ли тебе з тим дастером :D. Прийшлось робити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 годин тому, lanima сказано:

до речі ,ремонт тривав менше місяця.

Десь в штатах така робота коштувала б тисяч сто баксів. Тільки робота.

А ми можем робити за помірну вартість, і це добре. Я так вважаю.

Послуги - це те, на чому поки може виїхати українець, на відміну від індустріальних держав, де такі авто зходять з роботизованого конвейєра по три штуки за 10 хвилин.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 годин тому, Юріч сказано:

@lanima , все таки доїб@ли тебе з тим дастером :D. Прийшлось робити.

Саша, сіли на голову і не злазили, поки не доробили)))

ще й сказали, що задовго стояла. можна було за два тижні зробити.

от і догоди комусь))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 часов назад, lanima сказал:

Саша, сіли на голову і не злазили, поки не доробили)))

ще й сказали, що задовго стояла. можна було за два тижні зробити.

от і догоди комусь))

шліть їх на йух, от і все.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...