Перейти до змісту

Выбор летней резины


dimmon

Рекомендовані повідомлення

Вот пришла Весна :) я обул свою летнюю резину и понял что этот сезон я уже на ней не отьездюю. Каток у меня хороший 225/55 16, неохота выкидывать 1200 грн штука за "модную" резину вот ищу альтернативу и не сильно дешевую и не дорогую так сказать хороший середнячек :) что народ посоветует да и вообще какая резина летняя у народа? Да и может кто посоветут где хороший выбор и цены?

ЗЫ: думал брать Б/У но чет передумал хотя цена приблизительно в 5-8 раз дешевле.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 50
  • Створено
  • Остання відповідь

Саме в такому розмірі (255/55 16) мені пропонують Michelin Primacy HP по 205 доларів за колесо. Дешевша поки-що тільки Matador, яку особисто я ставити не хочу. А Nokian в чора дивився -- по 1165 грн за колесо.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Саме в такому розмірі (255/55 16) мені пропонують Michelin Primacy HP по 205 доларів за колесо. Дешевша поки-що тільки Matador, яку особисто я ставити не хочу. А Nokian в чора дивився -- по 1165 грн за колесо.

Странно я Nokian смотрел по 810 грн. на формуле, в 2 местах. Там только то и было что Nokian и Kumho примеорно 650 грн. Про Kumho от друзей слышал что не очень, а вот Nokian зимняя хорошая, а летняя не знаю. Michelin конечно гуд резина, хотел еще посмотреть на Goodyear но не нашел на базаре.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сктати на одной из разборок видел резину Michelin Pilot HX 215/55 16 в нормальном состоянии цена вроде 120 дол за все, даже фотку сделал, если надо выложу. Меня тоже убалтывали ее брать но не хочу терять 1 см в ширине да и новая есть новая.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Аналогічно чув від знайомих що Kumho не дуже резина, Goodyear гарна резина, може тыльки зараз починають лытню завозити тому й нема.

Якщо навіть і викинути на резину більше грошей, вона проживе довше ніж проста звичайна. В мене ще з заводу на міцубіші стоїть

Goodyear Eagle LS2 якої ще повинно на декілька сезонів вистачати. І на шкоді стоїть Goodyear Hydragrip, правда не скажу як вона далі їздитиме, так як машину продали, як мені її жалко було...

Але резина для нашого клімату де більш ніж півроку дощі просто супер.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

 я в пошуках такоі резини :

185/60 R14 82H Goodyear HydraGrip

поки безрезультатно :)  

запитувала в магазині АТЛ що на Рівненській, сказали що можна замовити  ціна десь ~440 грн за 1 шт

вчора заізжала в магазин що на 40-му, біля шиномонтажу, обіцяли позвонити сказати ціну якщо знайдуть

На ринку ще не була, може на вихідних піду .  Напевне ще завозу немає  :_40:  

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Проблема в митниці. Контрабас зараз майже не їздить, тому такі затримки з поставками. Так що будьте готові до того що резини в цьому сезоні вибір буде не дуже великий (за нормальними цінами), а середня ціна в порівнянні з минулим роком буде відсотків на 20-30 вища.

Для себе я вирішив, що колеса буду брати тільки нові. Був випадок, коли братові привезли колеса з Німеччини -- майже нові, непогана модель, і досить недорого. Але Коли поставили колеса на машину, то стало відчутно що б'є руля, а через кілька днів на одному з коліс вилізла гуля. Видно десь був удар, корд був пошкоджений, а ззовні цього не видно. Добре, що колесо не вистрелило на швидкості. Так що, хороші колеса -- це гарантія безпеки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

просто нормально не отбалансировали при установке.

а гуля это уже следствие.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1. гуля не может быть следствием разбалансировки. ну никак.

2. я сомневаюсь, что брат Plum'a а.) меняет резину там, где ненормально балансируют б.) не разбирается в балансировке, чтобы не отличить биение на скорости от гули :)

ЗЫ у меня когда-то на опеле под колпак засело грязи после оффроада ;) грам 150-200... знатный кусок такой... так вот бить руль стало только после 100 км/ч. Диски рулят!

ЗЗЫ давно хотел спросить народ о распространенном заблуждении : зимой лучше штампованные диски . Кто-то обоснует кроме как отсутствием денег на второй комплект литых и желания переобуваться?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1. Разбалансировка вызывает вертикальные колебания и горизонтальную раскачку всего автомобиля.

А это косвенно конечно и опосредованно может являться причиной повреждения корда.

2. Кто его знает (с балансировкой заморочек много). То что он пару дней ездил на авто при

биении руля это однако о многом говорит. Станции, точки гули на покрышке не называлось однако ^_^

Любопытно так же было бы взглянуть на внутреннюю сторону этой покрышки.

Чтобы хоть что то утверждать конечно :rolleyes: А так можно только гадать.

Мне кажется зимой вероятность ударов больше. Поэтому подравнять стальной диск легче и дешевле,

чем менять литой.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

о распространенном заблуждении : зимой лучше штампованные диски

Насправді питання ціни. Але не лише вартості додаткового комплекту литих дисків. При великому морозі, ну -15...-20 є шанси литий диск не погнути, а розколоти. Чому так? ненаю, але колоті литі диски бачив на власні очі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а як на рахунок Toyo Tires? в мене такі зимові... а літні як? хтось знає?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1. Вероятность ударов каких? Если ты о ямах, то их зимой как раз меньше, а если о заносах с ударом о бровку, то литой диск выдержит нагрузки в разы превосходящие те, от которых штамповку без кувалды ты не накачаешь. И это не ИМХО. Там где литой сминается до степени "надо рихтовать" - штамповка гнется до "дааа... в мусор!"

Про -15...-20 градусов - что за сказки? А при плюс 30 литые часом не расплавляются?

А суперлегкие диски из магниевого сплава да, лопают, не гнутся! Но это не зависит от температуры - раз, и предел, при котором такой диск лопает - примерно удар в бровку на скорости 60 км/ч и выше, когда все равно менять подвеску. А местные литые диски турецкого разлива не лопают(а гнутся) потому, что магния и других легких, хрупких(и дорогих) металлов там просто нет :)

Заблуждение остается заблуждением.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене на зиму диски стояли алюмінієві ковані (оригінал BMW). З вигляду вони практично такі ж як стальна штамповка, тільки набагато легші і міцніші.

Нарахунок литих дисків на зиму... Їх просто дорожче і довше відкатувати, шкода коли він десь боком коцнеться об бровку і попсує "екстер'єр", і до того ж саме при відкатці є шанс що він лопне (а от це вже не байки, підтвердять в любій точці де відкатують литі диски) Звичайно його можна потім аргоном заварити, але це знову таки лишній час, гроші і зіпсований вигляд диска. Плюс до всього, "штамповка" при хорошій ямці гнеться, забираючи на себе частину енергії, яка в іншому випадку піде на підвіску.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ЗЗЫ давно хотел спросить народ о распространенном заблуждении : зимой лучше штампованные диски . Кто-то обоснует кроме как отсутствием денег на второй комплект литых и желания переобуваться?

Литі диски погано переносять сіль і інші домішки котрими посипають дороги взимку внаслідок чого швидко тускніють і втрачають свій товарний вигляд.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нарахунок литих дисків на зиму... Їх просто дорожче і довше відкатувати, шкода коли він десь боком коцнеться об бровку і попсує "екстер'єр"

так при чем тут зима????

Литі диски погано переносять сіль і інші домішки котрими посипають дороги взимку внаслідок чого швидко тускніють і втрачають свій товарний вигляд.

вот это уже аргумент!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щось шкодовські рідні титани за 4 роки нічого не втратили, причому останні 2 вони якраз їздили тільки зимою. Звісно вплив є, але не думаю що він такий аж помітний, ну звісно якщо їх мити раз в місяць, може і так.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А мені резину купили ,таку як я хотіла :)

на вихідних може перезуюсь :0024:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А мені резину купили ,таку як я хотіла :_42:

на вихідних може перезуюсь :(

Я думав перезуватись на ці вихідні, але подивився прогнози погоди і передумав. Будем ще зі снігом і морозом. :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я уже недельку как переобулся на 225/55 R16 95V Nokian Hakka V, машинка на новой просто плывет :)

http://auto.ria.ua/tyre_nokian_3061961.html

да и первый раз газом накачал, посмотрим как оно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нарахунок литих дисків на зиму... Їх просто дорожче і довше відкатувати, шкода коли він десь боком коцнеться об бровку і попсує "екстер'єр"
так при чем тут зима????
При тому що коли на дорозі слизько, то "зловити" бровку набагато простіше, ніж літом. Та і яму зловити простіше -- такі різкі маневри, які допомагають на сухій дорозі влаштовувати слалом між ямками, на слизькій дорозі не проходять. А боком об бровку в заносі -- елементарно...
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...
Странно я Nokian смотрел по 810 грн. на формуле, в 2 местах. Там только то и было что Nokian и Kumho примеорно 650 грн. Про Kumho от друзей слышал что не очень, а вот Nokian зимняя хорошая, а летняя не знаю. Michelin конечно гуд резина, хотел еще посмотреть на Goodyear но не нашел на базаре.

Ссилка на тест в №3 2008р.

1-ше місце в загальному заліку

(1-е місце в средньому ціновому класі)

Kumho ecsta SPTKU-31

909,9 балів

Місце виготовлення - Корея

Малюнок протектора - направлений

Глубина малюнка протектора - 7,4-7,6 мм

Твердість - 62-63/66-68 ед.

Маса шини - 7,4 кг

Співвідношення ціна/якість - 2,09

Як користувач Kumho з 3-річним стажем можу сказати що ця резина дійсно відповідає співвідношенню ціна/якість на всі 100%. З мінусів - трохи шумна, не зовсім добре веде себе на дуже мокрій трасі. З плюсів - повільно зношується, рідко пробивається на трасі і досить добре веде себе на великій швидкості на сухій дорозі. Головне щоб це дійсно була оригінальна резина і я б радив її для розумного бюджетного використання.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 рік потому...

Підніму темку.....

Вот знову теплішає і постає питання вибору резини на літо. На даний момент стоїть зимова шипована Pirelli. Що порадите взяти, бажано щоб можна було довше їздити восени, і раніше пересуватись весною - для меншого зносу шипів, можливо якусь всесезонну? Чи краще взяти літню для дощової погоди?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

довше їздити восени, і раніше пересуватись весною

2biter - імхо твій вибір Nokian Hakka i3 -

yJ7bLD9R.gif

Особисто зупинився на Toyo 350 - хочу просто гарну, тиху літню резинку (з ралійною міцністю покришки ;)) Кого цікавить таке - можу стукнуть в приват координати офф. ділера.- на 50 грн. дешевше покришка чим на базарі. Ще завалявся телефон ділера Kumho, але не хочу його, назва не подобаэться :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Підніму темку.....

Вот знову теплішає і постає питання вибору резини на літо. На даний момент стоїть зимова шипована Pirelli. Що порадите взяти, бажано щоб можна було довше їздити восени, і раніше пересуватись весною - для меншого зносу шипів, можливо якусь всесезонну? Чи краще взяти літню для дощової погоди?

Всесезонна гума - це то ж саме, що і універсальний лямбда-зонд. Раджу суто зимову і суто літню - по сезону. +3 +5 восени - вже час на зимову. Весною ж два варіянти: а) Якщо доводитися їздити пізно ввечері/дуже рано/вночі, то гуму міняти на літню при температурі 5-7 вище нуля вночі. б) Якщо вночі машина стоїть - перевзути при денній температурі 7-9 вище нуля.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...