dimmon Опубліковано 12 Березня, 2008 в 06:41 #1 Опубліковано 12 Березня, 2008 в 06:41 Вот пришла Весна я обул свою летнюю резину и понял что этот сезон я уже на ней не отьездюю. Каток у меня хороший 225/55 16, неохота выкидывать 1200 грн штука за "модную" резину вот ищу альтернативу и не сильно дешевую и не дорогую так сказать хороший середнячек что народ посоветует да и вообще какая резина летняя у народа? Да и может кто посоветут где хороший выбор и цены? ЗЫ: думал брать Б/У но чет передумал хотя цена приблизительно в 5-8 раз дешевле.
Plum Опубліковано 12 Березня, 2008 в 06:46 #2 Опубліковано 12 Березня, 2008 в 06:46 Саме в такому розмірі (255/55 16) мені пропонують Michelin Primacy HP по 205 доларів за колесо. Дешевша поки-що тільки Matador, яку особисто я ставити не хочу. А Nokian в чора дивився -- по 1165 грн за колесо.
dimmon Опубліковано 12 Березня, 2008 в 07:05 Автор #3 Опубліковано 12 Березня, 2008 в 07:05 Саме в такому розмірі (255/55 16) мені пропонують Michelin Primacy HP по 205 доларів за колесо. Дешевша поки-що тільки Matador, яку особисто я ставити не хочу. А Nokian в чора дивився -- по 1165 грн за колесо.Странно я Nokian смотрел по 810 грн. на формуле, в 2 местах. Там только то и было что Nokian и Kumho примеорно 650 грн. Про Kumho от друзей слышал что не очень, а вот Nokian зимняя хорошая, а летняя не знаю. Michelin конечно гуд резина, хотел еще посмотреть на Goodyear но не нашел на базаре.
dimmon Опубліковано 12 Березня, 2008 в 07:10 Автор #4 Опубліковано 12 Березня, 2008 в 07:10 Сктати на одной из разборок видел резину Michelin Pilot HX 215/55 16 в нормальном состоянии цена вроде 120 дол за все, даже фотку сделал, если надо выложу. Меня тоже убалтывали ее брать но не хочу терять 1 см в ширине да и новая есть новая.
snight Опубліковано 12 Березня, 2008 в 07:15 #5 Опубліковано 12 Березня, 2008 в 07:15 Аналогічно чув від знайомих що Kumho не дуже резина, Goodyear гарна резина, може тыльки зараз починають лытню завозити тому й нема.Якщо навіть і викинути на резину більше грошей, вона проживе довше ніж проста звичайна. В мене ще з заводу на міцубіші стоїть Goodyear Eagle LS2 якої ще повинно на декілька сезонів вистачати. І на шкоді стоїть Goodyear Hydragrip, правда не скажу як вона далі їздитиме, так як машину продали, як мені її жалко було...Але резина для нашого клімату де більш ніж півроку дощі просто супер.
Vishenka Опубліковано 12 Березня, 2008 в 07:33 #6 Опубліковано 12 Березня, 2008 в 07:33 я в пошуках такоі резини : 185/60 R14 82H Goodyear HydraGrip поки безрезультатно запитувала в магазині АТЛ що на Рівненській, сказали що можна замовити ціна десь ~440 грн за 1 шт вчора заізжала в магазин що на 40-му, біля шиномонтажу, обіцяли позвонити сказати ціну якщо знайдуть На ринку ще не була, може на вихідних піду . Напевне ще завозу немає
Plum Опубліковано 12 Березня, 2008 в 09:14 #7 Опубліковано 12 Березня, 2008 в 09:14 Проблема в митниці. Контрабас зараз майже не їздить, тому такі затримки з поставками. Так що будьте готові до того що резини в цьому сезоні вибір буде не дуже великий (за нормальними цінами), а середня ціна в порівнянні з минулим роком буде відсотків на 20-30 вища.Для себе я вирішив, що колеса буду брати тільки нові. Був випадок, коли братові привезли колеса з Німеччини -- майже нові, непогана модель, і досить недорого. Але Коли поставили колеса на машину, то стало відчутно що б'є руля, а через кілька днів на одному з коліс вилізла гуля. Видно десь був удар, корд був пошкоджений, а ззовні цього не видно. Добре, що колесо не вистрелило на швидкості. Так що, хороші колеса -- це гарантія безпеки.
kostya Опубліковано 12 Березня, 2008 в 18:59 #8 Опубліковано 12 Березня, 2008 в 18:59 просто нормально не отбалансировали при установке. а гуля это уже следствие.
difoto Опубліковано 12 Березня, 2008 в 19:22 #9 Опубліковано 12 Березня, 2008 в 19:22 1. гуля не может быть следствием разбалансировки. ну никак. 2. я сомневаюсь, что брат Plum'a а.) меняет резину там, где ненормально балансируют б.) не разбирается в балансировке, чтобы не отличить биение на скорости от гули ЗЫ у меня когда-то на опеле под колпак засело грязи после оффроада грам 150-200... знатный кусок такой... так вот бить руль стало только после 100 км/ч. Диски рулят! ЗЗЫ давно хотел спросить народ о распространенном заблуждении : зимой лучше штампованные диски . Кто-то обоснует кроме как отсутствием денег на второй комплект литых и желания переобуваться?
kostya Опубліковано 12 Березня, 2008 в 21:10 #10 Опубліковано 12 Березня, 2008 в 21:10 1. Разбалансировка вызывает вертикальные колебания и горизонтальную раскачку всего автомобиля. А это косвенно конечно и опосредованно может являться причиной повреждения корда. 2. Кто его знает (с балансировкой заморочек много). То что он пару дней ездил на авто при биении руля это однако о многом говорит. Станции, точки гули на покрышке не называлось однако Любопытно так же было бы взглянуть на внутреннюю сторону этой покрышки. Чтобы хоть что то утверждать конечно А так можно только гадать. Мне кажется зимой вероятность ударов больше. Поэтому подравнять стальной диск легче и дешевле, чем менять литой.
colt5 Опубліковано 12 Березня, 2008 в 21:55 #11 Опубліковано 12 Березня, 2008 в 21:55 о распространенном заблуждении : зимой лучше штампованные дискиНасправді питання ціни. Але не лише вартості додаткового комплекту литих дисків. При великому морозі, ну -15...-20 є шанси литий диск не погнути, а розколоти. Чому так? ненаю, але колоті литі диски бачив на власні очі.
potvora Опубліковано 13 Березня, 2008 в 10:29 #12 Опубліковано 13 Березня, 2008 в 10:29 а як на рахунок Toyo Tires? в мене такі зимові... а літні як? хтось знає?
difoto Опубліковано 13 Березня, 2008 в 10:53 #13 Опубліковано 13 Березня, 2008 в 10:53 1. Вероятность ударов каких? Если ты о ямах, то их зимой как раз меньше, а если о заносах с ударом о бровку, то литой диск выдержит нагрузки в разы превосходящие те, от которых штамповку без кувалды ты не накачаешь. И это не ИМХО. Там где литой сминается до степени "надо рихтовать" - штамповка гнется до "дааа... в мусор!" Про -15...-20 градусов - что за сказки? А при плюс 30 литые часом не расплавляются? А суперлегкие диски из магниевого сплава да, лопают, не гнутся! Но это не зависит от температуры - раз, и предел, при котором такой диск лопает - примерно удар в бровку на скорости 60 км/ч и выше, когда все равно менять подвеску. А местные литые диски турецкого разлива не лопают(а гнутся) потому, что магния и других легких, хрупких(и дорогих) металлов там просто нет Заблуждение остается заблуждением.
Plum Опубліковано 13 Березня, 2008 в 11:38 #14 Опубліковано 13 Березня, 2008 в 11:38 В мене на зиму диски стояли алюмінієві ковані (оригінал BMW). З вигляду вони практично такі ж як стальна штамповка, тільки набагато легші і міцніші.Нарахунок литих дисків на зиму... Їх просто дорожче і довше відкатувати, шкода коли він десь боком коцнеться об бровку і попсує "екстер'єр", і до того ж саме при відкатці є шанс що він лопне (а от це вже не байки, підтвердять в любій точці де відкатують литі диски) Звичайно його можна потім аргоном заварити, але це знову таки лишній час, гроші і зіпсований вигляд диска. Плюс до всього, "штамповка" при хорошій ямці гнеться, забираючи на себе частину енергії, яка в іншому випадку піде на підвіску.
ipua Опубліковано 13 Березня, 2008 в 12:35 #15 Опубліковано 13 Березня, 2008 в 12:35 ЗЗЫ давно хотел спросить народ о распространенном заблуждении : зимой лучше штампованные диски . Кто-то обоснует кроме как отсутствием денег на второй комплект литых и желания переобуваться?Литі диски погано переносять сіль і інші домішки котрими посипають дороги взимку внаслідок чого швидко тускніють і втрачають свій товарний вигляд.
difoto Опубліковано 13 Березня, 2008 в 14:44 #16 Опубліковано 13 Березня, 2008 в 14:44 Нарахунок литих дисків на зиму... Їх просто дорожче і довше відкатувати, шкода коли він десь боком коцнеться об бровку і попсує "екстер'єр"так при чем тут зима????Литі диски погано переносять сіль і інші домішки котрими посипають дороги взимку внаслідок чого швидко тускніють і втрачають свій товарний вигляд.вот это уже аргумент!
snight Опубліковано 13 Березня, 2008 в 16:46 #17 Опубліковано 13 Березня, 2008 в 16:46 Щось шкодовські рідні титани за 4 роки нічого не втратили, причому останні 2 вони якраз їздили тільки зимою. Звісно вплив є, але не думаю що він такий аж помітний, ну звісно якщо їх мити раз в місяць, може і так.
Vishenka Опубліковано 18 Березня, 2008 в 18:14 #18 Опубліковано 18 Березня, 2008 в 18:14 А мені резину купили ,таку як я хотіла на вихідних може перезуюсь
ipua Опубліковано 18 Березня, 2008 в 19:01 #19 Опубліковано 18 Березня, 2008 в 19:01 А мені резину купили ,таку як я хотіла на вихідних може перезуюсь Я думав перезуватись на ці вихідні, але подивився прогнози погоди і передумав. Будем ще зі снігом і морозом.
dimmon Опубліковано 19 Березня, 2008 в 06:44 Автор #20 Опубліковано 19 Березня, 2008 в 06:44 Я уже недельку как переобулся на 225/55 R16 95V Nokian Hakka V, машинка на новой просто плывет http://auto.ria.ua/tyre_nokian_3061961.html да и первый раз газом накачал, посмотрим как оно.
Plum Опубліковано 19 Березня, 2008 в 07:23 #21 Опубліковано 19 Березня, 2008 в 07:23 Нарахунок литих дисків на зиму... Їх просто дорожче і довше відкатувати, шкода коли він десь боком коцнеться об бровку і попсує "екстер'єр"так при чем тут зима????При тому що коли на дорозі слизько, то "зловити" бровку набагато простіше, ніж літом. Та і яму зловити простіше -- такі різкі маневри, які допомагають на сухій дорозі влаштовувати слалом між ямками, на слизькій дорозі не проходять. А боком об бровку в заносі -- елементарно...
ipua Опубліковано 1 Квітня, 2008 в 18:04 #22 Опубліковано 1 Квітня, 2008 в 18:04 Странно я Nokian смотрел по 810 грн. на формуле, в 2 местах. Там только то и было что Nokian и Kumho примеорно 650 грн. Про Kumho от друзей слышал что не очень, а вот Nokian зимняя хорошая, а летняя не знаю. Michelin конечно гуд резина, хотел еще посмотреть на Goodyear но не нашел на базаре. Ссилка на тест в №3 2008р.1-ше місце в загальному заліку(1-е місце в средньому ціновому класі)Kumho ecsta SPTKU-31909,9 балівМісце виготовлення - Корея Малюнок протектора - направлений Глубина малюнка протектора - 7,4-7,6 мм Твердість - 62-63/66-68 ед. Маса шини - 7,4 кг Співвідношення ціна/якість - 2,09 Як користувач Kumho з 3-річним стажем можу сказати що ця резина дійсно відповідає співвідношенню ціна/якість на всі 100%. З мінусів - трохи шумна, не зовсім добре веде себе на дуже мокрій трасі. З плюсів - повільно зношується, рідко пробивається на трасі і досить добре веде себе на великій швидкості на сухій дорозі. Головне щоб це дійсно була оригінальна резина і я б радив її для розумного бюджетного використання.
biter Опубліковано 2 Березня, 2010 в 17:51 #23 Опубліковано 2 Березня, 2010 в 17:51 Підніму темку.....Вот знову теплішає і постає питання вибору резини на літо. На даний момент стоїть зимова шипована Pirelli. Що порадите взяти, бажано щоб можна було довше їздити восени, і раніше пересуватись весною - для меншого зносу шипів, можливо якусь всесезонну? Чи краще взяти літню для дощової погоди?
Harddriver Опубліковано 2 Березня, 2010 в 18:03 #24 Опубліковано 2 Березня, 2010 в 18:03 довше їздити восени, і раніше пересуватись весною 2biter - імхо твій вибір Nokian Hakka i3 - Особисто зупинився на Toyo 350 - хочу просто гарну, тиху літню резинку (з ралійною міцністю покришки ) Кого цікавить таке - можу стукнуть в приват координати офф. ділера.- на 50 грн. дешевше покришка чим на базарі. Ще завалявся телефон ділера Kumho, але не хочу його, назва не подобаэться
fedot Опубліковано 2 Березня, 2010 в 18:12 #25 Опубліковано 2 Березня, 2010 в 18:12 Підніму темку.....Вот знову теплішає і постає питання вибору резини на літо. На даний момент стоїть зимова шипована Pirelli. Що порадите взяти, бажано щоб можна було довше їздити восени, і раніше пересуватись весною - для меншого зносу шипів, можливо якусь всесезонну? Чи краще взяти літню для дощової погоди?Всесезонна гума - це то ж саме, що і універсальний лямбда-зонд. Раджу суто зимову і суто літню - по сезону. +3 +5 восени - вже час на зимову. Весною ж два варіянти: а) Якщо доводитися їздити пізно ввечері/дуже рано/вночі, то гуму міняти на літню при температурі 5-7 вище нуля вночі. б) Якщо вночі машина стоїть - перевзути при денній температурі 7-9 вище нуля.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.