Перейти до змісту

Нова поліція у Луцьку - відгуки(офтоп: місця для парковки, валютники, ПДP)


vaz75

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Ще раз повторюю, мозок в мене включено завжди, а ти поміркуй, чи маю я такі можливості переносу частин теми в інші теми, як ти, і чи можу я знати, як Борда в таких випадках працює?

і що це причина підозрювати всіх у вселенській змові?
  • Відповідей 334
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

 

Ще раз повторюю, мозок в мене включено завжди, а ти поміркуй, чи маю я такі можливості переносу частин теми в інші теми, як ти, і чи можу я знати, як Борда в таких випадках працює?

і що це причина підозрювати всіх у вселенській змові?

 

Я дико звиняюсь, але в тебе шось не то з логікою. Переїв? Перепив? Перепрацбвався? Яка вселенська змова? Про що ти? :0022:

Опубліковано

Ще раз повторюю, мозок в мене включено завжди, а ти поміркуй, чи маю я такі можливості переносу частин теми в інші теми, як ти, і чи можу я знати, як Борда в таких випадках працює?

і що це причина підозрювати всіх у вселенській змові?
Я дико звиняюсь, але в тебе шось не то з логікою. Переїв? Перепив? Перепрацбвався? Яка вселенська змова? Про що ти? :0022:

А чужими руками жар загрібати певно весело, а? Не навиджу коли моїм ім'ям роблять чужі справи.

Опубліковано
Тест Пріус проти БМВ М3 на економічність за версією ТопГір (вибачте за мордерський ресурс, іншого не знайшов)

 

А хто сказав, що авто має бути економніше в випадку коли його розігнати до максимальної швидкості і на ній їхати? І взяти ту ж саму БМВ і їхати на тій ж самій швидкості, що й  Пріус, ага ну ідеальні умови порівняння) Беху треба було до її максималки розганяти, тоді б можна було б говорити про розхід палива на максимальних швидкостях автівок. Любе авто на максималці несамовито "жере".

Пріус - це машина для міста, де багато зупинок і розгонів. Основна суть, що економія палива відбувається саме на розгоні авто, коли вмикається електродвигун. А на треку її розігнали аж один раз і далі на максималці тримали.

Опубліковано

Пріус - колеса для домогосподарок, всім відомий факт.

Авто поліцейських має бути потужним, швидким, зловмисника нерідко ж потрібно наздоганяти\блокувати, не дарма копи-амери ганяють на інтерцепторах - Ford Crown Victoria, Chevy Caprice PPV, Chevy Tahoe, Dodge Charger і тд...

Опубліковано

Пріус - колеса для домогосподарок, всім відомий факт.

Авто поліцейських має бути потужним, швидким, зловмисника нерідко ж потрібно наздоганяти\блокувати, не дарма копи-амери ганяють на інтерцепторах - Ford Crown Victoria, Chevy Caprice PPV, Chevy Tahoe, Dodge Charger і тд...

Ага, Жигулі, яки до цього були, дуже вже швидкісні.

Для патрулювання Пріуси саме то, та й отримані вони майже на халяву

Опубліковано

В Пріусів економ-режим до 40 км/год. Так(і тому так) вони і патрулюють. Щоб зберегти наші з вами податки. А в неекономному режимі вони можуть взути багато бензотачок, щоб зберегти ваш спокій. Вам які ще "шашечкі" ?

Опубліковано

Близько пів року назад, ще як старі гнилі ГАшИки їздили, наблюдав картину як пяний завалився за руль мерина без номерів, його відразу припасали під клубом, напевне, і він замість того щоб зупинитись дав в полік... Буквально на очах наблюдав як стартує мерсовска МЛька, Пріус, ну і ДИВо Ланос... Так той пріус як вони дали в полік так свистів і не поступався!

п.с. Фіналу погоні я не бачив але дивитись як в порівнянні з першими двома "пердів" ланос то звісно було смішно :)

Опубліковано

Буквально на очах наблюдав як стартує мерсовска МЛька, Пріус, ну і ДИВо Ланос...

А водію ML'а сказали, що він бере участь в заїзді?  :)

А взагалі треба було ще з ЗІЛом стати і потім казати, яка Пріус пуля і накаже будь-кого на дорозі.

Опубліковано

Послухайте, люди, навіщо та мова. Пріуси для патрулювання у місті самі нормальні машини, по перше - економічні, по друге - на старті, що немаловажно, взують майже любого порушника, по третє - вони ж не для перегонів по трасі, а для реагування у межах міста, а в цих умовах, максимальна швидкість авта малозначима характиристика, є ж для того ще інші патрулі, рації і злагоджена робота поліції...

 

Ось для порівняння взяв чотири автівки середнього класу з двигуном 2.0 бензин (у Пріуса 1.8 і розгін до сотні - 10,4 с), які популярні у нашому місті...Подивіться на їх розгін, далеко втікли? (В дужках вказані моделі з коробкою-автомат)

 

mh5w87qgonth.png

Опубліковано

Подивіться на їх розгін, далеко втікли? (В дужках вказані моделі з коробкою-автомат)

Ага, взяв 39-го бумера з самим слабшим двигуном для рестайла і АКПП. Таких комплектацій одиниці. Всі купують 530d або 525i і вище (якщо мова йде про рестайли). От їх і порінюй з Пріусами. До того ж розгін до сотні не основне. Ще багато залежить від того як машина тримає дорогу і слухається керма. Пріус тут знову тихенько посасує в бумера.

 

На рахунок інших машин в таблиці - на них їздять пенсіонери і від мєнтів вони навряд чи будуть тікати. 

Опубліковано

Savage, вже всі давно зрозуміли, що ти фанат бумерів. Якщо я почну твої рестайли рівняти з Поршаками з шестилітровими моторами чи тому подібними, то твої бумери також будуть тихенько посасувати. Потрібно ж зрівнювати подібне, я ітак взяв автівки з більшими двигунами ніж у Пріуса (2.0 протів 1.8).

Опубліковано

YouRich,

та при чому тут фанат / не фанат. Ти просто притягуєш факти за вуха. Пишеш про популярні в нас машини і в той же час вибираєш модель BMW E39 з найбільш непопулярною комбінацією двигуна і коробки. 

Опубліковано

Savage, я середні марки взяв, в крайності не кидався...Я ж не брав Сенси з Ланосами, хоча їх, напевно, найбільше в Луцьку, а також не брав Мерси АМГ чи останні БМВ М-пакет... В моєму порівнянні взагалі замість БМВ могли б бути якийсь черевичок типу Кенго-Добло-Комбі-Транзіт чи мінівен-бус типу Скудо-Т5-Шаран-Віто... Твої супер-пупер БМВ не є самими популярними і поширеними у Луцьку, так що не потрібно тут зайвих понтів і реклами твоїх улюблених БМВ. Так що, переважну більшість луцьких автівок Пріуси взмозі наздогнати, тим паче, що не один Пріус на весь Луцьк. Чи можливо у нас тільки на рестайленгових бумерах порушують ПДР і тікають з місця порушення? По-моєму, це залежить не від машини, а від прокладки, яка між кермом і сидінням.

Опубліковано

Твої супер-пупер БМВ не є самими популярними і поширеними у Луцьку, так що не потрібно тут зайвих понтів і реклами твоїх улюблених БМВ.

Ну так ти ж сам включив BMW в свій список. Які можуть бути претензії? Якби замість 39-іка там були "Кенго-Добло-Комбі-Транзіт чи мінівен-бус типу Скудо-Т5-Шаран-Віто", то я б повністю погодився. А так святотатство виходить: поставили бумера на один рівень з пріусом  :) .

Опубліковано

Savage, говорячи про Е39, і "самий слабший мотор" , не забутьте вказати його потужність, для початку. 2.0 з 2001-го рівний по потужності 2.3 до 2001. Все дуже умовно. Вникайте в мат частину, або хоча б Вікіпедію. 

Опубліковано

fedot, для таких любителів Вікіпедії як ви, я в дужках спеціально додав слово "рестайл" (тим самим підрозуміваючи, що для рестайлової E39 це самий слабший двигун). А, і ще одне: у BMW немає двигунів обємом 2.3 л. У 523-ї моделі двигун обємом 2,5 л. Так що перед тим як тикати когось носом в мат. частину, непогано самому спочатку з нею ознайомитись. 

Опубліковано

А так святотатство виходить: поставили бумера на один рівень з пріусом :) .
Ну вибачте, що образив цим Вашого бумера...Але 150 к.с. (2.0і) бумера і 136 к.с у пріуса...і всього 0,2 с різниці у динаміці розгону до сотні... А є ще один пріус в якого 134 к.с. і 9,8 с. до сотні. А давай ще порівняємо розхід палива. А якщо пріуса як твоє БМВ зроблять 3.0 або 2.5... прикидаєш як воно буде брити))
Опубліковано

fedot, для таких любителів Вікіпедії як ви, я в дужках спеціально додав слово "рестайл" (тим самим підрозуміваючи, що для рестайлової E39 це самий слабший двигун). А, і ще одне: у BMW немає двигунів обємом 2.3 л. У 523-ї моделі двигун обємом 2,5 л. Так що перед тим як тикати когось носом в мат. частину, непогано самому спочатку з нею ознайомитись. 

То заодно давайте ми тут і в "перехідні" варіанти впремося)))

В середньому, про 2.3 50 на 50. Бо двигун М52В24 має об'єм 2394 кубиків. 

Але мова ж взагалі не про то.

Опубліковано

Savage


BMW M20


Впервые двигатель M20, имеющий 12-клапанов и ременный привод SOHC был представлен в 1977 году для BMW 520/6 и 320/6, и имел совершенно новую конструкцию. Имея объем от 2,0 до 2,7 литров, он был "младшим братом" двигателя BMW M30, который имел объем до 3,4 литра. M20 был предназначен заменить 4-х цилиндровые двигатели и рожден из убеждения инженеров BMW в том, что двигатель с небольшими шестью цилиндрами имеет больший потенциал развития, чем двигатель, имеющий 4 больших цилиндра (при объеме 2 литра и больше).

M20 устанавливался на BMW E12E21E28E30 и E34.

 

M20B23           2316 cc/141 in³             102 кВт (139 л.с.) при 5300             205 Нм при 4500
                                                             110 кВт (150 л.с.) при 6000              205 Нм при 4000
 

 

Опубліковано

Але 150 к.с. (2.0і) бумера

У бумері з твоєї таблички двигун 2,2 л на 170 кобил.


А якщо пріуса як твоє БМВ зроблять 3.0 або 2.5... прикидаєш як воно буде брити))

Прикидаю. Але то вже буде не Toyota, а Lexus  :)

 


Saddy, ми то взагалі-то про 39-ий кузов говоримо  ;)  

Опубліковано

fedot, 2394 см. куб = 2,4 л і аж ніяк не 2,3 л. Та й взагалі m52b24 - ніколи не ставився на E39. Я вже мовчу про те, що на ринку нема жодного бумера з таким двигуном.

Опубліковано

У бумері з твоєї таблички двигун 2,2 л на 170 кобил.
Спеціально для тебе:

 

b91asqs6bcka.png

 

А на 170 к.с. (2000-2003 р.в.) йшли 523і з об'ємом двигуна 2494 см3.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...