Zevs_Isver Опубліковано 9 Січня, 2016 в 10:07 Поділитися #26 Опубліковано 9 Січня, 2016 в 10:07 Ще раз повторюю, мозок в мене включено завжди, а ти поміркуй, чи маю я такі можливості переносу частин теми в інші теми, як ти, і чи можу я знати, як Борда в таких випадках працює?і що це причина підозрювати всіх у вселенській змові? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vaz75 Опубліковано 9 Січня, 2016 в 10:17 Автор Поділитися #27 Опубліковано 9 Січня, 2016 в 10:17 Ще раз повторюю, мозок в мене включено завжди, а ти поміркуй, чи маю я такі можливості переносу частин теми в інші теми, як ти, і чи можу я знати, як Борда в таких випадках працює?і що це причина підозрювати всіх у вселенській змові? Я дико звиняюсь, але в тебе шось не то з логікою. Переїв? Перепив? Перепрацбвався? Яка вселенська змова? Про що ти? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Zevs_Isver Опубліковано 9 Січня, 2016 в 10:25 Поділитися #28 Опубліковано 9 Січня, 2016 в 10:25 Ще раз повторюю, мозок в мене включено завжди, а ти поміркуй, чи маю я такі можливості переносу частин теми в інші теми, як ти, і чи можу я знати, як Борда в таких випадках працює?і що це причина підозрювати всіх у вселенській змові?Я дико звиняюсь, але в тебе шось не то з логікою. Переїв? Перепив? Перепрацбвався? Яка вселенська змова? Про що ти? А чужими руками жар загрібати певно весело, а? Не навиджу коли моїм ім'ям роблять чужі справи. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Snap Опубліковано 9 Січня, 2016 в 10:30 Поділитися #29 Опубліковано 9 Січня, 2016 в 10:30 Тест Пріус проти БМВ М3 на економічність за версією ТопГір (вибачте за мордерський ресурс, іншого не знайшов) А хто сказав, що авто має бути економніше в випадку коли його розігнати до максимальної швидкості і на ній їхати? І взяти ту ж саму БМВ і їхати на тій ж самій швидкості, що й Пріус, ага ну ідеальні умови порівняння) Беху треба було до її максималки розганяти, тоді б можна було б говорити про розхід палива на максимальних швидкостях автівок. Любе авто на максималці несамовито "жере".Пріус - це машина для міста, де багато зупинок і розгонів. Основна суть, що економія палива відбувається саме на розгоні авто, коли вмикається електродвигун. А на треку її розігнали аж один раз і далі на максималці тримали. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Саня Опубліковано 9 Січня, 2016 в 10:40 Поділитися #30 Опубліковано 9 Січня, 2016 в 10:40 Для Top Gear є характерним використання специфічних методик тестувань і порівнянь. Така передача :-) Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Deemon Опубліковано 9 Січня, 2016 в 10:52 Поділитися #31 Опубліковано 9 Січня, 2016 в 10:52 Пріус - колеса для домогосподарок, всім відомий факт.Авто поліцейських має бути потужним, швидким, зловмисника нерідко ж потрібно наздоганяти\блокувати, не дарма копи-амери ганяють на інтерцепторах - Ford Crown Victoria, Chevy Caprice PPV, Chevy Tahoe, Dodge Charger і тд... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Саня Опубліковано 9 Січня, 2016 в 11:00 Поділитися #32 Опубліковано 9 Січня, 2016 в 11:00 Швидкісні погоні залиште для бойовиків. Чим гібрид поганий в якості патрульного авто? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vaz75 Опубліковано 9 Січня, 2016 в 12:22 Автор Поділитися #33 Опубліковано 9 Січня, 2016 в 12:22 Пріус - колеса для домогосподарок, всім відомий факт.Авто поліцейських має бути потужним, швидким, зловмисника нерідко ж потрібно наздоганяти\блокувати, не дарма копи-амери ганяють на інтерцепторах - Ford Crown Victoria, Chevy Caprice PPV, Chevy Tahoe, Dodge Charger і тд...Ага, Жигулі, яки до цього були, дуже вже швидкісні.Для патрулювання Пріуси саме то, та й отримані вони майже на халяву Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
difoto Опубліковано 9 Січня, 2016 в 12:59 Поділитися #34 Опубліковано 9 Січня, 2016 в 12:59 В Пріусів економ-режим до 40 км/год. Так(і тому так) вони і патрулюють. Щоб зберегти наші з вами податки. А в неекономному режимі вони можуть взути багато бензотачок, щоб зберегти ваш спокій. Вам які ще "шашечкі" ? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Sp_RoNdo Опубліковано 9 Січня, 2016 в 14:58 Поділитися #35 Опубліковано 9 Січня, 2016 в 14:58 Близько пів року назад, ще як старі гнилі ГАшИки їздили, наблюдав картину як пяний завалився за руль мерина без номерів, його відразу припасали під клубом, напевне, і він замість того щоб зупинитись дав в полік... Буквально на очах наблюдав як стартує мерсовска МЛька, Пріус, ну і ДИВо Ланос... Так той пріус як вони дали в полік так свистів і не поступався! п.с. Фіналу погоні я не бачив але дивитись як в порівнянні з першими двома "пердів" ланос то звісно було смішно Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Savage Опубліковано 9 Січня, 2016 в 18:05 Поділитися #36 Опубліковано 9 Січня, 2016 в 18:05 Буквально на очах наблюдав як стартує мерсовска МЛька, Пріус, ну і ДИВо Ланос... А водію ML'а сказали, що він бере участь в заїзді? А взагалі треба було ще з ЗІЛом стати і потім казати, яка Пріус пуля і накаже будь-кого на дорозі. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Юріч Опубліковано 9 Січня, 2016 в 19:47 Поділитися #37 Опубліковано 9 Січня, 2016 в 19:47 Послухайте, люди, навіщо та мова. Пріуси для патрулювання у місті самі нормальні машини, по перше - економічні, по друге - на старті, що немаловажно, взують майже любого порушника, по третє - вони ж не для перегонів по трасі, а для реагування у межах міста, а в цих умовах, максимальна швидкість авта малозначима характиристика, є ж для того ще інші патрулі, рації і злагоджена робота поліції... Ось для порівняння взяв чотири автівки середнього класу з двигуном 2.0 бензин (у Пріуса 1.8 і розгін до сотні - 10,4 с), які популярні у нашому місті...Подивіться на їх розгін, далеко втікли? (В дужках вказані моделі з коробкою-автомат) Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Savage Опубліковано 9 Січня, 2016 в 20:51 Поділитися #38 Опубліковано 9 Січня, 2016 в 20:51 Подивіться на їх розгін, далеко втікли? (В дужках вказані моделі з коробкою-автомат)Ага, взяв 39-го бумера з самим слабшим двигуном для рестайла і АКПП. Таких комплектацій одиниці. Всі купують 530d або 525i і вище (якщо мова йде про рестайли). От їх і порінюй з Пріусами. До того ж розгін до сотні не основне. Ще багато залежить від того як машина тримає дорогу і слухається керма. Пріус тут знову тихенько посасує в бумера. На рахунок інших машин в таблиці - на них їздять пенсіонери і від мєнтів вони навряд чи будуть тікати. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Юріч Опубліковано 9 Січня, 2016 в 21:00 Поділитися #39 Опубліковано 9 Січня, 2016 в 21:00 Savage, вже всі давно зрозуміли, що ти фанат бумерів. Якщо я почну твої рестайли рівняти з Поршаками з шестилітровими моторами чи тому подібними, то твої бумери також будуть тихенько посасувати. Потрібно ж зрівнювати подібне, я ітак взяв автівки з більшими двигунами ніж у Пріуса (2.0 протів 1.8). Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Savage Опубліковано 9 Січня, 2016 в 21:59 Поділитися #40 Опубліковано 9 Січня, 2016 в 21:59 YouRich,та при чому тут фанат / не фанат. Ти просто притягуєш факти за вуха. Пишеш про популярні в нас машини і в той же час вибираєш модель BMW E39 з найбільш непопулярною комбінацією двигуна і коробки. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Юріч Опубліковано 9 Січня, 2016 в 22:13 Поділитися #41 Опубліковано 9 Січня, 2016 в 22:13 Savage, я середні марки взяв, в крайності не кидався...Я ж не брав Сенси з Ланосами, хоча їх, напевно, найбільше в Луцьку, а також не брав Мерси АМГ чи останні БМВ М-пакет... В моєму порівнянні взагалі замість БМВ могли б бути якийсь черевичок типу Кенго-Добло-Комбі-Транзіт чи мінівен-бус типу Скудо-Т5-Шаран-Віто... Твої супер-пупер БМВ не є самими популярними і поширеними у Луцьку, так що не потрібно тут зайвих понтів і реклами твоїх улюблених БМВ. Так що, переважну більшість луцьких автівок Пріуси взмозі наздогнати, тим паче, що не один Пріус на весь Луцьк. Чи можливо у нас тільки на рестайленгових бумерах порушують ПДР і тікають з місця порушення? По-моєму, це залежить не від машини, а від прокладки, яка між кермом і сидінням. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Savage Опубліковано 9 Січня, 2016 в 22:26 Поділитися #42 Опубліковано 9 Січня, 2016 в 22:26 Твої супер-пупер БМВ не є самими популярними і поширеними у Луцьку, так що не потрібно тут зайвих понтів і реклами твоїх улюблених БМВ. Ну так ти ж сам включив BMW в свій список. Які можуть бути претензії? Якби замість 39-іка там були "Кенго-Добло-Комбі-Транзіт чи мінівен-бус типу Скудо-Т5-Шаран-Віто", то я б повністю погодився. А так святотатство виходить: поставили бумера на один рівень з пріусом . Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
fedot Опубліковано 9 Січня, 2016 в 22:31 Поділитися #43 Опубліковано 9 Січня, 2016 в 22:31 Savage, говорячи про Е39, і "самий слабший мотор" , не забутьте вказати його потужність, для початку. 2.0 з 2001-го рівний по потужності 2.3 до 2001. Все дуже умовно. Вникайте в мат частину, або хоча б Вікіпедію. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Savage Опубліковано 9 Січня, 2016 в 22:37 Поділитися #44 Опубліковано 9 Січня, 2016 в 22:37 fedot, для таких любителів Вікіпедії як ви, я в дужках спеціально додав слово "рестайл" (тим самим підрозуміваючи, що для рестайлової E39 це самий слабший двигун). А, і ще одне: у BMW немає двигунів обємом 2.3 л. У 523-ї моделі двигун обємом 2,5 л. Так що перед тим як тикати когось носом в мат. частину, непогано самому спочатку з нею ознайомитись. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Юріч Опубліковано 9 Січня, 2016 в 22:42 Поділитися #45 Опубліковано 9 Січня, 2016 в 22:42 А так святотатство виходить: поставили бумера на один рівень з пріусом . Ну вибачте, що образив цим Вашого бумера...Але 150 к.с. (2.0і) бумера і 136 к.с у пріуса...і всього 0,2 с різниці у динаміці розгону до сотні... А є ще один пріус в якого 134 к.с. і 9,8 с. до сотні. А давай ще порівняємо розхід палива. А якщо пріуса як твоє БМВ зроблять 3.0 або 2.5... прикидаєш як воно буде брити)) Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
fedot Опубліковано 9 Січня, 2016 в 22:49 Поділитися #46 Опубліковано 9 Січня, 2016 в 22:49 fedot, для таких любителів Вікіпедії як ви, я в дужках спеціально додав слово "рестайл" (тим самим підрозуміваючи, що для рестайлової E39 це самий слабший двигун). А, і ще одне: у BMW немає двигунів обємом 2.3 л. У 523-ї моделі двигун обємом 2,5 л. Так що перед тим як тикати когось носом в мат. частину, непогано самому спочатку з нею ознайомитись. То заодно давайте ми тут і в "перехідні" варіанти впремося)))В середньому, про 2.3 50 на 50. Бо двигун М52В24 має об'єм 2394 кубиків. Але мова ж взагалі не про то. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Saddy Опубліковано 9 Січня, 2016 в 22:49 Поділитися #47 Опубліковано 9 Січня, 2016 в 22:49 Savage, BMW M20Впервые двигатель M20, имеющий 12-клапанов и ременный привод SOHC был представлен в 1977 году для BMW 520/6 и 320/6, и имел совершенно новую конструкцию. Имея объем от 2,0 до 2,7 литров, он был "младшим братом" двигателя BMW M30, который имел объем до 3,4 литра. M20 был предназначен заменить 4-х цилиндровые двигатели и рожден из убеждения инженеров BMW в том, что двигатель с небольшими шестью цилиндрами имеет больший потенциал развития, чем двигатель, имеющий 4 больших цилиндра (при объеме 2 литра и больше).M20 устанавливался на BMW E12, E21, E28, E30 и E34. M20B23 2316 cc/141 in³ 102 кВт (139 л.с.) при 5300 205 Нм при 4500 110 кВт (150 л.с.) при 6000 205 Нм при 4000 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Savage Опубліковано 9 Січня, 2016 в 22:53 Поділитися #48 Опубліковано 9 Січня, 2016 в 22:53 Але 150 к.с. (2.0і) бумера У бумері з твоєї таблички двигун 2,2 л на 170 кобил. А якщо пріуса як твоє БМВ зроблять 3.0 або 2.5... прикидаєш як воно буде брити)) Прикидаю. Але то вже буде не Toyota, а Lexus Saddy, ми то взагалі-то про 39-ий кузов говоримо Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Savage Опубліковано 9 Січня, 2016 в 23:01 Поділитися #49 Опубліковано 9 Січня, 2016 в 23:01 fedot, 2394 см. куб = 2,4 л і аж ніяк не 2,3 л. Та й взагалі m52b24 - ніколи не ставився на E39. Я вже мовчу про те, що на ринку нема жодного бумера з таким двигуном. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Юріч Опубліковано 9 Січня, 2016 в 23:02 Поділитися #50 Опубліковано 9 Січня, 2016 в 23:02 У бумері з твоєї таблички двигун 2,2 л на 170 кобил. Спеціально для тебе: А на 170 к.с. (2000-2003 р.в.) йшли 523і з об'ємом двигуна 2494 см3. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.