Перейти до змісту

мотор дизельный или бензиновый


Shura

Рекомендовані повідомлення

в очередной раз наталкиваюсь на утверждение про проблему завода дизельного двигателя на морозе

Карбюраторну машину набагато легше завести ніж інжекторну чи дизельну в любу погоду і в мороз особливо.

отсюда вопрос: в чем вообще проблема состоит-то?

я не автомобилист, только собираюсь :) , но что-то никак у меня не складывается такое утверждение с тем количеством автомобилей с дизельными двигателями, которые сейчас производятся и продаются...

кто просветит меня в данном вопросе?

надеюсь, ответы тут помогут с выпором типа двигателя моего будущего авто :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не правда.

Минулим літом моя машина (карбюратор) постійно стояла під сонячними проміннями, зранку заводилась добре, а в обід і дальше - ніяк... Бензин випаровується при високій температурі, і труба... В інжекторах і дизилях такого нема.

Зимою, ну це як яка машина, мій карбюратор, з пів оборота, аби акумулятор був заряждений. Пішов цієї зими, коли на дворі було -15, підкачав бензин, витянув підсос і повернув ключ. Завелась відразу ж.

А на роботі є і дизелі, і інжектори, і карбюратори.. Як коли і як яка. Колись 1 раз дизель не завели, маслали поки акумулятор не сів, а потім поставили другий і завелась... Так і не знаємо в чому була причина, хоча зразу маслав добре.

Ще скажу, що сьогоднішні дизеля, дуже бояться наше ДП, краще брати інжектор - ІМХО!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Причина частіше всього в загусанні дизельного пального на морозі. І ще в фільтрі, який таке загусання забиває напроч. :)

Проблема вирішувана, якщо заправлятися зимовим пальним або лити присадку. Але... це все до пори. Імхо.

Ще є мотори TDI/HDI в яких газова апаратура керована мікроконтроллером і схема паливної системи там трошки інша. Вони морозу не бояцця. Мінус - той-же мікроконтроллер. В французів він коштує min $1000.

Взагалі, дизель реально має лише одну перевагу - ВЕЛИЧЕЗНИЙ ресурс роботи. І то, це стосується лише "атмосферних" дизелів, з великим об"ємом. Турбіровані на жаль летять швидше - підвищені навантаження.

Ну ще в дизеля величезний обертальний момент, що дозволяє йому тягнути причіпи і не глохнути при різких перевантаженнях - в самий раз для позашляховика! :D

Мінуси дизеля - трахтор - диркотить, смердить, погано заводиться, економія - міф - дорогий ремонт паливної аппаратури з"їсть всю економію,.. якщо раніше не продаси :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Согласен с тем мнением что бензиновый двигатель можно запустить в любую пору года в независимости от забортной темнературы при одном условии что топливо в баке соответствует всем нормам и стандартам международного требования. Играет не малую роль и само состояние порневой группы, распределительных зазоров и тд. и тп., но это упустим, мы ведь берём в пример изначально рабочий автомобиль. Дизельный двигатель более прихотлив в качестве топлива... особенно современный (имею в виду двигателя 2000-2008г) Замечу что старый немецкий дизель есть и будет ЭТАЛОНОМ надёжности и неприхотливости моторостроения, и повторить этот "подвиг" не каждому конструкторскому бюро под силу. Все движутся в сторону экономичности и дешевизны забывая при этом старое и доброе слово НАДЁЖНОСТЬ. Прочитав множество автомобильных форумов я сделал вывод что покупая современную новую дизельную машину можно конкретно "попасть". Да да... в наших условиях эксплуатации, попасть на деньги в ремонте. Не буду разводить здесь демагогию, но хочу выразить свою мысль о том что всё-таки бензиновый двигатель у нас в данное время более оптимальная покупка чем дизель. И спросите у любого моториста о ценовом барьере на ремонт дизеля и бензина - и все как один отдадут своё мнение в сторону бензинового двигателя.

P.S. Не поймите не правильно. Дизельный двигатель есть был и будет - экономичным с любой стороны. Единственное чего он требует так это нормальной "солярки", которая не замерзает в баке при -20С'. Знаю что редко такое бывает, учитывая наши последние зимы. Но уверяю Вас, они ещё встретятся в нашей жизни. И та встреча надолго запомнится в вашей жизни... включая автора этих строк. Замерзающего в дизельной LT-шке... а за бортом было -35С', и топливо в баке было "зимним".... Слава Богу попались люди которые приютили отогреться...

Делайте выводы. Хотя каждому своё.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Cхиляюся до думки, що для наших умов експлуатації більш придатними є бензинові мотори. Так, дизель має свої переваги. До того ж - їх багато. Але всі заслуги нівелюються більшою складністю ремонту та його дороговизною. Хоча паливна апаратура сучасного інжектора й дизеля за складністю мало й розрізняються.

Для того, щоб дизелі себе дійсно виправдовували - треба якісний сервіс, якісне пальне і все інше. До цього нам ще йти і йти.

Карбюраторну машину набагато легше завести ніж інжекторну чи дизельну в любу погоду і в мороз особливо.

Якщо автомобіль технічно справний, відрегульований-налаштований, використовуються відповідні паливно-мастильні матеріали, заряджена АКБ і нормальна прокладка між сидінням та кермом - автомобіль заведеться. Хай з другої спроби, але запрацює.

Якщо ж після третьої спроби мотор не завівся - треба шукати причину.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

дизель без турбины - для тракторов :) (у самого такой)

бензин и только бензин.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Схиляюсь в сторону бензинового. Те що інжектор складніше завести в мороз - незгідний. Заводив свій інжектор в мороз сильний і ні. Щодо ремонту, то мені здається, що відремонтувати інжектор буде легше , та й майстрів, що ними займаються більше, оскільки інжекторів на ринку , як не крути,- більше. На даний час враховуючи якість диз.палива, ціну на нього, та нюанси в ремонті двигунів (говорю мне про "чисті" дизеля, а чистий дизель, як сказано вище - для тракторів) я б вибрав однозначно бензин.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1. В мене цієї зими (точніше довгої осені, що плавно переходить в весну) точно ні разу не було проблем з завестися -- завжди з пів-оберта, хоч і інжектор ^_^

2. Дизель без турбіни підходить багатьом жінкам, літнім людям і абсолютним флегматикам :D

3. Інжектор -- це сила. Навіть на дизелі (я про мотори на зразок пежовського HDi). А карбюратор -- кака, бо (а) бере більше бензину (б) має гіршу динаміку (в) більш залежить від якості бензину і октанового числа (г) вимагає більш точного регулювання запалення (д) не відповідає сучасним екологічним вимогам (е) нові автомобілі з карбюратором не продаються і на облік не ставляться.

4. Якби я купував нову BMW X5, то взяв би новий бі-турбодизель (з двома турбінми) 3.0 -- при досить низькій витраті пального (біля 10-12 л по місту, в залежності від манери водіння, порівнюємо з BMW X5 4.8 і випадаємо в осад, білий і сирнистий) він має тягу як в паровоза :), на старті легко обходить інжекторний X5 з мотором об'ємом 4.8 і має набагато кращі динамічні і аналогічні швидкісні характеристики, як у останнього.

5. Новий автомобіль з дизельним двигуном дорожчий, ніж аналогічний автомобіль з інжекторним двигуном. Обслуговування дизеля дорожче. Пальне зараз коштує приблизно однаково. Витрата в дизеля з аналогічними характеристиками менша відсотків на 30-40. Тобто економічна вигода від дизеля є тільки в випадку, якщо їздити багато і часто, інакше вся вигода з'їдається різницею в вартості автомобілів і їх обслуговуванні. Хоча це стосується лише легкових автомобілів, з бусами і вантажними автомобілями ситуація трішки інша.

6. Нормальний СУЧАСНИЙ дизель з нормальним акумулятором, з нормальним пальним з добавками які запобігають замерзанню пального, з нормальними свічками накала без проблем заведеться в любу погоду і по цьому параметру може дати фору багатьом карбюраторним двигунам.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Однозначно Інжектор. ^_^

А далі вибераєш по співвідношенню якість/ціна/власні подобання.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На открывающемся в начале марта автосалоне в Женеве компания BMW представит экспериментальный гибридный автомобиль на базе внедорожника X5 - BMW Vision EfficientDynamics. Его особенностью станет конструкция силовой установки, в которой используется 204-сильный двухлитровый дизель с двойным турбонаддувом, а также компактный электромотор мощностью 20 лошадиных сил.

На этом автомобиле дебютирует также новая восьмиступенчатая автоматическая коробка передач, разработанная BMW совместно с компанией ZF. Как заявляют разработчики, в сочетании с такой трансмиссией "гибридный" X5 отличается весьма скромным расходом топлива - в среднем 5,5 литра на сто километров пробега, а также низким уровнем выбросов СО2 в атмосферу (не больше 172 г/км.).

Плюс к этому, BMW Vision EfficientDynamics может пополнять запасы электричества для бортовой электроники при помощи тормозной системы с функцией регенерации энергии, либо с помощью большой (площадью один квадратный метр) солнечной батареи на крыше.

Как считают эксперты, подобная схема вполне может появиться на серийных машинах BMW уже в самое ближайшее время - благодаря ей крупные и тяжелые автомобили (внедорожники и полноразмерные седаны) смогут удовлетворять жестким экологическим нормам, вводимым в разных странах, а их владельцы избавятся от дополнительных налогов.

© lenta.ru
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Відсоток легкових автомобілів з дизельними двигунами поступово зростає. Все-таки вони є більш досконалими. В нас широке розпосюдження дизелів стримується вищою ціною при купівлі, більшою вартістю обслуговування, відсутністю якісного сервісу та паливо-мастильних матеріалів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Да не парься ты... начинающий автомобилист. Купи себе что нравится и будет Тебе счастье... Сколько людей столько мнений. Мне вот например всегда нравились бензиновые машины... но это совсем не означает что дизельные двигателя плохие. Иди и покупай то что на сердце лягло. Не будь ты чайником!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1. В мене цієї зими (точніше довгої осені, що плавно переходить в весну) точно ні разу не було проблем з завестися -- завжди з пів-оберта, хоч і інжектор :)

2. Дизель без турбіни підходить багатьом жінкам, літнім людям і абсолютним флегматикам :D

3. Інжектор -- це сила. Навіть на дизелі (я про мотори на зразок пежовського HDi). А карбюратор -- кака, бо (а) бере більше бензину (б) має гіршу динаміку (в) більш залежить від якості бензину і октанового числа (г) вимагає більш точного регулювання запалення (д) не відповідає сучасним екологічним вимогам (е) нові автомобілі з карбюратором не продаються і на облік не ставляться.

4. Якби я купував нову BMW X5, то взяв би новий бі-турбодизель (з двома турбінми) 3.0 -- при досить низькій витраті пального (біля 10-12 л по місту, в залежності від манери водіння, порівнюємо з BMW X5 4.8 і випадаємо в осад, білий і сирнистий) він має тягу як в паровоза :D, на старті легко обходить інжекторний X5 з мотором об'ємом 4.8 і має набагато кращі динамічні і аналогічні швидкісні характеристики, як у останнього.

5. Новий автомобіль з дизельним двигуном дорожчий, ніж аналогічний автомобіль з інжекторним двигуном. Обслуговування дизеля дорожче. Пальне зараз коштує приблизно однаково. Витрата в дизеля з аналогічними характеристиками менша відсотків на 30-40. Тобто економічна вигода від дизеля є тільки в випадку, якщо їздити багато і часто, інакше вся вигода з'їдається різницею в вартості автомобілів і їх обслуговуванні. Хоча це стосується лише легкових автомобілів, з бусами і вантажними автомобілями ситуація трішки інша.

6. Нормальний СУЧАСНИЙ дизель з нормальним акумулятором, з нормальним пальним з добавками які запобігають замерзанню пального, з нормальними свічками накала без проблем заведеться в любу погоду і по цьому параметру може дати фору багатьом карбюраторним двигунам.

ти з своїм БМВ тут як власник Камаза на форумі власників Ока ,це моє ІМХО

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Да не парься ты... начинающий автомобилист. Купи себе что нравится и будет Тебе счастье... Сколько людей столько мнений. Мне вот например всегда нравились бензиновые машины... но это совсем не означает что дизельные двигателя плохие. Иди и покупай то что на сердце лягло. Не будь ты чайником!

это мне? ну да, немного чайник. хотя, сам знаю кучу народу, которые и в автомобилях гораздо хуже меня разбираются и ПДД им пояснять приходится.

а вопрос я задал: в чем трудность завода дизельного мотора на морозе.

то, что каждый начнет хвалить свой карбюратор или инжектор - я и не сомневался.

кстати, тот дизельный, который у меня на примете - именно с турбонаддувом...

но есть варианты и инжектора :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ти з своїм БМВ тут як власник Камаза на форумі власників Ока ,це моє ІМХО
я, пробачте, комусь тут заважаю?..

Те що я писав, до речі, стосується не тільки BMW. Окрім пункту 4

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а вопрос я задал: в чем трудность завода дизельного мотора на морозе.
Проблема в старих моторах і поганому пальному. Старі дизеля дійсно погано заводяться в мороз. А солярка (наша) має властивість замерзати, якщо в неї не долити спеціальну "присадку". Більш-менш нові мотори не мають ніяких проблем з "завестись зимою", якщо звертати увагу на те, що ллєш в бак. Це я кажу як бувший власник Cirtoen Berlingo 2.0 HDi

Хоча, якщо технічний стан двигуна вцілому і свічок накалу зокрема нормальний, то і старі дизеля нормально заводяться і працюють на морозі. Наприклад батько мій служив біля Мурманська, їздив на дизельному КрАЗі, і навіть в тих умовах особливих проблем з машиною не мав.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

вот и я думаю: все не то что бочки катють, а прям таки сначала из бочек дерьмо выливают, а потом катют на дизельные двигатели.

а я вот что-то не видел чтоб какой-нить LandCruiser или Lexus с дизельным двигателем с толкача заводили :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а вопрос я задал: в чем трудность завода дизельного мотора на морозе.

У дизельному двигуні більший ступінь стискання палива. Зимою в мороз дизель стратером треба розкрутити до того, щоб від стискання дп саме загоралось, в той час як в бензинових ступінь стискання палива менший і іскра подається. З дохлою АКБ заводити дизель в мороз марне діло, а той час як з бензиновим двигуном можна рипатись.

Поправляйте якщо щось плутаю :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

з дохлим акумулятором і на інжекторі зимою нема чого робити :)

Взагалі, до зими машину бажано підготовити. Нормально підготовлена машина труднощів зимою не створює, незалежно від типу пального.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

вживши слово "дохлим", я мав на увазі "нормально підсівший" :)

А взагалі то я думаю що якщо є можливість на ніч АКБ забрати з собою додому, то навіть якщо вона добряче підсівша бензиновий двигун можна пробувати заводити

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Та не такі в нас зими, щоб перейматися проблемами холодного пуску. Нижче -15 градусів темперетара опускається дуже рідко. -20 буває раз на кілька років. А при -5..-10 завести справну машину - не проблема.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...