oleroy Posted August 11, 2015 at 09:09 PM #1 Posted August 11, 2015 at 09:09 PM Можливо в когось завалялись... На фото №3
Shkoder Posted August 11, 2015 at 09:16 PM #2 Posted August 11, 2015 at 09:16 PM багато треба? в мене є кілька штук
oleroy Posted August 11, 2015 at 09:23 PM Author #3 Posted August 11, 2015 at 09:23 PM Потрібно два, думаю через відсутність кілець почала хрустіти каретка, пробіг 400 км
ToxaViking Posted August 11, 2015 at 09:47 PM #4 Posted August 11, 2015 at 09:47 PM через відсутність проставочних кілець каретка вроді не хрустить, якщо я не помиляюсь. Якщо їх не вистачає то ти при встановленні ти б помітив шо шось не так.
Shkoder Posted August 11, 2015 at 09:56 PM #5 Posted August 11, 2015 at 09:56 PM oleroy, напиши в приват, завтра вже зможеш забратиToxaViking, дивлячись що за каретка. шитмановська без кілець буде просто незатягнута, може хрустіти. GXP в принципі пох, бо там фіксація за лівий підшипник, але без кілець відстань від правого шатуна до рами стане помітно більша
oleroy Posted August 11, 2015 at 10:07 PM Author #6 Posted August 11, 2015 at 10:07 PM Так не тільки я думаю, а і майстри з сітібайку. Я й сам не знаю куди там влізе ще два кільця, буду пробувати Shkoder завтра наберу, номер маю
Shkoder Posted August 11, 2015 at 10:13 PM #7 Posted August 11, 2015 at 10:13 PM якщо кареточний стакан вузький, то має бути три кільця, як книжка пише. на перший погляд, стакан в тебе якраз вузький
oleroy Posted August 11, 2015 at 10:20 PM Author #8 Posted August 11, 2015 at 10:20 PM 68мм Печалька якщо доведеться розбирати, пісочок вимивати. Через відсутність кілець була недостатня герметичність, тут і хрускіт. Мда
Yaryk Posted August 11, 2015 at 10:55 PM #9 Posted August 11, 2015 at 10:55 PM Точно 68мм? Наскільки я пам'ятаю, спеш зазвичай робить кареточні стакани по 73мм.
oleroy Posted August 12, 2015 at 05:56 AM Author #10 Posted August 12, 2015 at 05:56 AM І так,проблема кардинально міняється. Кареточний вузол 73мм!!! А спочатку міряв, вийшло 68мм Може бути надлишок кілець (одного) причиною хрусту? Shkoder дякую, та кільця вже не потрібні
ant@res Posted August 12, 2015 at 06:27 AM #11 Posted August 12, 2015 at 06:27 AM І так,проблема кардинально міняється. Кареточний вузол 73мм!!! А спочатку міряв, вийшло 68мм Може бути надлишок кілець (одного) причиною хрусту? Shkoder дякую, та кільця вже не потрібні У твому випадку потрібно ставити 2 кільця, одне 2,5мм з сторони системи і 0,7 мм з ліва. Ще хрустіти може різьбове зєднання в педалях. Візьми зніми педалі, протри різьби і банально змаж ( бажано мідною) змазкою. Який пробіг карети?
Yaryk Posted August 12, 2015 at 06:31 AM #12 Posted August 12, 2015 at 06:31 AM Якщо 73мм, то ти все правильно поставив - одне кільце на 2,5 мм справа.А причиною хрусту швидше за все є пошкоджені вологою підшипники.
oleroy Posted August 12, 2015 at 12:10 PM Author #13 Posted August 12, 2015 at 12:10 PM У твому випадку потрібно ставити 2 кільця, одне 2,5мм з сторони системи і 0,7 мм з ліва. Ще хрустіти може різьбове зєднання в педалях. Візьми зніми педалі, протри різьби і банально змаж ( бажано мідною) змазкою.Який пробіг карети?Лівий шатун став як рідний, і фіксатор на місці, люфту немає. Пробіг 400 км, хрустіти почало після мийки з галою (без керхера)Педалі міняв на інші, хруст не зникає.Буду знімати і пробувати чистити кареткуЛітол для змазки підійде, чи шукати щось конкретне?
oleroy Posted August 12, 2015 at 09:30 PM Author #14 Posted August 12, 2015 at 09:30 PM Розібрав "нерозбираєму" каретку Іржі не виявлено, трошки є пісочок за першим пильником, але там він не страшний Феном розігрівав алюмінієві чашки, тоді досить легко виштовхнути підшипник, і взагалі, БЕЗ ФЕНА НІЧОГО Б НЕ ВИЙШЛО!!! Далі розібрав сам підшипник, нічого складного Попередньо розігрівши алюмінієву чашку, вставив назад пром досить легко. Охолонувши алюмінь стягнувся і пром вже сидить мертво Більше колупався з іншою чашкою, немає доступу щоб вичавити пром Але і він здався Завтра буду тестити P.S. Одне скажу точно, каретка hollowtech 2 розбирається і обслуговується, хоча наші луцькі веломайстри переконували в іншому
Miro Posted August 13, 2015 at 12:38 AM #15 Posted August 13, 2015 at 12:38 AM Одне скажу точно, каретка hollowtech 2 розбирається і обслуговується, хоча наші луцькі веломайстри переконували в іншому Холловтеч 2 прекрасно розбирається та обслуговується. І темка є відповідна, усе детально і з фото розписано.Щодо луцьких майстрів.. Чи не надто голосно в множині сказано?
oleroy Posted August 13, 2015 at 05:54 AM Author #16 Posted August 13, 2015 at 05:54 AM Про двох майстрів не буду уточняти, люди не з борди. Для них проблема випресовка, вихід один - нова каретка...
oleroy Posted August 13, 2015 at 10:41 AM Author #17 Posted August 13, 2015 at 10:41 AM Скрипить.Все що можна було змазав, чашки також змазав графітною змазкою. Навіть підсиділ промазав, і ніфіга.
sanbOK Posted August 13, 2015 at 11:34 AM #18 Posted August 13, 2015 at 11:34 AM В мене похрускував цеп до "правильної" мийки уайт спірітом. Після цього хруст пропав. Довго я вишукував бо звук був зовсім не характерний для цепа і дуже нагадував звук хрусту каретки. Через 100+км грунт/асвальт знову похрускує але не так сильно.Підсиділ в мене колись також хрускав і перестав після чистки вертикальної труби сантиментрів на 20 всередину вологою тряпкою, щоб вимились всі частки пилу та піску, які зазвичай туда нибаиваються, заодно можна промити зажим.Як варіант, банальний звісно, підтяни бонки на шатунах можливо допоможе.
Shkoder Posted August 13, 2015 at 01:44 PM #20 Posted August 13, 2015 at 01:44 PM почнемо з того, що зовнішня шимановська каретка з самого початку лайно ще те… я колись перейшов на GXP саме тому, що задовбав той цирк з хрустом та змащуванням кожні 500км. тут є три варіанта вирішення питання:1. забити на той хруст, люфт та стук. їздити доки каретка зовсім не розвалиться – безкоштовно;2. розточити чашки та встановити стандартні підшипники, які на 1мм ширші та мають більші шарики – робота слюсаря + ціна пiдшипників;3. придбати якісний набір підшипників, наприклад з EnduroForkSeals чи замінити каретку на сумісну, але з підшипниками іншого розміру - $30-$60;
Miro Posted August 13, 2015 at 02:39 PM #21 Posted August 13, 2015 at 02:39 PM Скрипить.Все що можна було змазав, чашки також змазав графітною змазкою. Навіть підсиділ промазав, і ніфіга.На педалі не грішив?У мене це також було. Скрипіли пружини контактів. Ну і важко було встібатись/вистібатись, в порівнянні з новими.Причина скрипу - дрібні піщинки піску. Кілька капель масла/WD/рідкого силікону вирішують цю проблему.Встібатись стало незрівнянно легше.
oleroy Posted August 13, 2015 at 05:50 PM Author #22 Posted August 13, 2015 at 05:50 PM Катнув в Гаразджу і назад, вже в Луцьку здається хруст пропав. Може таки змазка допомогла? А може тимчасово.Не педалі точно! Вони також нові Shimano XT PD-M780Ставили інші - скрипЧавили на шатуни тримаючись за них - скрип в каретціЦеп шелестить, але не скрипить. Проварений в парафініПідсиділ в мене вже другий рік, і ніколи не скрипів. Але для надійності також мазав. При нажимі на шатун підсиділ навряд чи буде скрипітиP.S. Це точно каретка!
Ukrainec Posted August 14, 2015 at 07:05 AM #23 Posted August 14, 2015 at 07:05 AM Як вкручував педалі різьбу змазував? я пів року їздив все розбирав, міняв підшипники в каретці, а виявилося, що це різьба не змащена. Нещодавно теж під навантаженням щось потріскувало, виявилося, що дропаунди теж треба легенько мастити
ant@res Posted August 14, 2015 at 09:09 AM #24 Posted August 14, 2015 at 09:09 AM Та шо ти мучишся, спробуй іншу карету поставити, якщо далі скрепить.
Miro Posted August 14, 2015 at 09:44 AM #25 Posted August 14, 2015 at 09:44 AM А шкатулка-то просто відкривалась..
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.